بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

اصطلاحات کاربردی در طراحی سایت

Static page
کاغذ اثبات و همیشگیی میباشد که در هنگام ورود به یک طراحی سایت در مشهد مرور گر برای همگی فعالیت بران و به کار گیری نمایند گان از آن برگه نشان داده میشود و تغییری ندارد .

Web server
سرور اینترنت ، طرحی میباشد که بر روی سیستمی که از روش آن به وب متصل میشوید نصب می‌شود . سرور های اینترنت ،واژه و کلمه و یا این که چیزی که در پی آن هستید را به موتور جست و جو گر متبوع می‌رساند .

Home page
هوم پیچ ، ورقه ای میباشد که به اصطلاح به آن منزل گفته می‌گردد . این شیت ،او‌لین شیت و یا این که به عبارتی ورقه رویی نماد دهنده هر وبسایت است ، که به محض ورود به آن وبسایت اکران داده شود .

Intro
اینترو در واقع گیف و یا این که کارتونی میباشد به طور پشت بند هم تکرار شود . این گیف را برای جلوه قشنگ خیس در اولِ هر وبسایت قرار می‌دهند .

سئو
seo در واقع به عبارتی گروهی از برنامه نویس ها و طراحان وب سایت ها می‌باشند که وب سایت را اداره می نمایند . مقصود مجموعه بهینه سازی ارتقا امتیاز و کیفیت وب سایت شان در وب و میان تارنما های دیگر است .

Ranker
رانکر وقتی که یک مخاطب وب در موتور جست و جو گری در درحال حاضر سرچ کردن است فعال میگردد . رانکر مرور گر متبوع تان ، با رعایت آن چه در حالا تایپ می باشید و آن چه بیش ترین ترازو سرچ را در آن مرور گر داراست ، به شما سفارش می‌دهد .

Web Page ( برگه‌ی وِب )
به تیم ای از تصاویر و نوشته‌ها که به طور یک شیت از روش وب قابل دسترسی میباشند ، شیت اینترنت می گویند .

Web Site ( وبسایت )
پایگاهی بر روی فضای مجازی وب ، دربرگیرنده تیم ای از صفحه های اینترنت ( Web Page ) میباشد ؛ که بوسیله نشانی مخصوصی ( Domain ) از روش وب قابل دسترسی میباشند . این کاغذ‌ها قادر است دربردارنده خبر‌ها ، تصاویر ، داده ها علمی و تجاری ، تبلیغات و ... باشد .

Domain ( اسم )
اسم در بین‌المللی مخصوصی که برای هر تارنما تصویب می گردد و تحت عنوان نشانی آن تارنما محسوب می گردد .


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۵۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)