بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب .

بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب

فريم‌ورك (Framework) چيست؟

قاب‌ورك (Framework) يا اين كه “چهارچوب” در اصطلاح گروه‌اي مهيا از كلاس‌ها، كدها و توابع اپليكيشن‌نويسي ميباشد كه در قالب يك پكيج ارائه مي شود و طراحي سايت در مشهد در پباده سازي پروژه‌هاي قابل انعطاف‌افزاري به ياري نرم افزار‌نويسان ميايد.

در واقعيت زماني كه شما از كادر‌ورك‌ها به كار گيري مي كنيد كدها از گذشته نوشته‌گرديده و مهيا مي‌باشند و فقط كافيست طبق قانون ها خاصي (دايكيومنت‌هاي آن كادر‌ورك) كدها را در كنار هم قرار داده و از آنها به كار گيري فرماييد.

معمولا در فرايند پباده سازي پروژه‌هايي در سطح استاندارد براي ارتقا سرعت و پيشرفت در عملكرد عمل از كادر‌ورك‌ها به كار گيري ميكنيم، از داراي اسم و رسم‌ترين كادر‌ورك‌هاي مرتبط با HTML و CSS مي‌قدرت به بوت‌استرپ (Bootstrap) اشاره نمود.

 

با استفاه از قاب‌ورك‌هاي فراهم مي توانيد به‌سرعت كدهاي خويش را بسط داده و يك شيت‌ي اينترنت را ساخت‌و‌ساز نمائيد، جذاب ميباشد بدانيد اشخاص رشته‌اي صرفا در يك‌سري ساعت ظواهر كلي يك وب سايت را با به كارگيري از قاب‌ورك‌هاي جانور پباده سازي و پياده‌سازي مي‌نمايند!

اكيدا به شما پيشنهاد ميكنيم در‌صورتي‌كه جديد‌عمل ميباشيد به هيچ‌وجه سمت استعمال از كادر‌ورك‌هاي فراهم نرويد، چراكه براي به كارگيري از آنها نيز مي بايست در صدر با اصول كلي عمل آشنا باشيد، استعمال از قاب‌ورك‌ها در اولِ فرمان خير‌فقط سبب سردرگمي بيشتر شما گردد بلكه بازدارنده از يادگيري درست‌تان نيز مي گردد، بعد از اينكه اصول كلي عمل با HTML و CSS را فرا گرفتيد مي توانيد به سراغ يادگيري يك كادر‌ورك رفته و در آن مهارت پيدا نمائيد.

اما در صورتي قصد ساخت و ساز يك وب سايت مخصوص را داريد به كار گيري از قاب‌ورك‌ها چندان پيشنهاد نمي شود، چراكه اشخاص متعددي از آن ها به كار گيري مي‌نمايند و همين مسئله منجر ساخت و ساز وب سايت‌هايي با ظواهر يكنواخت و تكراري در فضاي اينترنت گرديده‌است.

كتابخانه (Library) چه است؟

به لهجه بي آلايش معني كتابخانه نيز تا حدودي مشابه به قاب‌ورك ميباشد. (يكسري كتابخانه در كنار هم مي توانند يك قاب‌ورك را ساخت و ساز نمايند)

در واقعيت كتابخانه‌هاي اپليكيشن‌نويسي گروه‌اي از كلاس‌ها و توابع فراهم مي‌باشند كه به طور يكجا انباشته شده و اپليكيشن‌نويسان آن ها را گزينه استعمال قرار ميدهند، داراي اسم و رسم‌ترين كتابخانه‌ي جانور براي جاوا اسكريپت jQuery اسم داراست، شما مي توانيد با به كارگيري از آن به توابع متنوع و متعددي از JavaScript دسترسي داشته و آن‌ها‌را در تارنما خويش به كار گيري نماييد.

در مجموع كادر‌ورك‌ها و كتابخانه‌هاي متفاوت به وجود آمدند تا روند پباده سازي و نرم افزار‌نويسي را بهبود بخشيده و سرعت عمل را ارتقا دهند، هرچند همان طور كه پيش‌خيس گفتيم شما بايستي كارايي فرمائيد در صدر تا حدودي با مفاهيم كلي طراحي سايت آشنا گرديده و بعد به به كار گيري از اين مفاد بپردازيد.

تا به اينجاي عمل حدودا با تك تك اصول كلي پباده سازي فرانت‌اند يك سايت آشنا شديم، با درك كردن مفاد نقل شده در صدر شما نسبتاً كار كشته به پباده سازي هر نوع تارنما استاتيكي خواهيد بود، در‌صورتي‌كه اعتنا كرده باشيد از واژه و كلمه‌ي استاتيك به كار گيري كرديم، تيم‌بندي ديگري كه مي‌اقتدار براي يك سايت در حيث گرفت استاتيك و دايناميك بودن آن ميباشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۵۵:۵۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

مقايسه زبان هاي برنامه نويسي وبسايت؟؟؟

Php


Php كه براي اكثري از اشخاص شايسته ترين گويش اپليكيشن نويسي براي طراحي سايت در مشهد شناخته گرديده‌است، يك گويش اسكريپتي و متن‌گشوده ميباشد كه در سال ۱۹۹۴ به مراد پباده سازي اپليكيشن‌هاي زير اينترنت ساخت‌و‌ساز شد. ساختار لهجه PHP بسيار مشابه به لهجه C ميباشد، به همين عامل از محبوبيت فراواني شامل است.

اين گويش بر روي همگي پلتفرم‌هاي پر اسم و رسم مثل ويندوز، لينوكس و مكينتاش قابل اجراست. بالا بودن سرعت اجراي كد، يادگيري سهل وآسان آن، بدون‌پول بودن ابزار فعاليت با PHP و وجود منابع آموزشي فراوان از ساير مزيت‌هاي اين گويش محسوب ميشوند.

طبق گزارش W3TECH بيش تر از ۷۸ درصد از سايت‌ها از PHP سود كرده‌اند و تارنما‌هاي معروفي همانند فيسبوك و ويكي‌پديا از PHP به كار گيري كرده‌اند. اين لهجه به‌طور وسيع در صنعت به كارگيري مي شود و بازار عمل نسبتاً خير و خوبي در كشور‌ايران دارااست. در صورتي‌كه تا به ‌حالا اينترنت‌سايتي با به كارگيري از سيستم‌هاي رئيس محتواي وردپرس يا اين كه جومولا ساخت كرده‌‌ايد يعني از اقتدار پي‌اچ‌پي به كار گيري نموده‌ايد.
بيان اين نكته هم مورد نياز ميباشد كه گويش PHP ماژولار وجود ندارد به اين ترتيب براي نرم افزار‌هاي بسيار كلان و بغرنج چندان مطلوب به حيث نمي رسد. براي مطالعه ي بيشتر از اين لهجه به نوشته ي علمي ي ذيل مراجعه نماييد.

معرفي گويش كار كشته php و خصوصيت‌هاي آن


java


جاوا يك لهجه بسيار دوست داستني ميباشد كه در سال ۱۹۹۱ با شعار “يك توشه بنويس، كليه جا جاري ساختن كن” منتشر شد. بدين مضمون‌ كه گويش جاوا قابل حمل ميباشد. يعني نرم‌افزار‌ي نوشته و كامپايل گرديده به لهجه جاوا در كامپيوترهاي متفاوت با مشقت بار‌افزارهاي مختلف انجام مي شود. اين گويش شي گرا و تمامي منظوره، بسيار مشابه لهجه c++ ميباشد.
جاوا براي تايپ كردن اشكال نرم افزار‌هاي پايين اينترنت، تلفن همراه، دسكتاپ، سيستم‌هاي تعبيه، ربات و حتي نرم‌افزار‌هاي بغرنج‌خيس كاربرد دارااست.

بازار فعاليت اين گويش خوب ميباشد و در كشور‌ايران بيشتر در مورد‌هاي نرم افزار‌هاي دسكتاپ سازماني و نرم افزار‌هاي ذيل اينترنت كاربرد دارااست.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۶:۳۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

اولويت اپليكيشن بيشتر است يا وبسايت؟

با پيشرفت تكنولوژي و فناوري رابط هاي كاربري متنوعي ابتكار عمل گرديده اند طراحي سايت در مشهد براي مثال تلفن هاي همدم هوشمند ؛تبلت ها ، رايانه هاي قابل حمل كوچك و … درين در ميان بخش اعظمي از اشخاص فعاليت با رايانه هاي رو ميزي را كنار گذارده و اكثر وقت ها شغل هاي خويش را با تلفن هاي هوشمند كه امكان حمل و به كارگيري سهل را دارا‌هستند ايفا ميدهند . به همين عامل بخش اعظمي از مديران تارنما ها تصميم گرفتند كه وب سايت هاي خويش را براي دسترسي شل خيس يوزرها تلفن هاي يار هوشمند ، ريسپانسيو نمايند .امروزه بيش تر از 80درصد از عموم دنيا دارنده تلفن هاي هوشمند يا اين كه smart ميباشند كه بخش اعظمي از شغل هاي روزمره خويش را با آن اجرا ميدهند . همينطور اكثر زمان ها صاحبان مشاغل تصميم گرفتند تا براي كسب عمل خويش نرم افزار موبايلي پباده سازي كنند در همين راستا سوال ها متعددي ساخت و ساز شد . اينكه وب سايت ها غالب خيس مي‌باشند و يا اين كه نرم افزار ها ، كدام حق تقدم داراست.درين نوشته‌ي علمي سعي ما بر اين است تا به آناليز اين اساسي بپردازيم.

 

شناخت با نرم افزار ها و مفاد به كارگيري از آن ها
در صدر بايستي به تعريف و تمجيد نرم افزار بپردازيم . Application يا اين كه برنامه نرم‌افزار هايي ميباشند كه بر دستگاه هاي هوشمند و رايانه ها نصب ميگردند و قابليت و امكان هاي مختلفي را به يوزرها ارائه مي‌دهند مثلا پباده سازي عكس ، اديت و تدوين فيلم و … تنوع قابل انعطاف افزارها بسيار زياد است . بعداز پيدايش تلفن هاي همپا برخي از اشخاص با عملكرد هاي زياد تلفن هاي يار و همدم هوشمند را ابتكار كردند . خواسته از تلفن هاي هوشمند تلفن همراه هايي هستند كه دارنده سيستم دليل مي‌باشند . از اين رو برنامه نويس ها براي تلفن هاي هوشمند و دستگاه هاي قابل حمل هوشمند نرم افزار پباده سازي نمودند . در سال هاي اخير برخي از صاحبان مشاغل دست به مبادرت جالبي زدند و آن هم پباده سازي نرم افزار براي توليد ها و خدماتشان بود . مثلا نرم افزار هاي خريد آنلاين و درخواست خودرو و… . يوزرها براي استعمال از نرم افزار ها مي بايست آن ها را دانلود نمايند . براي دانلود منش هاي مختلفي وجود داراست قابل انعطاف افزارهايي وجود دارا‌هستند را براي سيستم استدلال هاي متفاوت ساخت و ساز گرديده اند تا از آن ها نرم افزار هاي متبوع را بتوانند دانلود كنند . مانند Appstor كه كمپاني اپل براي يوزرها سيستم ادله ios ارائه داده ميباشد و يا اين كه Googleplay كه كمپاني گوگل براي يوزرها سيستم استدلال هاي اندرويد نرم‌افزار ارائه ميدهد . بسته به نوع سيستم استدلال يوزرها بايستي به‌اين قابل انعطاف افزارها براي دانلود نرم افزار خويش مراجعه كنند . ولي دانلود بعضا از نرم افزار ها مجاني وجود ندارد . همينطور قابليت و امكان دارااست گهگاه اين دو نرم افزار نام برده براي برخي از كشورها غربال شوند .


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۴۷:۱۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

جاوا، يك فنجان قهوه با طعم كد

جاوا يك كدام از ديگر از گويش‌هاي چندمنظوره ميباشد، يك لهجه كاركشته با طراحي سايت در مشهد ساختاري تماماً استاندارد. جذاب ميباشد بدانيد كه جيمز گاسلينگ و همكارانش، جاوا را با شعار «Write once, Run anywhere» پباده سازي كرده‌اند. يعني شما با يك توشه كدنويسي مي توانيد نرم افزار‌تان را روي هر پلتفرمي ايفا فرمائيد. چراكه اين لهجه شيء‌گرا به خصوصيت ماشين مجازي جاوا (JVM) مجهز ميباشد. بدين ترتيب فرقي نمي‌كندكه هدفتان تايپ كردن اپليكيشن براي تلفن همراه باشد يا اين كه گسترش‌ي بك‌اند، درهرصورت جاوا كارتان را روش مي‌اندازد. در شرايطي كه به آمار انجمن نرم‌افزار‌نويسان TIOBE نگاه نماييد، مي‌بيند كه ميان دوستداشتني‌ترين لهجه‌ هاي اپ نويسي، جاوا در موضع جايگاه اوليه نشسته ميباشد. خيره كننده هم وجود ندارد، جاوا براي اوليه شدن عوارض مقداري ندارد كه اساسي‌ترينشان يادگيري سهل وآسان، قابل حمل بودن و مقاوم بودن ميباشد.

سي و سي پلاس پلاس، خانواده‌ي پيشكسوت اپ‌نويسي
گويش C يك كدام از قدرتمندترين اعضاي دنياي اپ‌نويسي ميباشد. توان و محبوبيت اين لهجه سبب ساز شد كه مهندسين به تامل بيفتند و لهجه‌هاي جديدي برپايه‌ي گويش C توليد نمايند. به اين‌ترتيب در سال 1980، سي پلاس پلاس (C++) تحت عنوان فرزند خانواده‌ي C پا به عرصه‌ي IT گذاشت و در سال 2000 هم با به دنيا آمدن سي شارپ (# C)، اين خانواده نوه‌دار شد.

 

لهجه C يك گويش چندمنظوره و سطح مياني ميباشد. سي، لهجه كوچكي ميباشد و عبارات كليدي محدودي داراست. از طرف ديگر زباني تشكيل داد‌يافته، دستوري، منعطف و قابل حمل ميباشد. مي بايست بدانيد مهم ترين خصوصيت‌هايي كه گويش C++ را از C متمايز مي‌نمايد، يكي از ساختار شي‌گرايي و ديگري استعمال از كلاس ميباشد. علاوه بر اين، لهجه C++بيشتر در حدود لهجه سطح بالاست. با سي شارپ، نوه‌ي خانواده‌ي سي آشنا گرديد C# يك گويش چندمنظوره و شي‌گراست. او‌لين توشه كمپاني مايكروسافت اين لهجه كاربردي را وارد دنياي نرم افزار‌نويس‌ها كرد. زباني كه سال به سال و ورژن به ورژن به‌روز مي شود و امكان‌هاي جديدي پيدا مي‌نمايد. بي استدلال وجود ندارد كه در فهرست انجمن TIOB، گويش سي شارپ توانسته بين اين كليه گويش اپليكيشن نويسي مرتبه چهارم را به دست بياورد. C# يك لهجه سطح بالاست كه براي استارت يادگرفتن اپ نويسي سي شارپ تعيين بسيار قابل قبولي ميباشد. زيرا زباني كاركشته، فراگير و كاربردي ميباشد كه يادگيري‌اش نسبتاً سهل ميباشد. به همين خيال مي توانيد به كمكش خيلي زود كدنويسي را آغاز فرماييد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۴۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

چرا بايد برنامه نويسي را ياد بگيريم؟

استيو جابز هنگامي ذكر كرد: "همگي مي بايست در امريكا حافظه بگيرند كه چه‌گونه يك كامپيوتر را نرم افزار نويسي نمايند ... چون به شما مياموزد كه به چه شكل تصور كنيد." طراحي سايت در مشهد آن سرزمين را فراموش نمائيد ، ساير را دنبال نماييد.اپ نويسي رايانه ابزاري بسيار انعطاف پذير ميباشد كه مي‌توانيد از آن براي اعمال شغل هاي شگفت انگيز استعمال نمائيد كه در غير اين شكل عمل ها به طور دستي و با زحمت متعددي ايفا مي شدند و يا اين كه غير ممكن بودند. در شرايطي‌كه از تلفن هاي هوشمند ، يا اين كه يك نرم افزار گپ استعمال مي‌كنيد يا اين كه در صورتيكه با فشار يك دكمه ، قفل اتومبيل خويش را گشوده مي‌كنيد ، بايستي بدانيد كه كليه اين مفاد از نوعي اپليكيشن نويسي استعمال مي نمايند. شما پيش از اينً در اپ هاي متفاوت غوطه ور گرديده ايد. در واقعيت ، نرم‌افزار ها معاش شمارا انجام مي نمايد. درحال حاضر درصورتي كه اين اپ ها را طبق خواست خويش خاطر بگيريد و استارت فرمائيد ، چه مي‌توانيد بكنيد ؟

از جمله ، مي‌توانيد طرحي بنويسيد كه به صورت خود كار به هر پيام متني تازه تلفن شما جواب دهد. به پيامي مانند "درود" يا اين كه "درود" ، اين اپ ميتواند از روش پيام بخواند تا بعضي از كليد كلمه و واژه هاي از پيش تعريف‌و‌تمجيد گرديده مانند "درود" و "درود" را تشخيص دهد و يك جواب اتوماتيك ارسال نمايد ، كه ميتواند هر چيزي باشد ، "درود! چه خبر؟" فارغ از نياز به ديدن آن پيام. شما حتي ميتوانيد آن را براي اشخاص خاص در ليست مخاطبين خويش طرح ريزي فرمائيد. اين مي‌تواند به به عبارتي اندازه هيجان آور ساخته خواهد شد كه حتي نمي توانيد فكر كنيد كه مي‌باشد.
يادگيري شيوه اپليكيشن نويسي به معناي اين وجود ندارد كه شما وظيفه ساخت رخ بوك بعدي يا اين كه Dropbox بعدي را بر عهده داريد. خير!
پاره اي عقب برگرديد و ملاحظه كنيد چه چيزي سبب ساز ساخت‌و‌ساز اين تارنما هاي تعالي مانند صورت بوك ، Dropbox ، يوتيوب و سايرين شد‌ه‌است. نياز بود يا اين كه كسي از نبود آن سختي مي‌برد. و آنگاه ، وي جثارت كرد كه به‌اين نياز جواب دهد چون وي مي دانست راهي براي حل آن خلل و آسوده خيس كردن كارها براي خودش و احتمالاً ديگر افراد وجود دارااست.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۱:۰۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

برخي از مزاياي طراحي وب سايت براي كسب ­و كار شما :

ارتقاء اعتبار
مزيت ساخت وب سايت - ارتقاء اعتبار

امروز اينترنت ­تارنما اعتبار كسب­‌وكار شمارا ارتقا مي­دهد. وجود اينترنت ­وبسايت همينطور مي­‌تواند درايت از اسم تجاري يا اين كه برندينگ شمارا ارتقا دهد و يا اين كه حتي نقش اسم تجاري را براي تارنما شما بازي نمايد. از اين رو، شما بايستي يك اينترنت ­تارنما براي كسب­‌وكار خويش داشته باشيد تا بتوانيد درآمد بيشتري كسب فرمائيد. يك زمينه اساسي ديگر، ساخت وب سايت براي حوزه هاي گوناگون اعم از طراحي سايت در مشهد وطراحي سايت شركتي، طراحي وب سايت فروشگاهي، خبري،.. وجود دارااست كه در حالتي كه بدين نكته اعتنا خواهد شد، مخاطبان هنگامي وارد تارنما شما مي شوند بايستي هويتي از كسب­‌وكارتان را ببينند، خير چيزي كه به هيچ وجه نيست. در كل وبسايت خويش را به صرف اينكه يك اينترنت سايتي داريد فعال سازي نكنيد.

بروز بودن داده ها
در صورتي‌كه مي­خواهيد مشتريان خويش را از پيشنهادات يا اين كه فروش­ هاي ويژه خويش با خبر فرمائيد، مي بايست از ابزارهاي محيطي مثل تابلوها، بيلبوردها و يا اين كه … به كار گيري فرمائيد. ولي در خصوص وبسايت­ها شما مي­توانيد آن را در حين حقيقي و واقعي آپ ديت كرده و پيشنهادات خويش را را در هر مجال كه بخواهيد به مشتريانتان آرم دهيد. از اين شيوه مي­توانيد دسترسي مشتريان به داده ها و در غايت فروش را ارتقاء دهيد.

ارائه سرويس ها بهتر
مزيت ساخت سايت - ارائه سرويس ها بهتر

درصورتي كه شما محصولي را مي­فروشيد و مي­خواهيد مزاياي جنس را به مشتري بگوييد، مي­توانيد مقاله‌ها مرتبط با آن را در وبسايت خويش آپلود كرده و سرويس ها مايحتاج را به مشتريان خويش ارائه دهيد. اين فرمان منجر ارتقاء تدبير مشتريان راجع‌به جنس و اهميت آن گردد. شما همينطور مي­توانيد يك قسمت سوال و جواب براي ارائه توضيحات مورد نياز به مشتريان داشته باشيد.

مزاياي مادام العمر
سايت براي شما حاصل مادام العمري را خواهد داشت. اين بدان معنا ميباشد كه شما براي تبليغات فرنگي متناسب با هزينه­اي كه مي­پردازيد، زمان مجال محدودي را در دست داريد . ولي سايت شما همواره وجود داراست و مزاياي مادام العمري را براي شما خواهد داشت.

علاوه بر تك تك مزيت هاي بالا براي داشتن يك تارنما شما ميتوانيد براي بهبود و افزايش وب سايت خودتان از چندين تكنيك هاي ساخت سايت به كارگيري نمائيد تا از اين روش به هدف ها خويش در دنياي آنلاين دست پيدا فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۲۲:۵۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

كليك و بازديد گوگل براي سئو چقدر مفيد است

اهميت خريد كليك ارگانيك گوگل

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

شيك رنك در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل و كليك ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال سوال اين جاست، منظور از ورودي گوگل چيست؟ در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند درواقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند، اما سوالي كه در اين راستا وجود دارد اين است كه چه محتوا ها و وب سايت هايي از نظر گوگل مفيد تر شناخته مي شوند؟

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد  تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني آشنا شويد.

افزايش كليك گوگل ايراني و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

  • انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
  • طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
  • ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين افراد و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند. براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت ما همواره مي كوشند خدمات مطلوبي ارائه دهند.

افزايش ورودي گوگل ايراني با خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شود؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.

 به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

براي خريد و سفارش اين خدمات با كيفيت به آدرس اينترنتي https://chicrank.com سايت شيك رنك مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۲:۲۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

معايب قاب ورك react native

 

معايب قاب ورك react native چه چيزي است

پلتفرم ريكت نيتيو، خالي از مشكل وجود ندارد.  طراحي سايت در مشهد    اينك گروه‌هاي بسط‌دهنده براي رفع اين خطاها كارايي‌هاي متعددي كرده‌اند، ولي برنده به رفع كليه خطاها و نواقص آن نشده‌اند.

 

گسترش‌دهنده اين كادر ورك، كمپاني فيسبوك بوده و همه حقوق و دستمزد آن به اين موسسه وابستگي داراست. از اين رو نمي‌اقتدار به صورت حتم در خصوص ارتفاع قدمت آن سخن كرد. به عبارت ديگر فيسبوك هر مجال كه صلاح بداند مي تواند پروژه را متوقف نمايد. البته با دقت به محبوبيت بالاي قاب ورك react native كه مرتبه دهم در ميان موضوعات داغ Github را به خويش تخصيص داده، احتمال اينگونه كاري به دور از انتظار ميباشد.

 

 

 

نوشته‌ي علمي پييشنهادي : معرفي شايسته ترين ويرايشگرها براي react js

معرفي شايسته ترين ويرايشگرها براي react js

اين قاب ورك به مقصود توليد نرم افزار‌هاي تعدادي سكويي ايجاد شده است. البته همان گونه كه ميدانيد راهبرد‌هاي رابط كاربري در اندرويد و iOS با يكديگر مختلف مي‌باشند. براين اساس در صورتي بر روي پروژه‌اي فعاليت نمائيد كه ناچار به رعايت اين دستور كار‌ها باشيد، عملا گفت و گو تايپ كردن يك كد براي هر دو پلتفرم منتفي ميباشد و بايستي براي هريك كدهاي گوناگون بنويسيد.

 

سيستم استدلال iOS طوري پباده سازي گرديده كه آزادي كمتري به نرم افزار‌ها و بسط‌دهندگان ميدهد، و اين باعث مي گردد اپ‌هاي يك‌سري سكويي از تغييرات و بروزرساني‌هاي آن عقب بمانند. البته ايجاد كرد نرم افزار اندرويد با react native بسيار شل‌خيس ميباشد به اين دليل كه اين سيستم برهان آزادي بيشتري به نرم افزار‌ها مي دهد.

 

 

 

معايب قاب ورك react native چه ميباشد

 

فيض گيري پاياني

قاب ورك React native از گويش جاوا اسكريپت استعمال مي‌نمايد كه يادگيري آن بسيار معمولي بوده و عمل با آن نيز ريلكس ميباشد. علاوه بر اين، توسعه و گسترش نرم افزار‌ها با اين كادر ورك در سرعت بالاتري شكل ميگيرد، كه براي دسته‌هاي كوچك بسيار اثر گذار ميباشد، ولي بايستي به كودك بودن و مشكلات آن هم اعتنا نمائيد. در صورتي‌كه برايتان فرق نمي كند كه نرم افزار شما در اندرويد و iOS به يك صورت جاري ساختن گردد و از ظاهري يكسان برخوردار باشد، native شايسته ترين تعيين ميباشد.

 

آيا يادگيري اين قاب ورك بر لهجه‌هاي اساسي توسعه و گسترش نرم افزار‌هاي گوشي ( جاوا و سوئيفت) ارجحيت داراست؟ باد بگوييم كه تعيين گويش نرم‌افزار نويسي براي يادگيري، به طور كامل انتخابي ذوق وسليقه‌اي ميباشد. در‌حالتي كه يك بسط دهنده مي باشيد، براي تعيين لهجه اپليكيشن نويسي بايستي به نيازهاي مشتري و نوع نرم افزار درخواستي توجه نماييد. البته در صورتيكه يك شخص معمولي باشيد و شيدا يادگيري، بايستي نكات مطرح گرديده را معقول و بعد از آن تصميم بگيريد.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۴:۵۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

با خريد كليك گوگل چه اتفاقي براي سايت رخ مي دهد؟

اهميت خريد كليك ارگانيك گوگل

مسئله ي اهميت خريد كليك گوگل ايراني اين روز ها اكثر توجه ها را در ميان وب سايت داران به خود معطوف كرده است. اگر مي خواهيد با اين خدمات بيشتر آشنا شويد و يا قصد خريد آن را داريد همراهي با ما را از دست ندهيد و به مطالعه ي مطلب پايين بپردازيد.

شيك رنك در متن زير توضيحات كاملي درباره ي خريد ورودي گوگل و كليك ايراني، اهميت آن و مواردي كه بايد در اين راستا بدانيد و رعايت كنيد ارائه داده ايم كه بي شك خواندن و دانستن آن ها بسيار به درد بخور و مسمر ثمر خواهد بود.

ورودي گوگل چيست و چرا خريد آن از اهميت بالايي برخوردار است؟

دنياي وب ها و موتور هاي جستجو گر دنيايي است كه امروزه هر كسي را با خود درگير كرده، عده ي زيادي به عنوان كاربر و عده ي ديگري به عنوان مرجعي براي كسب و كار و يا ارائه ي انواع و اقسام محتوا از اين عرصه استفاده مي كنند. موتور هاي جستجو گر داراي تنوع قابل توجهي است، همان طور كه شما هم مي دانيد گوگل معروف ترين و شناخته شده ترين بستري است كه به عنوان موتور جستجو گر در سطح جهان مورد استفاده قرار مي گيرد.

حال سوال اين جاست، منظور از ورودي گوگل چيست؟ در حقيقت براي بهره مندي از اين بستر در وهله ي اول موضوع مورد نظر توسط كاربر سرچ مي شود سپس سيستم گوگل با توجه به برنامه ريزي خود مفيد ترين مطالب را به ترتيب اولويت در اختيار كاربر مي گذارد. صفحه اي كه گوگل در اين مرحله براي كاربر نمايان مي كند درواقع همان قسمت ورودي گوگل براي وب سايت ها مي باشد. پر واضح است در اين ميان كاربر وارد سايتي مي شود كه در اولويت هاي اول قرار گرفته است.

از اين رو قرار گرفتن در اولين موارد ليست پيشنهادات سيستم گوگل مهم ترين دغدغه ي مديران سايت هاي گوگلي و وب مستر هاست، به طوري كه همواره با اين دغدغه دست و پنجه نرم مي كنند؛ زيرا اساس و بنياد فعاليت هاي هر وب سايتي داشتن بازديد هاي بالا و مراجعه كنندگان كثير است. به عبارتي اگر يك وب سايت در ورودي گوگل جزء اولين اولويت ها باشد بالطبع كابران بيشتري مراجعه خواهند كرد و از ماهييّت وب سايت مطلع خواهند شد؛ در اين صورت وب سايت مورد نظر به هدف خود نزديك و نزديك تر مي شود.

وب سايت ها براي اين كه قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري شوند و ماهييت وب سايت خود را به افراد متعدد تري معرفي كنند بايد اقدامات موثري در راستاي افزايش ورودي هاي خود نمايند، اقداماتي كه از نظر گوگل مفيد و مسمر ثمر هستند. همان طور كه قبلاً هم گفتيم گوگل مواردي را در قسمت هاي اول قرار مي دهد كه داراي محتواي مفيد تري براي كاربر باشند، اما سوالي كه در اين راستا وجود دارد اين است كه چه محتوا ها و وب سايت هايي از نظر گوگل مفيد تر شناخته مي شوند؟

براي انجام اقدامات موثر ابتدا لازم است اطلاعات خود را در رابطه پارامتر هاي مد نظر گوگل به عنوان محتوا هاي مفيد  تكميل كنيد. در حقيقت براي انجام اين كار و رسيدن به اين هدف بايد وب سايت خود را بهينه سازي نماييد، اين عمل مستلزم اقدامات متعددي است. لازم به ذكر است بهينه سازي وب سايت ها در درگاه گوگل با خريد ورودي گوگل نه تنها ميسر مي شود بلكه به مراتب ساده تر و مطلوب تر از روش هاي ديگر است؛ در ادامه مي توانيد بيشتر با اين فرايند به خصوص خريد ورودي گوگل ايراني آشنا شويد.

افزايش كليك گوگل ايراني و كاملاً واقعي

وب سايت هاي فارسي زبان و ايراني به طور قطع خواستار جذب بازديد كننده هاي ايراني و فارسي زبان هستند، چرا كه جذب بازديد كننده هاي بومي منجر به رونق فعاليت هاي وب سايت مربوطه مي شود. اگر شما هم يكي از دارندگان وب سايت هاي ايراني هستيد لازم است براي جذب بازديد كننده اقدامات متعددي انجام دهيد كه برخي از آن ها عبارتند از موارد زير:

  • انجام تبليغات گسترده و مطلوب، تبليغاتي كه در بستر هاي مناسب و براي جامعه ي هدف (افراد ايراني) ارائه شود. توجه داشته باشيد نوع اين تبليغات نيز بسيار مهم است و بايد از مطالب و اِلمان هاي جذابي استفاده كنيد.
  • طراحي وب سايت با استفاده از جذاب ترين رنگ ها، طرح ها، تصاوير و اِلمان ها به نوعي كه از جذابيت مطلوبي برخوردار باشند. لازم به ذكر است استفاده از ترفند هاي روانشناسي در طراحي وب سايت تاثير بسزايي مي گذارد.
  • ارائه مطالبي كه با استفاده از قوانين و اصول سئو بهينه سازي شده اند. لازم به تاكيد است استفاده از مطالب سئو شده از اهميت بسيار بالايي برخوردار است، چرا كه يكي از اصلي ترين پارامتر هاي مد نظر گوگل مطالب درج شده در وب سايت هاست و زماني كه اصول سئو به خوبي پياده سازي شده باشد مرجع مربوطه از نظر گوگل به مراتب بهتر و مفيد تر شناخته مي شوند.
  • و موارد بسيار زياد ديگري از اين دست.

لازم به گفتن است عمل به موارد بالا و رعايت آن ها همواره مستلزم داشتن مهارت و دانش بالاست و اگر بدون مهارت به انجام شان بپردازيد و عمل به آن ها را سرسري بگيريد بدون شك نه تنها موفق نخواهيد شد و به هدف خود نخواهيد رسيد بلكه روند پيشرفت تان به صورت نزولي خواهد بود.

براي اين كه بتوانيد در عمل به مواردي كه ذكر كرديم موفق شويد و به هدف خود در افزايش بازديد كننده ها برسيد، خريد ورودي گوگل در دسترس ترين و پر سود ترين اقدام ممكن است. در حال حاضر بستر هاي متعددي در اين زمينه وجود دارد كه در حال ارائه و فروش ورودي گوگل هستند، اما گفتنيست نبايد به هر بستر و مرجعي اعتماد كنيد و به خريد ورودي بپردازيد.

چرا كه برخي از مراجع نامعتبر فروش ورودي گوگل، بازديد كننده هاي غير واقعي و فيك ارائه مي دهند، در حالي كه مراجع معتبر با استفاده از ماهر ترين افراد و بهترين اقدامات منجر به افزايش بازديد كننده هاي كاملاً واقعي مي شوند. براي اين كه بتوانيد مراجع معتبر را از نا معتبر تشخيص دهيد لازم است مراجعي را انتخاب كنيد كيفيت فعاليت هاي خود را به اثبات رسانده اند و همچون وب سايت ما همواره مي كوشند خدمات مطلوبي ارائه دهند.

افزايش ورودي گوگل ايراني با خريد ورودي گوگل ايراني شامل چه مزايايي مي شود؟

خريد ورودي گوگل در دو دسته ي مختلف ايراني و خارجي تقسيم بندي مي شود كه هر كدام از ويژگي هاي مجزايي برخوردار است. اما لازم است خاطر نشان شويم وب سايت هاي ايراني بهتر است سراغ خريد ورودي هاي ايراني بروند چرا كه در اين صورت مي توانند وب سايت خود را در كشور معرفي كنند و منجر به افزايش ورودي گوگل ايراني شوند.

 به عبارتي ديگر در اين صورت اگر ماهييت وب سايت شما به صورت فروش محصول و يا خدمات است مي توانيد مشتريان عديد تري جذب كنيد چرا كه هدف وب سايت هايي كه داراي اين ماهييت ها هستند جذب بازديد كننده ي واقعي و به دنبال آن افزايش مشتريان بيشتر است.

يكي از نكاتي كه بايد در خريد ورودي گوگل به آن توجه داشته باشيد استفاده از كليد واژه هاي مناسب است، عمدتاً كليد واژه هايي كه به همراه برند باشند و در محتواي وب سايت مربوطه ذكر شوند همواره قادر به جذب بازديد كننده هاي بيشتري هستند.

براي خريد و سفارش اين خدمات با كيفيت به آدرس اينترنتي https://chicrank.com سايت شيك رنك مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۸:۱۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

تگ‌ها چه‌گونه نوشته مي شوند؟


تگ‌ها چه‌گونه نوشته مي شوند؟ تعدادي نوع تگ داريم؟
از نگاه تايپ كردن تگ‌ها مي‌قدرت آنها‌را به دو تيم تقسيم كرد:

تگ‌هاي جفت
تگ‌هاي تهي
تگ‌هاي جفت
تگ‌هاي جفت به طور زوج‌هاي دوتايي نوشته مي گردند.  طراحي سايت در مشهد   به او‌لين تگ گشوده و به دومين تگ بسته گفته ميشود. هر چيزي كه در ميان اين دو تگ قرار گيرد جزو محتواي داخل آن به حساب مي‌آيد. به نمونه ذيل اعتنا فرمائيد:

content

 

در‌اين نمونه
تگ گشوده

و
تگ بسته ميباشد

. عبارت content هم محتواي باطن تگ اكانت مي گردد. اعتنا نماييد تگ بسته هم دقيقا مانند تگ گشوده نوشته مي‌گردد با اين تفاوت كه پيش از اسم تگ يك كاراكتر / قرار مي دهيم. تگ p وظيفه ساخت و ساز يك جمله در ورقه را داراست.

تگ‌هاي تهي
تگ‌هاي تهي به تگ‌هايي گفته مي گردد كه هيچ محتوايي نمي‌تواند داخل آن‌ها قرار گيرد. يعني همت و وظيفه تگ تهي طوري ميباشد كه به هيچ محتواي دروني نياز ندارد. به نمونه پايين اعتنا نمائيد:

name
ali soltani

 

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۶:۴۸:۰۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)