بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

معرفی زبان برنامه نویسی پایتون

معرفی زبان برنامه نویسی پایتون

 

پایتون (Python) یک   کاربرد گویش پایتون  طراحی سایت در مشهد   لهجه اپلیکیشن‌نویسی چندمنظوره، سطح بالا، شی‌گرا، اِسکریپتی و متن‌گشوده میباشد که بوسیله خودو فان راسام در سال ۱۹۹۱ در سرزمین هلند پباده سازی شد.
گویش اپلیکیشن‌نویسی پایتون در آخرها ده سال ۱۹۸۰ بوسیله خودو فان روسوم در مؤسسه ملی پژوهش ها ریاضی و رایانه در مملکت هلند ساخت و ساز شوید. مقصود خَودو ساخت‌و‌ساز جایگزینی برای لهجه نرم افزار‌نویسی ABC بود که قابلیت و امکان پردازش استثناها را نیز داشته باشد.

فعلا گویش اپلیکیشن‌نویسی پایتون یکی‌از دوستداشتنی‌ترین گویش‌های نرم افزار‌نویسی در عالم میباشد. همینطور کمپانی گوگل و یوتیوب نیز از این گویش نرم‌افزار‌نویسی برای توسعه و گسترش اینترنت‌وب سایت خویش به کارگیری می‌نمایند. براین اساس می‌قدرت اظهار کرد که‌این گویش اپ‌نویسی عملکردی چیره داشته میباشد. ازجمله دیگر وبسایت‌هایی که با به کارگیری از گویش نرم‌افزار‌نویسی پایتون پباده سازی‌گردیده‌اند می‌قدرت به تارنما Quora که یک جامعهٔ مجازی سوال و جواب میباشد، آنالیز داده‌های خدمت موسیقی Spotify، نرم افزار دسکتاپ Dropbox و ... اشاره نمود.

به عبارتی‌طور که اشاره کردیم گویش اپلیکیشن‌نویسی پایتون یک‌لهجه چندمنظوره میباشد به‌این مفهوم که از این لهجه می‌اقتدار در طراحی وب سایت‌وب سایت داینامیک، قابل انعطاف‌افزارهای دسکتاپ و محاسبه داده‌های و داده ها بهره مند شد.

 


رده‌اند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۳۷:۲۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)