بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

مقایسه زبان های برنامه نویسی وبسایت؟؟؟

Php


Php که برای اکثری از اشخاص شایسته ترین گویش اپلیکیشن نویسی برای طراحی سایت در مشهد شناخته گردیده‌است، یک گویش اسکریپتی و متن‌گشوده میباشد که در سال ۱۹۹۴ به مراد پباده سازی اپلیکیشن‌های زیر اینترنت ساخت‌و‌ساز شد. ساختار لهجه PHP بسیار مشابه به لهجه C میباشد، به همین عامل از محبوبیت فراوانی شامل است.

این گویش بر روی همگی پلتفرم‌های پر اسم و رسم مثل ویندوز، لینوکس و مکینتاش قابل اجراست. بالا بودن سرعت اجرای کد، یادگیری سهل وآسان آن، بدون‌پول بودن ابزار فعالیت با PHP و وجود منابع آموزشی فراوان از سایر مزیت‌های این گویش محسوب میشوند.

طبق گزارش W3TECH بیش تر از ۷۸ درصد از سایت‌ها از PHP سود کرده‌اند و تارنما‌های معروفی همانند فیسبوک و ویکی‌پدیا از PHP به کار گیری کرده‌اند. این لهجه به‌طور وسیع در صنعت به کارگیری می شود و بازار عمل نسبتاً خیر و خوبی در کشور‌ایران دارااست. در صورتی‌که تا به ‌حالا اینترنت‌سایتی با به کارگیری از سیستم‌های رئیس محتوای وردپرس یا این که جومولا ساخت کرده‌‌اید یعنی از اقتدار پی‌اچ‌پی به کار گیری نموده‌اید.
بیان این نکته هم مورد نیاز میباشد که گویش PHP ماژولار وجود ندارد به این ترتیب برای نرم افزار‌های بسیار کلان و بغرنج چندان مطلوب به حیث نمی رسد. برای مطالعه ی بیشتر از این لهجه به نوشته ی علمی ی ذیل مراجعه نمایید.

معرفی گویش کار کشته php و خصوصیت‌های آن


java


جاوا یک لهجه بسیار دوست داستنی میباشد که در سال ۱۹۹۱ با شعار “یک توشه بنویس، کلیه جا جاری ساختن کن” منتشر شد. بدین مضمون‌ که گویش جاوا قابل حمل میباشد. یعنی نرم‌افزار‌ی نوشته و کامپایل گردیده به لهجه جاوا در کامپیوترهای متفاوت با مشقت بار‌افزارهای مختلف انجام می شود. این گویش شی گرا و تمامی منظوره، بسیار مشابه لهجه c++ میباشد.
جاوا برای تایپ کردن اشکال نرم افزار‌های پایین اینترنت، تلفن همراه، دسکتاپ، سیستم‌های تعبیه، ربات و حتی نرم‌افزار‌های بغرنج‌خیس کاربرد دارااست.

بازار فعالیت این گویش خوب میباشد و در کشور‌ایران بیشتر در مورد‌های نرم افزار‌های دسکتاپ سازمانی و نرم افزار‌های ذیل اینترنت کاربرد دارااست.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۳۶:۳۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)