بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

انتخاب رنگ مناسب سایت

 


زرد رنگ

زرد رنگ پر‌نور ترین رنگ میباشد. با   طراحی سایت در مشهد   شایستگی ، روشن بختی ، تشویق ، خوش بینی و جوانی یار و همدم میباشد. زردرنگ همینطور بعضی از ارتباط ها منفی مانند بزدلی ، فریب و ارزان بودن نیز کاربرد دارااست.

از انرژی زردرنگ پر‌نور برای انرژی دادن به اشخاص یا این که ساخت شم روشن بختی به کارگیری فرمائید. برای یک حس وقار بیشتر از زردهای ملایم و مدل به کارگیری نمائید. زردرنگ برای جلب دقت به متن و دکمه های کار بسیار مطلوب میباشد.امامی تواند به‌سرعت پیروزشود. این می‌تواند دیده را خسته نماید. گشوده هم ، آن را معدود مصرف به کار گیری فرمائید.


تارنما بنفش

رنگ بنفش

بنفش با افراط و جادو در زمینه‌ی میباشد و غالباً با یک حس گران‌قیمت خیس با رنگ طلایی جفت میگردد. بنفش یک رنگ با تحریک نادر و عظمت یا این که احاطه و همینطور داشتن یک کیفیت معنوی یا این که اسرارآمیز هم پا میباشد. سایه های تیره اکثر وقت ها نمایانگر تجمل و لاکچری بودن و سایه های مدل خیس تماماً زنانه ، احساسی می‌باشند.بنفش شایسته ترین منش برای غرض قرار دادن مخاطبان زن میباشد.
برای ساخت شم تجمل و گنج از بنفش های تیره به کار گیری فرمائید و برای فصل بهار و عاشقانه از بنفش های پر‌نور به کارگیری فرمائید. بنفش همینطور قادر است برای تولیدها زیبایی (به صورت خاص ضد پیری) ، طالع بینی ، ماساژ ، یوگا ، بهبودی ، معنویت و محتوای مربوط به دختران نوجوان و برند های زنانه عالی باشد.
گزینش رنگ مبتنی بر کاربری تارنما

با دقت به توضیحاتی که در ابتدا به آن اشاره شد رنگ ها تناسب مورد را با وبسایت شرح می دهند.
پس مورد نیاز میباشد برای توصیه تارنما کارایی فرمایید رنگ تارنما را طوری تعیین فرمائید که با مارک خودتان یک کدام از باشد ولی با ظواهر سایتتان در ناهم خوانی نباشد. از رنگ هایی به کارگیری نمایید که روشن باشند و موقعیت کدر به تارنما ندهند در بخش هایی که می‌خواهید حیث یوزرها جلب خواهد شد از رنگ های پررنگ به کارگیری فرمایید.

اینترنت سایتهای فروشگاهی با وسعت زیاد محتوا

آیا تا به امروز اعتنا نموده اید که اکثر وبسایت های اطلاعاتی یا این که تارنما های فروشگاهی معمولاً از رنگ سپید یا این که یک رنگ دورنما خنثی به کارگیری می نمایند؟

عامل این دستور این میباشد که غرض از این نوع وبسایت ها تبلیغ نظرات یا این که تولید ها میباشد.

تمرکز بیشتر بر روی محتوا یا این که تولیدها میباشد خیر طراحی وب. رنگ دور‌نما صرفا مورد ای برای یاری به قابل مشاهده خیس و قرائت مطالب میباشد.

سپید شایسته ترین طرح رنگی میباشد که برای سایت های پهناور و فروشگاهی آیتم به کارگیری قرار می‌گیرد. با رنگ های موفق و تاکید های رنگی جسورانه عالی می گردد. رنگ دور‌نما بی آلایش سبب تمرکز بازدید کنندگان شما روی محتوا یا این که تولیدها شما می گردد.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۴:۰۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)