بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

رنگ شناسی رنگ

رنگ شناسی اینترنت

با رنگ‌های معمولی آغاز نمایید
در عالم،   طراحی سایت در مشهد  رنگ‌های متعددی وجود دارا‌هستند و به همین ترتیب از مخلوط رنگ آنها تعداد بسیار متعددی رنگ به وجود میاید که شما میتوانید در وبسایت خودتان از آنها فایده ببرید. توصیه ما این میباشد که با معمولی‌ترین رنگ‌ها آغاز فرمائید، رنگ سپید یا این که طیف خاکستری پر‌نور برای رنگ پس‌مورد و رنگ خاکستری تیره مایل به مشکی برای متن وب سایت مطلوب میباشد. در صورتی‌که شما به وبسایت‌های پربیننده و قالب‌ها دقت نمایید متوجه خواهید شد که اکثر آن ها از رنگ خاکستری تیره برای متن وبسایت و رنگ مورد سپید یا این که خاکستری پر‌نور استعمال کرده‌اند.
این نوع به کار گیری از رنگ‌ها بی‌ادله وجود ندارد. یک کدام از مهم ترین دلایلی که می‌قدرت به آن اشاره نمود این میباشد که شما در‌این سبک مخلوط رنگ حدوداً قرائت مطالب تارنما را برای بازدیدکننده ضمانت کردید. با این نوع ادغام رنگ، شما شم وقار و ثبات را به تماشاچی القا میکنید و اذن می‌دهید بافکری آهسته از مطالب تارنما شما استعمال نماید. ازنظر مبانی رنگ‌شناسی هم خاکستری، رنگی خنثی به حساب می آید و بارنگ‌های دیگر هم به خیر هارمونی پیدا می‌نماید. در حالتی که از رنگ‌های تند و گرم به کارگیری فرمائید بعداز برهه زمانی اندکی منجر خستگی دیده و تاءمل فرد تماشاچی خواهید شد و وی به مجبور وبسایت شما‌را رخنه‌ خواهد کرد.

از رنگ‌ها به اندازه به کار گیری نمایید
یک کدام از رایج‌ترین مشکلات در به‌کارگیری رنگ‌ها در وب سایت، به کارگیری از تعداد رنگ‌های زیاد در کنار یکدیگر میباشد. کشمکش در بین رنگ‌ها نوعی بی‌نظمی به تماشاچی القا می‌نماید و اورا از ماندن در تارنما شما بدور می‌نماید. تارنما‌هایی که در پباده سازی‌شان از گونه های رنگ‌ها به صورت درهم به کار گیری می‌نمایند در اصطلاح وبسایت‌های رنگین‌کمانی نامیده می گردند. وبسایت‌هایی که کمترین فرصت بازید را دارا‌هستند، چون دیده‌ برای دیدن رنگ‌های متعدد زوم‌های متفاوتی اجرا می دهد و به ‌همین خیال در مواجهه با رنگ‌های زیاد، زود خسته میگردد؛ به این ترتیب برای جلب حیث بازدیدکننده و وقت گیر شدن فرصت بازدید، در طراحی وب خویش از تعداد رنگ‌های کمتر با هارمونی بیشتر به کارگیری فرمائید. عملکرد فرمائید در کنار رنگ سپید و خاکستری گفته‌گردیده فقط از یک‌رنگ معلوم برای جلوه دادن به قسمت‌های اصلی وبسایت خویش به کارگیری نمایید. مراقب باشید رنگ انتخابی مطابق با روحیات جامعه غرض گزینه نظرتان باشد. از جمله در حالتی که تارنما شما در رابطه بانوان و نیازهای آن‌ها پباده سازی گردیده، با به کار گیری از رنگ‌هایی مثل مشکی، قهوه‌ای تیره و رنگ‌هایی مشابه به‌این، مخاطبین خویش را از دست می‌دهید و خیلی زود ناچار به بستن و یا این که تغییر تحول پوسته وبسایت می شوید.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۷:۴۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)