بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

سه دلیل موفقیت یا شکست وب سایت ها در طراحی

۳- قابلیت و امکان طراحی سایت در مشهد  به کارگیری نیاز نخستین یوزرها وبسایت
هر اینترنت سایتی که می‌خواهد پیروز باشد مورد نیاز میباشد که عموم بتوانند از آن به کار گیری کنند. مدل پباده سازی و ظاهر تارنما هیچ زمان نباید جایگزین کوشش و قابلیت و امکان استعمال بودن وبسایت شود. این امکان به کارگیری برحسب نوع وب سایت ها متعدد میباشد. به صورت نمونه، یک تارنما تجارت الکترونیک بایستی به خیر بتواند تولیدات را اکران دهد، نصیب جستجوی قابل قبولی داشته باشد، سبد خرید و فرایند فروش متناسب با خرید داشته باشد و یک تارنما خبری می بایست دسته بندی مطلوب، تگ بندی مطالب، تسهیل در زمینه‌ی تلاوت مطالب با رنگ بندی و سایز بندی خودکار ها و قضیه و … داشته باشد.
وبسایت هایی که خلل در امکان به کارگیری خویش دارا هستند همواره در تلاشند تا بازدید کننده خویش را با عامل ها مختلفی در تارنما نگه دارا هستند ولی چیزی که معین میباشد، با دقت به سهولت ردوبدل خدمت دهنده ها در وب برای بازدید کنندگان، آن ها با کمترین مشکلی در فرآیند کاری خویش مبادرت به سوراخ سایتی مینمایند که قابلیت و امکان استعمال قابل قبولی نداشته باشد.

۴- دسترس پذیری عاملی برای کسب برد وب سایت
اکثر اوقات دسترس پذیری و امکان به کارگیری با هم معنی می شود البته خواهیم توانست آنها‌را دو دلیل جدا از هم نیز بدانیم. اینکه یک محتوا از چه طریقی، کاوش خواهد شد و به کاربر ارائه خواهد شد و همینطور تارنما با چه مرورگرها، سیستم دست اندرکاران و یا این که دستگاه هایی قابلیت و امکان کارکرد داشته باشد را دسترس پذیری مینامیم. ممکن میباشد یک سایت به خیال و خاطر ساختار پباده سازی بازدید کنندگان را ناچار به به کار گیری از یک مرورگر خاص و یا این که سیستم دلیل مشخصی کند. این کارداران منجر از دست رفتن استفاده کننده گردد.
معمولا تارنما های مفید دارنده سطح دسترس پذیری وسیعی هستند و به استفاده کننده خویش اذن گزینش می دهند.

۵- تمرکز بر روی مخاطب حق تقدم طراحی وب سایت
بازدید کننده یا این که استفاده کننده مقصود مهم ما در یک تارنما میباشد پس می بایست مقصود و تمرکز ما برای براورده کردن نیازهای مخاطب باشد. در اکثری از مورد ها، در فرایند های ساخت سایت هدف ها اساسی صاحب و مالک وب سایت از نیازهای متبوع یوزرها آن وب سایت پیشی می‌گیرد و بایکدیگر هم خوانی ندارند. این یعنی ما برای پباده سازی یک وبسایت، پیش از اینکه تاءمل کنیم ما چه می‌خواهیم از اینترنت سایتمان به دست بیاوریم، بدانیم مخاطب چه چیزی را می خواهد از تارنما ما به دست آورد، بعداز اینکه این مورد ها را برای مخاطب فرآهم کردیم، هدف ها خویش را نیز در آن بگنجانیم تا بیشترین منفعت را از تارنما برده و رضایت بازدید کننده را کسب کنیم. نیازهای مخاطب همواره مقدم بر خواست های رئیس یا این که مالک سایت میباشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۹:۱۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)