بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

نکات مهم در طراحی سایت

۶ – سرعت وبسایت را بالا ببرید :
یک قسمت بسیار اصلی هم در ساخت طراحی سایت در مشهد  و هم در نصیب با صرفه‌سازی و seo وب سایت مرتبط با سرعت وبسایت میباشد. قسمت شالوده و مهم در سرعت وبسایت به گزینش هاست مطلوب و آن‌گاه به کارگیری از کانال‌های توزیع محتوا یا این که CDN میباشد.

بعداز این پروسه بقیه مسائل مربوط به نوع طراحی وب و نرم افزار نویسی آن میباشد که مطلقا بایستی رعایت نمائید. در غیر این شکل هر چقدر مطالب موءثر و کاربردی ارائه کنید ولی وبسایت کندی داشته باشید سکو خیر و خوبی در حاصل جست‌وجو نخواهید داشت. سرعت تارنما جز نکات بسیار اساسی میباشد که مدام می بایست در حیث قرار گرفته گردد.

رعایت موارد ذیل به هنگام طراحی وب سایت به شما در ارتقاء سرعت وبسایت امداد خواهد کرد :

به کار گیری دست‌کم از Java و CSS :
در صورتی‌که نیاز دارید در وبسایت خویش از کدهای جاوا به کار گیری نمایید تلاش فرمایید این کدها را به انتهای صفحه های تارنما منتقل نمایید تا در هنگام بار گذاری شدن سبب سنگین شدن وبسایت نشود.

همینطور در تایپ کردن CSS ها کوشش فرمایید کلیه متغیر‌ها را در یک یا این که دو فولدر قرار دهید و از ساختن یک سری پوشه CSS در نصیب‌های گوناگون وب سایت خودداری کنید. چون سبب کندی بیش تر از حد وبسایت شود.

استعمال استاندارد از چندرسانه ای :
از تصاویر و حتی ویدیو برای پر‌نور‌خیس کردن زمینه و انتقال بهتر مقاله به استفاده کننده استعمال میشود. البته این استعمال بایستی در توا‌ن استاندارد باشد. در صورتی از کلیپ در مقاله ها خویش استعمال می کنید عملکرد نمایید وسعت قابل قبولی داشته باشد تا سریع‌خیس بارگذاری خواهد شد. همینطور تصاویر تارنما را تا جایی که می توانید نادر وسعت فرمایید.

عملکرد نمایید مولتی مدیای مصرف شده را بر روی هاست خویش قرار دهید و به منابع فرنگی لینک و پیوند ندهید. از جمله شما در نوشته‌علمی خویش تصویری قرار داده‌اید ولی آن تصویر روی هاست دیگری قراردارد و شما صرفا آن را در وبسایت خویش لینک و پیوند نموده اید.

پس هر توشه کاربری بخواهد آن نوشته‌ی علمی را مطالعه نماید می بایست فولدر تصویر از وب سایت دیگری لود خواهد شد. در‌صورتی‌که آن وبسایت بیرون از دسترس باشد مرورگر مقطع متعددی را برای بار گذاری کردن تصویر صرف می‌نماید که سود آن کاهش چشمگیر سرعت وب سایت شماست. به همین استدلال عملکرد نمایید مدام همگی مطالب و پوشه‌های وب سایت را به هنگام ساخت وب سایت بر روی هاست خویش میزبانی نمائید.

۷ – وبسایت عکس العمل گرا پباده سازی فرمایید :


روز آپ دیت بر تعداد کاربرانی که از روش تلفن هوشمند اینترنت گردی می‌نمایند افزوده میشود. پس پباده سازی سایتی برنده میباشد که بر روی کلیه دستگاه‌ها قابل اکران باشد. هم اکنون این دستگاه یک گوشی باشد یا این که تبلت و حتی یک تلویزیون هوشمند. وب سایت شما بایستی عکس العمل گرا بوده و خودش را با هر سایز ورقه اکران هماهنگ نماید.

منو‌ها و تصاویر وب سایت هم بایستی در دستگاه‌های گوناگون فارغ از اختلال قابل اکران بوده و مخاطب برای پیمایش وب سایت نیازی به اسکرول کردن در سمت و سوی‌های متعدد نداشته باشد. اندازه فونت هم بایستی در تلفن‌های یاور درشت‌خیس باشد تا قابلیت و امکان خوانا بودن را از دست ندهد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۴۹:۳۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)