بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

وضعیت اخیر وبلاگ و طراحی سایت

وب لاگ و طراحی وب همچنان فرایند گسترش خویش طراحی سایت در مشهد را ادامه داده و هر روز بر تعداد بلاگ نویسان افزوده می گردد. جامعه تارنما نویسان را قشرها مختلف جامعه تشکیل میدهند. (پیاده کنندگان برنامه، طراحی سایت، متخصصین و کارشناسان حرفه آوری‌های داده ها و ارتباطات، معماران اطلاعاتی، مجله نگاران، وکلاء، متخصصین آموزشی، مشاوران و محققین حرفه آوری داده ها، سیاستمداران و ... ). با اعتنا به مرتبه بسیار اصلی وب لاگ نویسی برای خبرنامه نگاران، دانش کده MIT در پائیز سال 2002، مبادرت به ارائه یک واحد خاص برای دانشجویان نمود.
وب لاگ چه می‌باشد ؟
درحال حاضر بهتر میباشد با مفهومی از بلاگ آشنا شویم. بلاگ، یک شیت طراحی وب سایت (شبیه یک خبرنامه فردی ) و با قابلیت دستیابی مردم یوزرها به آن میباشد. بلاگ‌ها، مبتنی بر یک نظم خاص و محتوای وبلاگ نشاندهنده شخصیت نویسنده و یا مولفان آن می‌باشند. اولویت استقرار و یا انتشار مقاله بر پایه ی یک ساختار هنگامی صورت می‌گیرد. در این وضعیت خواننده‌گان وب لاگ‌ها همواره در صدر جدیدترین مقاله و یا مطالب منتشر گردیده را مشاهده و در شکل تمایل آن را مطالعه می‌نمایند . اکثر وب لاگ‌ها دارنده یک خط فکری خاص بوده و به نوعی آن را دنبال می‌نمایند. برای مثالً در شرایطی‌که که یک بلاگر عشق و علاقه‌مند به رشته آوری باشد، با گردآوری مقاله از منابع متفاوتی نظیر، نمایشگاه‌ها، سمینارها و یا تارنما‌های دیگر، آنها را با فرمت متبوع در وبلاگ خویش تصویب و در اختیار مخاطبان خویش قرار می دهد. در صورتی یک بلاگر عشق مند به یک بیماری خاص بوده و مسائل علمی آن را به نوعی دنبال می‌نماید، می تواند مقاله‌ها وب سایت و موضوعات جدید منتشر گردیده درباره با بیماری متبوع را بر روی وب لاگ خویش منتشر نماید. یا این که حتی در صورتی یک بلاگر, عشق مند به مسائل اقتصادی باشد، می تواند با کاوش و یافتن مقاله‌ها در سایتهای جدید درباره با اقتصاد، آنها را بر روی وبلاگ خویش منتشر نماید .
برخی از وب لاگ نویسان از وب لاگ خویش به منزله یک گالری عکس و یا بریده خبرنامه به کارگیری می‌نمایند. وقتی که بلاگر یک لینک مطلوب را در این خصوص پیدا نماید و یا اطلاعاتی خاصی را که قصد داراست آنها‌را بخاطر بسپارد، آن‌ها‌را بر روی وب لاگ خویش قرار می‌دهد. وب لاگ یک محیط الکترونیکی قابل کاوش را آماده کرده که طرف داران میتوانند با استعمال از یک مرورگر اینترنت و در هر مکانی از دنیا به محتویات آن ها دستیابی داشته باشند. یکی از ویژگی‌هایی که در همگی وب لاگ‌ها به نوعی رعایت میگردد، ماهیت تکثیر و استقرار داده ها بر روی وبلاگ بوده که مبنی بر یک نظم وقتی خاص میباشد (تقویم اطلاعاتی ). وب لاگ شبیه یک خبرنامه و یا مجله online میباشد که تالیف کننده آن قادر است در خصوص با موضوعات متعدد در طی دلخواه، اطلاعاتی را درج و منتشر نماید. تعداد زیادی از وب لاگ‌ها دارنده گروه ای دیدنی و نفیس از لینک‌ها به سایر وبلاگ‌ها و یا سایت‌هایی می باشند که نویسنده وبلاگ آن ها را مثبت و مفید ارزیابی می‌نماید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ تیر ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۵:۳۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)