بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

روانشناسی رنگ در طراحی سایت

هنگامی کلام از    طراحی سایت در مشهد  رنگ و ساخت سایت می گردد، تصمیم گیری اشتباهی، سهل و آسان می‌گردد. همه گیرترین ایرادات در یک شیت اینترنت عبارتند از: از رنگ‌های خیلی زیاد به کار گیری نمائید، برای متن و بگراند از رنگ‌های تکمیل کننده استعمال فرمائید، از رنگ‌های گرم و سرد خیلی زیاد استعمال نمایید. در‌پی نوشته‌ی علمی به معنا هر رنگ و به کارگیری از آن در برندهای گوناگون خوا هیم پرداخت.

قرمز‌رنگرنگ‌ قرمز‌رنگ نماد‌دهنده هیجانات، انرژی و احساسات شدید و خطر میباشد. این رنگ معمولا برای تولید فوریت در مبادرت به خرید و ساخت و ساز هیجان استعمال میگردد. معمولا این رنگ در رستوران‌ها برای طعام، مد و فشن، سرگرمی و خدمت‌های اضطراری خوب میباشد. از برندهای معروفی که از این رنگ به کار گیری می‌نمایند می‌قدرت به کوکاکولا، KMART ,H&M اشاره نمود

آبی‌رنگرنگ آبی رنگ، رنگی آهسته و امن میباشد. این رنگ نماد‌دهنده متکی بودن، صلح و دوستی و وقار می باشد. از این رنگ در خزانه‌ها به کارگیری می شود. برندهایی مانند صورت‌بوک، توییتر و دل نیز از آن استعمال می‌نمایند.

سبزرنگ سبز نماد‌دهنده اقتدار، باروری، طبیعت و شانس است. این رنگ اثری متانت‌نصیب بر روی شما میگذارد که در کسب‌وکارهایی مانند اطراف زیست، دانش، جهانگردی، منابع انسانی و … به کار گیری می گردد.

زرد رنگزرد رنگ آرم‌دهنده نیروی جوانی، شادابی و خوش‌بینی میباشد. عموما برای جلب رضایت مشتری به کارگیری می شود. در طراحی وب، اعتنا داشته باشید که زیاد از آن به کارگیری نکنید، چون سبب خستگی دیده میشود. برندهایی که از این رنگ به کارگیری می‌نمایند مک دونالد، Hertz , national geographic

نارنجی رنگرنگ نارنجی رنگ آرم‌دهنده صمیمیت، حرکت و شوق واشتیاق میباشد. برای ساخت وب سایت‌های تجارتی، خودرو، تکنولوژی، سرگرمی و … مطلوب میباشد. دکان آمازون در پباده سازی لوگوی خویش از این رنگ به کار گیری می‌نماید.

۴ اصول ادغام رنگ برای طراحی وبدرحال حاضر که با روانشناسی رنگ در طراحی وب آشنا شدیم. به معرفی چهار پالت رنگی متداول در طراحی وب میپردازیم. پالت‌های رنگی، طرح‌هایی میباشند که می‌قدرت از آنها برای پباده سازی یاری گرفت. در واقع این پالت‌ها از دایره رنگ و کنتراست‌های هفتگانه‌ آن بدست می آید. دایره رنگ یکی ابزارهای مبنا پباده سازی میباشد که در آن رنگ‌ها براساس فرکانس دورتا بدور آن چیده گردیده‌اند و هر دو رنگ مقابل هم، کامل کننده هم خوانده میشوند. در تصویر ذیل دایره رنگ را مشاهده می کنید.

روانشناسی رنگ در طراحی وب سایت! هر آنچه که بایستی از اصول رنگ‌بندی وب سایت بدانید۱- تک‌رنگ یا این که رنگ شالودهیک طرح رنگی تک‌رنگ تنها مبنی بر یک رنگ اساس سازه شد‌ه‌است و سایه‌ها و رنگ‌های مختلفی با به عبارتی رنگ را مشتمل بر میگردد.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۴ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۲:۴۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)