بهترین مرجع مقالات طراحی سایت در مشهد بهترین مرجع مقالات طراحی سایت در مشهد .

بهترین مرجع مقالات طراحی سایت در مشهد

ویژگی های طراحی سایت تبلیغاتی خوب

به کار گیری از مدل کانونی در پباده سازی
به کارگیری از پباده سازی کانونی در تبلیغات یک کدام از دیگر از طریق های دوستداشتنی سازی یک مارک میباشد. طراحی سایت در مشهد  مثلا مدیران خودرو می‌خواهد در‌این فصل نسبت به بقیه خودروها سراتو بیشتری را به فروش برساند؛ لذا از پباده سازی تبلیغاتی به کار گیری می نماید که‌این محصول را در کانونی قرار بدهد.

به کارگیری از سمبولیسم در تبلیغات
به کارگیری از سمبولیسم یکی از دیگر از نکاتی میباشد که باید در طراحی وب فردی در لحاظ گرفته خواهد شد. به عنوان مثال شما می بایست علاوه بر داشتن طرح و لگوی مهم برای هر کالا یک سمبول داشته باشید. از جمله مدیران خودرو سراتو را مانند آهو و چری را مثل یک یوز به اکران میگذارد.

چراسایت های تبلیغاتی بایستی پباده سازی شوند؟
باتوجه به وجود تارنما های مهیا و بدون پول اکثری از یوزرها دیگر به طراحی وب سایت تبلیغاتی به وسیله طراحان اهمیت نمی دهند. آنچه برای این اشخاص بیشتر از پیش اهمیت داراست پرداخت هزینه کمتر میباشد؛ ولی واقعیت این میباشد که به کار گیری از چنین وب سایت های نادرست محض میباشد.
عموم بیشتر اهمیت می‌دهند یک چیز خوشگل و معمولی را ببینند اما آسانی حدودی دارااست که نباید بازدارنده زیبای خواهد شد.
چندین استدلال عمده وجود داراست که چرا بایستی وب سایت های تبلیغاتی پباده سازی شوند. می‌خواهم دراین مکان یک‌سری تا از این عوارض را برای شما بیان‌کنم.

 

اولی تصویر سازی
طراحی وب سایت تبلیغاتی در توان ممتاز، او‌لین قدم شما در سمت تصویر سازی از مارک شماست. تصویر سازی مطلوب بر شیوه ی تاءمل مشتریان در خصوص مارک شما بیشترین تاثیر را خواهد گذاشت. هر چقدر طراحی وب شمات از حیث گرافیکی حاذق خیس باشد و شما از علامت، ولگو یا این که ادغام رنگی بهتری استعمال نمایید خوشتر خواهید درخشید.

سئو محتوا در وبسایت تبلیغاتی
به کارگیری از پروتکل http فضای وبسایت شما‌را محدود می نماید، ساخت سایت تبلیغاتی به طور ماهر با مدیر وبهینه سازی محتوا سبب ساز ارتقا فضای شما خواهد بود. یک طراح ماهر پروتکل های برای شما تعریف و تمجید خواهد کرد؛ که شما ناچار گردید اصول seo را رعایت نمائید.

تهیه و تنظیم سرویس ها در تارنما تبلیغاتی
یک سایت تبلیغاتی با پباده سازی کاربردی مجموع سرویس ها شما‌را رئیس خواهد کرد. ساخت وب سایت تبلیغاتی تحت عنوان مقام دوم شما کار کرده؛ منجر منفعت شما گردد. مشتریان شما به سادگی و از روش گوشی یا این که ویندوز به راحتی خرید خواهند کرد.

امداد در رقابت در تارنما تبلیغاتی
یک وبسایت که به خیر پباده سازی شده‌است؛ شمارا در قبال رقیبانی که از پیشین از تبلیغات مجازی استعمال می کردند قوت خواهد داد. همینطور شما از روش این وبسایت می‌توانید بقیه لینک و پیوند های ارتباطی خویش را به اشتراک بگذارید وخریداران شما به سادگی واز جای جای از شما خرید نمایند.

اهمیت پباده سازی گرافیکی وبسایت تبلیغاتی
تبلیغات در همگی ی دنیا چه از روش رادیو، تلویزیون و وب به اکران گذارده می‌شود. آنچه در‌این تبلیغات اهمیت داراست، جلوه های ویژه بصری میباشد. بشر موجودی بصری میباشد و جلوه رنگ ها و طرح ها بر ایشان مفید خواهد بود. هر چقد ابزار گرافیکی حاذق تری در مشت شما باشد و شما مثال های گرافیکی بیشتری به مشتریان خویش ارائه دهید فروشی چیره خیس خواهید داشت. ساخت وب سایت تبلیغاتی فارغ از پباده سازی گرافیکی هیچ میباشد.
پباده سازی گرافیکی شمارا در قبال رقیبان تان زیباتر جلوه خواهد اعطا کرد. پس خیلی عالی می‌شود در حالتی که یک تارنما با پباده سازی قالب عالی و پباده سازی گرافیکی فوق العاده داشته باشید. به خاطر داشته باشید شما علاوه بر فروشنده یک هنر مند نیز میباشید. تبلیغات یک هنر آمیخته با رنگ ولعاب میباشد که گرافیک این دو را به هم دارای ارتباط می نماید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۱۹:۵۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

تکنیک های جدید برای برنامه نویسی مدرن در جاوا اسکریپ


فرقی نمی نماید که شما جدید به دنیای جاوا اسکریپت وارداتی باشید طراحی سایت در مشهد  یا این که مدتها از آن به کار گیری کرده باشید، خصوصیت های متعددی به جاوا اسکریپت افزوده گردیده که شما بایستی آنها‌را بیاموزید. در اینجا مهم‌ترین تغییرات و امکان هایی را که در چندین سال اخیر به جاوا اسکریپت ذیل تیتر خصوصیت های ES6 اضافه گردیده اند، با هم مرور می‌کنیم.

1. عملگر Spread (گسترش)
این عملگر یا این که اپراتور با سه نقطه یعنی ... نمایش داده میشود و هنگامی پیش از یک آرایه یا این که آبجکت قرار بگیرد، آن را به لیستی از مورد ها که با کاما از هم مستقل گردیده اند تبدیل می نماید. وسیع ترین کاربردهای این عملگر ترکیب دو آرایه یا این که دو آبجکت در هم و نیز پاس دادن یک آرایه تحت عنوان ورودی یک تابع مشتمل بر یکسری آرگومان میباشد:

//مخلوط دو آرایه
let arr1 = [ 'one', 'two'];
let arr2= [...arr1 , 'three', 'four']; // ["one", "two", "three", "four"]

//ترکیب خاصیت دو آبجکت
const person= {
name: 'Ali',
age:25
}
const personWithEmail = {
...person,
email: 'ali@examle.com'
}

//به کار گیری در فراخوانی توابع
function dev(x, y, z) { }
var args = [0, 1, 2]
dev(...args)
2. پارامتر Rest (ما‌نده)
پارامتر ما‌نده یا این که Rest parameter به معنای گردآوری باقی مانده پارامترها در یک آرایه میباشد. در اینجا برعکس عملگر توسعه (Spread) دنبال گردآوری پارامتر ها در یک آرایه هستیم:

const movie = ["Abad va yek rooz", 8.3, 2016, "Payman Maadi", "Navid Mohammadzadeh","Parinaz Izadyar" ];
const [title, rating, year, ...actors] = movie;
console.log(title, rating, year, actors);
همان گونه که مراعات میکنید سه گزینه پایان آرایه movie در نمونه بالا در یک آرایه با اسم actors گردآوری گردیده اند. شما میتوانید به نیکی از پارامتر rest در ورودی توابع به کارگیری نمائید. اعتنا فرمایید که پارامتر rest مدام می بایست نهایی آرگومان ورودی یک تابع باشد. به این ترتیب کد پایین غلط میباشد:

function myFunction(arg1, ...rest, arg2) {
// error
}
در تحت یک نمونه دیگر از پارامتر ما‌نده یا این که rest را می‌بینید:

function greeting(x, y, ...z) {
console.log(x, ' ', y); // salam ali
console.log(z); // ["rooz", "be", "kheir", "!"]
console.log(z[0]); // rooz
console.log(z.length); // 4
}

greeting("salam", "ali", "rooz", "be", "kheir", "!")
3. interpolation و فن های یکسری خطی
به تابع ذیل توجه فرمائید:

function getProductDescription = (name, price, description) {
return "Selected product is: n" +
" name: " + name + "n" +
" price: " + price + "n" +
" description: " + description
}
همانگونه که میبینید برای ساخت یک حرفه تعدادی خطی که در آن از متغیرهایی مستعمل شما بدون چاره می باشید از تعداد متعددی کاراکتر + و " استعمال نمایید و متغیرها را با بقیه فن ها concat فرمایید. برای رفع این اختلال و به کار گیری شل خیس متغیرها داخل یک حرفه دو عملگر بک تیک یعنی ` و {}$ ساخت گردیده اند که عملگرهای interpolation می‌باشند. تابع بالا را با تکنیک interpolation ویرایش میکنیم:

function getProductDescription = (name, price, description) {
return `Selected product is n :
name: ${name} n
price: ${price} n
description: ${description}`
}
توجه نمائید که چه طور حرفه ی دربردارنده متغیرها و نوشته های اثبات را میان دو بک تیک ` قرار داده ایم. به یاری interpolation کدهای شما خواناتر گردیده و از وسعت concat های مازاد معدود شود.

4. مختصرنویسی خاصیت آبجکت
در ES5 برای تعریف‌و‌تمجید خاصیت یک آبجکت بایستی از عملگر : دربین کلید و مقدار یک خصیصه استعمال می کردیم:

function createCoordinate(x, y) {
return {
x: x,
y: y
}
}

ولی در ES6 ، در شرایطی که که سمت چپ و راست عملکر : در یک خصیصه آبجکت یکی‌از باشد می توانیم به طور خلاصه به صورت تحت فعالیت کنیم:

function createCoordinate(x, y) {
return {
x,
y
}
}
5. خلاصه سازی تعریف و تمجید متد تحت عنوان خصیصه (property)
در جاوا اسکریپت خاصیت یا این که property های یک شیء میتوانند به یک متد اشاره نمایند. در ES5 برای تعریف و تمجید این خاصیت به صورت تحت کار می کردیم:

const math = {
add: function (a,b) { return a + b; },
sub: function (a,b) { return a - b; },
multiply: function (a,b) { return a * b; }
}
ولی در ES6 نیازی به تایپ کردن کلمه و واژه function وجود ندارد و خواهیم توانست به صورت ذیل کار کنیم:

const math = {
add(a,b) { return a + b; },
sub(a,b) { return a - b; },
multiply(a,b) { return a * b; }
}
6. Destructuring یا این که تخریب
از این خصوصیت می اقتدار برای استخراج الِمان های ما یحتاج از یک آرایه یا این که آبجکت و قرار دادن آنان در متغیرها استفاده نمود. به نمونه پایین اعتنا فرمایید:

const product = { name: 'Electric Circuits', type: 'book', price: 50,000};

const {name, type, price} = product ;

console.log(name, type, price);
در نمونه بالا آرم { } در خط دوم برای تخریب آبجکت product به عنصرها نخستین مستعمل میباشد. شما برای متغیرهای تازه می‌توانید از مقادیر پیشفرض یا این که اسم مستعار (alias) هم استعمال فرمایید. مانند کد پایین:

const person = {
name: 'Hamid',
country: 'Iran'
};

const { name: fullname, country: place, age: years = 25 } = person;

console.log(`I am ${fullname} from ${place} and I am ${years} years old.`);
در نمونه بالا آبجکت person به امداد خصوصیت destructuring، تخریب شده‌است. متغیر name با اسم مستعار fullname و متغیر country با اسم مستعار place قابل دسترسی می باشند. نکته جذاب متغیر age با اسم مستعار years میباشد و زیرا آبجکت perosn این prop را ندارد، با مقدار پیشفرض 25 لبریز شده‌است.

برای تخریب آبجکت با خاصیت تو در تو و استخراج متغیرها نیز به طرز پایین فعالیت می‌کنیم:

const order= {
date: '1398/07/22',
user: 'ali alavi',
product: {
price: 12,000,000,
name:'Laptop'
}
};

const { user, product: {name, count = 1} } = order;

console.log(`${count} order with product name ${name} order has been placed.`);
به طرز دسترسی به خواص name از product در نمونه بالا اعتنا نمائید.

از این خصوصیت در آرایه ها هم می اقتدار بهره برد:

// old approach
const array = [1,2,3,4,5,6];
const a = array[0];
const c = array[2];

// array destructuring
const [x, ,y, ...others] = arr;
// x= 1
// y= 3
// others = [4,5,6]

در نمونه بالا توجه فرمائید که بعداز x، یک مکان خالی قرار داده ایم به این معنی که به اندیس 1 نیازی نداریم و y با اندیس 2 یعنی مقدار 3 لبریز میشود و سایر مقادیر به یاری پارامتر rest که در صدر با آن اشاره کرده بودیم در متغیر others ذخیره می‌شوند.

7. Arrow function
تا قبل از این توابع را در جاوا اسکپریپت صرفا با syntaxt پایین می دیدیم:

function doSomething (arg) {
// function logic here
}
در ES6 برای تایپ کردن تابع بالا قادر خواهیم بود از syntaxt پایین هم به کارگیری کنیم:

const doSomething = (arg) => {
// function logic here
}

این نوع از تریف توابع را arrow function می‌گویند. در صورتی منطق داخل تابع شما کوتاه بوده و تابع شما یه خرده را بر می گرداند میتوانید به صورت ذیل یک تابع تک خطی تمجید فرمایید:

//new arrow function syntax
const add = (a,b) => a + b

//old approach
function add (a,b) {
return a+b;
}
8. متدهای نو عمل با آرایه در ES6
در ES6 گروه ای از متدهای موثر فعالیت با آرایه ارائه شده‌است که فعالیت با آرایه، به ویژه یافت کردن یک یا این که چندین گزینه در آرایه را بسیار معمولی می نماید. با تمرکز به نمونه تحت و کامنت های بالای آن به راحتی این متدها را یاد خواهید گرفت:

const arr= [{ id: 1, name: 'Mohsen' }, { id: 2,name:'Ali',isActive:true }];

//برای یافت کردن یک مورد براساس یک شرط
arr.find(item => item.id === 2) // { id: 2,name:'Ali',isActive:true }

//برای یافت کردن ایندکس یک گزینه براساس یک شرط
arr.findIndex(item => item.id === 1) // 0

//برای نظارت کردن حضور یا این که عدم حضور یک آیت براساس یک شرط
arr.some(item => item.isActive) // true
توده بندی

به امداد مشخصات و امکان هایی که در ES6 اضافه گردیده گویش جاوا اسکریپت بیشتراز پیش بی نیاز گردیده و تایپ کردن کد جاوا اسکریپت سهل خیس و شادی بخش خیس شده‌است. با تمرین و به کارگیری از امکان های نو این لهجه کدهایی به مراتب زیباتر، کوتاه خیس و با قابلیت و امکان مراقبت و گسترش فراتر خواهید داشت


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۶:۲۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

چرا قابل استفاده بودن در طراحی سایت مهم است؟

عنصرها ساخت وب سایت :ساخت سایت با به کار گیری از بخش اعظمی از موادسازنده بصری کلیدی به بخش های متعدد تقسیم میگردد که پیرو هرکدام را مذکور و توضیح میدهیم:طرح بندی: طراحی سایت در مشهد این عنصر گرافیک، تبلیغات و متن وبسایت را با شکلی منظم نشان می‌دهد.
طرح بندی مشتمل بر مراقبت تعادل، ثبات و یکپارچگی پباده سازی می گردد.گرافیک: گرافیک قادر است مشتمل بر لوگو ها، عکس ها، ویدئو های تصویری و یا این که آیکون ها، که همگی آن ها منجر بهبود بخشیدن طراحی وب سایت میگردند.فونت: استعمال از فونت های متفاوت می‌تواند ساخت وب سایت شمارا زیباتر نماید .
اکثر مرورگرهای اینترنت صرفا می‌توانند تنی چند از فونت هایی را که تحت عنوان “فونت های اینترنت ایمن” شناخته میگردند، بخوانند، به این ترتیب پباده سازی شما عموما درین مجموعه قابل پذیرش میباشد.محتوا: محتوا و پباده سازی می‌توانند با هم فعالیت نمایند تا پیام تارنما را از روش تصاویر و متن ارتقا دهند.
متن نوشتی مدام بایستی دارای ارتباط و موثر باشد تا خواننده را به شوق آورد و آن ها با قرائت محتوا به آنچه که می خواهند برسند تادر وبسایت باقی بمانند. محتوا می بایست برای موتورهای کاوش باصرفه خواهد شد و از یک ارتفاع مطلوب استعمال شود و لغت ها کلیدی دارای ارتباط را در آن قرار داشته باشد.
طراحی وب سایت
طراحی وب مخاطب پسندچه گونه یک وب سایت مخاطب پسند ساخت و ساز فرمائید؟
علاوه بر عنصرها اصلی ساخت سایت که منجر میگردد وب سایت قشنگ و صورت و شمایلی قانع کننده داشته باشد، تارنما مدام می بایست استفاده کننده آخرین را نیز در لحاظ بگیرد. با دقت به دست اندرکاران ذیل می قدرت استفاده کننده پسند بودن را اینگونه تمجید کرد.جهت دهی در تارنما: معماری تارنما، منوها و بقیه ابزارهای جهت دهی در سایت در طراحی وب با دقت به شیوه مرور و جستجوی یوزرها ساخت‌و‌ساز میگردد. مقصود این میباشد که به مخاطب یاری دهد تا به راحتی در وب سایت جنبش نماید و داده ها مورد نیاز را پیدا نماید.چندرسانه ای: فیلم های ویدیویی و صوتی دارای ارتباط در پباده سازی میتواند به یوزرها یاری دهد تا داده ها را سریع و راحت شعور نمایند. این میتواند بازدیدکنندگان را تشویق نماید که مدت بیشتری را در کاغذ اینترنت صرف نمایند.سازش: صفحه آرایی اینترنت، برای انجام به عبارتی اندازه در مرورگرهای متفاوت و سیستم برهان، به خواسته ارتقاء بازدید آن انجام می‌گردد.تکنولوژی: پیشرفت های تکنولوژی به طراحان اذن میدهد تا تکان و ابداع را اضافه نمایند و اذن می‌دهند ساخت وب سایت مدام جدید، دینامیک و ماهر باشد.تعامل با یوزرها: ارتقاء شرکت کردن یوزرها فعال ، با افزودن باکس لحاظ و حیث سنجی در ساخت وب سایت اصلی میباشد.تبدیل یوزرها از بازدید کنندگان به مشتریان با گونه های نشانی اینترنتی و مجله ,آرم sign-up


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۲۵:۳۰ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

چیدمان ساختاری وب‌سایت

۲۲.از عبارات بی آلایش به کار گیری فرمائید


هرچه قرائت متن سهل و آسان‌خیس باشد اینترنت‌تارنما برنده‌خیس خواهد بود. طراحی سایت در مشهد از عبارات متداولی که خواننده گان انتظار دارا هستند استعمال نمایید. به کارگیری از جلمات طولانی و لغات فانتزی خوب وجود ندارد.

بایستی از یک گویش معمولی به کارگیری فرمائید که کلیه بتوانند آن را شعور نمایند. پژوهش ها نشان داده که آسانی در خوانایی میتواند در ارتقاء بازدیدکنندگان تاثیر داشته باشد.

۲۳.ترتیب فهرست


هنگام تثبیت هر لیست در اینترنت‌وبسایت خویش مطالب اصلی را در صدر و پایان قرار دهید. دقت خواننده به میانه لیست کمتر میباشد. از‌آنجا‌که بازدیدکنندگان شیت را نسخه برداری می‌نمایند اولی و پایانی موردها به احتمال زیاد در یاد کوتاه برهه زمانی باقی می ماند.

۲۴.به سوالهای برتر بازدیدکنندگان جواب دهید
سوالاتی ممکن میباشد برای بازدیدکنندگان پیش بیاید. فعالیت اساسی اینترنت‌وب سایت پاسخگویی بدین سوال های میباشد. هر پرسش که بی‌جواب بماند فرصتی برای جلب اعتماد را از دست خواهد اعطا کرد. همینطور سوالهای فارغ از جواب قابلیت سوراخ اینترنت‌وب سایت بوسیله کاربر را ارتقا می دهد.

زمانی که جوئل کلتکه پروسه خویش را برای یافتن پرسش‌ها و تایپ کردن جواب در Hubspot یافت توانست صفحه های فرود نرخ تبدیل خویش را دو برابر نماید. وی با مشتریان گفت‌و‌گو کرد، پاسخ‌های آن‎‌ها را تجزیه و محاسبه کرد، پیام‌ها را در حق تقدم قرار بخشید و در انتها لغات مخاطبان خویش را در ورژن تازه بازاریابی خویش به طور هوشمندانه بهره برد.

در اینجا سوالاتی وجود داراست که جوئل برای کشف سوال های برتر بازدیدکنندگان به کارگیری می‌نماید:

چه چیزی سبب ساز گردیده تا شما به‌دنبال راه‌حل باشید؟
چه چیز دیگری را آزمون کردید و چه چیزی را دوست نداشتید؟
چه چیزی شما‌را از خرید از ما گشوده میدارد؟
چه چیزی سبب ساز گردیده شما به اندازه کافی به ما اعتماد فرمائید و مارا آزمون فرمائید؟
چه چیزی جنس ما‌را به منش حلی برای شما تبدیل نموده است؟
هنگام آنالیز چه چیزی برای شما اساسی‌خیس بود؟
اینک می توانید چه کاری انجام دهید که تا قبل از این نمی‌توانستید؟
مثالی برای اینجانب بگذارید که برای شما تفاوت تولید نموده است
شواهد و سندها اجتماعی را اضافه نمائید
گرایش آدم به انجام کارهایی میباشد که سایر افراد انجام میدهند. براین اساس ارائه شواهدی بر پایه ی اینکه سایر افراد شما‌را گزینش می‌نمایند گزینش خیر و خوبی به حیث میرسد. غرض این میباشد که هر تصمیمی غیر از به کار گیری از متاع کمپانی شما بیرون از هنجار به لحاظ رسد. به بازدیدکنندگان خویش اثبات نمایید که شما شایسته ترین خط مش می‌باشید. ایده‌های بازاریابی خویش را با شواهد پشتیبانی نمایید.

۲۵- شواهد و سندها اجتماعی را اضافه نمایید
گرایش آدم به انجام کارهایی میباشد که سایرافراد انجام میدهند. به این ترتیب ارائه شواهدی بر پایه ی اینکه بقیه افراد شما‌را گزینش می‌نمایند، تعیین خیر به لحاظ می رسد. مقصود این میباشد که هر تصمیمی غیر از به کار گیری از کالا کمپانی شما بیرون از هنجار به حیث رسد. به بازدید کنندگان خویش اثبات نمائید که شما شایسته ترین رویکرد میباشید. ایده‌های بازاریابی خویش را با شواهد پشتیبانی فرمائید.

۲۶.کمبودها را بیان فرمائید


بشر‌ها ماشین اکانت‌های هزینه بهره کارآمد نیستند. ما تصمیم به ارتقا فایده و ضرر و زیان‌های ناچیز داریم. به عبارت دیگر ضررو ضرر و زیان بدتر از بهره شادی بخش میباشد.

۲۷.فرم‌های نام نویسی پست الکرونیکی برای مشترکین را باصرفه فرمائید

 

در انتهای این پست یک فراخوانی مبادرت برای اشتراک قرار داده شده‌است. در شرایطی که از مجاورت نگاه فرمایید خواهید روءیت کرد که‌این پست مشتمل بر سه عنصر مستقل میباشد. این سه عنصر برای نام نویسی آدرس اینترنتی میباشد.

سلسله مراتب بصری در آن پر رنگ میباشد.
به خواننده بیان شده که چه چیزی اخذ می‌نماید و چه موقع.
با به کار گیری از ثابت اجتماعی یک تعریف کوچک از تعداد مشترکین انجام یافته میباشد.
هنگامی برای او‌لین توشه این تغییرات را تست کردیم نرخ تبدیل بسیار زیر بود و بعد از آن پیشرفت دیده‌گیری کرد. فعلا شاهد ارتقاء 4و683 درصدی در تثبیت‌ اسم‌های پست الکرونیکی هستیم.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۱:۵۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

8 ویژگی مهم که در وب سایت شما باید لحاظ شود


شما در معاش نیاز‌های مختلفی دارید، بعضی از این نیاز‌ها مانند طعام، پوشاک و مسکن بنیادی می باشند  طراحی سایت در مشهد  و فارغ از حتی یکی‌از آن ها توانا به معاش کردن نخواهید بود. بعضا دیگر مانند یک شغل با درآمد خوب و ارتباط ها اجتماعی تندرست صرفا میتوانند کیفیت معاش شمارا بهبود بخشند البته در نبود آن ها هم می‌قدرت معاش کرد.

اکنون نمونه بالا را وارد دنیای وب فرمائید. وقتی که شما قصد فعال سازی یک تارنما را دارید نیز شبیه همین زمینه راستگو میباشد. یعنی برای ساختن یک تارنما هم نیازهایی بنیادی دارید که سوای آن ها داشتن تارنما ممکن وجود ندارد و هم نیازهایی که میتوانند به ارتقاء کیفیت وبسایت شما و تاثیرگذاری بیشتر آن یاری نمایند.

ما پیش از اینً یک نوشته‌ی علمی پیرامون نیازهای بنیادی برای طراحی وب منتشر کرده‌ایم. در حال حاضر می خواهیم نگاهی به نکات و اصول مهمی بیندازیم که در کیفیت تارنما شما نقش بخش اعظمی دارا‌هستند. با رعایت این اصول، اینترنت‌تارنما شما در میان هزاران تارنما دیگر گم نخواهد شد و مطمئناً می توانید حضوری پیروز‌خیس در دنیای وب داشته باشید.

2 نیاز اصلی که اینترنت‌وب سایت شما می بایست جواب بدهد
پیش از آنکه بخواهیم در خصوصیت‌های یک اینترنت‌تارنما عالی ظریف شویم، نخست بایستی به دو مساله اصلی در طراحی سایت‌تارنما نگاه کنیم. مجموع نکات و اصول اساسی طراحی وب را می‌اقتدار تحت گروه‌ای از این دو دانست.

اعتنا و رعایت این مورد ها سبب ساز می‌گردد که شما یک وبسایت عالی داشته باشید که می تواند بازدهی فوق‌العاده برای شما داشته باشد... و دقت نکردن به آنان معادل میباشد با یک وب سایت ضعیف و فراموش‌شدنی. البته این دو جنبه طراحی وب چه می باشند؟

تجربۀ کاربری (User Experience)او‌لین مقصود وبسایت شما، ارائه تجربه کاربری خوب (به اصطلاح UX) میباشد. فکرمی‌کنم حدس زدن معنای این واژه و کلمه چندان عمل مشقت نباشد. این عبارت به احساس و تجربه استفاده کننده از وبسایت شما اشاره داراست.
شما می بایست وبسایت خویش را از روزنه نگاه استفاده کننده مشاهده کنید و کاری نمایید که تجربه وی شادی بخش باشد. از جمله مطمئن گردید که مخاطب شل می تواند از وبسایت شما استعمال نماید، دسترسی به قسمت های اصلی تارنما به آسانی ممکن میباشد، تمامی متن‌ها شفاف و قابل فهم و شعور می‌باشند، وب سایت شما از حیث بصری زیباست و ...
اکثری از نکاتی که درین نوشته‌ی‌علمی آورده شده‌است، بخشی از یک تجربه کاربری خوب محسوب می شوند.
بهینه سازی (سئو)موردنیاز وجود ندارد حیران گردید! معنا این واژه و کلمه چندان تعجب آور و غریب وجود ندارد. seo یعنی شما وبسایت خویش را به گونه ای بسازید که بتواند سکو های بالایی را در گوگل (و بقیه موتورهای کاوشگر) به دست آورد. این واژه مخفف Search Engine Optimization یا این که به عبارتی seo وب سایت برای موتورهای کاوش میباشد.
روزمره میلیون‌ها کاوش در وب انجام می شود که نصیب قابل توجهی آن ها از روش گوگل میباشد. این جستجوها بسیار متعدد میباشند و به طبعً بخشی از آن‌ها، در حوزه‌ کاری شماست. از جمله درصورتی که شما یک دکان اینترنتی تلفن همراه داشته باشید، مطلقاً هر کس عبارت "خرید تلفن همراه" را کاوش می‌نماید، برایتان یک استفاده کننده ایده‌آل به حساب می آید.
در واقع، حضور در گوگل میتواند یک منش عالی برای ارتقاء بازدید و فروش وب سایت شما باشد. ولی برای این خواسته در سکو اولیه ما یحتاج میباشد وبسایت شما مجموع استانداردها و اصولی که برای موتورهای کاوشگر اساسی میباشد را رعایت کند. اکثری از نکاتی که درپی میایند، می توانند در بهینه سازی یا این که جایگاه گوگل شما تاثیرگذار باشند.
همان طور که دیدیم، برای یک طراحی وب خوب شما هم بایستی یوزرها را در لحاظ بگیرید و هم موتورهای کاوشگر را. ولی اصلا اندیشه نکنید که‌این دو گزینه از هم غیروابسته میباشند. در واقع هر چقدر تجربه کاربری تارنما شما بهتر باشد، طبیعتاً در نتیجه ها جستجوهای گوگل نیز مرتبه بهتری خواهید داشت.در واقع مجموع نکاتی که پیرو می آیند، به صورت بی واسطه بر روی هر دوی این مسائل تاثیرگذار می‌باشند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۰:۵۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

آموزش تصویری بکاپ گیری وردپرس با پلاگین و FTP


بکاپ گیری وردپرس به چه درد ما میخورد؟ طراحی سایت در مشهد چرا بایستی از وردپرس بکاپ بگیریم؟ یکی مباحثی که مدام درباره با وب سایت های وردپرسی مطرح می گردد، بکاپ گیری وردپرس میباشد. دیدنی میباشد بدانید در بخش اعظمی از مواقع استعمال از بکاپ وردپرس ممکن میباشد برای کسب و عمل شما بسیار حیاتی باشد. در واقع بکاپ گیری wp باعث میگردد در مورد ها احتمالی شما نگران از دست رفتن داده ها نباشید. در‌این نوشته‌علمی قصد داریم داده ها جامعی را درباره با فراگیری بکاپ گیری wordpress در چنگ شما در اختیار بگذاریم. با ما همدم باشید.

فهرست این نوشته ی علمی ( با کلیک روی هر تیتر به آن نصیب منتقل میشوید) نهفته
یادگرفتن بکاپ گیری وردپرس با استعمال از افزونه UpdraftPlus
پلاگین UpdraftPlus
پیکربندی افزونه UpdraftPlus
پیکربندی پلاگین UpdraftPlus
فراگیری بکاپ گیری وردپرس به طور دستی
بکاپ گیری وردپرس به طور دستی


شاید او‌لین پرسش ساخت و ساز گردیده برای شما این باشد که در اصل چرا می بایست از وردپرس بکاپ بگیریم؟ اذن دهید با یک نمونه این موضوع را برای شما تشریح کنیم. زمانی که شما اتومبیل خویش را بیمه میکنید، در واقع احتمال می دهید در شرایطی‌که در آینده خطری برای شما یا این که اتومبیل شما صورت دهد بتوانید از ضررها دوری فرمائید. بکاپ گیری از وردپرس نیز به همین شکل میباشد.

درباره با بکاپ گیری وردپرس می بایست بگوییم زمانی که از تارنما وردپرس خویش بکاپ داریم در‌صورتی‌که به هر عامل مانند از در میان رفتن هارد سرور وب سایت، ویروسی شدن وب سایت، خطاها سهوی و … داده ها وبسایت ما پاک بشود، دیگر مکان نگرانی نیست و به راحتی می‌اقتدار همگی داده ها را بازگردانی کرد.

 

فراگیری بکاپ گیری وردپرس با استعمال از افزونه UpdraftPlus
درباره با بکاپ گیری وردپرس می بایست بگوییم این افزونه یک کدام از افزونه های دوستداشتنی وردپرس میباشد که می قدرت با به کار گیری از آن عملیات بکاپ گیری را انجام اعطا کرد. با به کارگیری از این افزونه شما میتوانید تمامی داده ها بکاپ گیری گردیده را در فضاهای دارای اعتبار ابری مانند دراپ جعبه، گوگل درایو، وان درایو مایکروسافت و … و یا این که حتی‌در در نشانی اینترنتی خویش به راحتی ذخیره فرمائید.

پلاگین UpdraftPlus
نکته‌ی شایان توجه و جذاب که موردنیاز میباشد درباره با این افزونه بدانید این میباشد که‌این افزونه میتوانید به طور دوران بندی های معلوم همگی داده ها را بکاپ گیری نماید.

برای این که بتوانید این افزونه را نصب نمایید کافی میباشد نخست به به بخش پلاگین های وردپرس وارد گردید. اکنون روی اضافه کردن پلاگین کلیک فرمایید. در حالتی که اعتنا نمائید در‌این برگه در در سوی چپ بالای شیت یک ابزار کاوش را مشاهده می‌کنید. در‌این ابزار کاوش کافی میباشد UpdraftPlus را سرچ فرمائید. درحال حاضر روی این افزونه کلیک کرده و نصب را انجام دهید. حالا پس از نصب پلاگین آن را فعال فرمایید.

 

پیکربندی افزونه UpdraftPlus
درباره با بکاپ گیری وردپرس بایستی بگوییم برای این که بتوانید از افزونه متبوع به کارگیری نمائید کافی میباشد به پیکربندی وردپرس بروید و بعد از آن روی UpdraftPlus Backups کلیک نمائید. درین کاغذ شما می توانید بکاپ های کهن و یا این که بکاپ تازه را ببینید. شما می‌توانید با کلیک روی مورد Backup Now در به عبارتی لحظه از وب سایت خویش بکاپ گیری نمائید.

بایستی بدانید همان گونه که گفتیم این پلاگین امکانی را به شما میدهد که بتوانید به طور خود کار از تارنما خویش بکاپ گیری فرمایید. برای این عمل میتوانید به بخش پیکربندی وارد گردید و آن‌گاه آیتم File Backup Schedule را از شرایط Manual بیرون کرده و روی موقعیت دیگری قرار دهید. این فرمان باعث میگردد افزونه مطابق با بازه زمانی بندی درخواست گردیده بوسیله شما عملیات بکاپ گیری را به طور اتومات انجام دهد. ولی موردنیاز میباشد یاد‌آوری کنیم بعداز اعمال تغییرات به طبع تغییرات خویش را ذخیره نمایید.

 

درحال حاضر نوبت آن میباشد که در به عبارتی نصیب پیکربندی گزینش فرمائید که داده ها بکاپ گیری گردیده در کجا ذخیره شوند. شما میتوانید روی آیکون متبوع کلیک نمایید. حالا یک لینک و پیوند به شما نمایش داده میشود. در‌این پیوند شما بایستی پروسه احراز نام‌و‌نشان را انجام دهید. در انتها شما بایستی روی دکمه ی Complete Setup کلیک فرمایید تا پیکربندی فضای ابری به اتمام برسد.

پیکربندی پلاگین UpdraftPlus
اکنون در شرایطی که بخواهیم بکاپ های متبوع را بازگردانی کنیم چاره چه می‌باشد؟ برای آن که بتوانید با به کار گیری از این پلاگین بکاپ های گرفته گردیده را بازگردانی نمایید کافی میباشد به بخش Existing Backups بروید. در‌این نصیب می توانید تمامی بکاپ هایی که از نخست تا به اکنون از وب سایت شما گرفته شده‌است را ببینید. برای بازگردانی روی بکاپ متبوع کلیک کرده و دکمه Restore را فشار دهید. درحال حاضر در جعبه گشوده گردیده میتوانید تعیین فرمائید کدام مناطق بازگردانی شوند. همینطور می‌توانید گزینش نمائید کلیه بخشها یعنی قالب ها، پلاگین ها و … به طور بدون نقص بازگردانی شوند.

 

فراگیری بکاپ گیری وردپرس به طور دستی
درباره با بکاپ گیری وردپرس بایستی بگوییم بک برنامه گیری وردپرس به طور دستی دو مرحله داراست. مرحله‌ی انبار کردن فولدر‌های موردنیاز و انبار کردن داده ها دیتابیس. هنگام بکاپ گیری هر دو می بایست بکاپ گرفته شوند و در هنگام بازگردانی نیز هر دو می بایست بازگردانی شوند.

برای بکاپ گیری از فولدر‌ها یک چاره بسیار معمولی وجود دارااست. شما می‌توانید به سی پنل یا این که دایرکت ادمین رجوع نمایید و آن‌گاه همگی فولدر های لازم را که باطن فایل public_html قرار دارا‌هستند با به کارگیری از تجهیزات پوشه منیجر به طور پوشه زیپ درآورده و آنان را دانلود فرمائید.

بکاپ گیری وردپرس به طور دستی
ما یحتاج میباشد بدانید راه‌حل دیگری نیز برای بکاپ گیری از فولدر‌ها وجود دارااست. برای این فرمان میتوانید به پروتکل FTP وبسایت خویش وصل گردید. اما برای انجام این فعالیت به یک FTP Client احتیاج دارید. با یاری آن می توانید به راحتی به سرور وب سایت وصل گردیده و پوشه‌های متبوع را اخذ نمائید. مورد نیاز میباشد بدانید برای داشتن FTP Client میتوانید اپلیکیشن FileZilla را دانلود و نصب فرمایید.

 

درحال حاضر شما می توانید با استعمال از اسم کاربری و پسورد و پورت گزینه به کار گیری وب سایت به راحتی به سرور وبسایت متصل گردیده و داده ها موردنیاز را از آن جا بردارید.

برای دریافت کردن بکاپ دیتابیس می توانید به در دست گرفتن پنل هاست خویش وارد گردید. درحال حاضر در‌این نصیب وارد نصیب Backup گردید. در‌این قسمت قسمتی وجود داراست که به شما یاری می نماید از دیتابیس MySQL یک بکاپ را دانلود نمایید.برای کسب داده ها در حوزه MySQL چه می باشد به شما توصیه میشود نوشته‌علمی منحصر مارا مطالعه کنید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۵۰:۲۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

ووکامرس برای چه وبسایت‌هایی مناسب است؟


تاکنون وردپرس دوستداشتنی ترین سیستم رئیس محتوا (CMS) در وب بوده و میباشد. طراحی سایت در مشهد امروزه وبسایت های بر طبق وردپرس بیشتر از یک چهارم وبسایت های عالم را تشکیل می‌دهند. علاوه بر این، وردپرس برای فعال‌سازی وب سایت های تجارت الکترونیک بسیار اثر گذار میباشد و عامل عمده این دستور وجود ووکامرس میباشد – یک پلتفرم اپن سورس بدون پول که یکی‌از دوستداشتنی ترین راهکارهای تجارت الکترونیک در بازار میباشد.

اعتنا: هرچند به کار گیری از ووکامرس بدون پول میباشد البته موردنیاز میباشد مخارج جانبی برای تهیه و تنظیم یک پلتفرم پیچیده خیس را هم مد لحاظ داشته باشید. ووکامرس بستر بسیار مطلوب مهیا می نماید که میتوانید پیکربندی دلخواهتان را روی آن انجام دهید.

البته یک نکته حائض اهمیت اینکه در ماه می ۲۰۱۵ کمپانی Automattic (کمپانی صاحب وردپرس ) مالکیت ووکامرس را هم بدست آورد که‌این فرمان به نوبه خویش سبب به ارتقا اعتماد اشخاص به‌این پلتفرم شد.

ووکامرس برای چه سایت‌هایی مطلوب میباشد؟
از لحاظ فنی ووکامرس مطلوب وب سایت های کوچک و عظیم در حوزه تجارت الکترونیک میباشد. در‌صورتی‌که پلتفرم گزینه به کارگیری شما نیاز به مقیاس پذیری سریع دارااست یا این که در‌حالتی که نیاز به یک دکان آنلاین پیچیده، بی نقص و جامع دارید ووکامرس مورد خیر و خوبی برای شما به حساب آورده می شود. هر یک سری خویش ووکامرس به تنهایی به طور کاملً بی نیاز محسوب نمی‌شود ولی می اقتدار آن را با به کارگیری از تعدادی افزونه و راهکار فردی سازی براحتی ارتقا بخشید. با استعمال از ووکامرس می‌توانید از امداد های انجمن بسیار خوب و اثر گذار وردپرس و مجموع این سیستم برخوردار گردید.

البته یک قضیه همچنان پابرجاست: صرف از نگاه پلتفرم گزینه استعمال (ووکامرس، Shopify، Magento و غیره) نیاز به انجام تعدادی پیکربندی دارید. درصورتی که مغازه شما کوچک باشد احتمالاً می‌توانید خودتان این پیکربندی را انجام دهید ولی در شرایطی که نیاز به امکان های بیشتری داشته باشید حتماً به علم و مهارت بیشتری نیاز خواهید داشت. ووکامرس هم مثل هر اپلیکیشن دیگری نیاز به پیکربندی صحیح و مطلوب دارااست.

در شرایطی‌که قصد راه‌اندازی یک سایت تجارت الکترونیک وسیع و قابل مراعات را دارید، ما یحتاج میباشد هزینه فضای سرور و اشخاص موردنیاز برای پشتیبانی و انجام شغل های فنی را هم در لحاظ داشته باشید.

در صورتیکه وب سایت وردپرس دارید، ووکامرس برای شما بسیار مطلوب میباشد
ووکامرس تحت عنوان یک کدام از افزونه های وردپرس از دیگر راهکارهای فرنگی (بیرون از حیطهی وردپرس ) مطلوب خیس میباشد – ولی درصورتی که شما قصد به سازه کردن سایتتان مبتنی بر این سیستم دارید.

افزونه ووکامرس را می‌توانید در هر وب سایت مبنی بر وردپرسی با هر تم و الگوی خاصی ترکیب نمائید.

طبق آمار بدست آمده در سال ۲۰۱۷ در بیشتراز ۲۸ درصد از کل دکان های آنلاین از ووکامرس استعمال می‌شود. یعنی:

۲۵,۳۳۸,۳۳۶ وب سایت.
۵ درصد از کل وب سایت ها.
۹۴.۳ درصد از مجموع افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس


سهم بازار ووکامرس از افزونه های تجارت الکترونیک وردپرس

ووکامرس هم مثل خویش وردپرس کتابخانه بزرگی از تم های پیش ساخته داراست. هر تعدادی این تم ها برای آغاز عمل و محاسبه مجموع این پلتفرم مطلوب میباشند البته مطلقاً یک پلتفرم سفارشی و تهیه و تنظیم گردیده می‌تواند دقیقاً منظور شمارا برآورده نماید – به‌این شرط که نیازها و مراد های خودتان را به طور کاملً مشخص و معلوم کرده باشید.

 

.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۰۰:۴۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

خواص متن در css-text) - css)


Color :
در بالا از ویژگی رنگ استارت می‌کنیم . طراحی سایت در مشهد در این مکان نیز میتوانیم رنگ را به 3 طریق
از روش اسم رنگ
از روش مقدار HEX
از شیوه های مقدار rgb
بوسیله کد تحت به متن خویش بدهیم.

h1{
Color: red;
}

نکته : طبق استاندارد W3C هنگامی که از خواص color برای متن به کار گیری میکنید مطلقا می بایست برای آن عنصر از خواص background-color هم استعمال کنید.
دراین‌صورت در‌حالتی که نمیخواهید هیچ رنگی به پس ضمینه بدهید، میتوانید مقدار این ویژگی را برابر transparent (بی رنگ) قرار دهید.
نمونه :

 

 


h1 color : #58a59f

p color : inherit body


p color : inherit ex class - rgb(0,0,255)

 



Text-align :
این خواص دارنده 3مقدار right ,center ,left ,justify میباشد که به وسیله هر مورد از آنان میتوانید متن را راست چین ، اواسط چین ، چپ چین و یا این که justify کنید.

 

 


text-center

text-right


text-left

 

text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify text-justify

 


Text-decoration :
در حالتی‌که اعتنا کرده باشید هنگامی از تگ a برای لینک و پیوند دادن به کارگیری می‌کنید، به طور پیش فرض، مقادیری که درون این تگ قرار دارا هستند به طور پایین خط دار اکران داده میگردند. برای ناپدید کردن این خط از فرمان تحت استعمال می‌کنیم :

Text-decoration: none;

این شناسه علاوه بر مقدار none همینطور میتواند مقادیر overline , line-through, underline را در بر داشته باشد.شفاف میباشد که از خواص underline برای عناصری غیر از تگ a به کار گیری می‌گردد.

 

 


overline

line-through

underline

none
a tag



Text-transformation :
درصورتی که بخواهیم متن باطن عنصر متبوع کاملا با حروف گسترده نوشته گردد مقدار شناسه text-transform را برابر uppercase، در‌صورتی‌که بخواهیم به طور کامل با حروف کوچک نوشته گردد برابر با lowercase و درصورتی که که بخواهیم سخن نخستین مجموع کلمات گسترده باشد برابر capitalize قرار می‌دهیم.

 

 


This is some text >>> uppercase


This is some text >>> lowercase


This is some text >>> capitalize

 



Text indentation :
با به کارگیری از این فرمان شما میتوانید معلوم فرمایید که او‌لین خط از یک متن از کجا استارت گردد.

 

 


In my younger and more vulnerable years my father gave me some advice that I've been turning over in my mind ever since. 'Whenever you feel like criticizing anyone,' he told me, 'just remember that all the people in this world haven't had the advantages that you've had.'

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ دی ۱۳۹۹ساعت: ۱۰:۱۸:۳۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

نقشه سفر مشتری چیست و چگونه می‌توان آن را طراحی کرد؟


شما قبل از آن که بتوانید به یوزرها خویش یاری فرمایید و یا این که تجربه آنها‌ را بهبود ببخشید، بهتر میباشد طراحی سایت در مشهد به فهم و شعور صحت از آن ها برسید. می بایست بدانید استفاده کننده قبل از آغاز فعالیت با شما، هنگام شناخت با محصولتان و حتی بعداز به کارگیری از آن چه مسیری را طی کرده و در هر مرحله چه رمانتیک داشته میباشد.

همیشه از خویش بپرسید یوزرها چه‌گونه از کالا ما به کار گیری می‌نمایند؟ هر طراح کالا می بایست جوابی برای این پرسش اصلی داشته باشد، برای جواب به‌این پرسش، مایحتاج میباشد طراحان از لحاظ استفاده کننده تمام مسیر را به سمت هدفی که از پیش رقم خورده، طی نمایند. برای اطمینان از این‌که استفاده کننده شایسته ترین تجربه ممکن را از مال شما به دست‌آورده، ما یحتاج میباشد نقشه راهی از مهاجرت وی در جنس خویش ساخت فرمائید.

امروزه نقشه هجرت مشتری از اقدامات مایحتاج و ضروری در سوی ارتقاء نرخ تبدیل کسب و فعالیت، ارتقاء فروش، جذب مشتری و… میباشد، تنها مایحتاج میباشد به ادراک صحت از یوزرها خویش در‌این مسیر برسید. به دنبال میخواهیم شمارا با این مسافرت و چگونگی پباده سازی آن آشنا کنیم با ما در‌این مسافرت یار و همدم باشید.


نقشه هجرت مشتری چه می باشد؟
کلاً نقشه مسافرت مشتری مشتمل بر سناریوهای مختلفی از طرز خوی و رابطه مخاطب با فرآورده و مارک شما میباشد،‌ شما میتوانید نقشه مهاجرت خویش را با صورت‌ها و فرم‌های مختلفی نشان دهید ولی در حیث داشته باشید مجموع مراحلی که مرحله به مرحله طی میگردد تا مخاطب به مقصود متبوع شما رسد به یار احساسات، عمل‌ها و نقاط درد وی در هر مرحله می بایست ذکر خواهد شد.

کلاً پروسه و فرایندهای تعامل مخاطب با مال را درین نقشه نشان خوا هیم بخشید. دیگر نباید مانند زمانه قدیم کسب و کاری را رویه انداخت و در انتظار گردهمایی تا ببینیم مشتریان چه طور با فرآورده ما رابطه برقرار می‌نمایند، می بایست قبل از استارت عمل و هدر دادن هزینه و مقطع، از آینده کسب و فعالیت خویش تا حدی آشنا شویم.

داده ها ما یحتاج در نقشه مهاجرت مشتری:
پرسونا: اکران داده ها بدون نقص از شخصی که نماینده‌ای از جامعه هدفتان میباشد. در تعریف‌و‌تمجید پرسونا بایستی شخصی ذهنی در حیث بگیرید که در دنیای حقیقی وواقعی میتواند نماینده‌ی مخاطبان کسب و عمل شما باشد که با یاری آن می توانید به فهم صحت از یوزرها خویش برسید.

احساسات: به صورت معمول فراز و نشیب‌های احساسات استفاده کننده در هنگام به کار گیری از فرآورده شما در‌این قسمت ذکر میگردد. (عصبانی، خرسند، ناامید، کنجکاو و… )

نقاط تماس یا این که تعامل: کل نقاط تعامل و کارهایی که سبب تولید رابطه مخاطب با شما می گردد می بایست درین نصیب در لحاظ گرفته خواهد شد. هرچه تعداد نقاط تماس شما بیشتر باشد،‌ پیچیدگی نقشه مسافرت مشتری شما بیشتر می گردد. به‌دنبال بیشتر در امر این قسمت توضیح داده میشود.

شبکه‌ها: دربرگیرنده کل جای ‌ها و یا این که نصیب‌هایی میباشد که ارتباطات و تعاملات مخاطب در آن‌جا انجام یافته میباشد.

داده‌ها را توده‌آوری فرمایید.
عمل خویش را با اطلاعاتی که از یوزرها دارید آغاز نمائید. از منابع و ایده ها مجموعه خویش به کار گیری نمائید.

از شایسته ترین نحوه‌های عده‌آوری داده ها مذاکره با یوزرها میباشد.

در هنگام رای زنی شما حتی با نگاه کردن می توانید داده ها متعددی از یوزرها به دست‌آورید.

پس از انجام گفتگو‌ می بایست نکات مایحتاج که به شما نشان میدهد یوزرها در طی استعمال از کالا چه مسیری را طی کرده‌اند و احساسات و عمل‌های آنان در‌این مسیر چه بوده میباشد را استخراج نمایید.

در صورتی هنوز با چگونگی انجام گفتمان آشنا نیستید ما در “نوشته‌علمی ​​چه‌گونه یک مذاکره غالب در پروسه پباده سازی مال داشته باشیم؟” تماما فرایند انجام گفت‌و‌گو پیروز را توضیح داده‌ایم که در‌این مسیر به شما یاری فراوانی خواهد کرد.

چنانچه در اکنون پباده سازی نقشه مهاجرت مشتری در یک اینترنت‌وبسایت میباشید از داده‌های گوگل آنالیتیکس مثل نرخ کلیک (click-through rate)، ردیابی حادثه ها (event tracking)و… به کار گیری نمایید. همینطور میتوانید با مجموعه فروش و سرویس ها مشتریان خویش حرف نمایید و یا این که حتی گهگاه به مکان آنان با یوزرها خویش حرف فرمائید. از هر روشی که به شما در پباده سازی نقشه هجرت مشتری یاری می‌نماید استعمال نمائید.

هشت گام برای تنظیم‌ی نقشه مهاجرت مشتری:
قبل از آغاز پباده سازی نقشه مهاجرت مشتری بایستی هدف ها کسب و فعالیت و محصولتان را با مجموعه خویش فی مابین بگذارید تا کلیه بدانند مخاطب در‌این مسیر بایستی به سوی چه مقصدی جنبش نماید، این فعالیت به شما این قابلیت و امکان را میدهد تا بتوانید هدف ها کسب و فعالیت را با هدف ها یوزرها هم‌سو کرده و کلیه به سمت یک مقصد تکان فرمائید.

۱) گزینش محدوده
احتمالا هنگامی که مقصود کسب و عمل خویش را معین کرده‌اید همچنان مسیر اساسی تکان برای شما گنگ و نا مفهوم میباشد چون از بالا نظاره‌گر تمامی‌ی مسیرها می باشید و نمی‌دانید از کدام منش می بایست نقشه مسافرت مشتری خویش را ابتدا فرمایید. در پباده سازی نقشه هجرت مشتری می بایست جزئییات همگی فرآیند و نصیب‌ها را سنجیده شود.

تلاش فرمایید خویش را در نقش استفاده کننده قرار داده و گام به گام فرایندها را طی نمایید. در حالتی که بخواهید تمامی روند را هم زمان پیش ببرید نمی‌توانید فهم صدق از یوزرها خویش به دست‌آورید بلکه می بایست با گزینش محدوده و غرض در اولِ فعالیت، معلوم فرمایید و تازمانیکه جزئییات موردنیاز در هر مرحله به صورت ظریف یافت نشده مرحله بعدی از عمل مقدمه نشود.

۲) تعریف و تمجید پرسونا

استفاده کننده شما که می باشد؟
نقشه مسافرت مشتری مدام بر روی یک شخصیت تمرکز می‌نماید.(شخصی که تجربه مسافرت در‌این مسیر را دارااست.) پرسونا مدام بایستی بر پایه ی اطلاعاتی که در خصوص جامعه مقصود خویش دارید تمجید گردد، به همین برهان میباشد که در بالا می بایست عمل را با پژوهش ها استفاده کننده استارت فرمائید. داشتن داده ها مورد نیاز در زمینه‌ی یوزرها بازدارنده از منحرف شدن ما درین مسیر می گردد و در غایت می‌قدرت با اطمینان اذعان کرد مسیر رقم خورده به طور کامل در سوی مسیر کاربرانمان میباشد.

کلیه داده ها مورد نیاز از جامعه مقصود خویش را توده‌آوری و آنالیز فرمایید:

با یوزرها حقیقی و واقعی از جامعه غرض خویش گفتمان نمائید.
سوال های گفتمان را از پیش فراهم فرمایید.
در انتها نتیجه ها رای زنی با یوزرها را آنالیز نمایید
۳) یادداشت نمایش و انتظارات یوزرها
نمایش وضعیتی را تعریف می‌نماید که نقشه مهاجرت می بایست به آن بپردازد، این سناریوها میتواند حقیقی و واقعی و یا این که صرفا یک پیش‌بینی باشد.

همینطور تمجید انتظارات پرسونا در کنار این سناریوها یاری متعددی به ما در پباده سازی محصولی به طور کامل کاربرپسند می‌نماید. احتمالا هنوز کاملا با نمایش و چگونگی تعریف و تمجید آن آشنا نشده‌اید به دنبال با یک نمونه تماما این قضیه را شعور خواهید کرد.

اینترنت نرم افزار چه می‌باشد و چه تفاوتی با نرم افزار دارااست؟
ساعت ۳ عصر میباشد و شخصی خسته از محل کارش خارج آمده از روش نرم‌افزار‌ای روی گوشی خویش ماشین کرایه ای پیشنهاد داده و توقع دارد کمتر از پنج دقیقه ماشین را اخذ نماید.

نمونه روایت شده یک مثال بدون نقص نمایش از پرسونای متبوع میباشد. چرا‌که شم استفاده کننده، انتظار وی از فرآورده و موقعیتش تماما گفته شده میباشد.

۴) ساخت‌و‌ساز لیستی از نقاط تماس یا این که تعامل
نقاط تعامل به عبارتی جای ‌هایی می باشند که یوزرها از روش آنان با جنس شما رابطه برقرار می‌نمایند، نصیب‌هایی که استفاده کننده با کلیک کردن ویا لمس کردن آنان رابطه خویش را با شما استارت کرده و احتمالا یک گام به هدفتان مجاورت‌خیس گردیده باشد.

به عنوان مثال استفاده کننده از روش کانال‌های اجتماعی با شما آشنا گردیده و از به عبارتی نحوه رابطه خویش را استارت نموده است. در سود نقاط تماس مطلقا در اینترنت‌وب سایت و نرم افزار قرار ندارند، حتی پست الکرونیکی‌های بازاریابی، تبلیغات و… نیز می توانند نقاط تعامل مخاطب با شما باشند.

۵) در لحاظ به چنگ آوردن هدف ها استفاده کننده
چه چیز سبب ساز میشود مخاطب با جنس شما رابطه برقرار نماید؟
مخاطب برای حل چه مشکلی سمت جنس شما آمده‌میباشد؟
چرا استفاده کننده از در میان دیگر رقبا شما‌را گزینش می‌نماید؟
همگی این‌ها سوالاتی میباشد که قبل از فراهم‌سازی کالا خویش می بایست به آنان جواب دهید، پاسخ هر یک از این سوال های شما‌را به اهدافی که در لحاظ دارید مجاورت‌خیس می‌نماید.

با یافتن هدف ها و اشتباهات استفاده کننده و نقاط تمایز خویش از سایر رقبا می توانید از آینده مال خویش اطمینان نتایج فرمایید و این عمل سبب ساز میگردد یوزرها بیشتری به شما اعتماد نمایند چون میدانند مال شما مشکلی از اشتباهات آن ها را برطرف خواهد کرد.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۱۱:۱۰ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

تگ‌ های سایت دوزبانه و چند زبانه

تگ‌ های وب سایت دوزبانه و یکسری زبانه
برای اینکه محتوای وبسایت های دوزبانه در گویش فارسی، با صفحه های شبیه در گویش های دیگر سایتشان طراحی سایت در مشهد  تحت عنوان محتوای تکراری شناخته نشود و همچنین وب سایت آنان به وسیله گوگل به مخاطبان هرکشور با لهجه اختصاصی خودشان نشان داده گردد، نیاز به استعمال از متا تگ های وب سایت دو زبانه میباشد. این متا تگ ها از خواص هایی زیرا hreflang برای نشان دادن گویش خویش به موتور کاوش به کارگیری میکنند.

تگ اپن گراف چه میباشد؟
در حالتی‌که تا به اکنون پیوند برگه از یک وبسایت را در یک کدام از شبکه‌های‌عمومی یا این که پیامرسان ها مانند تلگرام ارسال کرده باشید، چشم اید که قسمتی از محتوای آن شیت مانند توضیحات، تصویر شاخص و تیتر آن در به عبارتی کانال اجتماعی به شما و کاربرانی که پیوند را با آن‌ها به اشتراک گذارده اید نمایش داده میشود.

عامل این مسئله استعمال از متا تگ یا این که تگ های اپن گراف میباشد.

این تگ ها که در سال 2010 بوسیله کمپانی فیسبوک معرفی شدند، برای نشان دادن بهتر محتوای تارنما ها در شبکه‌های‌اجتماعی به کارگیری می گردند و بر روی ارتقا ux وبسایت در اشتراک گذاری صفحه ها متعدد تأثیر بسزایی دارااست.

تگ های open graph را میتوان در بخش head وبسایت ها و با عبارت property پیدا کرد. به عنوان مثال مقادیری که در تگ های اپن گراف به کار گیری می شود، مقدار article میباشد که نشان دهنده نوع محتوای اشتراک گذاری شده‌است (نوشته ی علمی). همین قضیه سبب ساز می گردد تا بعضی بدین تگ ها، اسم تگ article را نسبت دهند البته به طور کلی به کار گیری از واژه و کلمه article برای معرفی تگ های اپن گراف کار اشتباهی میباشد.

در نوشته ی علمی ای به طور جامع به فراگیری به کارگیری از تگ های open graph پرداختیم، سفارش می‌کنیم این مقاله را از اینجا مظالعه نمایید .

صحبت پایان:
به کارگیری از تگ های متا در هر وب سایت یک دستور موردنیاز و ضروری میباشد. در شرایطی که وبسایت شما با به کار گیری از وردپرس تاسیس شده است نیاز به نگرانی وجود ندارد چون اکثر اوقات متا تگ ها در وردپرس به طور پیش فرض وجود دارا هستند. ولی در حالتی‌که از cms های منحصر استعمال می‌کنید، بایستی مطلقا مطمئن گردید که‌این تگ ها در همگی صفحه های وب سایت شما وجود دارا‌هستند. امید‌است‌ این نوشته‌علمی برای شما اثرگذار بوده باشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۴۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)