بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب .

بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب

طراحي سايت صنعتي


طراحي وب سايت صنعتي طراحي سايت در مشهد   با دقت به پرورش روز افزون تكنولوژي در ميان عامه مردم، اهميت بخش اعظمي داراست.
اما خير فقط در صنف املاك، بلكه در تمامي صنوف شاهد چنين رويش و آموزش تكنولوژي ميان عامه مردم هستيم.
به همين جهت ميباشد كه امروزه شاهد اين هستيم چه صنف ها متفاوت علي الخصوص مشاورين املاك، در‌پي طراحي وب املاك ارزان بوده؛ تا بتوانند هم خدماتي كه به مشتريان ارائه مي دهند را به اشخاص بيشتري شناسانده و هم كيس هاي متفاوت منزل را در وبسايت خويش براي فروش يا اين كه اجاره قرار دهند.
طراحي وب سايت صنعتي عموما به وسيله يك طراح ماهر شكل ميگيرد. نكته اي كه در مورد فعال سازي تارنما مشاور املاك از اهميت متعددي شامل است؛ اين ميباشد كه‌اين فعاليت لزوماً به يك نفر كارشناس و آشنا با مباحث seo، سپرده خواهد شد.
بدين شكل سايت صنعتي شما خير صرفا ظواهر زيبايي پيدا كرده و از ديد گرافيكي نيازهاي شما‌را برآورده مي نمايد؛ بلكه مجموعه طراحي وب با اشراف بر مباحث با صرفه يابي و seo، قابليت چشم شدن وبسايت شمارا دو چندان مي كنند.
ساخت وب سايت صنعتي جزء جدانشدني از معاش آدم ميباشد. اكنون داده ها بوسيله فضاي مجازي بيش تر از هر وسيله ديگري در دنيا، موجب انتشار داده ها مي گردد. اين مسئله موجب بروز گونه هاي كسب و امور در فضاي مجازي شده‌است.
در‌اين راستا اكثري از تارنما ها فعاليت پباده سازي صنعتي را انجام مي‌دهند. ما در اينجا تلاش داريم شمارا با پيش كسوت ترين و باسابقه ترين ساخت سايت آموزشي آشنا كنيم. جمهوري اسلامي ايران وب سايت با بيشتراز 22 سال سوابق در ساخت وب سايت و مهيا سازي صدها طراحي وب آموزشي، در سرويس مشتريان ميباشد. مشتريان عزيز ميتوانند براي طراحي وب سايت صنعتي از روش شماره هاي مو جود با جمهوري اسلامي ايران تارنما در تماس باشند.

 

ساخت سايت صنعتي چه مي باشد؟
يك كدام از راه و روش هايي كه قادر است سبب گردد صنعت و تجارت نيز همچون اكثري از صنفها ديگر، با نحوه هاي كلاسيك و سنتي خويش خداحافظي كرده و وارد دنياي آپ ديت و تكنولوژيك خواهد شد؛ ساخت وب سايت صنعتي ميباشد.
همواره به صاحبان كسب و عمل هاي متفاوت پيشنهاد ميشود كه براي اينكه خويش را بيش تر از پيش به مخاطبين بشناسانند؛ از روش طراحي سايت مثلا طراحي سايت صنعتي وارد دنياي وب ميگردند.
وبسايت صنعتي به خواسته فروش توليد ها و معرفي سرويس ها ارائه گرديده بوسيله كمپاني، به واسطه وب شكل مي‌گيرد. در‌اين‌صورت هر دو طرف داد و ستد فايده ميبرند؛ صاحبان صنعت با جذب بيشتر استفاده كننده اين و شناساندن محدوده سرويس رساني خويش به اشخاص بيشتر، و مشتريان با سهولت در گزينش فرآورده و يا اين كه سرويس متبوع خويش و دسترسي هرچه سريعتر و آسانتر به آن.
با اعتنا به گستردگي صنعت هاي، با گستردگي زياد در ميان تارنما هاي صنعتي پباده سازي گرديده و شيوه ساخت سايت صنعتي مواجهيم.
درصورتي كه كه رغبت داريد جهت شناساندن محدوده سرويس‌رساني و توليدها خويش به اشخاص بيشتري از روش بستر وب، مبادرت به طراحي وب صنعتي نمائيد؛ بهتر ميباشد براي اين مراد يك كمپاني داراي اعتبار را گزينش نمائيد تا ارتقاء بازديد تارنما شما از روش سئوي مطلوب، تضمين خواهد شد.
كمپاني ساخت وب سايت كشور‌ايران تارنما، با گرد هم آوري متخصصين و اشخاص زبده، اين اساسي را براي شما انجام ميدهند.

ساخت سايت صنعتي چه خصوصيت هايي داراست؟
براي اينكه به يك طراحي وب سايت صنعتي مطلوب دست يابيم، مي بايست سايت ما از خصوصيت هايي برخوردار بوده و تجهيزات خاصي را در چنگ مخاطبين قرار دهد. بعضي از مهمترين تجهيزات عبارتند از:
1- كمپاني و اعضاي هيئت مديره آن و همينطور تاريخچه كمپاني، تماما در آن معرفي گردند. بدين شكل، اعتماد استفاده كننده بيش تر از پيش نسبت به شما جذب مي‌گردد.
2- دارنده پباده سازي گرافيكي حاذق باشد تا بدين شكل، اشخاص با حضور در وبسايت، ترغيب به گشت و گذار در آن شوند.
3- توليدات و سرويس ها ارائه گرديده به طور تماما درست قسمت بندي گردند. با اين فعاليت به كاربر جهت يافتن فرآورده مد حيث خويش، علت مي دهيد.
4- قسمتي براي پشتيباني در طراحي وب سايت صنعتي در حيث گرفته خواهد شد.
5- قرار دادن قسمت نظرسنجي نيز سفارش مي شود.
6- چنانچه كه مورد عمل كمپاني در رابطه با فروش مال خاصي ميباشد؛ به طبعً قسمت فروش اينترنتي محصول ها نيز در ساخت وب سايت صنعتي در حيث گرفته گردد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۰۶:۱۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

سه دليل موفقيت يا شكست وب سايت ها در طراحي

۳- قابليت و امكان طراحي سايت در مشهد  به كارگيري نياز نخستين يوزرها وبسايت
هر اينترنت سايتي كه مي‌خواهد پيروز باشد مورد نياز ميباشد كه عموم بتوانند از آن به كار گيري كنند. مدل پباده سازي و ظاهر تارنما هيچ زمان نبايد جايگزين كوشش و قابليت و امكان استعمال بودن وبسايت شود. اين امكان به كارگيري برحسب نوع وب سايت ها متعدد ميباشد. به صورت نمونه، يك تارنما تجارت الكترونيك بايستي به خير بتواند توليدات را اكران دهد، نصيب جستجوي قابل قبولي داشته باشد، سبد خريد و فرايند فروش متناسب با خريد داشته باشد و يك تارنما خبري مي بايست دسته بندي مطلوب، تگ بندي مطالب، تسهيل در زمينه‌ي تلاوت مطالب با رنگ بندي و سايز بندي خودكار ها و قضيه و … داشته باشد.
وبسايت هايي كه خلل در امكان به كارگيري خويش دارا هستند همواره در تلاشند تا بازديد كننده خويش را با عامل ها مختلفي در تارنما نگه دارا هستند ولي چيزي كه معين ميباشد، با دقت به سهولت ردوبدل خدمت دهنده ها در وب براي بازديد كنندگان، آن ها با كمترين مشكلي در فرآيند كاري خويش مبادرت به سوراخ سايتي مينمايند كه قابليت و امكان استعمال قابل قبولي نداشته باشد.

۴- دسترس پذيري عاملي براي كسب برد وب سايت
اكثر اوقات دسترس پذيري و امكان به كارگيري با هم معني مي شود البته خواهيم توانست آنها‌را دو دليل جدا از هم نيز بدانيم. اينكه يك محتوا از چه طريقي، كاوش خواهد شد و به كاربر ارائه خواهد شد و همينطور تارنما با چه مرورگرها، سيستم دست اندركاران و يا اين كه دستگاه هايي قابليت و امكان كاركرد داشته باشد را دسترس پذيري ميناميم. ممكن ميباشد يك سايت به خيال و خاطر ساختار پباده سازي بازديد كنندگان را ناچار به به كار گيري از يك مرورگر خاص و يا اين كه سيستم دليل مشخصي كند. اين كارداران منجر از دست رفتن استفاده كننده گردد.
معمولا تارنما هاي مفيد دارنده سطح دسترس پذيري وسيعي هستند و به استفاده كننده خويش اذن گزينش مي دهند.

۵- تمركز بر روي مخاطب حق تقدم طراحي وب سايت
بازديد كننده يا اين كه استفاده كننده مقصود مهم ما در يك تارنما ميباشد پس مي بايست مقصود و تمركز ما براي براورده كردن نيازهاي مخاطب باشد. در اكثري از مورد ها، در فرايند هاي ساخت سايت هدف ها اساسي صاحب و مالك وب سايت از نيازهاي متبوع يوزرها آن وب سايت پيشي مي‌گيرد و بايكديگر هم خواني ندارند. اين يعني ما براي پباده سازي يك وبسايت، پيش از اينكه تاءمل كنيم ما چه مي‌خواهيم از اينترنت سايتمان به دست بياوريم، بدانيم مخاطب چه چيزي را مي خواهد از تارنما ما به دست آورد، بعداز اينكه اين مورد ها را براي مخاطب فرآهم كرديم، هدف ها خويش را نيز در آن بگنجانيم تا بيشترين منفعت را از تارنما برده و رضايت بازديد كننده را كسب كنيم. نيازهاي مخاطب همواره مقدم بر خواست هاي رئيس يا اين كه مالك سايت ميباشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۱۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت آژانس مسافرتي


يك كدام از مهمترين صنعت هايي كه قادر است در اقتصاد يك سرزمين تاثيرگذار باشد، صنعت توريسم طراحي سايت در مشهد  ميباشد به همين جهت طراحي وب سايت ماشين كرايه اي مسافرتي نيز اهميت ويژه اي دارااست. تهيه نمودن محل اقامت و ديدن جاي هاي گردگشگري و اطلاع از حيطه جغرافيايي تا خدمت هاي اياب و ذهاب تمامي مي‌تواند قسمت از نيازهاي ما دراين مورد باشدكه به وسيله ماشين كرايه اي هاي مسافرتي آماده ميشوند براين اساس پيدا نمودن يك تاكسي مسافرتي با برگزيدگان سرويس ها مدام براي اكثري از اشخاص بحران برانگيز بوده ميباشد.شما مي توانيد در كنار تاكسي مسافرتي موفقي كه داريد يك سايت عالي و ايده آل داشته باشيد تا مشتريانتان هم از آنان سود مايحتاج را ببرند.

به واسطه توليد سايت توريسم شما مي‌توانيد به بازار بي نياز و منحصر به فرد به شخصي دسترسي داشته باشيد و خدمت هاي مايحتاج يوزرها را با حداكثر داده ها در دست كم بازه به بازديدكنندگان خويش ارائه دهيد و هر تاكسي مسافرتي در كارايي ميباشد كه با پباده سازي يك وبسايت موءثر و كارامد، گوي سبقت را از ساير رقباي خويش بربايد. با دقت به پتانسيل صنعت توريسم، طراحي وب توريسم توريسم نيز با ارتقا تقاضا مواجه شده‌است.

ساخت وب سايت املاك
سپرده گذاري به دليل فعال سازي تارنما توريسم مي‌تواند معاش شما‌را دگرگون نمايد، شايد به دور از تصور شما باشد از مخاطبين صنعت توريسم به عنوان مثال مخاطباني مي باشند كه به دليل گزينش هدف هاي و سفرهاي خويش از وب به مراتب بيشتر از سايرافراد در كاوش سرويس ها به كارگيري مي نمايند. براي ماشين كرايه اي هايي كه هنوز حركتي براي توليد تارنما براي كسب و عمل خويش نكرده اند ضروري ميباشد از همين لحظه فعاليت ساخت سايت خويش را ابتدا نمايند.هر تاكسي مسافرتي در كارايي ميباشد كه با پباده سازي يك وبسايت موءثر و كارامد، گوي سبقت را از ساير رقباي خويش بربايد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۱:۲۰ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت انتشارات



با اعتنا به طراحي سايت در مشهد  پهناور شدن به كار گيري از وب در مجموع مورد ها، بخش اعظمي از عموم براي مطالعه كتاب به سمت دانلود كتاب هاي پي دي اف ( كتاب PDF ) رفته اند. حتي امروزه اكثري از عموم عالم براي مطالعه خبرنامه نيز مبادرت به تلاوت خبرنامه از روش تارنما مي كنند. درين ميان بخش اعظمي از انتشارات به انگيزه اين استقبال عموم از دنياي وب، ممكن ميباشد در گير ضرروزيان شوند. پس خط مش حلي كه براي اين قضيه مي قدرت جست و جو نمود، پباده سازي سايتي براي انتشارات و كسب و عمل تجاري مي‌باشد. تا از روش آن مبادرت به فروش كتاب ها و مجلات و حتي كتب به طور PDF نماييم.

تجهيزات ساخت وب سايت انتشارات
1- فروش اينترنتي كتاب

2- فروش اينترنتي كتاب هاي PDF

3- خبر‌ها راجع به كتب و تاريخ انتشار آن ها

4- خبر‌ها در زمينه ي تاليف كننده ها و بيوگرافي مولف ها

5- جذب مشتري و بازاريابي براي كتب

6- نشر خلاصه ايي از كتب براي جذب استفاده كننده

7- تبليغات مفيد درباره ي كتاب ها و مجلات

8- تكثير مقاله ها لاتين و درخواست همياري از مترجمين براي نشر ورژن ي فارسي

اين موردها امكاناتي بود كه از روش طراحي وب انتشارات قادر خواهيم بود براي خويش توليد نماييم.

طراحي وب سايت انتشارات
كمپاني ساخت سايت ليزارد اينترنت، پيشرو در مسئله ساخت وب سايت هاي تجاري و هنري و سرگمي و... است، كه با دقت به سوابق و تجربه عالي در مورد ساخت سايت، قادر است به شما امداد شاياني در اين باره كند. همينطور ميتواند با ساخت ظاهري گرافيكي و خوشگل و seo وب سايت با شيوه هاي تازه و متد روز جهان، بستر ساز حضور انتشارات شما در دنياي وب، و دنياي بازاريابي اينترنتي خواهد شد.

نكته قابل توجه در‌اين دربين، چگونگي جذب مخاطبان و مشتريان زياد هست؛ كه با اعتنا به به كارگيري از متد تازه روز و طراحان تارنما حرفه اي و اعتنا ي كافي به مسائل seo و HEO و گرافيك متبوع شما ( و اما جالب)، به طبع كمپاني طراحي وب ليزارد اينترنت مي‌تواند براي شما چاره قابل قبولي براي رقابت در دنياي وب باشد؛ كه مهم‌ترين زمينه دقت به seo وب سايت و ارتقا پيج رنك ميباشد. يعني وبسايت ما در جست و جوي بار واژه و كلمه انتشارات در وب و موتور هاي جست و جو سكو خير داشته باشد و جز اولي جست و جو ها در ليست گوگل، ليست گردد.

كمپاني ساخت سايت ليزارد اينترنت زمينه seo وب سايت را براي شما از حق تقدم هاي عمل خويش قرار داده ميباشد و آن را به طور مجاني بعداز ساخت سايت، براي شما انجام خواهد بخشيد. شما ميتوانيد در بخش seo تارنما، سوابق كاري كمپاني ليزارد اينترنت را در طراحي وب سايت، مطالعه و نتيجه ها بدست آمده را كه در جدولي كه درين بخش قرار داده شده‌است، مشاهده فرمائيد. چون مقصود ما در كمپاني ليزارد اينترنت افزايش شغلي و پيشرفت مشتريان خويش هست. و اين وجه تمايز ما نسبت به بقيه شركتهاي ساخت وب سايت ميباشد. چون مقصود پاياني ما داشتن جامعه ايي چيره و پويا ست، كه‌اين مقصود در سايه برد تك تك شما دوستان خواهد بود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۸:۰۶:۴۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

آيا طراحي سايت واكنشگرا تاثيري در نتايج گوگل دارد؟


گوگل به طور رسمي طراحي وب ها طراحي سايت در مشهد   بصورت برخورد گرا را پيشنهاد نموده است. طراحي وب واكنشگرا براي يك مقر اينترنتي به مكان ساخت سايت تلفن همراه در كنار وبسايت اساسي، هم براي گوگل اين مزيت را دارااست كه محتواي مقر اينترنتي را يكبار شاخص گذاري كرده و صفحه هاي آن را امتيازدهي مي نمايد و هم براي وبسايت اين مزيت را دارااست كه رنك صفحه هاي آن روي يك ايميل (URL) تجميع مي‌شود و اين قضيه براي افزايش در حاصل جستجوي گوگل بسيار اساسي ميباشد. همينطور لينك و پيوند دهي، به اشتراك گذاري و تعامل با محتوايي كه در يك وبسايت و يك پست الكرونيكي (URL) جاي‌دارد براي يوزرها ريلكس خيس ميباشد و گوگل به‌اين مورد نيز بسيار اهميت مي‌دهد. مطمئنا رئيس محتوا و اجراي پروژه هاي سئو تارنما براي موتورهاي كاوش (seo) نيز در يك وب سايت راحت خيس و اقتصادي خيس از انجام آن‌ها براي دو تارنما ميباشد.

آيا ساخت وب سايت ريسپانسيو ضرورت دارااست يا اين كه مي قدرت از طريق هاي ديگر طراحي وب سايت نيز بهره برد؟
در سال 2013 آمار فروش جهاني تبلت ها و گوشي هاي هوشمند از فروش كامپيوتر پيشي گرفت و پيش گويي مي گردد آمار بازديدهاي اينترنتي به وسيله اين دستگاه ها از لپ تاپ و رايانه نيز بيشتر گردد. پس مي قدرت اعلام كرد در آينده اي مجاورت سايت شما بيشتر به وسيله گوشي و تبلت گزينه به كارگيري بازديد كنندگان قرار ميگيرد و پژوهش ها نشان داده ميباشد كه حتي در صورتي‌كه سايتي در حاصل بالاي گوگل باشد البته ريسپانسيو نباشد نرخ پريدن (bounce rate) آن در تلفن همراه و تبلت ارتقا مييابد. اين به معناي زنگ خطري ميباشد براي وبسايتهاي غير عكس العمل گرا. مخصوصا در حالتي كه رقباي آن‌ها از طراحي وب سايت واكنشگرا به كار گيري كرده باشند. و از سوي ديگر ساخت وب سايت ريسپانسيو مزيتي ميباشد نسبت به رقبايي كه هنوز سايتشان ريسپانسيو وجود ندارد.

آيا ساخت وب سايت واكنشگرا از نظر فني نسبت به طريق هاي گذشته تفاوت دارااست؟
ساخت سايت واكنشگرا نسبت به شيوه هاي سنتي طراحي وب متعدد ميباشد. در پباده سازي هاي گذشته، ستونها و اجزاي وب سايت با پهنا اثبات و چينش اثبات پباده سازي مي شدند كه‌اين سبب ميشد محتواي كاغذ در نمايشگرهاي كوچك ريز و ناخوانا خواهد شد و مخاطب ناچار مي‌گردد از زوم استعمال نمايد كه در اين حالت نيز مي بايست براي تلاوت محتوا و به كار گيري از قسمتهاي متفاوت تارنما دائما به چپ و راست اسكرول نمايد. استعمال از تصاوير با رزولوشن متناسب با رزولوشن دستگاههاي گوناگون و شناوري سايز عكسها نيز در ساخت سايت ريسپانسيو بسيار اهميت دارااست. كلاً سايتي بخوبي به طريق برخورد گرا پباده سازي شده‌است كه براي مرور آن نياز به اسكرول افقي نباشد. به همين انگيزه اين نحوه ساخت سايت به حيث فني و معيار خلاقيت لازم براي آن با روشهاي قبلي تماما گوناگون ميباشد و براي حصول فيض مطلوب و پباده سازي سايتي كه در دستگاههاي متعدد مخاطب پسند باشد نياز به اعتنا فراواني داراست.

مزاياي ساخت سايت ريسپانسيو چه مي باشد؟
وبسايت هاي پباده سازي گرديده به وسيله كمپاني طراحي وب ليزارد اينترنت علاوه بر اينكه تمامي مزيت هاي مرتبط با وب سايت هاي ريسپانسيو را دارا‌هستند، بلكه از نگاه پباده سازي قالب و معماري كلي وب سايت تماماً مطابقت با الگوريتم هاي گوگل پباده سازي مي‌شوند و از ديد گرافيك از كيفيت بالايي برخوردار مي باشند. همينطور مقياس پذيري در آن ها درحد بسيار بالايي رعايت گرديده‌است.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۴:۲۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت بهداشت و زيبايي


بهداشت و زيبايي مقوله هايي بسيار پرمخاطب و جالب مي‌باشند. پيامد اين جذابيت را به وضوح در بازار داغ توليد ها زيبايي و بهداشتي و مشتريان انبوه تالار هاي آرايشي مي قدرت رويت كرد. طراحي سايت بهداشت و زيبايي طراحي سايت در مشهد  شايسته ترين روش ورود به‌اين بازار رقابتي خواهد بود.امروزه اشخاص اكثري براي يافت كردن يك تالار پيرايش و زيبايي دلخواه يا اين كه يك كالا بهداشتي باكيفيت، دوران هاي طولاني را صرف پايين و رو كردن صفحه ها و سايت هاي اينترنتي مي نمايند. براي به كار گيري از اين پتانسيل بالا، مي‌توانيد با ساخت وب سايت بهداشت و زيبايي تلاش ماهر و هنري خويش را در معرض روءيت كرد و گزينش يوزرها بي شمار دنياي مجازي قرار دهيد يا اين كه در حالتي كه متاع و كالاي قابل عرضه اي داريد آن را معرفي فرمائيد.

مورد ها و نصيب هايي كه در ساخت سايت بهداشت و زيبايي بايستي نظر خواهد شد:

 


ساخت سايت بهداشت و زيبايي


پباده سازي گرافيكي خوشگل و متناسب با مضمون‌ تارنما، به يار به كارگيري از تصاوير كيفيت بالا و تاثيرگذار
معرفي بدون نقص حوزه عمل تارنما اعم از يادگرفتن، فروش محصول ها يا اين كه تالار هاي آرايشي.
قرار دادن قسمت هاي آموزشي
لود ويديو هاي ويدئويي كوتاه از مثال امور يا اين كه توليدها.
در لحاظ به چنگ آوردن نصيب سوال و جواب و مشورت به مراد رابطه دائمي با مشتري
قابليت نوبت دهي آنلاين به مشتريان تالار هاي آرايشي يا اين كه قابليت و امكان پرداخت غيرحضوري براي مشتريان خريد توليدات.
با در حيث به دست آوردن موردها بالا خيال و خاطر نشان ميكنيم كه طراحي وب بهداشت و زيبايي يك سپرده گذاري پرسود، با قابليت و امكان رجوع و برگشت سرمايه آني و صددرصد ميباشد مشروط به آن كه از يك تيم كارشناس و زبده براي طراحي وب خويش امداد بگيريد. كمپاني طراحي سايت فراكارانت با دو ده سال تجربه فعاليت تخصصي مهيا سرويس رساني در‌اين راستا بوده و با پشتيباني توانمند كارشناسان خويش حتي بعداز اتمام پروژه ساخت وب سايت بهداشت و زيبايي در كنار شما خواهد بود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۲:۳۳:۵۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

طراحي سايت مشهد چه فوايدي دارد


طراحي وب و پباده سازي مغازه  طراحي سايت در مشهد  اينترنتي يك كدام از رويكرد هاي ارتقا فروش و گسترش كسب و فعاليت در بازار امروز دنيا هست . شما با داشتن يك وبسايت مشتريان بيشتري را از ساير بخشها جذب خواهيد كرد . ما در كمپاني پيشگامان دامنه فناوري با تحليل نياز صنف‌ها و موسسات براي ورود به بازار كسب و فعاليت آنلاين مبادرت به ساخت وب سايت و ساخت سايت فروشگاهي با پاياني متدهاي نرم افزار نويسي و الگوريتم هاي گوگل نموده ايم . سيستم رئيس تارنما پباده سازي گرديده دارنده كاربري فوق العاده سهل بوده تا همه افراد فارغ از داشتن علم اپليكيشن نويسي بتوانند وبسايت خويش را ساخت , بسط و بروزرساني كنند .

كمپاني پيشگامان دامنه فناوري ، تحت عنوان يك كدام از قديميترين موسسات ساخت سايت در مشهد ، از سال 1387 عمل خويش را ابتدا نموده است و اينك دارنده بيش تر از 500 مشتري در قضيه طراحي وب ، پباده سازي دكان اينترنتي و پباده سازي نرم‌افزار تلفن همراه هست . كمپاني طراحي وب سايت پيشگامان فراهم ارائه چاره هاي بازاريابي ديجيتال خلاقانه و كارآمد براي كسب و عمل آنلاين شما مي‌باشد . تعهد ، خلاقيت و كارآميخته با پر نمك و شوق واشتياق حاصلي جز يك اثر به يادماندني براي شما و ما ندارد. علاوه بر جنبه هاي مخاطب پسند بودن در زمان پباده سازي رعايت اصول seo وبسايت ساختار براي موتورهاي كاوش اهميت ويژه اي دارااست كه به آن نيز پرداخته ايم. مخصوص بودن ياروهمدم با خلاقيت ، تجربه و علم تضمين بالاترين كيفيت در عمل ماست . طراحي وب سايت و گسترش اپليكيشن هاي پايين اينترنت تخصص ماست.

كمپاني طراحي وب در مشهد

 

چرا مي بايست تارنما داشته باشيم ؟

بدين نكته را دقت فرماييد : شما صاحب و مالك شايسته ترين مال و سرويس ها مي باشيد , البته در شرايطي كه نتوانيد آنها‌را بخوبي معرفي نمائيد , فرآورده و سرويس ها شما به باخت باعث گردد , مي بايست تغييرات در كسب و امور را به عهده گرفت و با تغييرات , بروز شد . با جدا شدن آبادي روزه وب در آذر 98 , 1.5 ميليارد دلار به اقتصاد كشور‌ايران ضرر و زيان وارد شد !!! اين نشان دهنده واحد سنجش توان وب در فروش و ارائه سرويس ها ميباشد كه شما هم مي‌توانيد سهمي از آنم داشته باشيد .

طبق آمار سيستم بانكي شاپرك , تعداد تراكنش‌هاي شاپركي در اسفندماه سال ۹۷ با حدود ۲۶ درصد ارتقا در مقايسه با اسفند ۹۶ به بيش تر از دو ميليارد و ۲۱۸ ميليون تراكنش رسيد. از اين ارقام سهم كسب و فعاليت شما چقدر بوده ميباشد ؟

آمار خريد با اينترنت كشور‌ايران هر ساله رويش 60% داشته , در سال ۹۷ بيشتراز ۷۳ درصد از مجموع جمعيت كشور ايران به وب دسترسي دارا هستند و در سال ۹۶ در كشور‌ايران بيشتراز ۱۱۱هزار ميليارد تومان خريد آنلاين صورت گرفته ميباشد كه پرداخت آن‌ها به طور اينترنتي صورت گرفته ميباشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۱۹:۴۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

تفاوت وب سايت با وب اپليكيشن چيست؟


اينترنت نرم افزار يك اپليكيشن كاربردي ميباشد كه بعد از چك  طراحي سايت در مشهد   تجزيه بررسي يك گروه و معلوم كردن ظريف نقش ها، عملكردها، كار گرها و روال ها براي آن گروه پباده سازي مي گردد و قابل ارائه در كانال داخلي و وب ميباشد.

به اين ترتيب باتوجه به نياز اينترنت نرم افزار  به آشنايي گروه و تجزيه محاسبه، پباده سازي و پياده سازي آن بازه برهه زماني بيشتري نياز داراست و هزينه بيشتري را هم صرف مي نمايد.

در زمينه‌ي فرق اينترنت برنامه با وبسايت ديدگا ه ها متفاوت و بعضي وقتها تفاوت هاي بسيار دقيق وجود داراست كه غالبا تشخيص تفاوت هارا بسيار پيچيده ميكند.معمولا اين دو اصطلاح به صورت نادرست به مكان هم به كار گيري مي شوند و با دقت به اختلاف هاي فني و ريز و ظريفي كه وجود دارااست نمي اقتدار به به كار گيري خطا اين دو لغت با هم خلل گرفت.

معمولا تارنما به يك اپليكيشن كاربردي گفته ميگردد كه در وب ارائه مي‌شود و به تكثير يك خبر يا اين كه يك مقاله و يا اين كه ارائه توضيحات در زمينه‌ي يك سرويس مي‌پردازد.

پس مي اقتدار اذعان كرد كه تاكيد تارنما بر محتوا هست اما اينترنت اپ بر كار و تعامل توكل دارااست.

يك سايت يك مقاله را براي همگي بطور يكسان اكران مي‌دهد البته از جمله، يك اينترنت نرم افزار رابطه با مشتري باتوجه به خصوصيت هايي كه در اثر تعامل با مخاطب كسب كرده، داده ها را پردازش مي نمايد و مطلبي را به مخاطب اكران مي‌دهد كه موردنياز آن استفاده كننده ميباشد و به ذوق، سن، بضاعت و توان مالي و جنسيت وي بسيار مجاورت ميباشد و اين مقاله مختلف با مطلبي ميباشد كه به يك استفاده كننده ديگر اكران مي‌دهد.

يك نمونه ديگر، يك دكتر معالج يك سايت دارااست و تعدادي داده ها را از مخاطب اخذ مي نمايد و آنگاه يك‌سري سرويس ها را به آن ها ارائه مي‌دهد.از جمله بعداز نام نويسي استفاده كننده در تارنما، مخاطب مي‌تواند سوالهاي پزشكي خويش را بپرسد و پزشك معالج به آنان جواب دهد. بعد از مدتي دكتر اطلاعاتي از بيماران و يوزرها وبسايت خويش دارااست، كه ميتواند با پباده سازي يك اينترنت برنامه به تجزيه و محاسبه آماري اين داده ها بپردازد و باتوجه به سن و جنسيت و حالت مكاني معاش بيماران و مشكلاتي كه براي آن‌ها فيس داده ميباشد و در وبسايت پرسش نموده اند، به آشنايي بيماري و طريق هاي معالجه با صرفه خيس رسد ويا اينكه حادثه دلايل ديگر را پيش گويي نموده و به مريض اطلاع بدهد و يااينكه با اعتنا به خطاها مريض پند هاي ظريف تري را ارائه كند.

از مثال هاي بسيار قوي اينترنت نرم‌افزار مي شود به webmaster گوگل اشاره كرد كه داده ها بسيار ريز و مختلف را از وب سايت گردآوري مي كند، و بعد از كنار هم گذاشتن آن ها و تجزيه چك آن ها داده ها بسيار باارزش و قدرتمندي را به صاحبان وب سايت ها ارائه ميدهد. كه صاحبان وب سايت ها با مطالعه اين داده ها و نمودار ها، استقبال از وبسايت، صفحه هاي پر بازديد، لغات كليدي، حالت مكاني بازديدكنندگان و ... را متوجه گرديده و از آن‌ها استعمال مي كند و با سود گيري از اين داده ها درآمد هاي بيشتري را كسب مي كند.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۹:۱۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

چطور صفحه درباره ما بنويسيم كه مشتريان را به خود جذب كند؟


در‌حالتي كه كه بازديد كننده طراحي سايت در مشهد از روش ورقه در رابطه ما هدفمند تارنما ببيند كه سرگذشت كمپاني دقيقا به عبارتي سرگذشت مشتري در دستيابي به هدف ها خويش بوده، ميتواند رابطه توانمند و سريعي با بازديد كننده وبسايت برقرار نمايد. كمپاني بايستي آن‌ها‌را وارد سرگذشت خويش نمايد. سرگذشت مشتركي داريد.

بازديد كننده كاغذ در رابطه ما سايت شما ميخواند و با خويش فكر مي‌كند اين شخص به عبارتي كسي ميباشد كه به دنبالش بوده ميباشد.

اين فعاليت به بازديد كننده شما خيال جمعي و اعتماد بدون نقص مي‌دهد كه كسب و فعاليت شما براي اين عمل مورد قابل قبولي ميباشد.

چطور ورقه در رابطه ما بنويسيم كه مشتريان را به خويش جذب نمايد؟
جستن مشتري يا اين كه مخاطب مطلوب صرفا به مهارت ها، دستاورد آموزشي و يكسري سال سوابق بستگي ندارد.

مشتريان مي‌خواهند بدانند كه شما كسي ميباشيد كه مي‌خواهند با آن رابطه بگيرند. اين يعني به اشتراك گذاري تجربيات، ماجرا ها و غيره كه با بازديد كننده وب سايت رفلكس داده ميشود.

ولي اين زمينه به سرگذشت شما ختم مي‌شود – چرا تجربيات، علم و پيشين شما، كسب و كارتان را شايسته ترين و مطلوب ترين مورد براي مشتري نموده است؟

شما بايستي با مشتري رابطه بگيريد – و ورقه در رابطه ما وبسايت طرز اي مؤثر براي انجام آن ميباشد.

به‌دنبال 5 نكته در خصوص طرز نگارش متن ورقه در رابطه ما ارائه مي‌كنيم كه مشتريان را درباره‌ي كسب و كارتان هيجان زده خواهد كرد.

برگه در رابطه ما در صورتي به صدق پباده سازي و نگارش گردد مشتريان مستمر توليد خواهد كرد1- قصه خويش را بازگو فرماييد
هر كسي شيفته يك قصه خوب ميباشد. مخصوصا روايت هايي كه آرم هاي عاطفي خواننده را تحريك مي نمايند.

در حالتي كه كه مشاور كسب و عمل براي موسسات كوچك و ميانگين ميباشيد، قصه هايي در امر كشمكش هاي خودتان بگوييد.

به آن‌ها در زمينه ي استارت سطح تحت خويش بگوييد – چطور بر باخت ها غلبه كرديد و درس هايي كه كه حافظه گرفتيد كه به شما علت اعطا كرد تا مشاور كسب و عمل گرديد.

صاحبان كسب و شغل هاي كوچك و ميانگين با اين آيتم رابطه برقرار خواهند كرد زيرا احتمالا آن ها در‌اين وضعيت مي‌باشند. قصه شما به آن‌ها آرزو و اطمينان خواهد اعطا كرد كه قابليت غلبه بر ناكامي و يافت كردن پيروزي وجود دارااست.

چطور؟

در‌حالتي كه علت نصيب باشد، آن‌ها روي دكمه فراخوان شما كليك كرده و بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت.

2- هنگام نگارش در ذهن خويش به مشتري تصور كنيد
قيمت هاي اساسي ……. آينده نگري درباره‌ي هدف ها …… هدف ها ما…..

همگي اين موردها عالي مي باشند و اينكه اذن بديد مشتريان بدانند كه اهميت متعددي به قيمت هاي مهم مي دهيد و كسب و فعاليت شما مسير و هدف ها از پيش رقم خورده دارااست رويكرد نيكي ميباشد.

البته اين مورد ها مشتري را متقاعد نمي نمايد تا كسب و فعاليت شمارا گزينش نمايد.

مشتري قصد دارااست با دانستن اينكه چرا شما شايسته ترين و مطلوب ترين شخص براي انجام اين عمل ميباشيد، بداند كه چطور مي‌توانيد به آن‌ها ياري فرمائيد و چه كاري از دست شما ساخته ميباشد؟

هنگامي كاغذ در رابطه ما وبسايت را مي نويسيد به مشتريان تصور كنيد:

ايرادات و دلشوره هاي مستمر آن ها چه مي باشد؟
كدام توليدات و سرويس ها اينجانب شايسته ترين آيتم براي حل چنين مشكلاتي مي‌باشند؟
مشتريان اينجانب به كدام موضوعات عشق مند مي‌باشند؟
مشتريان اينجانب در ادامه چه نوع چاره هايي مي باشند؟
مشتريان اينجانب از روش چه راهي وارد وبسايت مي‌شوند؟
اينك مشتريان با چه مشكلي سروكار دارا هستند؟
با كدام يك از تجربيات اينجانب مشتريان مي‌توانند تماما با آن رابطه برقرار نمايند؟
به نمونه مشاور كسب و فعاليت بر مي گرديم كه قرار ميباشد ورقه در رابطه ما راجع به كسب و عمل خويش ساخت‌و‌ساز نمايد.

مثال نيكي كه خواننده گان با آن تأثير متعددي مي پذيرند مشابه به متن پايين خواهد بود:

تحت عنوان ايجاد اشتغال كه تعدادي و يك‌سري سال تجربه داراست؛ با بحران هايي كه مواجه ميشويد آشنا هستم.

او‌لين سپرده گذاري تجاري اينجانب با باخت روبرو شد – 10 هزار دلار از دست دادم. تصور مي‌كردم كه تجربه كافي كسب كرده ام ولي دومي سپرده گذاري تجاري اينجانب هم با ضرروزيان 100 هزار دلاري مواجه شد.

تحت عنوان يك كارآفرين، ناكامي بخشي از معاش ميباشد. ولي به مكان ترسيدن از باخت، آن را بپذير – و از آن تجربه كسب كن.

سو‌مين سپرده گذاري تجاري اينجانب؟ ما در دهمي سال كار مي باشند و كماكان پرقدرت پيش مي رود!

اذن بديد به شما بيان‌كنم كه چطور بايستي بر باخت غلبه كرده و چيره گرديد!

اين نوع از محتواي برگه در رابطه ما، گزينه اوليه و دوم را با هم داراست.

تصور نميكنيد كه‌اين نوع از شيت در رابطه ما مشتري را از عمل كردن با شما هيجان زده نمايد؟

3- كاري نمائيد خواننده كاري انجام دهد
درحال حاضر كه حيث خواننده را جلب كرديد، انتظار داريد چه كاري انجام دهند؟

همين هم اكنون به ورقه سرويس ها ما مراجعه‌كنيد؟
با ما تماس گرفته و يا اين كه نشاني اينترنتي بزنيد و ما بلافاصله با شما تماس خوا هيم گرفت!
روي دكمه آغاز به فعاليت كليك كرده و روند را آغاز نماييد!
وبسايت شما فرصتي عالي آماده مي نمايد تا مشتريان را به سمت كسب و عمل شما جذب نمايد. در حالتي كه كه كاغذ در رابطه ما به طور كامل ظريف و صحيح باشد، مشتري به هيچ عنوان مايل نخواهد بود تا لحظه اي را براي نام نويسي در وب سايت شما از دست بدهد.

روند تثبيت نامي را با قراردهي نصيب CTA يا اين كه دعوت به نام نويسي در شيت در رابطه ما ريلكس خيس فرمائيد. در حالتي‌كه اعتنا كرده باشيد ولي نصيب فراخوان را با احساس ضرورت و فوري بودن فعاليت داراي ارتباط كرديم. درخصوص ذهن ها و نيت هاي خويش محتاط نباشيد و بگذاريد همين درحال حاضر مشتري بفهمد كه انتظار انجام چه كاري از وي داريد.

شيت در رابطه ما‌را مشابه به متن سخنراني نكنيد4- گفت‌و‌گو فرماييد – سخنراني نكنيد
در‌حالتي كه فردي كه شما در يك روي داد نتوركينگ با وي كلام ميكنيد قالب جمله‌ها خويش را اينگونه تعيين نمايد چه فكري ميكنيد:

شما بايستي اين عمل را انجام داده باشيد…
شما بايستي آن را انجام داده باشيد…
در صورتي مكان شما بودم فلان عمل را مي‌كردم…
نبايد آن فعاليت را مي كرديد…
اينجانب اين فعاليت رو نمي كردم. در ازاي فلان عمل را مي‌كردم…
درضمن شما نبايد از اصطلاحات و كلمه ها فني كه شايد خواننده نسبت به آن فهم و شعور و شناختي ندارد استعمال نمائيد.

از جمله، در صورتي‌كه شما سرويس ها تجاري آنلاين forex را در مشت داريد، به اين صورت خواننده را ذيل تأثير قرار ندهيد:

در سال 2005، توانستم پنجمي ناكامي پيشرفت تكان را از 38 به 43 بگيرم و مجدد نسبت فيبوناچي 61.8% را كسب كنم كه سبب ساز پشتيباني پيشرفت حركت از 43 به 41 شد. اين حادثه منجر شد تا در 39.22 اينجانب به وضعيت خريد دست پيدا كنم كه در انتهاي پنج‌مين موج ناقص قبل بود.

با شيوه ذكر خودتان بنويسيد. همت نكنيد با تخصصي حرف كردن مشتريان را جذب فرمائيد. در قبال، از اصطلاحات معمولي استعمال نماييد.

چطور مي‌خواهيد با مشتريان خويش گفتمان فرماييد مخصوصا چنانچه براي اولي توشه با آن ها روبرو گرديد؟

حتي در‌صورتي‌كه خواننده تا بحال شمارا نديده باشد، همين كه موثق و درست و داراي اعتبار با آنان حرف نمائيد، شيوه ذكر شما‌را از روش محتوايي كه نوشتيد مي‌فهمند.

5- تصاوير بسيار خير اضافه فرماييد
پس تا اينجا ورژن عالي از ورقه در رابطه ما ساخت و ساز كرديد كه مشتري نشان مي‌دهد شما كي مي‌باشيد. البته به همين جا خاتمه نمي گيرد. براي اينكه شما‌را بشناسند مي بايست شما‌را ببينند. مشتريان مي‌خواهند ببينند شما كي مي باشيد.

افزودن عكسي خوشگل از خودتان در ورقه در رابطه ما، تصويري از كسب و فعاليت شما در ذهن آنان ساخت و ساز مي نمايد. در‌حالتي كه بدين اعتقاد و باور داشته باشيد كه شما نشانه كسب و فعاليت خويش و كسب و كارتان بيان‌كننده خودتان ميباشد، پس گذاشتن عكسي قشنگ و مطلوب از خودتان در ورقه در رابطه ما، منطقي به لحاظ خواهد رسيد.

فيض گيري
ورقه در رابطه ما مي تواند تا بها متعددي به تارنما شما بدهد. نسبت به آن بي ملاحظه نباشيد. برگه در رابطه ما در شرايطي كه به خير معنا سازي گرديده باشد، به خير و خوبي در زمينه‌ي آن تاءمل گرديده باشد و هدفمند پباده سازي گردد به شكلي تماما مؤثر و مطلوب قادر است بازديد كننده را ترغيب نمايد تا كسب و فعاليت شما‌را براي حل اختلال خويش تعيين نمايد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۳:۰۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

آموزش كامل طراحي وب سايت فروشگاهي با وردپرس

آموزش كامل ساخت سايت فروشگاهي با وردپرس

 

طراحي سايت در مشهد و  دكان اينترنتي يك زمان بسيار عالي و بدون نقص ميباشد كه مقصود ما از تهيه و تنظيم اين عصر يعني يادگرفتن جامع ساخت و ساز مغازه اينترنتي اين ميباشد تا دوستان عزيزي كه به كسب و عمل اينترنتي عشق و علاقه متعددي دارا هستند بتوانند در كوتاه ترين بازه ممكن و فارغ از پرداخت مخارج زياد وبسايت يا اين كه مغازه اينترنتي خودشان را فعال‌ساز‌ي كرده و استارت به كسب درآمد نمايند. يك وبسايت در صورتيكه به صحت روي آن عمل گردد مي‌تواند مانند اكثري از وبسايت ها تبديل به يك ماشين پولسازي خواهد شد كه اما اين ماشين پول سازي نياز به علم و كوشش متعددي دارااست. علم اين فعاليت به طور استاندارد درين عصر يادگرفتن داده شده‌است البته قضيه عملكرد بستگي به خودتان دارااست. در شرايطي كه خودتان را شايسته يك درآمد عالي مي‌دانيد و شم مي‌كنيد علت كافي براي اين عمل را داريد اين زمان مي‌تواند يك اهرم بسيار عالي براي فعال‌سازي كسب و عمل شما در وب باشد. يادگرفتن قالب وودمارت و پباده سازي دكان اينترنتي
دموي تارنما پباده سازي گرديده
يادگرفتن پباده سازي مغازه اينترنتي ماهر فارغ از كدنويسي؟
در زمان فراگيري توليد دكان اينترنتي شما خواهيد آموخت به چه شكل يك مغازه اينترنتي استاندارد را از صفر تا صد فعال سازي فرماييد و توليدها خويش را براي فروش قرار دهيد در واقع در صورتي هيچ دانشي از كدنويسي و دنياي وردپرس نداريد يا اين كه حتي درصورتي كه شناخت اول با وردپرس داريد اين عصر بسيار به شما امداد خواهد كرد. يك كدام از خير و خوبي هاي اين عصر جامع بودن آن ميباشد يعني كوشش ما بر اين بوده كه مجموع دانشي كه يك مديريت تارنما براي فعال‌ساز‌ي تارنما نياز داراست را يادگرفتن دهيم. به طور خلاصه شما در عصر فراگيري پباده سازي مغازه اينترنتي خواهيد آموخت چه‌طور هاست و دامنه مطلوب بخريد آنگاه شايسته ترين قالب را تعيين فرماييد و يك وبسايت فوق العاده جالب و ماهر متناسب با كسب و كارتان پباده سازي فرمائيد. سرفصل هاي بي نقص يادگرفتن را مي‌توانيد در قسمت هاي تحت خيس مطالعه نمائيد.يادگرفتن مغازه اينترنتي بدون نقص
بيش تر از ۱۴ ساعت فراگيري اثرگذار
عصر ساخت و ساز مغازه اينترنتي بيشتراز ۱۴ ساعت يادگرفتن ميباشد كه در ۲۵ فصل پباده سازي شده‌است كل اين فراگيري ها كاربردي و به طور عملي پياده سازي شده‌است. زمان فراگيري گوگل كنسول نو نيز در‌اين پكيج قرار گرفته ميباشد كه به زودي عصر هاي ديگري نيز به‌اين پكيج اضافه گردد.

چرا مي بايست به پباده سازي مغازه اينترنتي انديشه كنيم ؟
با آمدن كسب و شغل هاي اينترنتي و پيشرفت وب بين يوزرها اكثر كارهاي سنتي رو به افول مي‌باشند و در صورتي‌كه شما هم يك كسب و عمل سنتي داريد و به تاءمل تغيير‌و تحول نيستيد مي بايست پاره اي نگران گرديد. اكثري از اشخاص اين زمينه را اعتقادوباور نداشتند تا اينكه بيزينسي به اسم اسنپ وارد مرزو بوم شد و بازار پهناور اشخاص متعددي را سهم خويش كرد ولي اين شوك آنقدر حركت دهنده نبود تا اينكه كوويد 19 آمد و اين زمينه را به تمامي اثبات كرد كه چقدر كسب و شغل هاي اينترنتي با ارزش مي باشند. آيا مي دانستيد وقتي كه مجموع مشاغل تعطيل بود كسب و شغل هاي اينترنتي بيشترين پرورش خويش را داشتند.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۴:۱۳:۴۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)