بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

اصول روانشناسی رنگ در طراحی وبسایت

اصول روانشناسی رنگ در طراحی وبسایت


اصول روانشناسی رنگ در پباده سازی تارنما

روانشناسی رنگ در ساخت وب سایت
رنگ کار کشته میباشد ،  طراحی سایت در مشهد   خیر صرفا بر شم اشخاص بلکه بر روی آنچه اعمال می‌دهند نیز تأثیر می‌گذارد. روانشناسی رنگ قادر است به تقویت مارک شما ، تشویق فروش و حتی هدایت بازدید کنندگان به سمت صفحه ها یا این که اقدامات خاص در سایت شما یاری دهد.درین نوشته‌علمی به اصول روانشناسی رنگ در پباده سازی وب سایت می‌پردازیم.

مطالعه Google 2012 با تیتر “نقش ابهام بصری و مثال سازی نخستین در زمینه ی برداشت اولیه از سایت ها: همت برای ادراک احکام زیبایی شناسی” تأیید می نماید که برای تشکیل حیث اول استفاده کننده از وبسایت کمتر از ۵۰ میلی ثانیه ارتفاع می‌کشد. به عبارت دیگر: به صورت معدل استفاده کننده بعد از سپری شد فقط ۰.۰۵ ثانیه تصمیم میگیرد که در سایت شما بماند یا این که آن را سوراخ نماید.

نقش رنگ در بازاریابی مارک
رنگ ، نقش مهمی در بازاریابی مارک دارااست. مشتریان رغبت دارا هستند با برند های متعدد رابطه برقرار نمایند و مبتنی بر رنگ هایی که به وسیله یک برند به تصویر کشیده شد‌ه‌است ، اقدامات خاصی اعمال دهند.

زیبایی شناسی رنگ در واقع رعایت اصول روانشناسی رنگ در پباده سازی وب سایت میباشد که سبب ساخت و ساز احساسات مثبت در مشتریان بالقوه و تقویت پیام مارک شود.

از طرف دیگر ، یک وبسایت با رنگ های خطا از نگاه بصری از فی مابین می رود و با بازدید کنندگان رابطه برقرار نمی نماید. و نمی تواند پشت گرمی مشتری را به تصویر مارک تقویت نماید و مشتری ممکن میباشد در نقطه پایان به وب سایت دیگری برود . در اینجا به اهمیت رعایت اصول روانشناسی رنگ در پباده سازی سایت بیشتر پی میبریم.

روانشناسی رنگ چه می‌باشد؟
روانشناسی رنگ ، علمی میباشد که گزینش می نماید چه طور رنگ بر خوی آدم تأثیر میگذارد. روانشناسی رنگ در واقع شاخه ای از روانشناسی رفتاری میباشد. کافی میباشد بگوییم که‌این یک مورد بسیار بغرنج میباشد. برخی از بدبینان به جهت دشواری در تست تئوری ها ، حتی آحاد حوزه روانشناسی رنگ را نیز رد می نمایند.

حقیقت های کلیدی برای نظریه رنگ وجود داراست که غیرقابل انکار میباشد. Satyendra Singh در یک مطالعه کلاسیک راجع به رنگ ، معلوم کرد که ۹۰ ثانیه صرف تعامل با مشتری در رابطه یک متاع میگردد و ، ۶۲-۹۰٪ از این تعامل صرفا با رنگ کالا گزینش می گردد.

روانشناسی رنگ یک موضوع گزینه مطالعه برای رهبران ، مدیران اداری ، معماران ، باغبانان ، سرآشپزها ، طراحان جنس ، طراحان بسته بندی ، صاحبان مغازه میباشد. توفیق ما به طرز استعمال از رنگ بستگی دارااست.

چه‌گونه بایستی از رنگ ها به کار گیری فرمائید؟
از‌آنجا که رنگ فراگیر میباشد ، بایستی ادراک کنیم که می بایست از نکات رنگی به کار گیری فرمایید. درین نوشته‌ی‌علمی به به کارگیری از رنگ در طراحی سایت پرداخته گردیده است. به صورت خاص ، ما درباره ی رنگ بندی یک سایت حرف میکنیم ، که مشمول رنگ های گرافیک ، نوع عنوان ، مرزها ، دور نما ها ، دکمه ها و پنجره ها میباشد.

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۳۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)