بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

مهارت‌های یک نرم‌افزار نویس

با    طراحی سایت در مشهد    ارسال فرم متوجه اهمیت قسمت مرتبط با سرور می‌شویم. اپلیکیشن نویس back-end می بایست تحقیق کند آیا این مخاطب پیش از اینً عضو بوده یا این که نه؟ آن‌گاه داده ها استفاده کننده را اخذ و ارزیابی کند. در صورتی داده ها بی نقص و صحیح بودند آنان را در دیتابیس ذخیره نماید. بعد گزارش پیروز بودن تصویب‌اسم را اکران دهد.

نرم افزار نویس فول استک که می باشد؟
چنانچه فردی بتواند به آحاد مهارت های اپلیکیشن‌نویس front-end وback-end دست بیابد، به وی یک fullstack developer می گویند.
یک اپلیکیشن نویس فول‌استک بایستی بتواند یک رابط کاربری مطلوب را پباده سازی نماید که از دید گرافیک و تجربه‌ی کاربری در سطح خیر قرار بگیرد. همینطور می بایست به کدنویسی سمت سرور، مباحث امنیت، باصرفه‌سازی و سرعت نیز مسلط باشد. یک فول استک با مباحث سرور و کانال به نیکی شناخت دارااست، عمل با اشکال دیتابیس را می داند. از همگی مهمتر در نیاز سنجی مشتری به طور کاملً با خبر میباشد.

مهارت‌های یک نرم‌افزار نویس فول‌ استک (Full Stack Developer)
مهارت‌های یک اپ نویس full stack
در حالتی‌که شما به یک‌سری گویش سمت استفاده کننده و زیر سرور مسلط می‌باشید، الزاماً یک فول استک محسوب نمی‌گردید. یک اپ نویس فول‌ استک بایستی به مهارت‌های گوناگونی مسلط باشد که پیرو تنی چند از آنان لیست گردیده‌اند:

پباده سازی رابط کاربری رشته‌ای
شناخت با مباحث UI / UX
نرم‌افزار نویسی اینترنت
عمل با مقر داده (Database)
شناخت با مباحث امنیت
شناخت با مباحث بهینه سازی و باصرفه‌سازی اینترنت
شناخت با هاست و سرور و کانال
بضاعت و توان فعالیت با API ها
شناخت با سیستم‌های در اختیار گرفتن نسخه مثل گیت
بضاعت و توان مدیر پروژه‌های قابل انعطاف افزاری

به طبعً دست‌یافتن بدین مهارت ها به فرصت و همت متعددی احتیاج دارااست. گرچه وصال به‌این مرحله طاقت فرسا میباشد البته ناممکن وجود ندارد.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۵:۱۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)