بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب .

بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب

چرا بازديد بازديد و كليك گوگل براي سايتمان بخريم؟

اگر مي خواهيد به بازدهي مطلوبي در فضاي مجازي برسيد همانند فضاي حقيقي كه نيازمند اقدامات حضوري است، بايد اقداماتي را انجام دهيد تا بتوانيد بهتر و موثر تر ديده شويد. حالاست كه بايد درباره ي خريد بازديد گوگل بيشتر صحبت كنيم، لذا جزء تاثير گذار ترين اقدامات در راستاي ديده شدن است.

چرا ورودي گوگل بخريم؟

پيرو بحث اهميت خريد بازديد و ورودي گوگل مي خواهيم در اين بخش در مورد سوال اينكه چرا بايد ورودي و كليك گوگل بخريم، صحبت كنيم. در واقع ورودي ها در اين موتور جست و جو گر بسيار مهم اند و اكثر كساني كه صاحب وب سايت در اين فضا مي باشند به دنبال خريد ورودي و ترافيك با كيفيت مانند بازديد گوگل هستند.

همان طور كه مي دانيد اين تعداد بازديد ها، از طرف كاربران است كه نشان دهنده ي سطح شناخت جامعه نسبت به وب سايت شماست، اين مسئله به قدري مهم است كه در جايگاه اول اهداف راه اندازي وب سايت هاي اينترنتي قرار گرفته. به گونه اي كه تمام وب سايت داران به دنبال بهترين راهكار ها براي افزايش آمار بازديد هاي خود هستند.

براي اين كه بازديد يك وب سايت به نحو احسن و به صورت كاملاً ارگانيك افزايش يابد، لازم است ورودي گوگل خريداري شود. ارائه ي ورودي هاي استاندارد و حقيقي گوگل از طريق وب سايت هاي مختلفي از جمله سايت شيك رنك - جهش فا - كليك اول - كليك بوم - بازديد يار انجام مي گيرد.

مزاياي پكيج افزايش كليك گوگل

وب سايت هاي متعددي وجود دارند كه پكيج افزايش كليك گوگل را ارائه مي دهند، مزاياي پكيج افزايش كليك و ورودي گوگل به قدري بالاست كه در حال حاضر از تقاضا كنندگان متعددي برخوردار است.

اگر مي خواهيد از مزاياي خريد ورودي گوگل مطلع شويد تنها لازم است از خريداران قبلي بپرسيد، تا مزاياي پر شمار آن را بگويند.

از جمله برخي از بارز ترين مزاياي خريد ورودي گوگل عبارتند از:

  • افزايش چشمگير بازديد كنندگان حقيقي
  • افزايش تعداد مشتري ها
  • افزايش تعاملات در وب سايت
  • نمايش وب سايت در صفحات اول گوگل كه مي توان آن را به عنوان مهم ترين تاثير اين اقدام معرفي كرد‌.
  • و ...

اهميت سفارش ورودي گوگل بر سئو

گوگل داراي حساسيت هاي بالايي براي بررسي انواع محتوا هاي درج شده در وب سايت ها مي باشد، به نحوي كه فقط مطالب استاندارد و مورد قبول خود را منتشر مي كند و با توجه به سرچ كاربر نزديك ترين وب سايت ها پيشنهاد مي دهد. اين مسئله از براي گوگل به قدري مهم محسوب مي شود كه حتي لازم است بدانيد در بعضي مواقع محتوا هايي كه از نظر گوگل غير اصولي و نامناسب هستند، جريمه مي شوند.

در اين جاست كه اهميت ورودي گوگل بر سئو مطرح مي شود، در حقيقت سئو به محتوا هايي گفته مي شود كه بر اساس ضوابط و قوانين گوگل نوشته شده باشند؛ از اين رو با خريد ورودي گوگل مي توانيد محتواي وب سايت خود را سئو سازي كرده و به دنبال آن بازديد كنندگان بيشتري جذب كنيد.

براي سفارش و خريد به سايت شيك رنك به آدرس اينترنتي https://chicrank.com مراجعه نماييد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۴۹:۴۹ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

نكات مهم در برنامه نويسي

به   طراحي سايت در مشهد  گزارش ويكي‌پديا، نرم‌افزار‌نويسي شي‌گرا يك طرز نرم افزار‌نويسي ميباشد كه ساختار يا اين كه بلوك مهم اجزاي آن، شي‌ها هستند. در بنا شده در اين‌راه نرم افزار‌نويسي، نرم‌افزار به شي ميل پيدا مي‌نمايد. بدين معني كه داده‌ها و توابعي كه قرار ميباشد بر روي اين داده‌ها فعاليت نمايند، تا حد قابليت و امكان در قالبي به اسم شي در كنار يكديگر قرار گرفته، عده‌بندي گرديده و يك واحد (شي) را تشكيل داده و نسبت به گوشه و كنار خارجِ خويش، كپسوله ميگردند و از اين شيوه، توابع بيگانهٔ بيرون از آن شي، ديگر قابليت و امكان ساخت و ساز تغيير تحول در داده‌هاي باطن آن شي را ندارند.

مضمون‌ ارث‌بري (Inheritance) در شي گرايي
به گويش بسيار معمولي، شي ها مختصات و رفتارها را از كلاس والد خويش به ارث ميبرند، مثلا خودروي BMW خصوصياتي مانند سرعت، وزن، رنگ و… را از كلاس اساسي (والد) خويش به ارث برده ميباشد، هر شئ ديگري نيز از اين كلاس بسازيد اين خصوصيت‌ها را در خويش داراست، يك كلاس ميتواند چندين خصوصيت را از كلاس ديگري به ارث پيروز شود، در‌اين‌صورت شئ تشكيل‌شده از كلاس تازه، خصوصيت‌هاي هردو كلاس را در خويش خواهد داشت، اين معني را ارث‌بري مي‌ناميم.

شناخت با معني Public و Private در كلاس‌ها
همانگونه كه فراتر اشاره كرديم داده‌هاي جان دار در كلاس از خارج قابل دستيابي نيستند و اين معني به ياري حالت Private براي داده‌ها قابليت‌پذير خواهد بود، در موقعيت كلي حالات مختلفي براي داده‌ها قابل به كار گيري ميباشد، شرايط Private يعني داده‌ها فقط باطن كلاس شناخته‌گرديده ميباشند و در بيرون از كلاس قابليت و امكان مشاهده و تغيير و تحول آنان وجود نخواهد داشت، البته در نقطه‌‌ي مقابل در شرايط Public ميباشد كه اطلاعات دردسترس در كلاس در بيرون از بدنه‌ي كلاس نيز قابل دستيابي و تغيير تحول مي‌باشند.

حالا كه تا حدودي با معنا كلاس‌ها آشنا شديم، يك مثال كلاس درج شده را در قطعه كد تحت ملاحظه كنيد:

class Car {
int Speed;
int Weight;
string Color;
void Moving();
void Brake();
void Hoot();
}
در‌حالتي كه به‌اين قطعه كد توجه نمائيد و آن را با تصوير بالا (خودرو) مقايسه نماييد شباهت آن‌ها‌را خواهيد يافت.

مزاياي نرم افزار‌نويسي شئ‌گرا چه ميباشد؟
هرچند نرم‌افزار‌نويسي شئ‌گرا در بالا شايد يه خرده بغرنج به حيث رسد و احتياج به تجزيه محاسبه‌هاي اول‌ي براي پياده‌سازي اپليكيشن داشته باشد، ولي در دراز دوران و در پروسه آزمايش و نگه‌داري اپ به شدت به ياري شما خواهد آمد، از خصوصيت‌هاي اپليكيشن‌نويسي شئ‌گرا مي‌اقتدار به مفاد ذيل اشاره نمود:

ارتقاء امنيت نرم‌افزار
كاهش هزينه حفظ
امكان به كارگيري دوباره
چك بي آلايش‌خيس نرم افزار
همانگونه كه در اولِ نوشته‌علمي گفتيم نرم افزار‌نويسي شئ‌گرا به شدت به دنياي حقيقي ما آدم‌ها شباهت دارااست و معمولا بي آلايش‌خيس بوسيله ذهن ادراك ميشود، براين اساس عملكرد فرماييد تا حد ممكن اپ‌هاي خويش را با به كارگيري از اصول شئ‌گرايي نوشته و به دنياي نرم افزار‌نويسان رشته‌اي مجاورت‌خيس گرديد.

شما يك قدم جلوتر از ساير افراد باشيد! در‌حالتي كه به آي‌تي و تكنولوژي عشق و علاقه‌منديد و دوست داريد سريع‌خيس در اين باره پيشرفت نمائيد، همين هم اكنون به عده ۴۵۵۲ عضو هميار آي‌تي بپيونديد، دسترسي به تك تك فراگيري‌هاي پريميوم، اخذ جديدترين يادگرفتن‌هاي كاربردي مربوط به آي‌تي و به كارگيري از مشورت كردن‌ي بدون پول، بعضي از مزاياي عضويت در وب سايت مي باشند، شما نيز به يوزرها هميار پيوسته و همين حال وارد دنياي فن‌اي‌ها گرديد...


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ ارديبهشت ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۲:۱۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)