بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

فرق میان یک سایت و یک وبلاگ

مطلقا ممکن میباشد سئوالی در ذهنیت شما باشد که طراحی سایت در مشهد چه فرقی در میان یک وب لاگ با یک وب سایت میباشد؟ و کدامیک بهترند و آیا راهی برای تبدیل یک بلاگ به یک وب سایت می‌باشد؟

در پاسخ مایحتاج میباشد گفته خواهد شد که یک وب لاگ معمولا تحت عنوان بخشی کوچکی از یک وبسایت گرانقدر در لحاظ گرفته میگردد. تمامی بلاگ هایی که روی یک سیستم بلاگ دهی ساخته می‌شوند، در کل، وب سایت مامان یا این که وب سایت بزرگتر را تشکیل می‌دهند و هر بلاگ می‌تواند یعنوان پایین دسته وبسایت مامان شناخته گردد. این نوع تقسیم بندی، چیزی از بها های یک بلاگ نمی کاهد. وب لاگ شما حتی قادر است از بخش اعظمی از وبسایت ها از نگاه محتوایی، و نیز ترازو بازدید، فراتر باشد و لزوم بودن بعنوان یک بلاگ، دلیلی بر نقص یا این که عیب در محتوای وبسایت یا این که تعداد بازدیدها نمی‌باشد.

یکی‌از فرق های اصلی یک تارنما با یک وب لاگ، در روش دسترسی به آنان میباشد. یک وب سایت معمولا با یک نشانی اینترنتی مشخص و معلوم می‌شود بعنوان نمونه example.com اما یک وب لاگ، معمولا بصورت یک ساب دامنه، بر روی دامنه مهم، در حیث گرفته میشود. بعنوان نمونه myweblog.example.com

فرق دیگر یک تارنما با یک وب لاگ، در واحد سنجش تجهیزات و ابزارهای در دست قرار داده گردیده به یوزرها و مدیران تارنما میباشد. یک وب لاگ، صرفا برای انتشار مطالب و خبر‌ها، بکار خواهد رفت در شکل یک وبسایت اینترنتی میتواند یکی قسمت های آن، یک بلاگ خبری، و یکی‌از قسمت های دیگر آن، یک فروشگاه اینترنتی، و بخشی دیگر، بازی های آنلاین و دیگر مورد ها باشد.

به حافظه داشته باشید که زیاد بودن تجهیزات، همواره عامل بر بهتر بودن نیست. اگر نیازهای شما، صرفا بایک وب لاگ برطرف میگردد، چرا بایستی یک فروشگاهی را نیز داشته باشید در حالی که از آن به کار گیری نخواهید کرد و صرفا هزینه ای گزاف برای تشکیل داد آن داده اید؟ و بالعکس، در صورتی وب سایت شما نیاز به قسمت های متنوع گوناگونی دارااست و بلاگ نویسی فقط بخشی از فعالیت میباشد، در‌این‌حالت‌ دیگر نمی توانید از سیستم های بدون پول بلاگ دهی، به کارگیری نمائید و باید تارنما خویش را بصورت ماهر تری پیاده سازی کنید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۲۷:۵۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)