بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

تگ‌ های سایت دوزبانه و چند زبانه

تگ‌ های وب سایت دوزبانه و یکسری زبانه
برای اینکه محتوای وبسایت های دوزبانه در گویش فارسی، با صفحه های شبیه در گویش های دیگر سایتشان طراحی سایت در مشهد  تحت عنوان محتوای تکراری شناخته نشود و همچنین وب سایت آنان به وسیله گوگل به مخاطبان هرکشور با لهجه اختصاصی خودشان نشان داده گردد، نیاز به استعمال از متا تگ های وب سایت دو زبانه میباشد. این متا تگ ها از خواص هایی زیرا hreflang برای نشان دادن گویش خویش به موتور کاوش به کارگیری میکنند.

تگ اپن گراف چه میباشد؟
در حالتی‌که تا به اکنون پیوند برگه از یک وبسایت را در یک کدام از شبکه‌های‌عمومی یا این که پیامرسان ها مانند تلگرام ارسال کرده باشید، چشم اید که قسمتی از محتوای آن شیت مانند توضیحات، تصویر شاخص و تیتر آن در به عبارتی کانال اجتماعی به شما و کاربرانی که پیوند را با آن‌ها به اشتراک گذارده اید نمایش داده میشود.

عامل این مسئله استعمال از متا تگ یا این که تگ های اپن گراف میباشد.

این تگ ها که در سال 2010 بوسیله کمپانی فیسبوک معرفی شدند، برای نشان دادن بهتر محتوای تارنما ها در شبکه‌های‌اجتماعی به کارگیری می گردند و بر روی ارتقا ux وبسایت در اشتراک گذاری صفحه ها متعدد تأثیر بسزایی دارااست.

تگ های open graph را میتوان در بخش head وبسایت ها و با عبارت property پیدا کرد. به عنوان مثال مقادیری که در تگ های اپن گراف به کار گیری می شود، مقدار article میباشد که نشان دهنده نوع محتوای اشتراک گذاری شده‌است (نوشته ی علمی). همین قضیه سبب ساز می گردد تا بعضی بدین تگ ها، اسم تگ article را نسبت دهند البته به طور کلی به کار گیری از واژه و کلمه article برای معرفی تگ های اپن گراف کار اشتباهی میباشد.

در نوشته ی علمی ای به طور جامع به فراگیری به کارگیری از تگ های open graph پرداختیم، سفارش می‌کنیم این مقاله را از اینجا مظالعه نمایید .

صحبت پایان:
به کارگیری از تگ های متا در هر وب سایت یک دستور موردنیاز و ضروری میباشد. در شرایطی که وبسایت شما با به کار گیری از وردپرس تاسیس شده است نیاز به نگرانی وجود ندارد چون اکثر اوقات متا تگ ها در وردپرس به طور پیش فرض وجود دارا هستند. ولی در حالتی‌که از cms های منحصر استعمال می‌کنید، بایستی مطلقا مطمئن گردید که‌این تگ ها در همگی صفحه های وب سایت شما وجود دارا‌هستند. امید‌است‌ این نوشته‌علمی برای شما اثرگذار بوده باشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۳۱:۴۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)