بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

معایب قاب ورک react native

 

معایب قاب ورک react native چه چیزی است

پلتفرم ریکت نیتیو، خالی از مشکل وجود ندارد.  طراحی سایت در مشهد    اینک گروه‌های بسط‌دهنده برای رفع این خطاها کارایی‌های متعددی کرده‌اند، ولی برنده به رفع کلیه خطاها و نواقص آن نشده‌اند.

 

گسترش‌دهنده این کادر ورک، کمپانی فیسبوک بوده و همه حقوق و دستمزد آن به این موسسه وابستگی داراست. از این رو نمی‌اقتدار به صورت حتم در خصوص ارتفاع قدمت آن سخن کرد. به عبارت دیگر فیسبوک هر مجال که صلاح بداند می تواند پروژه را متوقف نماید. البته با دقت به محبوبیت بالای قاب ورک react native که مرتبه دهم در میان موضوعات داغ Github را به خویش تخصیص داده، احتمال اینگونه کاری به دور از انتظار میباشد.

 

 

 

نوشته‌ی علمی پییشنهادی : معرفی شایسته ترین ویرایشگرها برای react js

معرفی شایسته ترین ویرایشگرها برای react js

این قاب ورک به مقصود تولید نرم افزار‌های تعدادی سکویی ایجاد شده است. البته همان گونه که میدانید راهبرد‌های رابط کاربری در اندروید و iOS با یکدیگر مختلف می‌باشند. براین اساس در صورتی بر روی پروژه‌ای فعالیت نمائید که ناچار به رعایت این دستور کار‌ها باشید، عملا گفت و گو تایپ کردن یک کد برای هر دو پلتفرم منتفی میباشد و بایستی برای هریک کدهای گوناگون بنویسید.

 

سیستم استدلال iOS طوری پباده سازی گردیده که آزادی کمتری به نرم افزار‌ها و بسط‌دهندگان میدهد، و این باعث می گردد اپ‌های یک‌سری سکویی از تغییرات و بروزرسانی‌های آن عقب بمانند. البته ایجاد کرد نرم افزار اندروید با react native بسیار شل‌خیس میباشد به این دلیل که این سیستم برهان آزادی بیشتری به نرم افزار‌ها می دهد.

 

 

 

معایب قاب ورک react native چه میباشد

 

فیض گیری پایانی

قاب ورک React native از گویش جاوا اسکریپت استعمال می‌نماید که یادگیری آن بسیار معمولی بوده و عمل با آن نیز ریلکس میباشد. علاوه بر این، توسعه و گسترش نرم افزار‌ها با این کادر ورک در سرعت بالاتری شکل میگیرد، که برای دسته‌های کوچک بسیار اثر گذار میباشد، ولی بایستی به کودک بودن و مشکلات آن هم اعتنا نمائید. در صورتی‌که برایتان فرق نمی کند که نرم افزار شما در اندروید و iOS به یک صورت جاری ساختن گردد و از ظاهری یکسان برخوردار باشد، native شایسته ترین تعیین میباشد.

 

آیا یادگیری این قاب ورک بر لهجه‌های اساسی توسعه و گسترش نرم افزار‌های گوشی ( جاوا و سوئیفت) ارجحیت داراست؟ باد بگوییم که تعیین گویش نرم‌افزار نویسی برای یادگیری، به طور کامل انتخابی ذوق وسلیقه‌ای میباشد. در‌حالتی که یک بسط دهنده می باشید، برای تعیین لهجه اپلیکیشن نویسی بایستی به نیازهای مشتری و نوع نرم افزار درخواستی توجه نمایید. البته در صورتیکه یک شخص معمولی باشید و شیدا یادگیری، بایستی نکات مطرح گردیده را معقول و بعد از آن تصمیم بگیرید.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۴۴:۵۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)