بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

چرا باید برنامه نویسی را یاد بگیریم؟

استیو جابز هنگامی ذکر کرد: "همگی می بایست در امریکا حافظه بگیرند که چه‌گونه یک کامپیوتر را نرم افزار نویسی نمایند ... چون به شما میاموزد که به چه شکل تصور کنید." طراحی سایت در مشهد آن سرزمین را فراموش نمائید ، سایر را دنبال نمایید.اپ نویسی رایانه ابزاری بسیار انعطاف پذیر میباشد که می‌توانید از آن برای اعمال شغل های شگفت انگیز استعمال نمائید که در غیر این شکل عمل ها به طور دستی و با زحمت متعددی ایفا می شدند و یا این که غیر ممکن بودند. در شرایطی‌که از تلفن های هوشمند ، یا این که یک نرم افزار گپ استعمال می‌کنید یا این که در صورتیکه با فشار یک دکمه ، قفل اتومبیل خویش را گشوده می‌کنید ، بایستی بدانید که کلیه این مفاد از نوعی اپلیکیشن نویسی استعمال می نمایند. شما پیش از اینً در اپ های متفاوت غوطه ور گردیده اید. در واقعیت ، نرم‌افزار ها معاش شمارا انجام می نماید. درحال حاضر درصورتی که این اپ ها را طبق خواست خویش خاطر بگیرید و استارت فرمائید ، چه می‌توانید بکنید ؟

از جمله ، می‌توانید طرحی بنویسید که به صورت خود کار به هر پیام متنی تازه تلفن شما جواب دهد. به پیامی مانند "درود" یا این که "درود" ، این اپ میتواند از روش پیام بخواند تا بعضی از کلید کلمه و واژه های از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده مانند "درود" و "درود" را تشخیص دهد و یک جواب اتوماتیک ارسال نماید ، که میتواند هر چیزی باشد ، "درود! چه خبر؟" فارغ از نیاز به دیدن آن پیام. شما حتی میتوانید آن را برای اشخاص خاص در لیست مخاطبین خویش طرح ریزی فرمائید. این می‌تواند به به عبارتی اندازه هیجان آور ساخته خواهد شد که حتی نمی توانید فکر کنید که می‌باشد.
یادگیری شیوه اپلیکیشن نویسی به معنای این وجود ندارد که شما وظیفه ساخت رخ بوک بعدی یا این که Dropbox بعدی را بر عهده دارید. خیر!
پاره ای عقب برگردید و ملاحظه کنید چه چیزی سبب ساز ساخت‌و‌ساز این تارنما های تعالی مانند صورت بوک ، Dropbox ، یوتیوب و سایرین شد‌ه‌است. نیاز بود یا این که کسی از نبود آن سختی می‌برد. و آنگاه ، وی جثارت کرد که به‌این نیاز جواب دهد چون وی می دانست راهی برای حل آن خلل و آسوده خیس کردن کارها برای خودش و احتمالاً دیگر افراد وجود دارااست.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۱۱:۰۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)