بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

فریم‌ورک (Framework) چیست؟

قاب‌ورک (Framework) یا این که “چهارچوب” در اصطلاح گروه‌ای مهیا از کلاس‌ها، کدها و توابع اپلیکیشن‌نویسی میباشد که در قالب یک پکیج ارائه می شود و طراحی سایت در مشهد در پباده سازی پروژه‌های قابل انعطاف‌افزاری به یاری نرم افزار‌نویسان میاید.

در واقعیت زمانی که شما از کادر‌ورک‌ها به کار گیری می کنید کدها از گذشته نوشته‌گردیده و مهیا می‌باشند و فقط کافیست طبق قانون ها خاصی (دایکیومنت‌های آن کادر‌ورک) کدها را در کنار هم قرار داده و از آنها به کار گیری فرمایید.

معمولا در فرایند پباده سازی پروژه‌هایی در سطح استاندارد برای ارتقا سرعت و پیشرفت در عملکرد عمل از کادر‌ورک‌ها به کار گیری میکنیم، از دارای اسم و رسم‌ترین کادر‌ورک‌های مرتبط با HTML و CSS می‌قدرت به بوت‌استرپ (Bootstrap) اشاره نمود.

 

با استفاه از قاب‌ورک‌های فراهم می توانید به‌سرعت کدهای خویش را بسط داده و یک شیت‌ی اینترنت را ساخت‌و‌ساز نمائید، جذاب میباشد بدانید اشخاص رشته‌ای صرفا در یک‌سری ساعت ظواهر کلی یک وب سایت را با به کارگیری از قاب‌ورک‌های جانور پباده سازی و پیاده‌سازی می‌نمایند!

اکیدا به شما پیشنهاد میکنیم در‌صورتی‌که جدید‌عمل میباشید به هیچ‌وجه سمت استعمال از کادر‌ورک‌های فراهم نروید، چراکه برای به کارگیری از آنها نیز می بایست در صدر با اصول کلی عمل آشنا باشید، استعمال از قاب‌ورک‌ها در اولِ فرمان خیر‌فقط سبب سردرگمی بیشتر شما گردد بلکه بازدارنده از یادگیری درست‌تان نیز می گردد، بعد از اینکه اصول کلی عمل با HTML و CSS را فرا گرفتید می توانید به سراغ یادگیری یک کادر‌ورک رفته و در آن مهارت پیدا نمائید.

اما در صورتی قصد ساخت و ساز یک وب سایت مخصوص را دارید به کار گیری از قاب‌ورک‌ها چندان پیشنهاد نمی شود، چراکه اشخاص متعددی از آن ها به کار گیری می‌نمایند و همین مسئله منجر ساخت و ساز وب سایت‌هایی با ظواهر یکنواخت و تکراری در فضای اینترنت گردیده‌است.

کتابخانه (Library) چه است؟

به لهجه بی آلایش معنی کتابخانه نیز تا حدودی مشابه به قاب‌ورک میباشد. (یکسری کتابخانه در کنار هم می توانند یک قاب‌ورک را ساخت و ساز نمایند)

در واقعیت کتابخانه‌های اپلیکیشن‌نویسی گروه‌ای از کلاس‌ها و توابع فراهم می‌باشند که به طور یکجا انباشته شده و اپلیکیشن‌نویسان آن ها را گزینه استعمال قرار میدهند، دارای اسم و رسم‌ترین کتابخانه‌ی جانور برای جاوا اسکریپت jQuery اسم داراست، شما می توانید با به کارگیری از آن به توابع متنوع و متعددی از JavaScript دسترسی داشته و آن‌ها‌را در تارنما خویش به کار گیری نمایید.

در مجموع کادر‌ورک‌ها و کتابخانه‌های متفاوت به وجود آمدند تا روند پباده سازی و نرم افزار‌نویسی را بهبود بخشیده و سرعت عمل را ارتقا دهند، هرچند همان طور که پیش‌خیس گفتیم شما بایستی کارایی فرمائید در صدر تا حدودی با مفاهیم کلی طراحی سایت آشنا گردیده و بعد به به کار گیری از این مفاد بپردازید.

تا به اینجای عمل حدودا با تک تک اصول کلی پباده سازی فرانت‌اند یک سایت آشنا شدیم، با درک کردن مفاد نقل شده در صدر شما نسبتاً کار کشته به پباده سازی هر نوع تارنما استاتیکی خواهید بود، در‌صورتی‌که اعتنا کرده باشید از واژه و کلمه‌ی استاتیک به کار گیری کردیم، تیم‌بندی دیگری که می‌اقتدار برای یک سایت در حیث گرفت استاتیک و داینامیک بودن آن میباشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۵:۵۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)