بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب .

بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب

روانشناسي رنگ در طراحي سايت

هنگامي كلام از    طراحي سايت در مشهد  رنگ و ساخت سايت مي گردد، تصميم گيري اشتباهي، سهل و آسان مي‌گردد. همه گيرترين ايرادات در يك شيت اينترنت عبارتند از: از رنگ‌هاي خيلي زياد به كار گيري نمائيد، براي متن و بگراند از رنگ‌هاي تكميل كننده استعمال فرمائيد، از رنگ‌هاي گرم و سرد خيلي زياد استعمال نماييد. در‌پي نوشته‌ي علمي به معنا هر رنگ و به كارگيري از آن در برندهاي گوناگون خوا هيم پرداخت.

قرمز‌رنگرنگ‌ قرمز‌رنگ نماد‌دهنده هيجانات، انرژي و احساسات شديد و خطر ميباشد. اين رنگ معمولا براي توليد فوريت در مبادرت به خريد و ساخت و ساز هيجان استعمال ميگردد. معمولا اين رنگ در رستوران‌ها براي طعام، مد و فشن، سرگرمي و خدمت‌هاي اضطراري خوب ميباشد. از برندهاي معروفي كه از اين رنگ به كار گيري مي‌نمايند مي‌قدرت به كوكاكولا، KMART ,H&M اشاره نمود

آبي‌رنگرنگ آبي رنگ، رنگي آهسته و امن ميباشد. اين رنگ نماد‌دهنده متكي بودن، صلح و دوستي و وقار مي باشد. از اين رنگ در خزانه‌ها به كارگيري مي شود. برندهايي مانند صورت‌بوك، توييتر و دل نيز از آن استعمال مي‌نمايند.

سبزرنگ سبز نماد‌دهنده اقتدار، باروري، طبيعت و شانس است. اين رنگ اثري متانت‌نصيب بر روي شما ميگذارد كه در كسب‌وكارهايي مانند اطراف زيست، دانش، جهانگردي، منابع انساني و … به كار گيري مي گردد.

زرد رنگزرد رنگ آرم‌دهنده نيروي جواني، شادابي و خوش‌بيني ميباشد. عموما براي جلب رضايت مشتري به كارگيري مي شود. در طراحي وب، اعتنا داشته باشيد كه زياد از آن به كارگيري نكنيد، چون سبب خستگي ديده ميشود. برندهايي كه از اين رنگ به كارگيري مي‌نمايند مك دونالد، Hertz , national geographic

نارنجي رنگرنگ نارنجي رنگ آرم‌دهنده صميميت، حركت و شوق واشتياق ميباشد. براي ساخت وب سايت‌هاي تجارتي، خودرو، تكنولوژي، سرگرمي و … مطلوب ميباشد. دكان آمازون در پباده سازي لوگوي خويش از اين رنگ به كار گيري مي‌نمايد.

۴ اصول ادغام رنگ براي طراحي وبدرحال حاضر كه با روانشناسي رنگ در طراحي وب آشنا شديم. به معرفي چهار پالت رنگي متداول در طراحي وب ميپردازيم. پالت‌هاي رنگي، طرح‌هايي ميباشند كه مي‌قدرت از آنها براي پباده سازي ياري گرفت. در واقع اين پالت‌ها از دايره رنگ و كنتراست‌هاي هفتگانه‌ آن بدست مي آيد. دايره رنگ يكي ابزارهاي مبنا پباده سازي ميباشد كه در آن رنگ‌ها براساس فركانس دورتا بدور آن چيده گرديده‌اند و هر دو رنگ مقابل هم، كامل كننده هم خوانده ميشوند. در تصوير ذيل دايره رنگ را مشاهده مي كنيد.

روانشناسي رنگ در طراحي وب سايت! هر آنچه كه بايستي از اصول رنگ‌بندي وب سايت بدانيد۱- تك‌رنگ يا اين كه رنگ شالودهيك طرح رنگي تك‌رنگ تنها مبني بر يك رنگ اساس سازه شد‌ه‌است و سايه‌ها و رنگ‌هاي مختلفي با به عبارتي رنگ را مشتمل بر ميگردد.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۴۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

علت كوتاه كردن لينك ها

حتماً تاكنون با لينك هاي كوتاه شده آشنا باشيد لينك‌هاي بزرگ به خصوص براي كاربراني كه تمايل دارند آدرس لينك صفحات سايت خود را به اشتراك بگذارند، مي‌تواند مشكل ‌ساز باشد با كوتاه كردن لينك ها براي كوتاه و ساده شدن لينك جهت به اشتراك گذاري مطالب يا افزودن زيبايي و بسياري از دلايل ديگر به كاربرد دارد كه در ادامه بيشتر آشنا خواهيد شد .
 
كوتاه كننده لينك چيست؟
كوتاه كردن لينك سايت يا ايجاد لينك كوتاه يك ابزار كاربردي در شبكه جهاني وب است كه در آن يك آدرس و لينك طولاني از سايت مي‌تواند به طور قابل ملاحظه اي كوتاه تر شود اما همچنان كاربرد همان لينك طولاني را خواهد داشت بطوري كه شما را مستقيما به همان لينك اول و صفحه مورد نظر هدايت كند. اين كار با استفاده از يك تغيير مسير يا redirect كردن صفحه اي كه لينك URL طولاني دارد صورت مي‌گيرد.
به عنوان مثال، لينك "https://www.google.com/search?q=كوتاه+كننده+لينك+نهان" را مي‌توان به اين صورت كوتاه كرد: "https://jetl.ir/D"
 
علت كوتاه كردن لينك‌ها چيست؟
 
ظاهر زيباتر
در واقع استفاده از لينك‌هاي بزرگ و طولاني، ظاهر و جلوه‌ي خوبي ندارد. اين ساده‌ترين ابزار و آسان ترين روشي است كه مي‌توان براي كوتاه كردن لينك‌هاي طولاني استفاده كرد. و لينك‌هاي كوتاه خوانايي بيشتري دارند و بخاطر سپاري آنها راحت است چون بسادگي در ذهن كاربر مي‌ مانند.
 
محدوديت‌هاي كاراكتري
يك URL طولاني مي‌تواند محدوديت هايي براي ما داشته باشد. براي مثال در شبكه اجتماعي توئيتر شما متن خود را آماده مي ‌كنيد و تصميم گرفتيد براي اطلاعات بيشتر يك لينك نيز در آن قرار دهيد تا مخاطبانتان به بررسي جزييات بيشتري بپردازند اما اگر لينك مد نظر ما طولاني باشد با مشكل محدوديت و زياد بودن تعداد كاراكترها روبر مي شويم. با استفاده از يك كوتاه كننده‌ ي لينك اين مشكل بكلي برطرف مي‌ گردد.
مثال هاي ديگر در ارسال پيام كوتاه نيز صدق ميكند : هر چه متن پيام ارسال طولاني تر شود هزينه هاي پيامك بالاتر مي‌رود. و امكان ارسال لينك هاي طولاني هزينه بر خواهد شد به ويژه براي سرويس هاي اتوماتيك يا ارسال انبوه پيام كوتاه تبليغاتي در دراز مدت هزينه هاي بالايي دارد اما با سرويس كوتاه كننده لينك و كوتاه كردن لينك سايت تا حد بسيار زيادي از هزينه هاي اضافي مي‌كند. علاوه بر محدوديت هاي تعداد كاراكتر و يا هزينه، يك لينك كوتاه جلوه‌ ي بهتري دارد.
 
لينك‌ هاي بهم ريخته فارسي
اگر تصميم داشته باشيم يك آدرس كه در آن از زبان فارسي استفاده شده باشد را به اشتراك بگذاريد، متوجه مي‌شويد كه تمام حروف فارسي به كاركتر ‌هايي تبديل شده‌اند كه خوانايي ندارند.
علاوه بر عدم خوانايي لينك با مشكل طولاني شدن آن هم روبرو مي‌ شويد در اين زمان استفاده از ابزار و سرويس كوتاه كننده لينك واقعاً الزامي مي شود.
 
كوتاه كردن لينك براي دريافت آمار بازديد
يكي از دلايل بسيار مهمي كه باعث مي‌شود افراد از كوتاه كردن لينك‌ها استفاده كنند، ارائه ‌ي ابزارهاي آماري و تعداد بازديد است. به كمك اين ابزار‌ ها مي‌توانيد بعد از اشتراك‌ گذاري يك لينك متوجه شويد چند نفر از آن لينك بازديد كرده‌اند.
 
معايب استفاده از كوتاه كننده هاي لينك
ماجرا اين است كه اين سرويس‌ها با معايب و مشكلاتي نيز روبرو هستند. البته كوتاه كردن لينك به خودي خود معايبي يا اشكالي ندارد، اما اتفاقاتي كه براي برخي از سرويس‌ها رخ مي‌دهد، مد نظر است كه باعث شده افرادي نسبت به استفاده از سرويس هاي كوتاه كننده لينك اعتماد خوبي نداشته باشند. اين موارد را اينجا بررسي مي‌كنيم.
 
مورد اول: مسدود شدن اين سايت‌ ها در ايران
در وب ايران سرويس هاي كوتاه كننده لينك به رسميت شناخته نشده اند و تا به حال چندين سايت كوتاه كننده لينك در ايران مسدود و فيلتر شده‌اند كه البته دلايل مختلفي مي تواند داشته باشد مثلا كوتاه شدن لينك سايت هاي غير مجاز و... در واقع فيلتر شدن آن‌ها، باعث مي‌شود كه لينك ‌هايي كه كوتاه شده، ديگر عمل نكند. يكي از بهترين سايت‌هايي كه در زمينه كوتاه كردن لينك فعاليت داشت، سايت خارجي با نام بيت‌ لي بود كه متأسفانه به دلايل مختلف مسدود شد.
 
مورد دوم: تعطيل شدن اين سرويس‌ها
متأسفانه سرويس هاي كوتاه كننده ي لينك زيادي در ايران بودند كه پس از مدتي فعاليت، به دلايل مختلف از دسترس خارج شدند و اكثر سايت‌هايي كه در زمينه كوتاه سازي لينك فعاليت مي‌كنند، اين ادعا را دارند كه سرويس‌ هاي آنها هميشه فعال خواهند بود اما پس از مدت ‌زماني فعاليت، از دسترس خارج مي شوند. سرويس‌هاي ايراني زيادي را ديدم كه بعد از چند سال تعطيل شدند كه البته اين موارد طبيعي است چون در ايران به با توجه به رايگان بودن خدمات به اين سرويس ها چندان اهميتي نمي دهند .
 
معرفي 5 سرويس كوتاه كننده لينك برتر ايراني و معتبر
 

1- سرويس كوتاه كننده لينك جتل

جتل
كوتاه كننده لينك جتل، مخفف (جت لينك) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
 
برخي از مزاياي كوتاه كننده لينك جتل:
1- لينك هاي كوتاه شده بصورت دائمي قابل استفاده مي باشند.
2- بدون نياز به ثبت نام لينك هاي طولاني خود را كوتاه كنيد.
3- در سايت ما هيچ پرداختي صورت نمي گيرد و همه خدمات كاملا رايگان است.
4- نگران فراموش كردن لينك هاي كوتاه شده تان نباشيد با درخواست مجدد سيستم ما با استفاده از سابقه كوكي ها مجدد لينك هاي دائمي و قبلي شما را شناسايي مي كند .
5-امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد - پشتيباني 24 ساعته و...
 

2- سرويس كوتاه كننده لينك يون

يون
سرويس كوتاه كننده لينك يون با ارائه امكانات و ابزار هاي ساده و پيشرفته، اولين و بهترين انتخاب به عنوان يك سرويس لينك كوتاه كن جايگزين گوگل و بيت لي (bitly.com) معرفي ميگردد. امكانات مديريتي پيشرفته، دامنه اختصاصي، آدرس كوتاه شده دلخواه، ارائه گزارش هاي جامع از بازديد كنندگان در دوره هاي زماني مختلف، ارتباط از طريق تلگرام، ربات كوتاه كننده لينك، فرم ساخت يو تي ام (utm)، ارائه API پيشرفته، از جمله امكاناتي است كه علاوه بر كوتاه كردن لينك در اختيار كاربران قرار دارد. با استفاده از اين سرويس ميتوانيد لينك هاي خود را در تمامي شبكه هاي اجتماعي نظير يوتيوب، اينستاگرام، تلگرام، لينكدين، توييتر، واتساپ و ... كوتاه كنيد. با استفاده از API پيشرفته ارائه شده قادر خواهيد بود بلاگ ها و وبسايت ها، سامانه هاي مديريت محتوا و فروشگاهي نظير وردپرس، ووكامرس، جوملا و غيره را به سرويس يون متصل نماييد.
 

3- سرويس كوتاه كننده لينك پي لينك

پي لينك
سرويس كوتاه كننده لينك پي لينك ابزاري قدرتمند براي بازاريابي و ماركتينگ است كه آدرس‌هاي طولاني و زشت را به لينك‌هاي كوتاه زيبا، به ياد ماندني و قابل پيگيري تبديل مي‌كند. داراي قابليت‌هايي از جمله لينك‌هاي كوتاه سفارشي براي برند سازي، داشبورد قدرتمند كاربر پسند، تجزيه و تحليل دقيق آمار لينك‌ها، API قوي، ساخت كدهاي UTM براي رديابي موفقيت كمپين‌ها، ايجاد QR كد، برنامه افزودني مرورگرها، دامنه اختصاصي، صفحه انتقال دهنده سفارشي و امكانات پرميوم ديگر مي‌باشد.
سرويس قدرتمند كوتاه كننده لينك‌ پي ‌لينك با قابليت دامنه اختصاصي همراه با امكان مديريت لينك‌ها، مشاهده آمار بازديد‌ها، اپليكيشن كوتاه كننده لينك اندرويد، ربات كوتاه كننده لينك تلگرام و امكانات حرفه‌اي ديگر
 

4- سرويس كوتاه كننده لينك نهان

نهان
سرويس كوتاه كننده لينك نهان ظاهرا تازه تاسيس و شروع پرقدرتي داشته است كه با ظاهري ساده و نامي زيبا و قابل درك و پشتيباني پا به اين عرصه نهاده است در ادامه به توضيحات آن مي پردازيم:
كوتاه كننده لينك نهان، مخفف (نه آن) يك هدايت كننده رايگان لينك به سايت مقصد است و كوتاه كننده لينك ها و آدرس هاي بزرگ و طولاني است.
براي كوتاه كردن لينك هاي طولاني خود از سرويس كوتاه كننده لينك نهان استفاده كنيد
با كوتاه كننده لينك نهان بصورت رايگان اين امكان را داريد آدرسهاي بزرگ و طولاني سايت خود را به لينك‌ هاي كوتاه و بسيار كوچك تبديل كنيد تا به راحتي و بهترين شكل ممكن بتوانيد براحتي براي مشتريان و كاربران تان به اشتراك بگذاريد.
امكانات نامحدود و كاملا رايگان - لينك‌هاي دائمي - تولد رسمي كد RQ - نمايش آنلاين بازديد لينك - نمايش لينك هاي محبوب - بدون ‌نياز به ثبت‌نام - عدم نمايش تبليغات مزاحم - نمايش پيش نمايش لينك قبل از هدايت - ثانيه شمار هدايت به لينك مقصد
 

5- سرويس كوتاه كننده لينك b2n.ir

b2n.ir
سرويس كوتاه كننده لينك b2n.ir مي‌توانيد لينك‌هاي طولاني را به لينك‌هاي كوتاه و دلخواه تبديل كنيد تا به راحتي و بهترين شكل از طريق پيامك يا در اينستاگرام و ... به اشتراك بگذاريد.
✓ نامحدود و رايگان ✓ لينك‌هاي دائمي ✓ پايدار و پرسرعت ✓ نمايش آمار لينك ✓ قديمي و قابل اطمينان ✓ لينك كوتاه دلخواه ✓ بي‌نياز از ثبت‌نام ✓ عدم نمايش صفحه تبليغاتي ✓ پشتيباني پاسخگو
 
اميدواريم از اين مقاله نهايت استفاده و لذت را برده باشيد .
پايان

منبع


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۴:۳۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

ورودي گوگل و خريد بك لينك در 1400 ارزان شد

افزايش ميزان ورودي ها و بازديد هاي صفحات وب سايت است كه از طريق راهكار هاي متعددي محقق مي شود. به عبارتي ديگر براي اين كه بتوانيد منجر به افزايش كليك گوگل خود شويد، روش ها و متد هاي عديده اي وجود دارند كه عمل به آن ها تاثير بسزايي خواهد داشت.

به طور كلي سفارش ورودي گوگل فرايندي تخصصي است كه داراي مباحث و مسائل مختلفي مي باشد، يعني زماني موفقيت آميز خواهد بود كه به وسيله ي متخصصين اين حوزه اعمال شود. لذا متخصصين به خوبي مي دانند وب سايت اينترنتي شما ملزم به انجام چه اقداماتي است تا تعداد بازديد بيشتري داشته باشد و مراجعه كنندگان كثير تري به خود جلب كند. بنابراين لازم به گفتن است اين امر كار هر كسي نيست و بايد توسط افراد كاردان انجام گيرد.

چرا كليك گوگل بخريم؟

پيرو بحث اهميت خريد كليك گوگل مي خواهيم در اين بخش در مورد اهميت خريد ورودي گوگل گپ بزنيم. در واقع ورودي ها در اين موتور جست و جو گر بسيار مهم اند و اكثر كساني كه صاحب وب سايت در اين فضا مي باشند به دنبال خريد ورودي هستند.

همان طور كه مي دانيد اين تعداد بازديد ها، از طرف كاربران است كه نشان دهنده ي سطح شناخت جامعه نسبت به وب سايت شماست، اين مسئله به قدري مهم است كه در جايگاه اول اهداف راه اندازي وب سايت هاي اينترنتي قرار گرفته. به گونه اي كه تمام وب سايت داران به دنبال بهترين راهكار ها براي افزايش آمار بازديد هاي خود هستند.

براي اين كه بازديد يك وب سايت به نحو احسن و به صورت كاملاً ارگانيك افزايش يابد، لازم است كليك يا بازديد و يا ورودي گوگل خريداري شود.

ارائه ي ورودي هاي استاندارد و حقيقي گوگل از طريق وب سايت هاي مختلفي انجام مي گيرد، از اين رو توجه داشته باشيد از معتبر ترين ها مانند مجموعه شيك رنك به خريد بپردازيد.

مزاياي پكيج افزايش ورودي گوگل

وب سايت هاي متعددي وجود دارند كه پكيج افزايش ورودي گوگل را ارائه مي دهند، مزاياي پكيج افزايش ورودي گوگل به قدري بالاست كه در حال حاضر از تقاضا كنندگان متعددي برخوردار است.

اگر مي خواهيد از مزاياي خريد ورودي گوگل مطلع شويد تنها لازم است از خريداران قبلي بپرسيد، تا مزاياي پر شمار آن را بگويند.

https://backority.ir/images/937902.png

از جمله برخي از بارز ترين مزاياي خريد كليك گوگل عبارتند از:

  • افزايش چشمگير بازديد كنندگان حقيقي
  • افزايش تعداد مشتري ها
  • افزايش تعاملات در وب سايت
  • نمايش وب سايت در صفحات اول گوگل كه مي توان آن را به عنوان مهم ترين تاثير اين اقدام معرفي كرد‌.
  • و ...

افزايش ورودي گوگل به روش هاي طبيعي و مصنوعي

با توجه به داغ بودن بازار افزايش بازديد وب سايت هاي گوگلي، اين فرايند از متد هاي متعددي برخوردار است كه به دو صورت مصنوعي و طبيعي اعمال مي شود. پر واضح و مشخص است متد هاي مصنوعي افزايش بازديد، متد هايي هستند كه به وسيله ي افراد كلك باز و منفعت طلب ابداع شده اند، لذا تماماً بي فايده مي باشند.

https://backority.ir/images/540423.png

اولين و ضروري ترين اتفاقي كه مي بايست طي فرايند افزايش ورودي گوگل بيفتد، تشخيص اين امر توسط گوگل است؛ يعني سيستم گوگل به گونه اي مي باشد كه به راحتي مي تواند تغييرات مبني بر افزايش بازديد هاي يك وب سايت را تشخيص دهد و به دنبال آن منجر به پيشرفت و بالا تر آمدن وب سايت مربوطه شود. بنابراين با توجه به  هوش بالاي گوگل، فرايند نحوه ي تشخيص بازديد كنندگان فِيك از بازديد كنندگان اصلي بسيار آسان است؛ از اين رو افزايش ورودي گوگل به روش مصنوعي اقدامي بي فايده و تماماً بي ارزش تلقي مي شود.

حتماً از خود مي پرسيد روش مصنوعي افزايش دهنده ي بازديد كنندگان شامل چه متد هايي مي شود؟ براي بيشتر كردن آمار بازديد كنندگان از طريق اين روش متد هاي فراواني ابداع شده است كه يكي از ساده ترين ها كه به ذهن هر شخصي مي رسد، ورود به وب سايت طي دفعات بالاست. اما لازم است بدانيد گوگل به هيچ وجه چنين بازديد هايي را معتبر نمي شناسد، به صورتي كه حتي ممكن است در چنين مواقعي وب سايت مربوطه را جريمه كند. البته متد هاي فراواني براي اين كار وجود دارد كه لازم به تاكيد است همه ي آن ها براي گوگل قابل تشخيص و شناسايي مي باشند، پس هيچ وقت سراغ اين متد ها نرويد، چرا كه جريمه نشدن خيلي بهتر از كم بازديد بودن وب سايت است.

حالا كه با ماهيّيت روش هاي مصنوعي افزايش بازديد آشنا شده ايد، نوبت به متد هاي طبيعي و قانوني مي رسد كه مورد تاييد گوگل هستند. درواقع بازديد از يك وب سايت زماني از طرف گوگل شناسايي شده و تاييد مي شود كه مراجعه كننده فقط طي چند ثانيه ورود و خروج نكند و در صفحه ي وب سايت از لينك هاي داخلي استفاده نمايد و به طور كلي يك بازديد كننده ي واقعي باشد. همان طور كه قبلاً هم گفتيم براي اين كار تاثير گذار ترين اقدام، خريد بازديد گوگلي است؛ لذا كساني كه اين خدمات را ارائه مي دهند به خوبي مي دانند عمل به چه كار هايي باعث بيشتر شدن مراجعه كنندگان وب سايت شما مي شود.

از جمله برخي از اقداماتي كه توسط اين متخصصين ارائه مي شود، عبارتند از سئو سازي محتوا، بهينه سازي وب سايت و ... كه با توجه به نياز انواع وب سايت ها متغير هستند، به اين معنا كه هر وب سايتي نيازمند اقدام متفاوتي به جهت بيشتر كردن بازديد كننده ها و ورودي ها مي باشد كه توسط متخصصين اين حوزه به راحتي قابل تشخيص و اعمال هستند.

اهميت ورودي گوگل بر سئو

گوگل داراي حساسيت هاي بالايي براي بررسي انواع محتوا هاي درج شده در وب سايت ها مي باشد، به نحوي كه فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر مي كند و با توجه به سرچ كاربر نزديك ترين وب سايت ها پيشنهاد مي دهد. اين مسئله از براي گوگل به قدري مهم محسوب مي شود كه حتي لازم است بدانيد در بعضي مواقع محتوا هايي كه از نظر گوگل غير اصولي و نامناسب هستند، جريمه مي شوند.

در اين جاست كه اهميت ورودي گوگل بر سئو مطرح مي شود، در حقيقت سئو به محتوا هايي گفته مي شود كه بر اساس ضوابط و قوانين گوگل نوشته شده باشند؛ از اين رو با سفارش ورودي گوگل مي توانيد محتواي وب سايت خود را سئو سازي كرده و به دنبال آن بازديد كنندگان بيشتري جذب كنيد.

  https://backority.ir/images/699941.jpg

خريد بك لينك

اگر در مورد خريد بك لينك اطلاعي نداريد بايد به شما بگوييم كه يكي از روش هاي بهبود رتبه ي سئوي وب سايت است، در واقع لينك و انكرتكست سايت شما در وب سايت ها، وبلاگ ها و فرومهاي ديگر ثبت مي شود و عموما اين كار بايد در تعداد بالا انجام شود؛ در غير اين صورت بهبود وضعيت وب سايت شما در گوگل و رتبه بندي هاي ديگر مانند الكسا سخت تر خواهد شد.

برخي سيستم ها اقدام به فروش بك لينك مي كنند اما قوانين سئو را رعايت نكرده و وب سايت آن ها پس از مدتي پنالتي و از نتايج گوگل حذف مي شود؛ در اين باره بايد بگوييم كه اگر اين كار را به شركتي مطمئن بسپاريد بهتر است. زيرا آن ها وقت و هزينه ي شما را يك شبه به باد نمي دهند.

هر چه تعداد بك لينك از وب سايت هاي با رتبه ي الكساي خوب بهتر باشد قطعا سايت شما رشد بيشتري خواهد داشت و اين رشد مانا تر خواهد بود.

  https://backority.ir/images/452802.jpg

فوايد خريد بك لينك ايراني

قطعا هر چه تعداد بك لينك هايي كه ثبت مي شوند ماندگار تر باشند و پس از مدتي ناگهاني حذف نشوند مي تواند تاثيرات بهتري روي وب سايت شما داشته باشد. پيشنهاد مي شود ابتدا به خريد هاي محدود اين كار را تست كنيد.

بك لينك ها را با فاصله زماني و جداگانه خريداري كنيد. پيشنهادهايي مانند “تبليغات در 10 سايت با پيج رنك 2 و 3” انتخاب مناسبي نيستند.

ضمن اين كه شما مي توانيد بك لينك ها را در صفحه هاي خاص و پربازديد يك وب سايت سفارش دهيد تا تاثيرش بر ربات ها و موتور هاي ايندكس گوگل بهتر باشد.

در اين ميان بك لينك هاي رايگان هستند كه در دايركتوري ها ثبت مي شوند، اين بك لينك ها ارزش زيادي ندارند و بهتر است از آن ها استفاده نكنيد چون مانند خريد بك دائمي كاربردي نيستند و ممكن است حذف شوند.

خريد رپورتاژ

رپرتاژ آگهي يكي از روش هاي بهبود رتبه سئو در دنياي وب سايت ها است، دستور كار به اين صورت است كه وب سايت شما نياز به لينك هايي از سايت هاي ارزشمند، معتبر و قديمي خواهد داشت.

يعني متن هاي قابل كليكي كه وقتي كاربر روي آن ها كليك مي كند وارد صفحه اصلي وب سايت شما و يا لينكي از آن خواهد شد، ضمن اين كه اگر فكر مي كنيد اين روش به سئوي شما آسيب ميزند و نوعي تقلب است بايد بگوييم كه سخت در اشتباه هستيد.

در اين موارد وقتي نويسنده ي وب سايت متن و پستي را منتشر مي كند به معرفي تمام خدمات وب سايت شما خواهد پرداخت و بر اساس اين روش لينك هايي به وب سايت شما خواهد داد.

روشي كه توضيح داده شد باعث مي شود كه بك لينك هايي غيرمستقيم و البته قدرتمند به وب سايت شما ايجاد شود و قطعا مي تواند سئوي سايت شما را در مدت زمان نسبتا كوتاهي دگرگون كند.

  https://backority.ir/images/778752.jpg

نكاتي درباره خريد تبليغات رپورتاژ

اولين موردي كه در مورد خريد رپورتاژ اهميت دارد، وب سايت مورد نظر مي باشد. بهتر است اگر مي خواهيد براي اولين بار خريد رپورتاژ را تجربه كنيد از سرويس هاي آنلاين كه در قبال سئو به شما خدمات مي دهند اين كار را انجام دهيد.

آن ها متني را براي شما آماده كرده و سپس بر روي وب سايت هاي مختلف منتشر مي كنند. گاه نيز بهتر است سايت هاي برتر و رتبه ي 3 رقمي الكسا و پايين تر را براي خريد بك لينك انتخاب كنيد.

هر چه رتبه بندي و سن سايت بهتر و بالاتر باشد قطعا تاثيرات بيشتري مشاهده خواهيد كرد.

تهيه متن مناسب رپورتاژ شما

هر چه از متن رپورتاژ اختصاصي و بهتري استفاده كنيد هم مخاطبان بيشتري را جذب مي كنيد و هم وب سايت شما بهتر به ديگران معرفي مي شود، مي دانيم كه گوگل نيز دشمن محتواي تكراري است و تا حدي كه مي توانيد متن رپورتاژ خود را به صورت ناب انتخاب كنيد و سعي كنيد از ابتدا خودتان بنويسيد و يا از شركت هاي سئو بخواهيد رپورتاژي مناسب و هماهنگ با سئو براي شما ايجاد كنند.

امروزه نيز بعد ديگري از رپرتاژ را در فضاي اينترنت مشاهده مي‌كنيم به گونه اي كه يك مقاله در قالب يك پست عادي به يك سايت اضافه مي‌شود كه درحالت عادي يك مطلب معمولي يا خبري است.

  https://backority.ir/images/70813.jpg

چه تعداد رپورتاژ نياز داريم؟

بهتر است تعداد رپورتاژ هاي وب سايت خود را به صورت مرحله اي افزايش دهيد، از تعداد كم شروع كنيد و بعد از مدتي آن را بيش از پيش كنيد، ضمن اين كه وب سايت ها بهتر است ارتباط موضوعي مناسبي با سايت شما داشته باشند و يا در دسته بندي مربوط به وب سايت شما مطلب رپورتاژ را منتشر كنند.

 

رپرتاژ آگهي در اصل مقاله اي است كه شما در رسانه‌هاي مختلف آن را منتشر مي‌كنيد. به‌طور حتم در يك مقاله فرصت و مجال بسياري براي داستان گويي، معرفي برند، ايجاد نياز در مخاطب و... داريد. بهتر است آن را به صورت حرفه اي بنويسيد.

منبع:chicrank.com

1399/12/30


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۶:۲۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

نكات ايتدايي طراحي وب

الگوريتم (Algorithm)
مجموع    طراحي سايت در مشهد  اپ‌هاي موفقي كه در حوالي خويش مي بينيد در صدر چندين طرح و ايده بوده‌اند كه در قالب الگوريتم پيشرفته و آن گاه به اپ‌ تبديل ميگردند، فرض فرماييد، قصد تايپ كردن اپ‌اي را داريد كه زوج يا اين كه شخص بودن يكي ورودي را تشخيص دهد، الگوريتم اين نرم‌افزار به طور تحت خواهد بود:

آغاز
عدد را اخذ كن
عدد را بر ۲ تقسيم كن
در شرايطي‌كه ما‌نده برابر ۰ شد بنويس رقم زوج در غير اين شكل بنويس رقم فرد.
نقطه پايان
مثالي كه با هم آناليز كرديم بسيار بسيار بي آلايش بود، اما بايستي بدانيد براي تايپ كردن يك اپليكيشن‌ي برنده مي بايست بتوانيد يك الگوريتم مطلوب و با صرفه براي آن بنويسيد.

به تيم اوامر بالا الگوريتم گفته ميشود، از آن‌جايي كه‌اين نوع تايپ كردن در آحاد عالم استاندارد وجود ندارد، براي علامت دادن الگوريتم يك اپليكيشن از فلوچارت (روندنما) به كار گيري ميكنيم، يك فلوچارت دسته‌اي از گونه هاي و تصاوير قراردادي ميباشد كه فرايند فعاليت يك نرم افزار را اكران ميدهد، براي شناخت بيشتر با مضمون‌ فلوچارت مي توانيد به يادگرفتن تبديل الگوريتم به فلوچارت مراجعه نماييد.

متغير (Variable)
در اپ‌نويسي متغيرها مانند پياله‌هايي مي‌باشند كه داده‌هاي متفاوت در آن ها قرار خواهند گرفت، مي‌اقتدار در دنياي واقي متغيرهاي را به پياله تشبيه كرد، ظرفي براي محافظت مايعات، ظرفي براي محافظت جامه يا اين كه ظرفي كه آن‌را با سيمان مالامال ميكنيم، همان گونه كه ميدانيد اين ظروف به طور كامل منقطع از يكديگر بوده و نمي‌اقتدار محتويات آنها را با يكديگر مخلوط كرد.

در اپليكيشن‌نويسي اين پياله‌ها متغير اسم دارا‌هستند و در واقعيت به منزل‌هايي از ياد اطلاق مي شوند كه هرمورد براي محافظت نوع خاصي از داده‌ها (Data Type) به فعاليت مي روند، نوعي از متغيرها براي مراقبت اعداد به كارگيري مي گردند، نوعي ديگر براي محافظت حرفه‌هاي متني به فعاليت مي روند، بعضا از آن ها براي حفظ كاركترها گزينه به كار گيري قرار ميگيرند و… .

در يادگرفتن‌هاي آينده بيشتر با معنا متغير و Data Type آشنا خوا‌هيم شد و به طور عملي با آن ها فعاليت خوا‌هيم كرد.

امر (Statement)
بخوان، اخذ كن، بنويس، احتساب كن، مقايسه كن.

در نرم‌افزار‌نويسي به‌اين لغات فرمان يا اين كه Statement گفته مي‌گردد، هرگاه قصد تايپ كردن يك نرم‌افزار‌ي بي نقص را داشته باشيد به صورت قابل توجهي از دستورها به كار گيري خواهيد كرد.

امر شرطي (Condition)
در شرايط معمولي رايانه آحاد اوامر را يكي‌از بعد از ديگري پردازش كرده و آنان را فارغ از استثنا انجام مي‌نمايد، ولي بعضي وقت ها موردنياز ميباشد اين كار با اعتنا به وضعيت و فقط زير قوانيني خاص انجام شوند، در اينگونه مواردي از اوامر شرطي به كار گيري مي كنيم و به رايانه اذن مي دهيم كه با اعتنا به حالت تصميم گرفته و دستوري را ايفا نمايد يا اين كه از آن بگذرد.

فرض فرمائيد قصد داريم اپ‌اي براي تشخصي اعداد زوج و شخص بنويسيم، در اينگونه قوانيني مي‌قدرت با استعمال از اوامر شرطي به راحتي اين فعاليت را ايفا بخشيد، به‌اين شكل كه به رايانه ميگوييم:

در صورتي عدد وارداتي بر ۲ نصيب‌پذير بود، بنويس زوج و در غير اين‌شكل بنويس شخص.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۵۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

آشنايي با الفبا، مفاهيم پايه و اصطلاحات رايج در برنامه‌نويسي

آشنايي با الفبا، مفاهيم پايه و اصطلاحات رايج در برنامه‌نويسي

 

شايد شما كه در  طراحي سايت در مشهد   اكنون مطالعه‌ي اين فراگيري مي‌باشيد يكي‌از اشخاص عشق و علاقه‌مند به نرم‌افزار ‌نويسي بوده و بارها اين پرسش را از خويش پرسيده‌ايد كه چه‌طور بايستي اپليكيشن‌نويسي را استارت كنم؟ چه گونه ميتوانم اپ‌هاي دلخواه خويش را نوشته و ايده‌هايي كه در ذهن دارم را به نرم‌افزار تبديل كنم؟ كدام لهجه نرم افزار‌نويسي را تعيين كنم؟

اپليكيشن‌نويسي نيز مانند هر فن‌ي ديگري دارنده يك سري اصطلاح و كلمه‌هاي تخصصي مي باشد كه با درك كردن آنان خواهيد توانست به آساني مفاهيم مهم را ادراك كرده و به يك اپ‌نويس حرفه اي تبديل گرديد، در شرايطي‌كه مقداري با اين حوزه آشنا باشيد مسلما تا به حالا با كلماتي مانند متغير، تابع، امر، رينگ، شرط و… عكس العمل داشته‌ايد، درين يادگرفتن از هميار آي‌تي قصد داريم بعضا از اين اصطلاحات مبنا را با هم ارزيابي كرده و بيشتر با معني، معنا و كاربرد آن ها آشنا شويم.

شناخت با اصطلاحات رايج نرم‌افزار‌نويسي
در همين اولِ فعاليت بايستي به شما بگوييم در‌صورتي‌كه حقيقتا به اپ‌نويسي عشق‌مند ميباشيد اين فراگيري را دنبال فرماييد، چرا‌كه به جرات مي‌قدرت اظهار‌كرد مهمترين استدلال توفيق شما در اين باره داشتن عشق و علاقه و گذاشتن مجال براي اينكار ميباشد!

مقصود ما از اپليكيشن‌نويسي اين ميباشد كه مراد‌هاي خويش را به رايانه منتقل كنيم، البته بايستي به شما بگوييم رايانه مانند فردي مي ماند كه هيچ چيز نمي‌داند! شما بايستي آحاد در‌خواست‌هاي خويش را قدم به قدم به وي بگوييد وگرنه مطمئنا در گير غلط گردد، به همين استدلال مي گوييم شما بايستي به اندازه‌ي كافي طاقت و صبر داشته باشيد تا بتوانيد منظور‌هاي خويش را به‌اين “ماشين نمايد ذهن” بفهمانيد!

 

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردين ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۲:۳۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)