بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب .

بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب

معرفي زبان برنامه نويسي پايتون

معرفي زبان برنامه نويسي پايتون

 

پايتون (Python) يك   كاربرد گويش پايتون  طراحي سايت در مشهد   لهجه اپليكيشن‌نويسي چندمنظوره، سطح بالا، شي‌گرا، اِسكريپتي و متن‌گشوده ميباشد كه بوسيله خودو فان راسام در سال ۱۹۹۱ در سرزمين هلند پباده سازي شد.
گويش اپليكيشن‌نويسي پايتون در آخرها ده سال ۱۹۸۰ بوسيله خودو فان روسوم در مؤسسه ملي پژوهش ها رياضي و رايانه در مملكت هلند ساخت و ساز شويد. مقصود خَودو ساخت‌و‌ساز جايگزيني براي لهجه نرم افزار‌نويسي ABC بود كه قابليت و امكان پردازش استثناها را نيز داشته باشد.

فعلا گويش اپليكيشن‌نويسي پايتون يكي‌از دوستداشتني‌ترين گويش‌هاي نرم افزار‌نويسي در عالم ميباشد. همينطور كمپاني گوگل و يوتيوب نيز از اين گويش نرم‌افزار‌نويسي براي توسعه و گسترش اينترنت‌وب سايت خويش به كارگيري مي‌نمايند. براين اساس مي‌قدرت اظهار كرد كه‌اين گويش اپ‌نويسي عملكردي چيره داشته ميباشد. ازجمله ديگر وبسايت‌هايي كه با به كارگيري از گويش نرم‌افزار‌نويسي پايتون پباده سازي‌گرديده‌اند مي‌قدرت به تارنما Quora كه يك جامعهٔ مجازي سوال و جواب ميباشد، آناليز داده‌هاي خدمت موسيقي Spotify، نرم افزار دسكتاپ Dropbox و ... اشاره نمود.

به عبارتي‌طور كه اشاره كرديم گويش اپليكيشن‌نويسي پايتون يك‌لهجه چندمنظوره ميباشد به‌اين مفهوم كه از اين لهجه مي‌اقتدار در طراحي وب سايت‌وب سايت دايناميك، قابل انعطاف‌افزارهاي دسكتاپ و محاسبه داده‌هاي و داده ها بهره مند شد.

 


رده‌اند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۲۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

مبل راحتي هايپر دكور

مبل راحتي يكي از ضروري ترين اقلام در خانه است كه فضاهاي مختلف مانند سالن پذيرايي و اتاق منزل از آن استفاده مي شود در ادامه با فهرست مطالب خريد مبل راحتي هايپر دكور آشنا خواهيد شد

  • فهرست مبل راحتي هايپر دكور
  1. انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي
  2. كارگاه‌ هاي ساخت مبل راحتي
  3. خريد آنلاين مبل راحتي
  4. تعيين قيمت مبل راحتي
  5. خريد مبل راحتي جديد و زيبا
  6. مبل راحتي نيم ست
  7. مبلمان راحتي اسپرت
  8. نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه
  9. هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي
  10. دوام مبل راحتي
  11. تعمير مبل راحتي
  12. كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

انواع اسامي جذاب مبلمان راحتي

جالب است بدانيد كه مبلمان راحتي داراي مدلهاي بسيار متفاوت و زيبايي هستند و به همين دليل هم براي هر كدام از آنها يك نام در نظر گرفته شده است. براي مثال براي مبل‌ راحتي ليدان يا راشا يا چستر و ... انواعي از اين اسامي هستند. حالا شما با توجه به سليقه و نياز خود هر رنگ جنس پارچه و چوبي را كه دوست داشته باشيد مي‌توانيد روي آن مدل پياده كنيد و لذت ببريد. در ادامه مي‌خواهيم بيشتر در مورد اين مبلمان راحتي صحبت كنيم.

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي

كارگاه‌هاي ساخت مبل راحتي معمولا در همه جاي ايران وجود دارند و امكان سفارش به آنها هميشه فراهم است. شما مي‌توانيد به طور مستقيم به خود كارگاه برويد و مبل خود را سفارش دهيد و يا به فروشگاهي شيك برويد و مدل‌ها را ببينيد و سفارش دهيد. مشخص است كه خريد از كارگاه بدون واسطه قيمت مناسب‌تري دارد.

خريد آنلاين مبل راحتي

امروزه اينترنت حسابي در وقت ما صرفه جويي كرده است و به راحتي هر چيزي كه بخواهيم را با استفاده از آن سفارش مي‌دهيم. شايد باورش سخت باشد اما خيلي از مردم حتي خريد مبل راحتي را هم به صورت آنلاين انجام مي‌دهند. كساني كه فروش آنلاين هم دارند عكس باكيفيت تمامي كارها را بر روي سايت خود با تمامي اطلاعات درج مي‌كنند.

تعيين قيمت مبل راحتي

قيمت مبل‌هاي راحتي به خيلي از عوامل مختلفي بستگي دارد. فروشگاه يا محله‌اي كه شما مبل را مي‌خريد هم در قيمت آن تاثيرگذار است. جنس چوب و جنس پارچه و گاهي طرح پارچه و... همه عوامل موثر در قيمت هستند. فقط كافي است يكي از اين موارد گرون شود، شما هم شاهد گران شدن قيمت مبلمان راحتي خواهيد بود.

خريد مبل راحتي جديد و زيبا

قطعا هر ساله تعدادي مدل جديد در بازار موجود مي‌شود. اين مدل‌ها الهام گرفته از سبك‌هاي مختلف هستند. گاهي پيش مي‌آيد كه يك مدل از مبل راحتي براي چندين سال پيش است، اما به شدت به دل شما مي‌نشيند و مطابق با روحيات شما است. البته فراموش نكنيد كه زيبايي در سادگي است و مدل‌هاي ساده‌تر هيچ وقت از مد نمي‌افتند و دل شما را نمي‌زنند و تا سالها مهمان خانه‌هاي گرم شما هستند.

مبل راحتي نيم ست

حتما نبايد مبلمان راحتي 7 تا 9 نفره تهيه كنيد. اگر نيازي هم به مبل راحتي نداريد سعي كنيد حتما يك نيم ست از آن تهيه كنيد. گاهي نيم ست ها در يك گوشه كنج خانه جلوه‌ي فوق‌العاده جذابي به منزل شما مي‌دهند و باعث يك تغيير اساسي در منزل شما مي‌شوند. سعي كنيد در كنار مبل‌هاي راحتي بر روي زمين يا عسلي از گل و گلدان‌هاي طبيعي استفاده كنيد تا يك سبك مدرن و زيبا را در فضاي خانه‌ي خود ايجاد كنيد. چيدمان مبلمان راحتي نيم ست بسيار آسان است و با يك دكور كوچك، مي‌توانيد حال و هواي خانه را عوض كنيد.

مبلمان راحتي اسپرت

شايد با خودتان تصور كنيد كه همه‌ي مبل‌هاي راحتي اسپرت هستند. شايد به دليل اينكه همه مبل‌هاي راحتي بسيار راحت و آسوده هستند اين تصور درست باشد. اما مدل‌هايي بسيار ساده تر و كوچك تر يا به اصطلاح جمع و جور، وجود دارند كه اسپرت تر هستند و براي فضاهاي كوچك و بسيار خاص طراحي شده‌اند. زيبايي در نگاه شما است و در زمينه دكوراسيون و انتخاب مبل راحتي شما مهم‌ترين فرد براي انتخاب هستيد زيرا اين شما هستيد كه در خانه زندگي مي‌كنيد و بايد در مرحله اول روحيات و سليقه خودتان را در نظر بگيريد.

نحوه‌ ست كردن مبلمان با دكور خانه

مبلمان راحتي يك حس خاص و منحصر به فردي را در خانه‌ها بوجود مي‌آورد و اين روزها بدون وجود آنها شايد حس كنيم چيزي در خانه كم است. اگر فضاي منزل شما بزرگ است و مبل سلطنتي و يا استيل و ... هم داريد كه رنگ خنثي دارد، سعي كنيد رنگ مبل راحتي خود را شاداب تر انتخاب كنيد. اين روزها در قسمتي از ديوار خانه كه مبل راحتي را مي‌چينند از تابلوهاي دكوراتيو رنگي جذاب استفاده مي‌كنند. اين تابلوها معمولا داراي رنگهاي موجود در پارچه مبل راحتي هستند. با اين كار شاهد يك دكور خيلي خاص و بي نظير خواهيد بود.

هارموني رنگها براي انتخاب در پارچه مبل راحتي

اگر شما جزء آن دسته از افرادي هستيد كه علاقه مند به مبل‌هاي دو يا سه رنگ هستند، بايد يك توجهي به هارموني رنگها داشته باشيد تا بهترين انتخاب را كنيد. استفاده از رنگهاي سرد و گرم و يا خنثي و شاداب انتخاب‌هاي جسورانه و شيكي است. سعي كنيد ذهن خود را خلاق پرورش دهيد. براي مثال انتخاب رنگ طوسي در كنار رنگ زرد يك انتخاب شاهكار است كه هر كسي را عاشق خودش مي‌كند. افراد باهوش و خوش ذوق دست به اين انتخاب‌هاي جذاب ميزنند و شما به عينه شاهد يك معجزه در زيبايي خواهيد بود.

دوام مبل راحتي

همانطور كه مي‌دانيد اين جنس مواد به كار برده شده در داخل مبل است كه دوام آن را تضمين مي‌كند. جنس كلاف و پلي استر و ... همه در تعيين ماندگاري يك مبل نقش دارند. سعي كنيد از فروشگاه‌هاي معتبر و با سابقه فروش بالا خريد كنيد تا خيالتان از اين بابت‌ها راحت باشد.

تعمير مبل راحتي

معمولا مبلمان راحتي از جنس‌هاي خوبي برخوردار هستند و مانند مبل‌هاي ديگر حساس نيستند و به راحتي از بين نمي‌روند. اما هر جنسي هر چقدر هم كه خوب باشد گاهي ممكن است دچار پوسيدگي و خرابي و ... شود. اگر براي مبل راحتي شما به هر دليلي مشكلي بوجود آمد، اصلا جاي نگراني وجود ندارد بسياري از كارگاه‌ها اين تعميرات را انجام مي‌دهند و مثل روز اول مبل را به شما تحويل مي‌دهند.

كاربرد فوم در توليد مبل راحتي

هر مبلي نياز به يك اسفنج دارد، در مبل‌هاي راحتي به جاي استفاده از اسفنج از فوم‌ها استفاده مي‌كنند زيرا دوام آنها بيشتر است. اين فوم‌ها به دو دسته فوم گرم و فوم سرد تبديل مي‌شوند. فوم گرم براي استفاده از كف مبل بسيار مناسب است زيرا چگالي كمي دارد. فوم سرد هم داراي خاصيت ارتجاعي است و گزينه ي خوبي براي استفاده در كف مبلمان است و حالت خود را بيشتر از فوم گرم حفظ مي‌كند.

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۱۵:۴۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

مهارت‌هاي يك نرم‌افزار نويس

با    طراحي سايت در مشهد    ارسال فرم متوجه اهميت قسمت مرتبط با سرور مي‌شويم. اپليكيشن نويس back-end مي بايست تحقيق كند آيا اين مخاطب پيش از اينً عضو بوده يا اين كه نه؟ آن‌گاه داده ها استفاده كننده را اخذ و ارزيابي كند. در صورتي داده ها بي نقص و صحيح بودند آنان را در ديتابيس ذخيره نمايد. بعد گزارش پيروز بودن تصويب‌اسم را اكران دهد.

نرم افزار نويس فول استك كه مي باشد؟
چنانچه فردي بتواند به آحاد مهارت هاي اپليكيشن‌نويس front-end وback-end دست بيابد، به وي يك fullstack developer مي گويند.
يك اپليكيشن نويس فول‌استك بايستي بتواند يك رابط كاربري مطلوب را پباده سازي نمايد كه از ديد گرافيك و تجربه‌ي كاربري در سطح خير قرار بگيرد. همينطور مي بايست به كدنويسي سمت سرور، مباحث امنيت، باصرفه‌سازي و سرعت نيز مسلط باشد. يك فول استك با مباحث سرور و كانال به نيكي شناخت دارااست، عمل با اشكال ديتابيس را مي داند. از همگي مهمتر در نياز سنجي مشتري به طور كاملً با خبر ميباشد.

مهارت‌هاي يك نرم‌افزار نويس فول‌ استك (Full Stack Developer)
مهارت‌هاي يك اپ نويس full stack
در حالتي‌كه شما به يك‌سري گويش سمت استفاده كننده و زير سرور مسلط مي‌باشيد، الزاماً يك فول استك محسوب نمي‌گرديد. يك اپ نويس فول‌ استك بايستي به مهارت‌هاي گوناگوني مسلط باشد كه پيرو تني چند از آنان ليست گرديده‌اند:

پباده سازي رابط كاربري رشته‌اي
شناخت با مباحث UI / UX
نرم‌افزار نويسي اينترنت
عمل با مقر داده (Database)
شناخت با مباحث امنيت
شناخت با مباحث بهينه سازي و باصرفه‌سازي اينترنت
شناخت با هاست و سرور و كانال
بضاعت و توان فعاليت با API ها
شناخت با سيستم‌هاي در اختيار گرفتن نسخه مثل گيت
بضاعت و توان مدير پروژه‌هاي قابل انعطاف افزاري

به طبعً دست‌يافتن بدين مهارت ها به فرصت و همت متعددي احتياج دارااست. گرچه وصال به‌اين مرحله طاقت فرسا ميباشد البته ناممكن وجود ندارد.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۵:۱۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

كليك رقابتي گوگل و تسخير رتبه 1 گوگل

جستجو به جستجو رقيب را پايين بكشيد و كليك به كليك گوگل را تسخير كنيد

مجموعه شيك رنك مفتخر است بار ديگر با آغاز ارائه خدمت و سرويس جديد و فوق العاده كارآمد را خدمت شما گراميان رونمايي و معرفي نماييد

اين سرويس عبارت است از :

هدف واقعي سرويس فوق در اين شعار كاملا مشهود است سرويسي جديد و كاملا ايمن كه در واقع نسخه ارتقا و توسعه يافته از سرويس هاي قبلي شيك رنك مي باشد

همانطور كه از نامش پيداست با يك سرويس پيشرفته از جستجوي رقابتي با كليك ارگانيك گوگل روبرو هستيم .
در اين سرويس علاوه بر جستجو و كليك ارگانيك از جايگاه كنوني سايت شما در گوگل و ارتقا ctr و افزايش جايگاه سايت ، فراتر از آن صفحه نتايج بعدي و قبلي سايت كه در واقع رقيب هاي سايت محسوب مي شوند جستجوي رقابتي صورت مي پذيرد .
جستجوي رقابتي به جستجوهاي بدون كليك گفته مي شود كه در صفحه بعد و قبل از نتايج سايت ما در گوگل قرار دارند .
سايتي در جايگاه بالاي گوگل است اما كاربران زيادي پس جستجو بر روي آن كليك نكنند در واقع نرخ كليك و CTR سايت رقيب شما در مقايسه با جايگاه سايت شما كاهش يافته و گوگل با استفاده از الگوريتم RankBrain جايگاه و رتبه سايت رقيب كاسته و سايت شما را بهبود مي دهد.
 
در الگوريتم جديد گوگل بيشتر سايتها بصورت شناور در صفحات بعد و قبل بصورت غير ثابت و پرشي هستند .
بطور كلي دليل اين فرايند اين است كه گوگل با ارتقا و كاهش  يا و جايجايي نتايج خود ، رتبه سايت ها در رده بندي (پرش + افت يا ارتقا ) گوگل واكنش و علاقمندي كاربران جستجو را نسبت به سايت ها را بررسي و رصد و سپس رتبه بندي مي كند . پر واضح است وقتي سايتي در صفحات بعدي يا قبلي گوگل نيز با جستجو و كليك و واكنش مثبت و افزايش نرخ كليك و ارتقا ctr روبرو هست بدون شك در هر بروز رساني و رده بندي جديد گوگل سهمي مجزا كسب خواهد كرد .
 
  • در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل دقيقا چه اتفاقي رخ مي دهد ؟
در سرويس جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل مجموعه شيك رنك جستجو رقابتي بدون كليك براي نتايج رقبا و جستجوي با كليك براي نتايج سايت شما در 4 حالت زير رخ مي دهد .
 
 
مطابق تصاوير بالا و به عنوان مثال : سايت شما در جايگاه و صفحه 2 گوگل قرار دارد با اين سرويس شيك رنك علاوه بر جستجو و كليك در همين جايگاه كنوني يعني (حالت اول)
در (حالت دوم) جستجوي رقابتي براي نتايج بعد از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 3 گوگل)
و در (حالت سوم) جستجوي رقابتي براي نتايج قبل از جايگاه كنوني سايت شما (صفحه 1 گوگل)
و در (حالت چهارم) در صورت ورود سايت شما بصورت شناور در صفحه بعد يا قبل باز هم كليك دريافت خواهيد كرد .
 
  • جستجوي رقابتي چگونه انجام مي شود و چه تاثيري بر رتبه سايت در گوگل دارد ؟
جستجوي رقابتي يعني نمايش نتايج 1 صفحه بعد و 1 صفحه قبل نسبت به جايگاه كنوني شما در گوگل بدون اينكه كليكي صورت بگيرد . اين نوع جستجو و نمايش حجم بالايي از نتايج رقبا بدون كليك، به تنهايي باعث افزايش Impressions و كاهش Total Clicks نرخ كليك سايت هاي رقيب ، و شاهد كاهش ctr و رتبه سايت هاي رقيب ، و در نتيجه با افزايش كليك هاي صورت گرفته با افزايش ctr و ارتقا رتبه و جايگاه سايت ما در گوگل خواهيم بود

نكات كليدي:

اين سرويس براي نخستين بار توسط مجموعه شيك رنك در وب ايران طراحي و در دهه سوم فرودين ماه 1400 ارائه گرديده است

سرويس فوق در گروه سئو خاكستري قرار مي گيرد كاملا امن بوده و هيچگونه ريسكي براي هيچ سايتي حتي رقيب ضرري ندارد

اين سرويس با كف قيمتي و 50 درصد تخفيف ارائه گرديده است

اين سرويس براي عموم سايت ها مناسب بوده و براي سايتهاي بسيار بزرگ كه در رقابت شديد با كلمات پر جستجو و پر رقابت در نتايج برتر گوگل (1 و 2 و 3) هستند پيشنهاد مي شود

در اين سرويس جستجوهاي رقابتي به عنوان Impressions فقط براي سايت هاي رقيب ثبت خواهند شد.

براي مشاهده توضيحات كامل اين سرويس اينجا كليك كنيد و براي خريد اين سرويس پيشرفته به لينك زير مراجعه نماييد:
خريد و سفارش جستجوي رقابتي و كليك ارگانيك گوگل

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۲۸:۱۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

معرفي پالت هاي رنگي

با  طراحي سايت در مشهد   به كار گيري از اين ابزار شما مي توانيد تا 20 تصوير گوناگون به خواسته ساختن يك باكس رنگ بر پايه ي آنان آپلود فرمائيد. بعداز آپلود تصوير و ساخته شدن باكس رنگ، واحد سنجش تفكيك رنگ را مي توانيد با به كارگيري از يك نوار لغزان انتخاب فرماييد. از ساير خصوصيت‌هاي اين ابزار اين ميباشد كه مي توانيد منطقه مشخصي از تصوير را گزينش فرماييد تا باكس رنگ تنها بر پايه ي آن محدوده ساخته گردد.

۹- MATERIAL PALETTE
نشاني: materialpalette.com

در Material Palette، رنگ‌هاي متعدد به طور كاشي‌وار وجود دارااست. شما مي توانيد دو رنگ گوناگون را تعيين نماييد تا يك رنگ‌بندي مبني بر آن ها ساخته گردد. باكس رنگ تشكيل شده را ميتوانيد دانلود و يا اين كه توئيت نماييد.


۱۰- COLOR SCHEME GENERATOR
نشاني: perbang.dk/color+scheme

اين ابزار مبتني بر رنگ اساس اي كه تعيين مي كنيد، يك رنگ‌بندي به شما ارائه مي‌نمايد. شما مي توانيد ادغام‌هاي مختلفي مثل تك‌رنگ، سه گانه، تكميل كننده (Complementary) و … از رنگ‌بندي را داشته باشيد.

۱۱- COLORSCHEMER
نشاني: colorschemer.com/online

اين ابزار به شما اين قابليت و امكان را مي دهد كه با وارد كردن كد RGB يا اين كه HEX رنگ موردنظرتان، يك رنگ‌بندي بر آن مبنا را داشته باشيد. شما ميتوانيد رنگ‌بندي ساخت و ساز گرديده رو پر‌نور‌خيس و يا اين كه تيره‌خيس نماييد. همينطور اين ابزار را ميتوانيد به طور يك اپ قابل انجام بر روي ويندوز و مك دانلود فرماييد.

۱۲- COLOR PALETTE GENERATOR
نشاني: bighugelabs.com/colors

Color Palette Generator در پهنا يك‌سري ثانيه از تصوير متبوع شما يك رنگ‌بندي ساخت مي‌نمايد. شما هم مي توانيد تصوير را آپلود فرمائيد و هم مي توانيد از خدمت‌هايي مثل اينستاگرام، فليكر، فيسبوك يا اين كه دراپ جعبه به كارگيري فرماييد. اپليكيشن رنگ‌هاي جانور در تصوير را بررسي مي‌نمايد و مبني بر آن يك رنگ‌بندي ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد و شما ميتوانيد كد CSS آن را نيز دانلود نمائيد. همينطور قابليت و امكان دانلود باكس رنگ براي به كارگيري در قابل انعطاف‌افزارهاي Adobe نيز وجود دارااست.

۱۳- COLOR BY HAIL PIXEL
نشاني: color.hailpixel.com

با به كارگيري از اين ابزار، با چرخاندن نشانگر روي شيت رنگ هاي مختلفي اكران داده مي گردند. هر موقع كه رنگ دلخواهتان روي ورقه آشكار شد ميتوانيد روي آن كليك فرمائيد تا به باكس رنگ شما اضافه خواهد شد. به همين شكل مي توانيد اشكال رنگ‌ها را اضافه فرماييد و هنگامي كه به ادغام دلخواهتان رسيديد با كليك بر روي save، باكس رنگتان ذخيره مي گردد.


۱۴- COLOR WIZARD
نشاني: colorsontheweb.com/colorwizard

Color Wizard يك باكس رنگ مبتني بر رنگي كه شما گزينش مي كنيد مي‌سازد. هم‌اينگونه تنوع‌هاي مختلفي مانند شرايط سايه پر‌نور، اشباع گرديده و … در دست شما قرار مي گيرد.

۱۵- PALETTR
نشاني: palettr.com

Palettr با ياري عكس‌هاي آپلود گرديده روي اينترنت‌تارنما اشتراك تصوير 500px رنگ‌بندي‌هاي متنوعي را ساخت‌و‌ساز مي‌نمايد. شما ميتوانيد ميان عكس‌ها با به كارگيري از كليد كلمه‌هايي كه اشاره به چشم انداز و يا اين كه جاي دارا هستند، كاوش فرمائيد. فيض كاوش به طور تصويرهايي به همدم رنگ‌بندي متناظر با آن ها به اكران داده ميشود.

 

۱۶- COLOROTATE
نشاني: web.colorotate.org

Colorotate ابزاري سه بعدي براي ايجاد كرد گونه هاي باكس رنگ‌ها براي اشكال پٰروژه‌ها ميباشد. اين ابزار دارنده باكس‌هاي رنگ از پيش پباده سازي گرديده مختلفي ميباشد كه ممكن ميباشد به فعاليت شما بيايد. افزون بر آن خودتان هم مي توانيد رنگ‌بندي دلخواهتان را ساخت و ساز فرماييد. ورژن قابل دانلود نرم افزار Colorotate براي iPad نيز مو جود ميباشد.

۱۷- COLOURCODE
نشاني: colourco.de

در Colourcode با چرخاندن نشانگر روي شيت مرورگر و گزينش گونه هاي رنگ‌هايي كه نماد داده ميشوند، رنگ‌بندي دلخواهتان را ساخت و ساز نمائيد. هر مورد از رنگ‌هاي گزينش گرديده قابليت و امكان دخيره‌سازي در گونه هاي فرمت هاي Less، SCSS، PNG و… را دارا هستند. شما ميتوانيد باكس رنگ‌ها را بر طبق تيم بندي‌هاي مختلفي مانند تك رنگ، تك رنگ پر‌نور، سه گانه، چهارگانه و …بسازيد. هم‌اينگونه قابليت و امكان دانلود رنگ‌بندي ساخت گرديده به فرمت‌هاي متعدد نيز وجود داراست.

۱۸- COLOR BLENDER
نشاني: meyerweb.com/eric/tools/color-blend

اين ابزار، يك وسيله عالي براي ساخت‌و‌ساز يك طيف رنگ دربين دو رنگ معين ميباشد. با تعيين رنگ اوليه و رنگ دوم، يك طيف از رنگ‌هاي در بين آنان ساخت‌و‌ساز مي گردد. شما همينطور ميتوانيد تعيين نمائيد كه تعدادي رنگ در طيف در بين دو رنگ تعيين گرديده وجود داشته باشد.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۵۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

5 سرويس ضروري براي شتابدهي به كسب كار

دسترسي سريع به فهرست مطالب
 

پنل پيامك

سامانه پيام كوته يا پنل اس ام اس يكي از ابزارهاي مفيد و راحت ترين، بهترين و با صرفه ترين راه براي مديريت ارسال و دريافت انبوهي از پيامك ها در راستاي اهداف اقتصادي، سياسي، فرهنگي و عمومي براي شما مي باشد.
كمترين تعرفه در ارسال پيامك را با مجموعه شيك رنك تجربه كنيد
شيك رنك ارائه دهنده آني پنل هاي كاربري و نمايندگي ارسال پيامك با كمترين نرخ ممكن در ارسال از خطوط رند كشوري با امكانات كامل و قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت
 
ديگر امكانات پنل پيامكي:
اضافه كردن شماره
اضافه كردن دفترچه
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال منطقه اي ليست سفيد
ارسال مشاغل
ارسال مشاغل به تفكيك استان
ارسال از فايل متني و اكسل
ارسال از بانك شماره
ارسال پيامك تكي
ارسال دكل BTS
ايرانسل منطقه اي
ارسال نظير به نظير
ارسال كلمات كليدي
ارسال از روي نقشه
ارسال ايميل
ارسال پيام صوتي
پاسخگوي خودكار
مسابقه
نظر سنجي
سيستم ايميل
منشي عضويت
اخطاريه
تبريكات
اقساط
هدايا
نوبت دهي
صندوق انتقادات و پيشنهادات
كد خوان
ارسال پيامك انبوه
ارسال تدريجي
ارسال منطقه اي كشوري
ارسال بر اساس كد پستي
ارسال محله اي
ارسال بر اساس رده سني و جنسيت
همراه اول با تقسيمات كشوري
ارسال پترن
ليست سياه
امكان ارسال از موبايل
پشتيباني
ارائه خدمات وبسرويس
دانلود رايگان از آزمايشگاه افزونه
راهنماي استفاده از تمام خدمات
خط اختصاصي
خط اختصاصي هديه5000 
خط خدماتي عمومي
امكان خريد خط اختصاصي
برگشت وجه خودكار از پيامك هاي مسدود شده
تعرفه دريافت پيامك رايگان
ساير امكانات و قابليت نامحدود
 

نمايندگي فروش پنل پيامك

در​ پنل نمايندگي پيام كوتاه علاوه بر ارسال و دريافت پيامك و قابليت هاي نامحدود پنل كاربري امكان كسب درآمد از نمايندگي فروش پنل كاربري پيامك، شارژ پيامك و همچنين فروش خطوط پيامكي به كاربران زيرمجموعه خود را دارد.
شخص يا شركتي كه پنل نمايندگي پيامك تهيه مي كند، مي تواند پنل نمايندگي با دسترسي هاي مانند پنل خود تعريف كند و از فروش پنل نمايندگي و فعاليت زيرمجموعه ها كسب درآمد كند. در نمايندگي پنل پيامك ، نماينده قابليت تعيين بسته (تعرفه، امكانات، نمايندگي يا كاربري و …) بصورت نامحدود با دسترسي و قيمت هاي متفاوت نيز دارد.
كسب درآمد از پنل هاي نمايندگي ارسال پيامك (IPpanel) مجموعه شيك رنك با كمترين تعرفه ارسال در بين تمامي پنل هاي نمايندگي پيامك در كشور با امكانات كامل با قابليت هاي نامحدود و تحويل آني پنل بلافاصله پس از پرداخت *** ( براي مشاهده قابليت هاي سامانه پيام كوتاه با مراجعه به آدرس sms.chicrank.com و استفاده از نام كاربري و كلمه عبور demo نسخه آزمايشي پنل را مشاهده نماييد. )
 

بك لينك با كيفيت

اگر در مورد خريد بك لينك اطلاعي نداريد بايد به شما بگوييم كه يكي از روش هاي بهبود رتبه ي سئوي وب سايت است، در واقع لينك و انكر تكست سايت شما در وب سايت ها، وبلاگ ها و فرومهاي ديگر ثبت مي شود و عموما اين كار بايد در تعداد بالا انجام شود؛ در غير اين صورت بهبود وضعيت وب سايت شما در گوگل و رتبه بندي هاي ديگر مانند الكسا سخت تر خواهد شد.
 
برخي سيستم ها اقدام به فروش بك لينك مي كنند اما قوانين سئو را رعايت نكرده و وب سايت آن ها پس از مدتي پنالتي و از نتايج گوگل حذف مي شود؛ در اين باره بايد بگوييم كه اگر اين كار را به شركتي مطمئن بسپاريد بهتر است. زيرا آن ها وقت و هزينه ي شما را يك شبه به باد نمي دهند.
 
هر چه تعداد بك لينك از وب سايت هاي با رتبه ي الكساي خوب بهتر باشد قطعا سايت شما رشد بيشتري خواهد داشت و اين رشد مانا تر خواهد بود.
 
 
قطعا هر چه تعداد بك لينك هايي كه ثبت مي شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتي ناگهاني حذف نشوند مي تواند تاثيرات بهتري روي وب سايت شما داشته باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا به خريد هاي محدود اين كار را تست كنيد.
 
بك لينك ها را با فاصله زماني و جداگانه خريداري كنيد. پيشنهادهايي مانند “تبليغات در 10 سايت با پيج رنك 2 و 3” انتخاب مناسبي نيستند.
 
ضمن اين كه شما مي توانيد بك لينك ها را در صفحه هاي خاص و پربازديد يك وب سايت سفارش دهيد تا تاثيرش بر ربات ها و موتور هاي ايندكس گوگل بهتر باشد.
 
در اين ميان بك لينك هاي رايگان هستند كه در دايركتوري ها ثبت مي شوند، اين بك لينك ها ارزش زيادي ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نكنيد.
 
 

رپورتاژ آگهي PBN

 
رپرتاژ آگهي يكي از روش هاي بهبود رتبه سئو در دنياي وب سايت ها است، دستور كار به اين صورت است كه وب سايت شما نياز به لينك هايي از سايت هاي ارزشمند، معتبر و قديمي خواهد داشت.
 
يعني متن هاي قابل كليكي كه وقتي كاربر روي آن ها كليك مي كند وارد صفحه اصلي وب سايت شما و يا لينكي از آن خواهد شد، ضمن اين كه اگر فكر مي كنيد اين روش به سئوي شما آسيب ميزند و نوعي تقلب است بايد بگوييم كه سخت در اشتباه هستيد.
 
در اين موارد وقتي نويسنده ي وب سايت متن و پستي را منتشر مي كند به معرفي تمام خدمات وب سايت شما خواهد پرداخت و بر اساس اين روش لينك هايي به وب سايت شما خواهد داد.
 
روشي كه توضيح داده شد باعث مي شود كه بك لينك هايي غيرمستقيم و البته قدرتمند به وب سايت شما ايجاد شود و قطعا مي تواند سئوي سايت شما را در مدت زمان نسبتا كوتاهي دگرگون كند.
 
نكاتي درباره خريد تبليغات رپورتاژ
 
اولين موردي كه در مورد خريد رپورتاژ اهميت دارد، وب سايت مورد نظر مي باشد. بهتر است اگر مي خواهيد براي اولين بار خريد رپورتاژ را تجربه كنيد از سرويس هاي آنلاين كه در قبال سئو به شما خدمات مي دهند اين كار را انجام دهيد.
 
آن ها متني را براي شما آماده كرده و سپس بر روي وب سايت هاي مختلف منتشر مي كنند. گاه نيز بهتر است سايت هاي برتر و رتبه ي 3 رقمي الكسا و پايين تر را براي خريد بك لينك انتخاب كنيد.
 
هر چه رتبه بندي و سن سايت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثيرات بيشتري مشاهده خواهيد كرد.
 
تهيه متن مناسب رپورتاژ شما
 
هر چه از متن رپورتاژ اختصاصي و بهتري استفاده كنيد هم مخاطبان بيشتري را جذب مي كنيد و هم وب سايت شما بهتر به ديگران معرفي مي شود، مي دانيم كه گوگل نيز دشمن محتواي تكراري است و تا حدي كه مي توانيد متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب كنيد و سعي كنيد از ابتدا خودتان بنويسيد و يا از شركت هاي سئو بخواهيد رپورتاژي مناسب و هماهنگ با سئو براي شما ايجاد كنند.
 
امروزه نيز بعد ديگري از رپرتاژ را در فضاي اينترنت مشاهده مي‌كنيم به گونه اي كه يك مقاله در قالب يك پست عادي به يك سايت اضافه مي‌شود كه درحالت عادي يك مطلب معمولي يا خبري است.
 
چه تعداد رپورتاژ نياز داريم؟
 
بهتر است تعداد رپورتاژ هاي وب سايت خود را به صورت مرحله اي افزايش دهيد، از تعداد كم شروع كنيد و بعد از مدتي آن را بيش از پيش كنيد، ضمن اين كه وب سايت ها بهتر است ارتباط موضوعي مناسبي با سايت شما داشته باشند و يا در دسته بندي مربوط به وب سايت شما مطلب رپورتاژ را منتشر كنند.
 
رپرتاژ آگهي در اصل مقاله اي است كه شما در رسانه‌هاي مختلف آن را منتشر مي‌كنيد. به‌طور حتم در يك مقاله فرصت و مجال بسياري براي داستان گويي، معرفي برند، ايجاد نياز در مخاطب و... داريد. بهتر است آن را به صورت حرفه اي بنويسيد.
 

كوتاه كننده لينك

 
براي كوتاه كردن لينك هاي طولاني سايت خود مي توانيد از سرويس كوتاه كننده لينك مانند سايت "9an.ir" استفاده كرده و لينك كوتاه دائمي خود را ايجاد كنيد .
لينك هاي كوتاه شده بلافاصله در گوگل ايندكس و نمايش داده مي شود و به بيشتر بيشتر ديده شدن لينك و محصولات شما كمك مي كند .
 
كوتاه كننده لينك نهان، مخفف (نه آن) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
 
مزاياي استفاده از سرويس كوتاه كننده لينك نهان:
1- لينك هاي كوتاه شده بصورت دائمي قابل استفاده مي باشند.
2- بدون نياز به ثبت نام لينك هاي طولاني خود را كوتاه كنيد.
3- در سايت ما هيچ پرداختي صورت نمي گيرد و همه خدمات كاملا رايگان است.
4- نگران فراموش كردن لينك هاي كوتاه شده تان نباشيد با درخواست مجدد سيستم ما با استفاده از سابقه كوكي ها مجدد لينك هاي دائمي و قبلي شما را شناسايي مي كند .
5-امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد - پشتيباني 24 ساعته و..

برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۳:۱۴:۴۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

انتخاب رنگ مناسب سايت

 


زرد رنگ

زرد رنگ پر‌نور ترين رنگ ميباشد. با   طراحي سايت در مشهد   شايستگي ، روشن بختي ، تشويق ، خوش بيني و جواني يار و همدم ميباشد. زردرنگ همينطور بعضي از ارتباط ها منفي مانند بزدلي ، فريب و ارزان بودن نيز كاربرد دارااست.

از انرژي زردرنگ پر‌نور براي انرژي دادن به اشخاص يا اين كه ساخت شم روشن بختي به كارگيري فرمائيد. براي يك حس وقار بيشتر از زردهاي ملايم و مدل به كارگيري نمائيد. زردرنگ براي جلب دقت به متن و دكمه هاي كار بسيار مطلوب ميباشد.امامي تواند به‌سرعت پيروزشود. اين مي‌تواند ديده را خسته نمايد. گشوده هم ، آن را معدود مصرف به كار گيري فرمائيد.


تارنما بنفش

رنگ بنفش

بنفش با افراط و جادو در زمينه‌ي ميباشد و غالباً با يك حس گران‌قيمت خيس با رنگ طلايي جفت ميگردد. بنفش يك رنگ با تحريك نادر و عظمت يا اين كه احاطه و همينطور داشتن يك كيفيت معنوي يا اين كه اسرارآميز هم پا ميباشد. سايه هاي تيره اكثر وقت ها نمايانگر تجمل و لاكچري بودن و سايه هاي مدل خيس تماماً زنانه ، احساسي مي‌باشند.بنفش شايسته ترين منش براي غرض قرار دادن مخاطبان زن ميباشد.
براي ساخت شم تجمل و گنج از بنفش هاي تيره به كار گيري فرمائيد و براي فصل بهار و عاشقانه از بنفش هاي پر‌نور به كارگيري فرمائيد. بنفش همينطور قادر است براي توليدها زيبايي (به صورت خاص ضد پيري) ، طالع بيني ، ماساژ ، يوگا ، بهبودي ، معنويت و محتواي مربوط به دختران نوجوان و برند هاي زنانه عالي باشد.
گزينش رنگ مبتني بر كاربري تارنما

با دقت به توضيحاتي كه در ابتدا به آن اشاره شد رنگ ها تناسب مورد را با وبسايت شرح مي دهند.
پس مورد نياز ميباشد براي توصيه تارنما كارايي فرماييد رنگ تارنما را طوري تعيين فرمائيد كه با مارك خودتان يك كدام از باشد ولي با ظواهر سايتتان در ناهم خواني نباشد. از رنگ هايي به كارگيري نماييد كه روشن باشند و موقعيت كدر به تارنما ندهند در بخش هايي كه مي‌خواهيد حيث يوزرها جلب خواهد شد از رنگ هاي پررنگ به كارگيري فرماييد.

اينترنت سايتهاي فروشگاهي با وسعت زياد محتوا

آيا تا به امروز اعتنا نموده ايد كه اكثر وبسايت هاي اطلاعاتي يا اين كه تارنما هاي فروشگاهي معمولاً از رنگ سپيد يا اين كه يك رنگ دورنما خنثي به كارگيري مي نمايند؟

عامل اين دستور اين ميباشد كه غرض از اين نوع وبسايت ها تبليغ نظرات يا اين كه توليد ها ميباشد.

تمركز بيشتر بر روي محتوا يا اين كه توليدها ميباشد خير طراحي وب. رنگ دور‌نما صرفا مورد اي براي ياري به قابل مشاهده خيس و قرائت مطالب ميباشد.

سپيد شايسته ترين طرح رنگي ميباشد كه براي سايت هاي پهناور و فروشگاهي آيتم به كارگيري قرار مي‌گيرد. با رنگ هاي موفق و تاكيد هاي رنگي جسورانه عالي مي گردد. رنگ دور‌نما بي آلايش سبب تمركز بازديد كنندگان شما روي محتوا يا اين كه توليدها شما مي گردد.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۴:۰۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

اشنايي با انواع الگوريتم در طراحي وب

كيفيت يك الگوريتم خوب بايستي به سيرتكامل تحت باشد:

ورودي و خروجي مي بايست دقيقاً تعريف و تمجيد گردد.
هر مرحله در الگوريتم بايستي بديهي و پر‌نور باشد.
الگوريتم ها بايستي از في مابين نحوه‌هاي متعدد براي حل يك قضيه اثرگذار باشند.
الگوريتم نبايد  طراحي سايت در مشهد   مشمول يك كد و گويش رايانه‌اي باشد. در ازاي، الگوريتم بايستي به سيرتكامل‌اي نوشته خواهد شد كه بتواند در لهجه‌هاي متعدد نرم افزار‌نويسي آيتم به كارگيري قرار گيرد.
گونه هاي الگوريتم از ديد ساختاري
هم اكنون كه متوجه شديد الگوريتم چه مي باشد و چه گونه عمل مي‌نمايد، اشكال آن را محاسبه خوا‌هيم كرد. الگوريتم‌ها نقش مهمي در نرم‌افزار‌نويسي و حل موضوع دارا هستند. از نگاه كوشش و با اعتنا به نوع زمينه اشكال مختلفي الگوريتم وجود دارااست كه درين نصيب به آنها مي پردازيم.

۱- الگوريتم بازگشتي (Recursive)
الگوريتم‌هاي بازگشتي شرايط شالوده موضوع را حل كرده و آنگاه با به كار گيري از اين پاسخ، به حل مسائل داخل هم مي پردازند. درواقع زمينه به تعدادي نصيب كوچك شكسته مي‌گردد كه با به كار گيري از جواب مرحله پيشين، قضيه بعدي قابل‌حل ميباشد. يكي داراي شهرت‌ترين مسائل بازگشتي، تابع فاكتوريل (factorial) مي باشد.

۲- الگوريتم ديناميك (Dynamic)
از الگوريتم‌هاي پويا يا اين كه ديناميك مي‌اقتدار براي احتساب بخشي از اپليكيشن و به كار گيري از جواب آن براي حل مسائل ديگر نيز استفاده كرد. دنباله فيبوناچي از الگوريتم‌هاي ديناميك به حساب مي‌آيد.

۳- الگوريتم رجوع به عقب (Backtracking)
الگوريتم‌ رجوع و برگشت به عقب، در‌پي جستن داده‌هاي كليدي ميباشد تا با صرفه‌ترين پاسخ را پيدا نمايد. اين راه براي حل مسائل درخت، فضاي آن مورد را ساخت و ساز كرده و انتخاب مي‌نمايد كدام گره اميدبخش ميباشد. الگوريتم‌هاي عقب‌گرد از نماد‌هايي براي ذكر اينكه يك راهكار كانديد به حل مورد نمي‌انجامد استعمال مي‌نمايند.

از جملهً در تشكيل داد درخت فضاي موقعيت يك سؤال، در شرايطي كه شاخه‌اي از درخت پاسخ با صرفه‌اي در ادامه نداشته باشد، آرم‌گذاري مي‌گردد تا در عمق زياد چك نشود و به مكان آن، شاخه اميدبخش‌خيس آناليز مي‌گردد. اما شاخه اوليه به‌طوركلي هرس نمي شود بلكه موقتيً كنار گذارده ميگردد تا در شكل پيدا نكردن با صرفه‌ترين پاسخ در شاخه ديگر، مجدداً به آن بازگرديم.

الگوريتم چه ميباشد
۴- الگوريتم تقسيم و حل (Divide and conquer )
الگوريتم‌هاي تقسيم و حل، در آغاز زمينه را با دقت به نوع آن، يكسري نصيب كوچك‌خيس تقسيم كرده و به حل آنها ميپردازند. آن گاه از ادغام جواب قسمت‌هاي كوچك‌خيس، جواب كلي مورد به‌دست مي آيد.

۵- الگوريتم حريصانه (Greedy)
الگوريتم‌هاي حريصانه در پي جستجوي باصرفه‌ترين جواب ممكن ميباشند ولي لزوماً در هر قضيه‌اي، نمي‌توانند باصرفه‌ترين جواب را پيدا نمايند. ولي يكي‌از پاسخ‌هاي با صرفه را به شما معرفي خواهند كرد. اما بعضا مسائل هم به‌طوركلي جواب باصرفه ندارند كه به آنان مسائل NP complete ميگويند.

همينطور: ارتقا مهارت‌هاي نرم افزار‌نويسي با حل بحران در‌اين ۷ تارنما

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۳۰ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

رنگ شناسي رنگ

رنگ شناسي اينترنت

با رنگ‌هاي معمولي آغاز نماييد
در عالم،   طراحي سايت در مشهد  رنگ‌هاي متعددي وجود دارا‌هستند و به همين ترتيب از مخلوط رنگ آنها تعداد بسيار متعددي رنگ به وجود ميايد كه شما ميتوانيد در وبسايت خودتان از آنها فايده ببريد. توصيه ما اين ميباشد كه با معمولي‌ترين رنگ‌ها آغاز فرمائيد، رنگ سپيد يا اين كه طيف خاكستري پر‌نور براي رنگ پس‌مورد و رنگ خاكستري تيره مايل به مشكي براي متن وب سايت مطلوب ميباشد. در صورتي‌كه شما به وبسايت‌هاي پربيننده و قالب‌ها دقت نماييد متوجه خواهيد شد كه اكثر آن ها از رنگ خاكستري تيره براي متن وبسايت و رنگ مورد سپيد يا اين كه خاكستري پر‌نور استعمال كرده‌اند.
اين نوع به كار گيري از رنگ‌ها بي‌ادله وجود ندارد. يك كدام از مهم ترين دلايلي كه مي‌قدرت به آن اشاره نمود اين ميباشد كه شما در‌اين سبك مخلوط رنگ حدوداً قرائت مطالب تارنما را براي بازديدكننده ضمانت كرديد. با اين نوع ادغام رنگ، شما شم وقار و ثبات را به تماشاچي القا ميكنيد و اذن مي‌دهيد بافكري آهسته از مطالب تارنما شما استعمال نمايد. ازنظر مباني رنگ‌شناسي هم خاكستري، رنگي خنثي به حساب مي آيد و بارنگ‌هاي ديگر هم به خير هارموني پيدا مي‌نمايد. در حالتي كه از رنگ‌هاي تند و گرم به كارگيري فرمائيد بعداز برهه زماني اندكي منجر خستگي ديده و تاءمل فرد تماشاچي خواهيد شد و وي به مجبور وبسايت شما‌را رخنه‌ خواهد كرد.

از رنگ‌ها به اندازه به كار گيري نماييد
يك كدام از رايج‌ترين مشكلات در به‌كارگيري رنگ‌ها در وب سايت، به كارگيري از تعداد رنگ‌هاي زياد در كنار يكديگر ميباشد. كشمكش در بين رنگ‌ها نوعي بي‌نظمي به تماشاچي القا مي‌نمايد و اورا از ماندن در تارنما شما بدور مي‌نمايد. تارنما‌هايي كه در پباده سازي‌شان از گونه هاي رنگ‌ها به صورت درهم به كار گيري مي‌نمايند در اصطلاح وبسايت‌هاي رنگين‌كماني ناميده مي گردند. وبسايت‌هايي كه كمترين فرصت بازيد را دارا‌هستند، چون ديده‌ براي ديدن رنگ‌هاي متعدد زوم‌هاي متفاوتي اجرا مي دهد و به ‌همين خيال در مواجهه با رنگ‌هاي زياد، زود خسته ميگردد؛ به اين ترتيب براي جلب حيث بازديدكننده و وقت گير شدن فرصت بازديد، در طراحي وب خويش از تعداد رنگ‌هاي كمتر با هارموني بيشتر به كارگيري فرمائيد. عملكرد فرمائيد در كنار رنگ سپيد و خاكستري گفته‌گرديده فقط از يك‌رنگ معلوم براي جلوه دادن به قسمت‌هاي اصلي وبسايت خويش به كارگيري نماييد. مراقب باشيد رنگ انتخابي مطابق با روحيات جامعه غرض گزينه نظرتان باشد. از جمله در حالتي كه تارنما شما در رابطه بانوان و نيازهاي آن‌ها پباده سازي گرديده، با به كار گيري از رنگ‌هايي مثل مشكي، قهوه‌اي تيره و رنگ‌هايي مشابه به‌اين، مخاطبين خويش را از دست مي‌دهيد و خيلي زود ناچار به بستن و يا اين كه تغيير تحول پوسته وبسايت مي شويد.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۷:۴۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

اصول روانشناسي رنگ در طراحي وبسايت

اصول روانشناسي رنگ در طراحي وبسايت


اصول روانشناسي رنگ در پباده سازي تارنما

روانشناسي رنگ در ساخت وب سايت
رنگ كار كشته ميباشد ،  طراحي سايت در مشهد   خير صرفا بر شم اشخاص بلكه بر روي آنچه اعمال مي‌دهند نيز تأثير مي‌گذارد. روانشناسي رنگ قادر است به تقويت مارك شما ، تشويق فروش و حتي هدايت بازديد كنندگان به سمت صفحه ها يا اين كه اقدامات خاص در سايت شما ياري دهد.درين نوشته‌علمي به اصول روانشناسي رنگ در پباده سازي وب سايت مي‌پردازيم.

مطالعه Google 2012 با تيتر “نقش ابهام بصري و مثال سازي نخستين در زمينه ي برداشت اوليه از سايت ها: همت براي ادراك احكام زيبايي شناسي” تأييد مي نمايد كه براي تشكيل حيث اول استفاده كننده از وبسايت كمتر از ۵۰ ميلي ثانيه ارتفاع مي‌كشد. به عبارت ديگر: به صورت معدل استفاده كننده بعد از سپري شد فقط ۰.۰۵ ثانيه تصميم ميگيرد كه در سايت شما بماند يا اين كه آن را سوراخ نمايد.

نقش رنگ در بازاريابي مارك
رنگ ، نقش مهمي در بازاريابي مارك دارااست. مشتريان رغبت دارا هستند با برند هاي متعدد رابطه برقرار نمايند و مبتني بر رنگ هايي كه به وسيله يك برند به تصوير كشيده شد‌ه‌است ، اقدامات خاصي اعمال دهند.

زيبايي شناسي رنگ در واقع رعايت اصول روانشناسي رنگ در پباده سازي وب سايت ميباشد كه سبب ساخت و ساز احساسات مثبت در مشتريان بالقوه و تقويت پيام مارك شود.

از طرف ديگر ، يك وبسايت با رنگ هاي خطا از نگاه بصري از في مابين مي رود و با بازديد كنندگان رابطه برقرار نمي نمايد. و نمي تواند پشت گرمي مشتري را به تصوير مارك تقويت نمايد و مشتري ممكن ميباشد در نقطه پايان به وب سايت ديگري برود . در اينجا به اهميت رعايت اصول روانشناسي رنگ در پباده سازي سايت بيشتر پي ميبريم.

روانشناسي رنگ چه مي‌باشد؟
روانشناسي رنگ ، علمي ميباشد كه گزينش مي نمايد چه طور رنگ بر خوي آدم تأثير ميگذارد. روانشناسي رنگ در واقع شاخه اي از روانشناسي رفتاري ميباشد. كافي ميباشد بگوييم كه‌اين يك مورد بسيار بغرنج ميباشد. برخي از بدبينان به جهت دشواري در تست تئوري ها ، حتي آحاد حوزه روانشناسي رنگ را نيز رد مي نمايند.

حقيقت هاي كليدي براي نظريه رنگ وجود داراست كه غيرقابل انكار ميباشد. Satyendra Singh در يك مطالعه كلاسيك راجع به رنگ ، معلوم كرد كه ۹۰ ثانيه صرف تعامل با مشتري در رابطه يك متاع ميگردد و ، ۶۲-۹۰٪ از اين تعامل صرفا با رنگ كالا گزينش مي گردد.

روانشناسي رنگ يك موضوع گزينه مطالعه براي رهبران ، مديران اداري ، معماران ، باغبانان ، سرآشپزها ، طراحان جنس ، طراحان بسته بندي ، صاحبان مغازه ميباشد. توفيق ما به طرز استعمال از رنگ بستگي دارااست.

چه‌گونه بايستي از رنگ ها به كار گيري فرمائيد؟
از‌آنجا كه رنگ فراگير ميباشد ، بايستي ادراك كنيم كه مي بايست از نكات رنگي به كار گيري فرماييد. درين نوشته‌ي‌علمي به به كارگيري از رنگ در طراحي سايت پرداخته گرديده است. به صورت خاص ، ما درباره ي رنگ بندي يك سايت حرف ميكنيم ، كه مشمول رنگ هاي گرافيك ، نوع عنوان ، مرزها ، دور نما ها ، دكمه ها و پنجره ها ميباشد.

 

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۳۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)