بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

جاوا، یک فنجان قهوه با طعم کد

جاوا یک کدام از دیگر از گویش‌های چندمنظوره میباشد، یک لهجه کارکشته با طراحی سایت در مشهد ساختاری تماماً استاندارد. جذاب میباشد بدانید که جیمز گاسلینگ و همکارانش، جاوا را با شعار «Write once, Run anywhere» پباده سازی کرده‌اند. یعنی شما با یک توشه کدنویسی می توانید نرم افزار‌تان را روی هر پلتفرمی ایفا فرمائید. چراکه این لهجه شیء‌گرا به خصوصیت ماشین مجازی جاوا (JVM) مجهز میباشد. بدین ترتیب فرقی نمی‌کندکه هدفتان تایپ کردن اپلیکیشن برای تلفن همراه باشد یا این که گسترش‌ی بک‌اند، درهرصورت جاوا کارتان را روش می‌اندازد. در شرایطی که به آمار انجمن نرم‌افزار‌نویسان TIOBE نگاه نمایید، می‌بیند که میان دوستداشتنی‌ترین لهجه‌ های اپ نویسی، جاوا در موضع جایگاه اولیه نشسته میباشد. خیره کننده هم وجود ندارد، جاوا برای اولیه شدن عوارض مقداری ندارد که اساسی‌ترینشان یادگیری سهل وآسان، قابل حمل بودن و مقاوم بودن میباشد.

سی و سی پلاس پلاس، خانواده‌ی پیشکسوت اپ‌نویسی
گویش C یک کدام از قدرتمندترین اعضای دنیای اپ‌نویسی میباشد. توان و محبوبیت این لهجه سبب ساز شد که مهندسین به تامل بیفتند و لهجه‌های جدیدی برپایه‌ی گویش C تولید نمایند. به این‌ترتیب در سال 1980، سی پلاس پلاس (C++) تحت عنوان فرزند خانواده‌ی C پا به عرصه‌ی IT گذاشت و در سال 2000 هم با به دنیا آمدن سی شارپ (# C)، این خانواده نوه‌دار شد.

 

لهجه C یک گویش چندمنظوره و سطح میانی میباشد. سی، لهجه کوچکی میباشد و عبارات کلیدی محدودی داراست. از طرف دیگر زبانی تشکیل داد‌یافته، دستوری، منعطف و قابل حمل میباشد. می بایست بدانید مهم ترین خصوصیت‌هایی که گویش C++ را از C متمایز می‌نماید، یکی از ساختار شی‌گرایی و دیگری استعمال از کلاس میباشد. علاوه بر این، لهجه C++بیشتر در حدود لهجه سطح بالاست. با سی شارپ، نوه‌ی خانواده‌ی سی آشنا گردید C# یک گویش چندمنظوره و شی‌گراست. او‌لین توشه کمپانی مایکروسافت این لهجه کاربردی را وارد دنیای نرم افزار‌نویس‌ها کرد. زبانی که سال به سال و ورژن به ورژن به‌روز می شود و امکان‌های جدیدی پیدا می‌نماید. بی استدلال وجود ندارد که در فهرست انجمن TIOB، گویش سی شارپ توانسته بین این کلیه گویش اپلیکیشن نویسی مرتبه چهارم را به دست بیاورد. C# یک لهجه سطح بالاست که برای استارت یادگرفتن اپ نویسی سی شارپ تعیین بسیار قابل قبولی میباشد. زیرا زبانی کارکشته، فراگیر و کاربردی میباشد که یادگیری‌اش نسبتاً سهل میباشد. به همین خیال می توانید به کمکش خیلی زود کدنویسی را آغاز فرمایید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۶:۴۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)