بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

آیا طراحی وب سایت شما آزار دهنده است؟

ساخت سایت شما آزار دهنده میباشد؟
آری،آزار دهنده بودن خیلی فعالیت مشقت طراحی سایت در مشهد وجود ندارد. اما برخی وبسایت ها در طراحی وب سایت و پباده سازی پرتال در آزار دهنده بودن ماهرتر از بعضا دیگر از وب سایت ها می‌باشند. پنج نکته ای که در تحت می‌آید را ارزیابی نمائید تا متوجه گردید آیا تارنما درطراحی وبسایت و پباده سازی پرتال شما بینندگان تان را آزار می دهد یا این که خیر.
1. موسیقی پیش مسئله – مگر آن که تارنما شما مرتبط با یک پایانه رادیویی یا این که فروش سی دی موسیقی باشد. چرا بایستی موسیقی را برای هر شیت از سایت در ساخت سایت و پباده سازی پرتال خویش بطور پیوسته برای بینندگان تان پخش نمایید؟
2. استعمال از فونت هایی با سایز خیلی تعالی – در حالتی‌که مقصود شما پباده سازی سایتی برای معدود بینایان است، در اینصورت غرض شما قابل تحسین است اما در صورتی هدفتان این نبوده، در اینصورت این عمل شما همچون فریادی بلند بر رمز تماشاچی بیگناه می‌باشد. عموم دوست ندارند کسی بر رمز آن‌ها فریاد بزند.پس خیر فریاد بزنید و خیر خفیف سخن نمائید.
3. روی هم اندازی لایه ها – در ساخت سایت و پباده سازی پرتال لایه ها میتوانند خیلی اثرگذار باشند اما خیر وقتی که از آن‌ها برای پیامهای آزار دهنده به کار گیری می‌شود. کوشش نکنید بزور خواننده‌گان تان را بدون چاره به تلاوت پیامهایتان فرمائید. سعی بر متقاعد کردن آن‌ها برای تلاوت فرمائید تا آن ها را بدون چاره به تلاوت نمائید.
4. پنجره های ظواهر شونده – اگرچه در ساخت وب سایت و پباده سازی پرتال اکثری از پنجره های ظواهر شونده بوسیله اکثری از ابزارهای نصب گردیده روی مرورگرهای بینندگان، بلوکه میشود، اما هنوز بعضا از مدیران وبسایت ها و بلاگ ها، از آن‌ها استعمال می نمایند. آزار دهنده ترین نصیب این پنجره ها، آن میباشد که خواننده گان معمولا پیام های مهمی را که می بایست مشاهده نمایند را نمی توانند اخذ نمایند، چون اکثر آن ها بوسیله مرورگرهای یوزرها، بلوکه شود. آیا این ضرب المثل دیرین را تا به درحال حاضر شنیده اید؟ "زمانی نمیتوانی شکستش بدهی، باهاش رفیق شو". هنگامی نمی اقتدار با فیلترهای مرورگرهای یوزرها رویارویی کرد، بایستی با آن رفیق شد. تلاش نمائید از پنجره های ظواهر شونده به کارگیری نکنید. پیامهای اصلی تان را در قسمتی ویژه از شیت وبسایت تان قرار دهید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۳:۱۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)