بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

معرفی پالت های رنگی

با  طراحی سایت در مشهد   به کار گیری از این ابزار شما می توانید تا 20 تصویر گوناگون به خواسته ساختن یک باکس رنگ بر پایه ی آنان آپلود فرمائید. بعداز آپلود تصویر و ساخته شدن باکس رنگ، واحد سنجش تفکیک رنگ را می توانید با به کارگیری از یک نوار لغزان انتخاب فرمایید. از سایر خصوصیت‌های این ابزار این میباشد که می توانید منطقه مشخصی از تصویر را گزینش فرمایید تا باکس رنگ تنها بر پایه ی آن محدوده ساخته گردد.

۹- MATERIAL PALETTE
نشانی: materialpalette.com

در Material Palette، رنگ‌های متعدد به طور کاشی‌وار وجود دارااست. شما می توانید دو رنگ گوناگون را تعیین نمایید تا یک رنگ‌بندی مبنی بر آن ها ساخته گردد. باکس رنگ تشکیل شده را میتوانید دانلود و یا این که توئیت نمایید.


۱۰- COLOR SCHEME GENERATOR
نشانی: perbang.dk/color+scheme

این ابزار مبتنی بر رنگ اساس ای که تعیین می کنید، یک رنگ‌بندی به شما ارائه می‌نماید. شما می توانید ادغام‌های مختلفی مثل تک‌رنگ، سه گانه، تکمیل کننده (Complementary) و … از رنگ‌بندی را داشته باشید.

۱۱- COLORSCHEMER
نشانی: colorschemer.com/online

این ابزار به شما این قابلیت و امکان را می دهد که با وارد کردن کد RGB یا این که HEX رنگ موردنظرتان، یک رنگ‌بندی بر آن مبنا را داشته باشید. شما میتوانید رنگ‌بندی ساخت و ساز گردیده رو پر‌نور‌خیس و یا این که تیره‌خیس نمایید. همینطور این ابزار را میتوانید به طور یک اپ قابل انجام بر روی ویندوز و مک دانلود فرمایید.

۱۲- COLOR PALETTE GENERATOR
نشانی: bighugelabs.com/colors

Color Palette Generator در پهنا یک‌سری ثانیه از تصویر متبوع شما یک رنگ‌بندی ساخت می‌نماید. شما هم می توانید تصویر را آپلود فرمائید و هم می توانید از خدمت‌هایی مثل اینستاگرام، فلیکر، فیسبوک یا این که دراپ جعبه به کارگیری فرمایید. اپلیکیشن رنگ‌های جانور در تصویر را بررسی می‌نماید و مبنی بر آن یک رنگ‌بندی ساخت‌و‌ساز می‌نماید و شما میتوانید کد CSS آن را نیز دانلود نمائید. همینطور قابلیت و امکان دانلود باکس رنگ برای به کارگیری در قابل انعطاف‌افزارهای Adobe نیز وجود دارااست.

۱۳- COLOR BY HAIL PIXEL
نشانی: color.hailpixel.com

با به کارگیری از این ابزار، با چرخاندن نشانگر روی شیت رنگ های مختلفی اکران داده می گردند. هر موقع که رنگ دلخواهتان روی ورقه آشکار شد میتوانید روی آن کلیک فرمائید تا به باکس رنگ شما اضافه خواهد شد. به همین شکل می توانید اشکال رنگ‌ها را اضافه فرمایید و هنگامی که به ادغام دلخواهتان رسیدید با کلیک بر روی save، باکس رنگتان ذخیره می گردد.


۱۴- COLOR WIZARD
نشانی: colorsontheweb.com/colorwizard

Color Wizard یک باکس رنگ مبتنی بر رنگی که شما گزینش می کنید می‌سازد. هم‌اینگونه تنوع‌های مختلفی مانند شرایط سایه پر‌نور، اشباع گردیده و … در دست شما قرار می گیرد.

۱۵- PALETTR
نشانی: palettr.com

Palettr با یاری عکس‌های آپلود گردیده روی اینترنت‌تارنما اشتراک تصویر 500px رنگ‌بندی‌های متنوعی را ساخت‌و‌ساز می‌نماید. شما میتوانید میان عکس‌ها با به کارگیری از کلید کلمه‌هایی که اشاره به چشم انداز و یا این که جای دارا هستند، کاوش فرمائید. فیض کاوش به طور تصویرهایی به همدم رنگ‌بندی متناظر با آن ها به اکران داده میشود.

 

۱۶- COLOROTATE
نشانی: web.colorotate.org

Colorotate ابزاری سه بعدی برای ایجاد کرد گونه های باکس رنگ‌ها برای اشکال پٰروژه‌ها میباشد. این ابزار دارنده باکس‌های رنگ از پیش پباده سازی گردیده مختلفی میباشد که ممکن میباشد به فعالیت شما بیاید. افزون بر آن خودتان هم می توانید رنگ‌بندی دلخواهتان را ساخت و ساز فرمایید. ورژن قابل دانلود نرم افزار Colorotate برای iPad نیز مو جود میباشد.

۱۷- COLOURCODE
نشانی: colourco.de

در Colourcode با چرخاندن نشانگر روی شیت مرورگر و گزینش گونه های رنگ‌هایی که نماد داده میشوند، رنگ‌بندی دلخواهتان را ساخت و ساز نمائید. هر مورد از رنگ‌های گزینش گردیده قابلیت و امکان دخیره‌سازی در گونه های فرمت های Less، SCSS، PNG و… را دارا هستند. شما میتوانید باکس رنگ‌ها را بر طبق تیم بندی‌های مختلفی مانند تک رنگ، تک رنگ پر‌نور، سه گانه، چهارگانه و …بسازید. هم‌اینگونه قابلیت و امکان دانلود رنگ‌بندی ساخت گردیده به فرمت‌های متعدد نیز وجود داراست.

۱۸- COLOR BLENDER
نشانی: meyerweb.com/eric/tools/color-blend

این ابزار، یک وسیله عالی برای ساخت‌و‌ساز یک طیف رنگ دربین دو رنگ معین میباشد. با تعیین رنگ اولیه و رنگ دوم، یک طیف از رنگ‌های در بین آنان ساخت‌و‌ساز می گردد. شما همینطور میتوانید تعیین نمائید که تعدادی رنگ در طیف در بین دو رنگ تعیین گردیده وجود داشته باشد.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۵۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)