بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

آیا طراحی سایت واکنشگرا تاثیری در نتایج گوگل دارد؟


گوگل به طور رسمی طراحی وب ها طراحی سایت در مشهد   بصورت برخورد گرا را پیشنهاد نموده است. طراحی وب واکنشگرا برای یک مقر اینترنتی به مکان ساخت سایت تلفن همراه در کنار وبسایت اساسی، هم برای گوگل این مزیت را دارااست که محتوای مقر اینترنتی را یکبار شاخص گذاری کرده و صفحه های آن را امتیازدهی می نماید و هم برای وبسایت این مزیت را دارااست که رنک صفحه های آن روی یک ایمیل (URL) تجمیع می‌شود و این قضیه برای افزایش در حاصل جستجوی گوگل بسیار اساسی میباشد. همینطور لینک و پیوند دهی، به اشتراک گذاری و تعامل با محتوایی که در یک وبسایت و یک پست الکرونیکی (URL) جای‌دارد برای یوزرها ریلکس خیس میباشد و گوگل به‌این مورد نیز بسیار اهمیت می‌دهد. مطمئنا رئیس محتوا و اجرای پروژه های سئو تارنما برای موتورهای کاوش (seo) نیز در یک وب سایت راحت خیس و اقتصادی خیس از انجام آن‌ها برای دو تارنما میباشد.

آیا ساخت وب سایت ریسپانسیو ضرورت دارااست یا این که می قدرت از طریق های دیگر طراحی وب سایت نیز بهره برد؟
در سال 2013 آمار فروش جهانی تبلت ها و گوشی های هوشمند از فروش کامپیوتر پیشی گرفت و پیش گویی می گردد آمار بازدیدهای اینترنتی به وسیله این دستگاه ها از لپ تاپ و رایانه نیز بیشتر گردد. پس می قدرت اعلام کرد در آینده ای مجاورت سایت شما بیشتر به وسیله گوشی و تبلت گزینه به کارگیری بازدید کنندگان قرار میگیرد و پژوهش ها نشان داده میباشد که حتی در صورتی‌که سایتی در حاصل بالای گوگل باشد البته ریسپانسیو نباشد نرخ پریدن (bounce rate) آن در تلفن همراه و تبلت ارتقا مییابد. این به معنای زنگ خطری میباشد برای وبسایتهای غیر عکس العمل گرا. مخصوصا در حالتی که رقبای آن‌ها از طراحی وب سایت واکنشگرا به کار گیری کرده باشند. و از سوی دیگر ساخت وب سایت ریسپانسیو مزیتی میباشد نسبت به رقبایی که هنوز سایتشان ریسپانسیو وجود ندارد.

آیا ساخت وب سایت واکنشگرا از نظر فنی نسبت به طریق های گذشته تفاوت دارااست؟
ساخت سایت واکنشگرا نسبت به شیوه های سنتی طراحی وب متعدد میباشد. در پباده سازی های گذشته، ستونها و اجزای وب سایت با پهنا اثبات و چینش اثبات پباده سازی می شدند که‌این سبب میشد محتوای کاغذ در نمایشگرهای کوچک ریز و ناخوانا خواهد شد و مخاطب ناچار می‌گردد از زوم استعمال نماید که در این حالت نیز می بایست برای تلاوت محتوا و به کار گیری از قسمتهای متفاوت تارنما دائما به چپ و راست اسکرول نماید. استعمال از تصاویر با رزولوشن متناسب با رزولوشن دستگاههای گوناگون و شناوری سایز عکسها نیز در ساخت سایت ریسپانسیو بسیار اهمیت دارااست. کلاً سایتی بخوبی به طریق برخورد گرا پباده سازی شده‌است که برای مرور آن نیاز به اسکرول افقی نباشد. به همین انگیزه این نحوه ساخت سایت به حیث فنی و معیار خلاقیت لازم برای آن با روشهای قبلی تماما گوناگون میباشد و برای حصول فیض مطلوب و پباده سازی سایتی که در دستگاههای متعدد مخاطب پسند باشد نیاز به اعتنا فراوانی داراست.

مزایای ساخت سایت ریسپانسیو چه می باشد؟
وبسایت های پباده سازی گردیده به وسیله کمپانی طراحی وب لیزارد اینترنت علاوه بر اینکه تمامی مزیت های مرتبط با وب سایت های ریسپانسیو را دارا‌هستند، بلکه از نگاه پباده سازی قالب و معماری کلی وب سایت تماماً مطابقت با الگوریتم های گوگل پباده سازی می‌شوند و از دید گرافیک از کیفیت بالایی برخوردار می باشند. همینطور مقیاس پذیری در آن ها درحد بسیار بالایی رعایت گردیده‌است.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۱۴:۲۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)