چطور صفحه درباره ما بنویسیم که مشتریان را به خود جذب کند؟
درحالتی که که بازدید کننده طراحی سایت در مشهد از روش ورقه در رابطه ما هدفمند تارنما ببیند که سرگذشت کمپانی دقیقا به عبارتی سرگذشت مشتری در دستیابی به هدف ها خویش بوده، میتواند رابطه توانمند و سریعی با بازدید کننده وبسایت برقرار نماید. کمپانی بایستی آنهارا وارد سرگذشت خویش نماید. سرگذشت مشترکی دارید.
بازدید کننده کاغذ در رابطه ما سایت شما میخواند و با خویش فکر میکند این شخص به عبارتی کسی میباشد که به دنبالش بوده میباشد.
این فعالیت به بازدید کننده شما خیال جمعی و اعتماد بدون نقص میدهد که کسب و فعالیت شما برای این عمل مورد قابل قبولی میباشد.
چطور ورقه در رابطه ما بنویسیم که مشتریان را به خویش جذب نماید؟
جستن مشتری یا این که مخاطب مطلوب صرفا به مهارت ها، دستاورد آموزشی و یکسری سال سوابق بستگی ندارد.
مشتریان میخواهند بدانند که شما کسی میباشید که میخواهند با آن رابطه بگیرند. این یعنی به اشتراک گذاری تجربیات، ماجرا ها و غیره که با بازدید کننده وب سایت رفلکس داده میشود.
ولی این زمینه به سرگذشت شما ختم میشود – چرا تجربیات، علم و پیشین شما، کسب و کارتان را شایسته ترین و مطلوب ترین مورد برای مشتری نموده است؟
شما بایستی با مشتری رابطه بگیرید – و ورقه در رابطه ما وبسایت طرز ای مؤثر برای انجام آن میباشد.
بهدنبال 5 نکته در خصوص طرز نگارش متن ورقه در رابطه ما ارائه میکنیم که مشتریان را دربارهی کسب و کارتان هیجان زده خواهد کرد.
برگه در رابطه ما در صورتی به صدق پباده سازی و نگارش گردد مشتریان مستمر تولید خواهد کرد1- قصه خویش را بازگو فرمایید
هر کسی شیفته یک قصه خوب میباشد. مخصوصا روایت هایی که آرم های عاطفی خواننده را تحریک می نمایند.
در حالتی که که مشاور کسب و عمل برای موسسات کوچک و میانگین میباشید، قصه هایی در امر کشمکش های خودتان بگویید.
به آنها در زمینه ی استارت سطح تحت خویش بگویید – چطور بر باخت ها غلبه کردید و درس هایی که که حافظه گرفتید که به شما علت اعطا کرد تا مشاور کسب و عمل گردید.
صاحبان کسب و شغل های کوچک و میانگین با این آیتم رابطه برقرار خواهند کرد زیرا احتمالا آن ها دراین وضعیت میباشند. قصه شما به آنها آرزو و اطمینان خواهد اعطا کرد که قابلیت غلبه بر ناکامی و یافت کردن پیروزی وجود دارااست.
چطور؟
درحالتی که علت نصیب باشد، آنها روی دکمه فراخوان شما کلیک کرده و بلافاصله با شما تماس خواهند گرفت.
2- هنگام نگارش در ذهن خویش به مشتری تصور کنید
قیمت های اساسی ……. آینده نگری دربارهی هدف ها …… هدف ها ما…..
همگی این موردها عالی می باشند و اینکه اذن بدید مشتریان بدانند که اهمیت متعددی به قیمت های مهم می دهید و کسب و فعالیت شما مسیر و هدف ها از پیش رقم خورده دارااست رویکرد نیکی میباشد.
البته این مورد ها مشتری را متقاعد نمی نماید تا کسب و فعالیت شمارا گزینش نماید.
مشتری قصد دارااست با دانستن اینکه چرا شما شایسته ترین و مطلوب ترین شخص برای انجام این عمل میباشید، بداند که چطور میتوانید به آنها یاری فرمائید و چه کاری از دست شما ساخته میباشد؟
هنگامی کاغذ در رابطه ما وبسایت را می نویسید به مشتریان تصور کنید:
ایرادات و دلشوره های مستمر آن ها چه می باشد؟
کدام تولیدات و سرویس ها اینجانب شایسته ترین آیتم برای حل چنین مشکلاتی میباشند؟
مشتریان اینجانب به کدام موضوعات عشق مند میباشند؟
مشتریان اینجانب در ادامه چه نوع چاره هایی می باشند؟
مشتریان اینجانب از روش چه راهی وارد وبسایت میشوند؟
اینک مشتریان با چه مشکلی سروکار دارا هستند؟
با کدام یک از تجربیات اینجانب مشتریان میتوانند تماما با آن رابطه برقرار نمایند؟
به نمونه مشاور کسب و فعالیت بر می گردیم که قرار میباشد ورقه در رابطه ما راجع به کسب و عمل خویش ساختوساز نماید.
مثال نیکی که خواننده گان با آن تأثیر متعددی می پذیرند مشابه به متن پایین خواهد بود:
تحت عنوان ایجاد اشتغال که تعدادی و یکسری سال تجربه داراست؛ با بحران هایی که مواجه میشوید آشنا هستم.
اولین سپرده گذاری تجاری اینجانب با باخت روبرو شد – 10 هزار دلار از دست دادم. تصور میکردم که تجربه کافی کسب کرده ام ولی دومی سپرده گذاری تجاری اینجانب هم با ضرروزیان 100 هزار دلاری مواجه شد.
تحت عنوان یک کارآفرین، ناکامی بخشی از معاش میباشد. ولی به مکان ترسیدن از باخت، آن را بپذیر – و از آن تجربه کسب کن.
سومین سپرده گذاری تجاری اینجانب؟ ما در دهمی سال کار می باشند و کماکان پرقدرت پیش می رود!
اذن بدید به شما بیانکنم که چطور بایستی بر باخت غلبه کرده و چیره گردید!
این نوع از محتوای برگه در رابطه ما، گزینه اولیه و دوم را با هم داراست.
تصور نمیکنید کهاین نوع از شیت در رابطه ما مشتری را از عمل کردن با شما هیجان زده نماید؟
3- کاری نمائید خواننده کاری انجام دهد
درحال حاضر که حیث خواننده را جلب کردید، انتظار دارید چه کاری انجام دهند؟
همین هم اکنون به ورقه سرویس ها ما مراجعهکنید؟
با ما تماس گرفته و یا این که نشانی اینترنتی بزنید و ما بلافاصله با شما تماس خوا هیم گرفت!
روی دکمه آغاز به فعالیت کلیک کرده و روند را آغاز نمایید!
وبسایت شما فرصتی عالی آماده می نماید تا مشتریان را به سمت کسب و عمل شما جذب نماید. در حالتی که که کاغذ در رابطه ما به طور کامل ظریف و صحیح باشد، مشتری به هیچ عنوان مایل نخواهد بود تا لحظه ای را برای نام نویسی در وب سایت شما از دست بدهد.
روند تثبیت نامی را با قراردهی نصیب CTA یا این که دعوت به نام نویسی در شیت در رابطه ما ریلکس خیس فرمائید. در حالتیکه اعتنا کرده باشید ولی نصیب فراخوان را با احساس ضرورت و فوری بودن فعالیت دارای ارتباط کردیم. درخصوص ذهن ها و نیت های خویش محتاط نباشید و بگذارید همین درحال حاضر مشتری بفهمد که انتظار انجام چه کاری از وی دارید.
شیت در رابطه مارا مشابه به متن سخنرانی نکنید4- گفتوگو فرمایید – سخنرانی نکنید
درحالتی که فردی که شما در یک روی داد نتورکینگ با وی کلام میکنید قالب جملهها خویش را اینگونه تعیین نماید چه فکری میکنید:
شما بایستی این عمل را انجام داده باشید…
شما بایستی آن را انجام داده باشید…
در صورتی مکان شما بودم فلان عمل را میکردم…
نباید آن فعالیت را می کردید…
اینجانب این فعالیت رو نمی کردم. در ازای فلان عمل را میکردم…
درضمن شما نباید از اصطلاحات و کلمه ها فنی که شاید خواننده نسبت به آن فهم و شعور و شناختی ندارد استعمال نمائید.
از جمله، در صورتیکه شما سرویس ها تجاری آنلاین forex را در مشت دارید، به این صورت خواننده را ذیل تأثیر قرار ندهید:
در سال 2005، توانستم پنجمی ناکامی پیشرفت تکان را از 38 به 43 بگیرم و مجدد نسبت فیبوناچی 61.8% را کسب کنم که سبب ساز پشتیبانی پیشرفت حرکت از 43 به 41 شد. این حادثه منجر شد تا در 39.22 اینجانب به وضعیت خرید دست پیدا کنم که در انتهای پنجمین موج ناقص قبل بود.
با شیوه ذکر خودتان بنویسید. همت نکنید با تخصصی حرف کردن مشتریان را جذب فرمائید. در قبال، از اصطلاحات معمولی استعمال نمایید.
چطور میخواهید با مشتریان خویش گفتمان فرمایید مخصوصا چنانچه برای اولی توشه با آن ها روبرو گردید؟
حتی درصورتیکه خواننده تا بحال شمارا ندیده باشد، همین که موثق و درست و دارای اعتبار با آنان حرف نمائید، شیوه ذکر شمارا از روش محتوایی که نوشتید میفهمند.
5- تصاویر بسیار خیر اضافه فرمایید
پس تا اینجا ورژن عالی از ورقه در رابطه ما ساخت و ساز کردید که مشتری نشان میدهد شما کی میباشید. البته به همین جا خاتمه نمی گیرد. برای اینکه شمارا بشناسند می بایست شمارا ببینند. مشتریان میخواهند ببینند شما کی می باشید.
افزودن عکسی خوشگل از خودتان در ورقه در رابطه ما، تصویری از کسب و فعالیت شما در ذهن آنان ساخت و ساز می نماید. درحالتی که بدین اعتقاد و باور داشته باشید که شما نشانه کسب و فعالیت خویش و کسب و کارتان بیانکننده خودتان میباشد، پس گذاشتن عکسی قشنگ و مطلوب از خودتان در ورقه در رابطه ما، منطقی به لحاظ خواهد رسید.
فیض گیری
ورقه در رابطه ما می تواند تا بها متعددی به تارنما شما بدهد. نسبت به آن بی ملاحظه نباشید. برگه در رابطه ما در شرایطی که به خیر معنا سازی گردیده باشد، به خیر و خوبی در زمینهی آن تاءمل گردیده باشد و هدفمند پباده سازی گردد به شکلی تماما مؤثر و مطلوب قادر است بازدید کننده را ترغیب نماید تا کسب و فعالیت شمارا برای حل اختلال خویش تعیین نماید.
برچسب: طراحی سایت در مشهد،