بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

تفاوت وب سایت با وب اپلیکیشن چیست؟


اینترنت نرم افزار یک اپلیکیشن کاربردی میباشد که بعد از چک  طراحی سایت در مشهد   تجزیه بررسی یک گروه و معلوم کردن ظریف نقش ها، عملکردها، کار گرها و روال ها برای آن گروه پباده سازی می گردد و قابل ارائه در کانال داخلی و وب میباشد.

به این ترتیب باتوجه به نیاز اینترنت نرم افزار  به آشنایی گروه و تجزیه محاسبه، پباده سازی و پیاده سازی آن بازه برهه زمانی بیشتری نیاز داراست و هزینه بیشتری را هم صرف می نماید.

در زمینه‌ی فرق اینترنت برنامه با وبسایت دیدگا ه ها متفاوت و بعضی وقتها تفاوت های بسیار دقیق وجود داراست که غالبا تشخیص تفاوت هارا بسیار پیچیده میکند.معمولا این دو اصطلاح به صورت نادرست به مکان هم به کار گیری می شوند و با دقت به اختلاف های فنی و ریز و ظریفی که وجود دارااست نمی اقتدار به به کار گیری خطا این دو لغت با هم خلل گرفت.

معمولا تارنما به یک اپلیکیشن کاربردی گفته میگردد که در وب ارائه می‌شود و به تکثیر یک خبر یا این که یک مقاله و یا این که ارائه توضیحات در زمینه‌ی یک سرویس می‌پردازد.

پس می اقتدار اذعان کرد که تاکید تارنما بر محتوا هست اما اینترنت اپ بر کار و تعامل توکل دارااست.

یک سایت یک مقاله را برای همگی بطور یکسان اکران می‌دهد البته از جمله، یک اینترنت نرم افزار رابطه با مشتری باتوجه به خصوصیت هایی که در اثر تعامل با مخاطب کسب کرده، داده ها را پردازش می نماید و مطلبی را به مخاطب اکران می‌دهد که موردنیاز آن استفاده کننده میباشد و به ذوق، سن، بضاعت و توان مالی و جنسیت وی بسیار مجاورت میباشد و این مقاله مختلف با مطلبی میباشد که به یک استفاده کننده دیگر اکران می‌دهد.

یک نمونه دیگر، یک دکتر معالج یک سایت دارااست و تعدادی داده ها را از مخاطب اخذ می نماید و آنگاه یک‌سری سرویس ها را به آن ها ارائه می‌دهد.از جمله بعداز نام نویسی استفاده کننده در تارنما، مخاطب می‌تواند سوالهای پزشکی خویش را بپرسد و پزشک معالج به آنان جواب دهد. بعد از مدتی دکتر اطلاعاتی از بیماران و یوزرها وبسایت خویش دارااست، که میتواند با پباده سازی یک اینترنت برنامه به تجزیه و محاسبه آماری این داده ها بپردازد و باتوجه به سن و جنسیت و حالت مکانی معاش بیماران و مشکلاتی که برای آن‌ها فیس داده میباشد و در وبسایت پرسش نموده اند، به آشنایی بیماری و طریق های معالجه با صرفه خیس رسد ویا اینکه حادثه دلایل دیگر را پیش گویی نموده و به مریض اطلاع بدهد و یااینکه با اعتنا به خطاها مریض پند های ظریف تری را ارائه کند.

از مثال های بسیار قوی اینترنت نرم‌افزار می شود به webmaster گوگل اشاره کرد که داده ها بسیار ریز و مختلف را از وب سایت گردآوری می کند، و بعد از کنار هم گذاشتن آن ها و تجزیه چک آن ها داده ها بسیار باارزش و قدرتمندی را به صاحبان وب سایت ها ارائه میدهد. که صاحبان وب سایت ها با مطالعه این داده ها و نمودار ها، استقبال از وبسایت، صفحه های پر بازدید، لغات کلیدی، حالت مکانی بازدیدکنندگان و ... را متوجه گردیده و از آن‌ها استعمال می کند و با سود گیری از این داده ها درآمد های بیشتری را کسب می کند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۴ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۲۹:۱۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)