بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

مقالات برگزیده طراحی سایت


برای داشتن یک وب سایت طرق مختلفی وجود دارااست طراحی سایت در مشهد که به دنبال مقاله قصد داریم به معرفی آنها بپردازیم. با دقت به نوع کسب و عمل و هدفی که از طراحی وب دارید می توانید یکی این طریق‌ها را تعیین فرمائید. برای کمپانی‌های طفل معمولا واحد سنجش هزینه‌ها اهمیت متعددی دارااست و به همین ادله ترجیح میدهند با تشکیل یک مجموعه قابل انعطاف افزاری نصیب متعددی از نیازمندی‌های فنی را در باطن کمپانی برطرف نمایند. در‌حالتی که به هر دلیلی قصد فعال‌سازی یک وبسایت را دارید، توصیه میکنیم درپی مقاله با ما یار و همدم باشید تا با شیوه‌های رایج ساختن تارنما آشنا گردید.

توصیه طراحی وب سایت

طراحی وب سایت با شیوه توصیه وب سایت
شل‌ترین طریق این میباشد که طراحی وب سایت خویش را به کمپانی‌های قابل انعطاف افزاری و یا این که برنامه نویس ها فریلنسر بسپارید و هزینه ساخت‌و‌ساز آن را بپردازید. در‌حالتی که مهارتی در نرم افزار نویسی ندارید و برهه زمانی برایتان بسیار اصلی میباشد با صرف هزینه میتوانید تارنما خویش را پیشنهاد داده و پشتیبانی نخستین را نیز خریداری فرمائید. البته به کار گیری از این شیوه قادر است معایب و ریسک‌های مختلفی داشته باشد.

بعضا از مهم‌ترین معایب پیشنهاد طراحی سایت به طور برون سپاری هزینه‌های زیاد، طاقت فرسا بودن در اختیار گرفتن کیفیت و تعلق به کمپانی‌های فرنگی میباشد. به همین ادله امروزه اکثر صاحبان کسب و عمل کارایی می‌نمایند تا طراحی وب سایت را به یکی‌از اعضای مجموعه بسپارند و علاوه بر صرفه جویی در هزینه ها، دوران و طریق پشتیبانی طولانی مقطع را نیز در دست گرفتن نمایند.

طراحی وب سایت با به کار گیری از لهجه‌های اپ نویسی
به کارگیری از گویش‌های اپلیکیشن نویسی در طراحی سایت
در صورتی‌که از پیشنهاد تارنما صرف لحاظ کرده‌اید و خودتان میخواهید دست به فعالیت گردید یکی شایسته ترین طرق پیشنهادی، طراحی وب با به کارگیری از گویش‌های نرم افزار نویسی میباشد. شاید این شیوه، ماهر‌ترین گزینش برای طراحی سایت بدون پول باشد و به شما این قابلیت و امکان را می دهد که با دقت به نیاز خویش و آنگونه که رغبت دارید وبسایت خویش را ساخته و در شکل نیاز تغییر‌و تحول دهید. قابل انعطاف افزارهایی مانند Phpstorm و Visual Studio مطلوب این عمل می باشند.

اشراف داشتن به لهجه‌های اپلیکیشن نویسی اینترنت مانند Html، Css، Java Script و PHP در‌این نحوه ضروری میباشد. برای اینکه به یک دیدکلی از این طریق برسید سفارش می کنیم ویدئوهای فراگیری تصویری طراحی وب سایت را در وب دنبال کرده و یا این که از روش عصر‌های آموزشی مبادرت به یادگیری نمایید.

ساخت وب سایت با استعمال از سیستم‌های ساخت‌و‌ساز محتوای اینترنت
سیستم‌های ساخت و ساز محتوا
سیستم‌های ایجاد محتوای اینترنت (CMS) ابزار بسیار قابل قبولی برای فعال‌سازی یک تارنما می‌باشند. در صورتی‌که در نرم افزار نویسی تارنما نقص‌ دارید و حاذق به تامین هزینه‌های توصیه وب سایت نیستید نگران نباشید، به دلیل آن که با فراگیری‌های بی آلایش و در کمترین برهه زمانی می توانید وب سایت خویش را برای آغاز کسب و کارتان بسازید. در‌این قسمت یک‌سری قابل انعطاف افزارمی خوا‌هیم شمارا با بعضا از شایسته ترین سیستم‌های ساخت‌و‌ساز محتوای دوست داستنی آشنا کنیم:

WordPress : وردپرس یک اپلیکیشن ایجاد محتوای بسیار دوست داستنی و بدون‌پول به طور منبع گشوده (Open Source) میباشد و ابزار بلاگ نویسی را نیز برای شما آماده می‌نماید. این اپلیکیشن را نمی‌قدرت روی سیستم برهان نصب کرد و ورژن آن تنها بر روی سرور قابل نصب و به کار گیری میباشد. برای به کار گیری از این شیوه شما به یک هاست و دامنه نیاز خواهید داشت.
Joomla : جوملا یکی از دیگر از قابل انعطاف افزارهای کاربردی و منبع گشوده در مورد ساخت‌و‌ساز محتوای اینترنت میباشد که افزونه‌ها و پنل مدیر منعطفی داراست. افزونه‌ها (Plug-In) کدهای قابل انعطاف افزاری می‌باشند که با اعتنا به ایرادات سیستم مندرج و نیازمندی‌های اپلیکیشن را برطرف می‌نمایند.
Wix : ویکس یک ابزار طراحی وب مجانی میباشد از روش مرورگرها قابل دسترسی میباشد. خلل ویکس این میباشد که تارنما‌های آن امکان راست چین شدن را ندارند به این ترتیب برای کسب و شغل های داخلی و فارسی گویش، ویکس ممکن میباشد تعیین خیر نباشد.
بیشتر بدانید : سیستم رئیس محتوا یا این که CMS چه می باشد؟
یادگرفتن طراحی وب بدون پول با وردپرس
وردپرس
گام نخستین: گزینش اسم دامنه
هر نوع کسب و کاری چه مجازی و چه سنتی نیاز به اسم و آدرس اثبات داراست تا خریدار و یا این که اخذ کننده سرویس ها بتواند با مراجعه به آن سرویس ها و یا این که کالای متبوع خویش را اخذ نماید که در دنیای وب به‌این آدرس دامنه (Domain) می گویند. از جمله آدرس اینترنتی سون لرن به طور www.7learn.com هست . شما برای اولی گام بایستی این آدرس را برای تارنما خویش تعیین فرمایید. برای دریافت اطلاعات بیشتر در‌این ارتباط و تثبیت دامنه متبوع خویش می توانید در گوگل واژه تثبیت دامنه را کاوش کرده و سرویس ها متبوع خویش را اخذ فرمایید.

بیشتر بدانید : دامنه چه میباشد؟ چیزهایی که راجع به Domain نمی‌دانید!
گام دوم: خرید هاست میزبانی
هر کسب و کاری نیاز به مکانی برای محافظت جنس و یا این که مکانی برای ارائه سرویس ها خویش داراست. در دنیای وب نیز به فضایی که داده ها وبسایت شما در آن ذخیره می شود هاست (Host) میگویند. هاست قادر است نسبت به نوع اپلیکیشن نویسی و تلاش وب سایت شما به 2 دسته، هاست‌های ویندوزی و یا این که هاست لینوکسی تقسیم گردد. ما درین نوشته‌ی‌علمی با دقت به اینکه سیستم رئیس محتوای گزینش گردیده جهت ساخت وب سایت وردپرس میباشد، از هاست‌های لینوکسی به کارگیری میکنیم.

برای اخذ سرویس ها مطلوب فضای میزبانی وردپرسی می توانید در گوگل واژه خرید هاست وردپرسی را کاوش نمائید و نسبت به واحد سنجش وسعت داده خویش هاست مطلوب کسب و فعالیت خویش را خریداری فرمایید. برای یک وب سایت عادی شرکتی، 1 گیگابایت هاست به هم پا 10 گیگابایت پهنای باند مطلوب به حیث می رسد.

بیشتر بدانید : هاست چه میباشد؟ | راهنمای خرید هاست
گام سوم: تعیین سیستم مدیر محتوا
تا اینجا با مضمون‌ هاست و دامنه آشنا شدید و هم اکنون نیاز به سیستمی دارید که بتوانید با آن وبسایت خویش را رئیس فرمائید و مثلا بتوانید پایانی خبر ها فرآورده و یا این که سرویس ها خویش را در تارنما اضافه و دستکاری نمایید. به همین مراد به یک سیستم مدیر محتوا نیاز میباشد که ما درین نوشته‌ی علمی قصد داریم با سیستم مدیر محتوای وردپرس عمل کنیم. وردپرس یک سیستم مدیریتی حاذق برای محتوا میباشد که به طور بدون‌پول و متن گشوده (Open Source) در مشت کل عموم عالم جای دارد و امروزه در حدود 50 درصد کسب و فعالیت‌های اینترنتی تارنما خویش را با این سیستم رئیس می‌نمایند.

بیشتر بدانید : مقایسه ماهر وردپرس، جوملا و دروپال
گام چهارم: نصب و فعال سازی
برای فعال سازی وب سایت و اتصال دامنه به هاست می بایست در آغاز DNS دامنه را به دی ان اس‌های منحصر هاست خویش تهیه و تنظیم نمائید. جهت حل این اختلال میتوانید از صاحب خانه خویش جهت تهیه Dns یاری بخواهید این عملیات ممکن میباشد به جهت رم (Cache) وب‌های متعدد تا 24 ساعت به طور همزمان پیروز شود.

بعداز این که دامنه شما به فضای میزبانی شما متصل شد وقت آن میباشد که سیستم رئیس محتوای خویش را در هاست آپلود و نصب کنید. جهت یادگرفتن نصب وردپرس می توانید به سایت مرجع این سیستم مدیر محتوا رمز بزنید.

بیشتر بدانید : وردپرس چه است و چرا می بایست از آن به کارگیری کنیم؟
گام پنجم: گزینش قالب وردپرسی مطلوب
بعداز این که وب سایت خویش را را در وردپرس فعال‌ساز‌ی کردید بایستی به تفکر ظواهر تارنما تان باشید و به همین خواسته می بایست از پوسته‌های وردپرس به کار گیری فرمایید. در شرایطی که که توان اپ نویسی تارنما را داشته باشید می توانید پوسته منحصر به فرد خویش را کد نویسی نمایید در غیر این شکل در موضوع وردپرس ابزار و قالب‌های فراهم متعددی پباده سازی شده‌است که میتوانید از آنان به طور بدون پول و مبلغی به کارگیری فرمائید. این قالب‌ها از وبسایت‌های مرجعی مانند تم فارست (themeforest) قابل خریداری می باشند.

بیشتر بدانید : یادگرفتن نصب وردپرس روی لوکال هاست
گام ششم: فردی سازی قالب وردپرسی
پس از اینکه قالب وبسایت خویش را تعیین کردید نیاز به سفارشی سازی پوسته و رابط کاربری آن دارید. برای این مراد می توانید از پنل پیکربندی قالب‌های وردپرسی و یا این که از پلاگین‌های کاغذ ساز مانند ویژوال کامپوزر (Visual Composer) و یا این که المنتور (Elementor) به کار گیری فرمائید و در شرایطی‌که آشنایی کافی از طراحی وب سایت و Html ,Css دارید می توانید از روش کد نویسی مبادرت به فردی سازی و اضافه نمودن تجهیزات بیشتر به قالب خویش فرمائید .

گام هفتم: نصب پلاگین‌های لازم
بعداز پیاده سازی وردپرس به یار و همدم قالب بایستی تارنما را از حیث seo، امنیت و غیره نیز فراهم فرمائید که میتوانید از پلاگین‌های جان دار در مخزن وردپرس به کار گیری فرمائید. وردپرس پلاگین‌های مجانی و غیر بدون پول بسیار متعددی برای مواقعی زیرا seo، امنیت، seo، حیطه کاربری و فروشگاهی داراست که میتوانید از آنان در سمت و سوی پیشبرد هدف ها تارنما خویش به کارگیری فرمائید.

برخی از پلاگین‌های مایحتاج وردپرس عبارت اند از:

Yoast بهینه سازی
Contact Form 7
WooCommerce
Wordfence Security – Firewall & Malware Scan
Elementor Page Builder
Google XML Sitemaps
All in One سئو Pack
Google Analytics Dashboard Plugin for WordPress by MonsterInsights
WP Super Cache
که با نصب آن ها بر روی وردپرس، تارنما شما تجهیزات جدیدی خواهد داشت.

توده بندی
طراحی وب بدون پول از او‌لین گام‌های استارت یک کسب و فعالیت میباشد البته به اعتنا و پشتیبانی متعددی نیاز دارااست. می بایست به صورت منظم تارنما و محتوای آن را آپ دیت کرده و معیار استقبال و رفع کاستی‌های آن را بسنجید. سفارش میکنیم از هر روشی که برای طراحی وب به کار گیری میکنید خویش را به مهارت کافی در آن مسئله برسانید تا بتوانید سئو تارنما را در اختیار گرفتن کرده و هزینه‌ها را کاهش دهید.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آبان ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۴۸:۴۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)