بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

تفاوت وب سایت و وبلاگ چیست؟

امروزه طراحی وب سایت و بلاگ تشخیص آنان از طراحی سایت در مشهد دیگری از لحاظ ظواهر و به همین ترتیب نحوهء همت اختلال است. به همین ادله مکان تعجب وجود ندارد که اکثر اشخاص تفاوت بین یک وب لاگ و یک ساخت سایت را نمی دانند؛ با این هم اکنون هرمورد خصوصیات منحصربه‌فرد به خویش و کارایی ویژه خویش را دارا‌هستند. ولی حقیقتاً چه چیزی منجر تمایز از ساخت سایت میباشد؟!

 

ساختار

ساختار طراحی وب ها نسیتاً بغرنج خیس از وب لاگ بوده و احتمالاً مهارت های تکنیکی بیشتری برای ایجاد کرد وب سایت نیاز است. ساخت سایت ها همینطور انعطاف پذیری بیشتری داشته و به شما اذن می‌دهد تا به راحتی نوع صفحه ها و ظواهر آن‌ها‌را تغییر تحول دهید. در صورتی‌که چه تشکیل داد بلاگ ها نسبت به تشکیل داد وب سایت آسانتر میباشد البته طرح های بلاگ محصور به قالب های جان دار میباشد، مگر اینکه مبادرت به استخدام شخصی برای تولید تغییر تحول در آن فرمائید.
تشکیل داد وبسایت نیاز به مهارت و علم فنی بیشتری مانند HTML ,AJAX ,PHP ,JAVA و دیگر تکنولوژی های این حرفه دارااست. ولی خبر خوب این میباشد که شرکت ها سرویس ها میزبانی اینترنت متعددی وجود دارا‌هستند که مبادرت به ارائه ساخت سایت های قالب ماهر مانند Google Sites, Homestead ,web.com می کنند.

رسمیت
ساخت سایت ها نسبت به بلاگ ها بسیار قانونی خیس می‌باشند. معمولاً ساخت سایت ها برای هدف ها تجاری و بازاریابی اینترنتی محصول ها و یا این که سرویس ها تولید می‌شوند. در اینجا مخاطبان هدفمند، مشتریان بالقوه و یا این که خریداران غرض اساسی می باشند البته در بلاگ این دستور بسیار فردی است. در عین هم اکنون در سالهای اخیر وب لاگ نویسان شعور کرده اند که با بلاگ خویش هم میتوانند درآمدزایی کرده و در کنار ارائه مطالب احساسات، ایده ها و تمایلات میتوانند سرویس ها و تولیدها خویش را نیز به فروش برسانند.
در وب لاگ نویسی، شخصیت، تمایلات، دوست داشتن ها و نداشتن ها اکثر وقت ها به کرات نمایش داده میشود. اکثر وب لاگ ها حول محور یک تم خاص چرخیده و یا این که یک مسئله که به طور شخصی تعیین می‌گردد. همینطور درین مفاد بسیار نرم و تغییر و تحول است. در مقابل طراحی وب ها در کل بر روی یک زمینه تمرکز می نمایند که مرتبط با تیتر و بیشتر راجع به تجارت اینترنتی میباشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۴۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)