بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

نکات ایتدایی طراحی وب

الگوریتم (Algorithm)
مجموع    طراحی سایت در مشهد  اپ‌های موفقی که در حوالی خویش می بینید در صدر چندین طرح و ایده بوده‌اند که در قالب الگوریتم پیشرفته و آن گاه به اپ‌ تبدیل میگردند، فرض فرمایید، قصد تایپ کردن اپ‌ای را دارید که زوج یا این که شخص بودن یکی ورودی را تشخیص دهد، الگوریتم این نرم‌افزار به طور تحت خواهد بود:

آغاز
عدد را اخذ کن
عدد را بر ۲ تقسیم کن
در شرایطی‌که ما‌نده برابر ۰ شد بنویس رقم زوج در غیر این شکل بنویس رقم فرد.
نقطه پایان
مثالی که با هم آنالیز کردیم بسیار بسیار بی آلایش بود، اما بایستی بدانید برای تایپ کردن یک اپلیکیشن‌ی برنده می بایست بتوانید یک الگوریتم مطلوب و با صرفه برای آن بنویسید.

به تیم اوامر بالا الگوریتم گفته میشود، از آن‌جایی که‌این نوع تایپ کردن در آحاد عالم استاندارد وجود ندارد، برای علامت دادن الگوریتم یک اپلیکیشن از فلوچارت (روندنما) به کار گیری میکنیم، یک فلوچارت دسته‌ای از گونه های و تصاویر قراردادی میباشد که فرایند فعالیت یک نرم افزار را اکران میدهد، برای شناخت بیشتر با مضمون‌ فلوچارت می توانید به یادگرفتن تبدیل الگوریتم به فلوچارت مراجعه نمایید.

متغیر (Variable)
در اپ‌نویسی متغیرها مانند پیاله‌هایی می‌باشند که داده‌های متفاوت در آن ها قرار خواهند گرفت، می‌اقتدار در دنیای واقی متغیرهای را به پیاله تشبیه کرد، ظرفی برای محافظت مایعات، ظرفی برای محافظت جامه یا این که ظرفی که آن‌را با سیمان مالامال میکنیم، همان گونه که میدانید این ظروف به طور کامل منقطع از یکدیگر بوده و نمی‌اقتدار محتویات آنها را با یکدیگر مخلوط کرد.

در اپلیکیشن‌نویسی این پیاله‌ها متغیر اسم دارا‌هستند و در واقعیت به منزل‌هایی از یاد اطلاق می شوند که هرمورد برای محافظت نوع خاصی از داده‌ها (Data Type) به فعالیت می روند، نوعی از متغیرها برای مراقبت اعداد به کارگیری می گردند، نوعی دیگر برای محافظت حرفه‌های متنی به فعالیت می روند، بعضا از آن ها برای حفظ کارکترها گزینه به کار گیری قرار میگیرند و… .

در یادگرفتن‌های آینده بیشتر با معنا متغیر و Data Type آشنا خوا‌هیم شد و به طور عملی با آن ها فعالیت خوا‌هیم کرد.

امر (Statement)
بخوان، اخذ کن، بنویس، احتساب کن، مقایسه کن.

در نرم‌افزار‌نویسی به‌این لغات فرمان یا این که Statement گفته می‌گردد، هرگاه قصد تایپ کردن یک نرم‌افزار‌ی بی نقص را داشته باشید به صورت قابل توجهی از دستورها به کار گیری خواهید کرد.

امر شرطی (Condition)
در شرایط معمولی رایانه آحاد اوامر را یکی‌از بعد از دیگری پردازش کرده و آنان را فارغ از استثنا انجام می‌نماید، ولی بعضی وقت ها موردنیاز میباشد این کار با اعتنا به وضعیت و فقط زیر قوانینی خاص انجام شوند، در اینگونه مواردی از اوامر شرطی به کار گیری می کنیم و به رایانه اذن می دهیم که با اعتنا به حالت تصمیم گرفته و دستوری را ایفا نماید یا این که از آن بگذرد.

فرض فرمائید قصد داریم اپ‌ای برای تشخصی اعداد زوج و شخص بنویسیم، در اینگونه قوانینی می‌قدرت با استعمال از اوامر شرطی به راحتی این فعالیت را ایفا بخشید، به‌این شکل که به رایانه میگوییم:

در صورتی عدد وارداتی بر ۲ نصیب‌پذیر بود، بنویس زوج و در غیر این‌شکل بنویس شخص.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۷ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۴۵:۵۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)