بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

آشنایی با الفبا، مفاهیم پایه و اصطلاحات رایج در برنامه‌نویسی

آشنایی با الفبا، مفاهیم پایه و اصطلاحات رایج در برنامه‌نویسی

 

شاید شما که در  طراحی سایت در مشهد   اکنون مطالعه‌ی این فراگیری می‌باشید یکی‌از اشخاص عشق و علاقه‌مند به نرم‌افزار ‌نویسی بوده و بارها این پرسش را از خویش پرسیده‌اید که چه‌طور بایستی اپلیکیشن‌نویسی را استارت کنم؟ چه گونه میتوانم اپ‌های دلخواه خویش را نوشته و ایده‌هایی که در ذهن دارم را به نرم‌افزار تبدیل کنم؟ کدام لهجه نرم افزار‌نویسی را تعیین کنم؟

اپلیکیشن‌نویسی نیز مانند هر فن‌ی دیگری دارنده یک سری اصطلاح و کلمه‌های تخصصی می باشد که با درک کردن آنان خواهید توانست به آسانی مفاهیم مهم را ادراک کرده و به یک اپ‌نویس حرفه ای تبدیل گردید، در شرایطی‌که مقداری با این حوزه آشنا باشید مسلما تا به حالا با کلماتی مانند متغیر، تابع، امر، رینگ، شرط و… عکس العمل داشته‌اید، درین یادگرفتن از همیار آی‌تی قصد داریم بعضا از این اصطلاحات مبنا را با هم ارزیابی کرده و بیشتر با معنی، معنا و کاربرد آن ها آشنا شویم.

شناخت با اصطلاحات رایج نرم‌افزار‌نویسی
در همین اولِ فعالیت بایستی به شما بگوییم در‌صورتی‌که حقیقتا به اپ‌نویسی عشق‌مند میباشید این فراگیری را دنبال فرمایید، چرا‌که به جرات می‌قدرت اظهار‌کرد مهمترین استدلال توفیق شما در این باره داشتن عشق و علاقه و گذاشتن مجال برای اینکار میباشد!

مقصود ما از اپلیکیشن‌نویسی این میباشد که مراد‌های خویش را به رایانه منتقل کنیم، البته بایستی به شما بگوییم رایانه مانند فردی می ماند که هیچ چیز نمی‌داند! شما بایستی آحاد در‌خواست‌های خویش را قدم به قدم به وی بگویید وگرنه مطمئنا در گیر غلط گردد، به همین استدلال می گوییم شما بایستی به اندازه‌ی کافی طاقت و صبر داشته باشید تا بتوانید منظور‌های خویش را به‌این “ماشین نماید ذهن” بفهمانید!

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ فروردین ۱۴۰۰ساعت: ۰۵:۳۲:۳۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)