بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب .

بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب

كسب درآمد با طراحي سايت تجاري موفق براي گوشي موبايل

كسب درآمد با طراحي سايت تجاري موفق براي گوشي موبايل

 

كسب درآمد با طراحي سايت در مشهد  تجاري غالب براي تلفن همراه موبايلكسب درآمد با ساخت سايت تجاري برنده براي تلفن همراه تلفن همراه
تجارت الكترونيك روز آپ تو ديت با پيشرفت ديده گيري رو به رو ميباشد . امروزه با خريد آنلاين ، واحد سنجش صرفه جويي بزرگي در حين و هزينه مي شود و نيز دكان هاي اينترنتي و آنلاين در‌اين فرمان تا حدود متعددي پيروز بوده اند. صنعت عظيم ي تجارت الكترونيك ، امروزه رونق ديده گيري يافته ميباشد و در عين هم اكنون پيش گويي به ارتقا روز آپ تو ديت آن نيز انتظار مي رود. در واقع طراحان اين روز ها بسيار در كوشش بدون شوخي براي تهيه كردن شايسته ترين نوع تجارب كاربري در‌اين نوع موضوع ها مي باشند. از اين رو طراحان تارنما به جهت پرورش روزافزون به كار گيري از گوشي و دستگاه هاي هوشمند مختلف ، سايت هاي تجاري الكترونيكي و خريد از اينترنت را با نوع ريسپانسيو و تلفن همراه فرند پباده سازي مي كنند. به علاوه در كنار اين نوع ساخت سايت ريسپانسيو ، طراحاني كه درباره ي ساخت سايت و بهينه سازي اشتغال دارا هستند ، بر روي توليد قابل انعطاف افزارهاي گوشي به مراد راحتي فعاليت خريد يوزرها متمركز گرديده اند. هم چنين در پباده سازي و ايجاد اين سيرتكامل قابل انعطاف افزارها مي بايست از ارتقا شايان توجه تجربه يوزرها اطمينان نتايج نمود. به اين خواسته در تحت فهرستي از اشكال و ترفندهايي كه در طراحي وب سايت اثر گذار دراين مورد و نيز پباده سازي قابل انعطاف افزارهاي تجاري برنده براي تلفن همراه مايحتاج ميباشد ، تهيه و تنظيم نموده ايم.

۱- تمركز بر روي تصاوير
در دكان هاي اينترنتي آنلاين كه بر اساس فروش توليدها و سرويس ها مختلفي پباده سازي شده اند، به طبع ارائه تصاويري كيفيت خوب و وضوح عالي در جذب نمودن مشتري و به علاوه ارتقاء بازديد و در سود seo وبسايت تاثير بالايي خواهد داشت ، به دليل آن كه چه بسا عده اي كه از روش مشاهده ي عكس هاي توليدات مغازه شما در موتورهاي كاوش جذب وب سايت شما گردند.

۲- استعمال از كليدهاي رنگي و قشنگ
از نظر زيبايي ظاهري نيز اين فاكتور اهميت نسبتا متعددي داشته و با استعمال از كليدهاي رنگي متفاوت ، مخاطب يك ساخت سايت در تشخيص همت بعدي يا اين كه داده ها اساسي ريلكس خيس خواهد بود.

۳- در لحاظ داشتن مورد ها كليدي اصلي
بايستي اعتنا داشت كه به كارگيري از موردها غيرضروري و بيهوده به هم ريخته نمودن برگه موجب هرج و مرج استفاده كننده و به تبعيت آن ، رهاكردن صفحه ها بازديدشده شود و متعاقبا بازگشت دوباره مخاطب به سوي اين سيرتكامل طراحي وب سايت منتفي و اين كاهش آمار بازديد به طور پيوسته تاثير منفي در بهينه سازي خواهد گذاشت. به اين ترتيب با دقت به‌اين فاكتور، حذف موردها غيرضروري و نيز پررنگ سازي توليدات و سرويس ها به علاوه ي دكوراسيون تروتميز آن‌ها و حتي منفعت گيري از منوهاي pull down موجب كاهش داد و فرياد كاربر از طراحي وب سايت شويد.

۴- ساخت انجمن
ساخت‌و‌ساز انجمن و يا اين كه به تصحيح فروم نيز براي ساخت سايت به شدت موءثر خواهد بود . به اين دليل كه براي ساخت و ساز انجمني براي به اشتراك گذاري علايق اشخاص با ديگرافراد، از ترفندهاي متعدد قراردادن قابليت و امكان مشاهده ايده ها و نيز لايك خريداران در رابطه كالا در وب سايت يا اين كه اپليكيشن به كار گيري فرمائيد كه‌اين نظرها ايندكس گرديده در موتورهاي كاوش يكي‌از دست اندركاران مفيد در seo و seo تارنما خواهد بود.

۵- تحليل
در‌پي ي قدم هاي قبل مي بايست بيان كرد كه با آناليز عده اي كه قصد خريد داشته اما پشيمان گرديده اند و جويا شدن انگيزه عدم خريد آنها، به آساني كاركشته خواهيد بود كه در شكل بروز مشكلي در طراحي وب و يا اين كه اپليكيشن در سمت و سوي رفع آن مبادرت نمائيد.

۶- سهولت و سادگي مراحل پرداخت
يك كدام از مورد ها بسيار اساسي كه در طراحي وب سايت فروشگاهي ارزيابي ميگردد ، نيز عينا همين آيتم ميباشد . چرا‌كه از آن جايي كه مهم‌ترين نصيب در وبسايت هاي فروشگاهي آنلاين يا اين كه قابل انعطاف افزارهاي تجاري تلفن همراه ، نصيب پرداخت اينترنتي آن مي‌باشد ، مي قدرت با استعمال از كامپوننت ها و پلاگين هاي اصلي و كاربردي سعي بر ساخت‌و‌ساز روندي سهل و آسان در پرداخت هاي اينترنتي نمائيد. در عين حالا رضايت بازديدكننده از فرايند بي آلايش و سريع پرداخت اينترنتي فروشگاهي مثال و معرفي شخص به شخص ، تاثير بسزايي در آوازه آن مغازه اينترنتي داشته و ارتقاء بازديد و بهينه سازي سايت را به ياروهمدم خواهد داشت.

۷- ارائه داده ها جامع در باب متاع
دقت فرماييد كه طرز و معيار ارائه داده ها مال قضيه اي به شدت اساسي ميباشد تا جزيياتي زيرا رنگ و اندازه و ... را براي با خبر سازي خريدار آماده كند. به اين شكل مي‌توانيد بعد از ارائه ي كالا ، رضايت مشتري را كسب نموده و ايشان را ترغيب به انجام خريد هاي بعدي فرماييد.

۸- ساخت قابليت و امكان جستجوي بي آلايش
در واقع قابليت و امكان جستجوي جنس در مغازه اينترنتي ، مناسب ترين ابزار يوزرها راجع‌به ساخت و پرورش مغازه هاي اينترنتي و قابل انعطاف افزارهاي تجاري گوشي بوده و درين سيرتكامل دكان هاي آنلاين ، يوزرها تارنما به آساني با انجام يك جستجوي بي آلايش حول مال متبوع خويش ، كاركشته به يافتن مال يا اين كه سرويس ها مناسب خويش با خصوصيت هاي مدنظر خويش خواهند بود .


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۲۴:۵۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

فراگيري و پياده سازي كدهاي طراحي وب


front end
ظواهر مهم وبسايت با دو لهجهِ ((علامت گذاري)) به طراحي سايت در مشهد  اسم هاي HTML و CSS ساخته مي شود. يادگيري لهجه هاي آرم گذاري عمل بسيار سادگي ميباشد و در زمان برهه زماني كوتاهي مي‌گردد آنان را يادگرفت.

با به كارگيري از گويش html بدنه اساسي وب سايت ساخته ميگردد. به صورت نمونه همه متون، فيلد ها و بخش هاي وب سايت با به كارگيري از اين گويش درست شده. لهجه css وظيفه رنگ دهي و استايل دهي به بخش هاي تشكيل شده بوسيله html را دارااست. به صورت نمونه منو تارنما با لهجه html درج شده البته رنگ آبي‌رنگ آن را گويش CSS معلوم نموده است و يا اين كه سايه هاي مرتبط با بخش هاي كناري تارنما به طور كامل به وسيله كد هاي css تشكيل شده اند.
كد هاي css از يك‌سري روش به كد هاي html متصل گرديده و به آن ها امر مي دهند:

كد هاي css اينلاين
كد هاي css داخل شيت (head)
كد هاي برون برگه
css هاي اينلاين دقيقا در درون كد هاي html نوشته ميگردند، اين طريق كد نويسي به جهت زمانبر بودن و همچنين سنگين كردن وسعت تارنما ابدا سفارش نمي شود. نحوه دوم تايپ كردن كد هاي css در اولِ صفحه ها html ميباشد و طريق سوم كه شايسته ترين و دوست داستني ترين طريق جانور ميباشد، تايپ كردن كد هاي css در يك شيت ديگر و در غايت اتصال آن كد ها به صفحه هاي html، با به كار گيري از يك خط كد html ميباشد.

يادگيري دو لهجه علامت گذاري سطح اينترنت عمل بسيار سادگي ميباشد و مي توانيد آن را حتي با ويدئو هاي مجاني جانور در سطح اينترنت يادبگيريد. بعداز اينكه بر اين دو لهجه مسلط شديد، بهتر ميباشد تا به سراغ قاب ورك boot strap برويد.
(مراد از قاب ورك، يكسري كتابخانه از گذشته منتشر شده‌است كه به برنامه نويس ها ياري ميكند تا از تايپ كردن بخش اعظمي از كد ها خلاص گردد. قاب ورك ها در كليه گويش هاي نرم‌افزار نويسي نيز كاربرد دارا هستند و هر گويش كادر ورك هاي مختلف مختص به خويش را داراست.)

فراگيري پباده سازي سايتبوت استرپ چه چيزي است؟ (boot strap)
بوت استرپ را ميتوان فرشته نجات طراحان وبسايت دانست. در يكسري سال پيشين بh رويش تلفن هاي هوشمند، اكثري از ترافيك در سطح اينترنت، بوسيله تلفن هاي ياروهمدم واقعه مي افتد. اين قضيه منجر ساخت يك انقلاب در ساخت وب سايت، به اسم ساخت وب سايت ريسپانسيو و يا اين كه واكنشگرا شد. خواسته از ساخت وب سايت واكنشگرا، اين ميباشد كه اندازه هاي وبسايت نسبت به نمايشگر دستگاه آيتم به كار گيري قرار گرفته بوسيله مخاطب تغيير و تحول نمايد.

به صورت نمونه وبسايت مديريو در صفحه ها دستكتاپ با اندازه بدون نقص گشوده مي گردد، ولي هنگامي كه با تلفن هاي همپا به آن برگشت گردد، اندازه آن نسبت به برگه اكران تلفن عوض مي شود، المان ها به مكان كنار هم قرار بيان كردن به طور عمودي قرار مي‌گيرند و در غايت به به كارگيري سهل و آسان خيس استفاده كننده از وب سايت ختم ميگردد.

كاربرد هاي بوت استرپ
ساخت سايت ريسپانسيو در بالا بسيار فعاليت مشكلي بود البته با رونمايي از بوت استرپ اين عمل بسيار سهل وآسان و آسوده شد. بوت استرپ با به كارگيري از كد هاي فراهم جان دار در كتابخانه هاي خويش، هر كاغذ را به يكسري نصيب هم اندازه تبديل ميكند. به صورت نمونه ورقه اساسي تارنما مديريو را به ۱۲ بخش تقسيم ميكند، آن‌گاه نسبت به لحاظ طراح تارنما، ۱۰ بخش اواسط آن به محتواي مهم تارنما مي‌رسد، در همين ۱۰ بخش ۲ بخش به سايدبار (بخش سمت چپ) وبسايت تخصيص پيدا ميكند و ۸ نصيب ديگر نيز مرتبط با مابقي محتوا مي گردد.

حالا وقتي كه فردي با موبايل وارد اين شيت گردد، طبق همين بخش بندي ها و كد هاي بوت استرپ، دو بخش كناري از ۱۲ نصيب حذف ميگردند، ۸ بخش مرتبط با محتواي باقي‌مانده تبديل به ۴ بخش گرديده (كوچك مي شود) و ۲ فسمت سايد توشه نيز به تحت انتقال مي يابد.
اين شيوه فعاليت كادر ورك بوت استرپ بود و ديدني اينجاست كه بدانيد همه اين موردها توضيح داده گرديده تنها با اتصال كد هاي html به يك كدام از كتابخانه هاي بوت استرپ و آن هم در طي بسيار مقداري رخداد مي افتد.

 شما علاوه بر يادگرفتن هاي طراحي وب سايت، مي‌توانيد به يادگرفتن هاي ديگر مرتبط با وبسايت نيز بپردازيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۲:۵۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

تاثير برندينگ در موفقيت كسب و كارها

 


برندينگ فردي يعني:

 


چه‌گونه خويش را به مخاطبان معرفي مي كنيد

چه تصويري از خويش مطرح مي كنيد

چه چيزي شما‌را مخصوص مي نمايد و شمارا از رقباي خويش جداگانه مي نمايد

چه ارزشي را تحت عنوان يك طراح تارنما توصيه مي‌كنيد

هنگامي  طراحي سايت در مشهد مشتري ها به‌دنبال يك طراح وبسايت براي ساختن سايت ايده آلشان مي‌باشند، در‌پي پباده سازي ميگردند كه مدل كاري و شخصيت وي با نوع وب سايت آيتم نظرشان هم خواني داشته باشد.

 


در شرايطي كه در پباده سازي و مدل فردي شما از رنگ هاي پر‌نور و فونت هاي پر رنگ مصرف شده باشد، احتمالا شركتي مثل كمپاني آبميوه هاي ميوه اي كه به‌دنبال بازاريابي توليدات خويش با يك طرح بشاش و ميوه اي ميباشد جذب شما گردد. احتمالاً اين موسسه دربين شما و پباده سازي كه از يك طرح بي آلايش سياه و سپيد در تارنما خويش به كار گيري نموده است، شمارا گزينش خواهد كرد.

 


هر دو مدل مارك هايي كه گفتيم به خودي خويش عالي ميباشند ، ولي هركدام از آنان نمايانگر نوعي از شخصيت پباده سازي مي باشند. بهتر ميباشد بدانيد كه شما در كدام مدل پباده سازي بهتر مي باشيد و ميتوانيد درآمد طراحي وب سايت خويش را بالا خيس ببريد. پباده سازي يك تارنما كه توليد ها ميوه اي با رنگ پر‌نور را اكران مي دهد، يا اين كه پباده سازي تارنما يك دانش سرا لهجه كه عكس هاي جدول هاي هنگامي خويش را نشان مي دهد؟

 


مدل برندينگ خويش را متناسب محترم و مثال هاي پباده سازي خودتان تعيين نماييد، تا بتوانيد به مشترياني كه به سرويس ها شما نياز دارا هستند متصل گرديد و درآمد ساخت وب سايت خويش را ارتقا دهيد.

 


چرا مي بايست بازار غرض خويش را مشخص و معلوم نمائيد

تمركز روي مخاطبان مقصود مي‌تواند هم به شما در جستن مشتري هاي طراحي وب سايت ياري دهد و هم آن‌ها شمارا ريلكس خيس پيدا نمايند.

 


چه‌گونه مي‌توانيم بازار مقصود خويش را بشناسيم؟

 


اوليه از كليه، بايستي مشاهده كنيد به چه چيزي عشق داريد و در كدام قضيه تجربه داريد. آيا دوست داريد يك سايت در قضيه ورزش و تندستي پباده سازي نماييد يا اين كه يك وب سايت فروشگاهي؟

 


چنانچه هدفتان را كسب درآمد از ساخت وب سايت هايي قرار دهيد كه به موضوعات آيتم عشق تان مربوط مي شوند، مي توانيد به دو عامل از رقبا سبقت بگيريد:

 


احتمالا از قبلي مخاطباني را در‌اين دسته ها ميشناسيد كه مي توانند شمارا به مشتريان تازه ارجاع دهند

به طور تقريب مدام پروژه هايي كه بر پايه ي مورد گزينه عشق و علاقه تان باشند، كيفيت بهتري خواهند داشت

خوب ميباشد كه‌اين نكته را هنگام ساخت و ساز پرتفوليو نيز به خاطر داشته باشيد. پروژه هايي را گزينش نماييد، حتي معمولي، كه به مواقعي كه در آن ها علم و تجربه داريد مربوط باشند. در‌اين‌حالت‌ هم حاصل بهتري نتيجه ها ميشود و هم خودتان از اين مراحل بيشتر لذت خواهيد پيروزي.

 

 

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۴۹:۰۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

چگونه برنامه نويس شويم؟ (راهنماي مسير شغلي)

چگونه برنامه نويس شويم؟ (راهنماي مسير شغلي)


همۀ ما طراحي سايت در مشهد   به خير و خوبي مي دانيم كه حالا وب و تلفن هوشمند به قسمت مهمي از معاش روزانه‌مان تبديل شده‌است. روزمره قريه‌ها توشه تلفن هوشمند خويش را ارزيابي مي كنيم و مدام حواسمان به جيب‌هايمان ميباشد تا مبادا تلفن همراه تلفن همراه خويش را در منزل يا اين كه دفتر كار جا بگذاريم به اين دليل كه بيشتر كارها روزانۀ ما از روش به عبارتي تلفن هوشمند انجام مي‌گردد. از پيشنهاد طعام گرفته تا خريد خوراكي و به چنگ آوردن ماشين كرايه اي، كليه از روش تلفن همراه موبايلمان انجام مي‌‎گردد.

بنر آزمايش mbti
همين اهميت وب، تلفن همراه و نرم‌افزار‌ها در معاش سبب گرديده تا در چندين اخير اپليكيشن نويسي به يكي شغل ها پرطرفدار تبديل گردد. اكثري از علم‌آموزان و دانشجو ها با روياي نرم‌افزار نويس شدن و استخدام در كمپاني‌هاي داراي اعتبار اينترنتي در اكنون ادامه علم آموزي مي‌باشند. اما اين هيجان و عشق و علاقه نسبت به نرم افزار نويسي به علم‌آموزان محدود نميشود؛ بخش اعظمي از كساني كه اكنون شاغل مي‌باشند و يا اين كه كسب‌وكار خودشان را دارا‌هستند نيز عشق و علاقه‌‌مند مي باشند تا با يادگيري يكي گويش هاي نرم افزار نويسي مسير شغلي خويش را تغيير‌و تحول دهند و يا اين كه كسب‌وكارشان را از صورت سنتي به شكلي امروزي تبديل نمايند.

حتي واحد سنجش دستمزد اپليكيشن نويس نيز سبب ساز گرديده كه اشخاص متعددي به سمت اين رشته جذب شوند و به يادگيري اپليكيشن نويسي روي آورند. در نوشته‌علمي حقوق و دستمزد نرم افزار نويس چقدر ميباشد؟ به نيكي ترازو حقوق و دستمزد نرم‌افزار نويس را ارزيابي كرديم، ولي عشق و علاقه و كشش اشخاص به نرم افزار نويسي سبب شد تا ما تايپ كردن اين مقاله به پرسش چه‌گونه اپ نويس شويم؟ جواب دهيم. در‌اين مقاله همت داريم تا با ارزيابي زواياي متفاوت، به شما توضيح دهيم كه براي تبديل شدن به يك نرم‌افزار نويس بايستي چه مسيري را طي نماييد و چه چيزهايي را بياموزيد.

استخدام نرم افزار نويس
اپليكيشن نويس چه كسي است و چه كاري انجام ميدهد؟
قبل از آنكه به راز اصل مقاله برويم، مي بايست ادراك جامعي از شغل اپليكيشن نويسي داشته باشيم و بدانيم كه يك اپ نويس دقيقاً چه كاري را انجام ميدهد. يك نرم افزار نويس فردي ميباشد كه با تايپ كردن كدهايي خاص به يك كامپيوتر (يا اين كه هر وسيلۀ هوشمند ديگري) مي گويد كه چه كاري را مي بايست انجام دهد. اين تعريف‌و‌تمجيد كلي شغل اپليكيشن نويسي ميباشد.

با اين حالا، اپ نويس مدرن تعاريف وسيع‌تري دارااست. از جمله يك گسترش‌دهنده اپ (يا اين كه Software Developer)، براي يك مضمون‌ يا اين كه يك طرح گرافيكي كه به وي واگذار گرديده كدنويسي مي‌نمايد و در واقع، به كاميپوتر ميگويد كه چه گونه اين مفاهيم را اجرا نمايند. در صورتي‌كه بخواهيم نمونه ديگري بزنيم، مي بايست بگوييم كه يك توسعه و گسترش‌دهنده اينترنت (يا اين كه Web Developer) با كدنويسي براي پباده سازي سايتي كه به وي ارائه گرديده، آن را ساخته و فعال سازي مي‌نمايد.

در بيشتر مواقع، يك نرم‌افزار نويس در هم اكنون توليد و اخلاق و رفتار چيزي مبتني بر اِلِمان‌هاي پباده سازي فرد ديگري ميباشد. با اين هم اكنون، برنامه نويس ها متعددي هم مي‌باشند كه برنامۀ خاصي را مبني بر طرح خودشان ميسازند (در صورتي فردي ميباشيد كه امكان يادگيري يكسري مهارت را داريد ميتوانيد به چنين نرم افزار نويسي تبديل گرديد).

اكنون كه مي دانيم يك نرم افزار نويس چه كارهايي انجام مي دهد، بهتر ميباشد برويم رمز پرسش اساسي: چه‌گونه نرم افزار نويس شويم؟

چه‌گونه اپليكيشن نويس شويم؟ (راهنماي مرحله به مرحله)
يادگيري اپليكيشن نويسي به هيچ‌وجه فعاليت سادگي وجود ندارد. با اين درحال حاضر، در شرايطي‌كه آن را با بقيه مهارت‌ها و مسيرهاي شغلي مقايسه كنيم، نرم‌افزار نويس شدن شايد گزينش بهتري باشد. ماهيت عمل نرم افزار نويسي بسيار هيجان آور ميباشد و يك اپليكيشن نويس هر روز با بحران‌هاي جديدي روبرو ميباشد كه براي رفعشان نياز به علم بيشتر داراست.

همينطور، برنامه نويس ها در دنياي ديجيتال مدرن اين زمان را دارا‌هستند تا براي خودشان عمل نمايند، در هر ساعتي كه دوست دارا‌هستند عمل نمايند و يا اين كه حتي، از منزل و به طور دوركاري پروژه‌هايشان را پيش ببرند.

همان گونه كه مي بينيد عارضه ها گوناگون و منطقي وجود دارااست كه يك شخص بخواهد نرم افزار نويسي خاطر بگيرد. درپي تلاش مي كنيم تا آنچه براي تبديل شدن به يك اپ نويس بايستي بدانيد را با جزئيات برايتان توضيح دهيم.

قدم اوليه: چرا مي خواهيد اپليكيشن نويس گرديد؟
او‌لين و شايد مهم ترين بخش از اين تصميم، اين ميباشد كه عوارض خويش را براي تعيين اين مسير شغلي بدانيد. پيشنهاد ميكنيم كه پرسش‌هاي پيش رو را يك توشه بخوانيد و كوشش فرمائيد به آنان جواب دهيد. اين جواب‌ها در تعيين مسير شغلي‌تان بسيار تاثيرگذار خواهند بود:

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۱۰ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

چگونه از وب سايت كسب درآمد كنيم

چگونه از وب سايت كسب درآمد كنيم


درآمدزايي از وبسايت

يكي‌از طراحي سايت در مشهد  رايج ترين سوالهاي درباره‌ي تارنما هاي اينترنتي اين ميباشد كه يك سايت چه طور قادر است درآمدزا باشد. جواب بدين پرسش نياز به آناليز روي اشكال وبسايت ها داراست. اينكه چه اينترنت سايتي با چه هدفي فعال سازي مي‌گردد بر شيوه و واحد سنجش درآمد آن اثر گذار ميباشد. ابتدا به نظارت علت هاي فعال‌ساز‌ي وبسايت مي‌پردازيم و آن‌گاه مورد هاي مو جود را به خواسته كسب درآمد از روش وب تحليل ميكنيم.

اساسا سايت هاي اينترنتي با علت هاي مختلف راه‌اندازي ميشوند. بعضي فقط يك وبسايت جهت قراردادن داده ها بيشتر درباره ي يك كمپاني ، رشته يا اين كه شغل ها ميباشند و صاحبين آن ها علت اي براي جذب مشتري بوسيله تارنما ندارند. البته تيم ديگري از تارنما ها مرتبط با مشاغلي مي گردند كه مايلند از روش وب نيز مشتري جذب نمايند. درآمد اين تارنما ها در واقع از روش جذب مشتري براي آن كمپاني يا اين كه رشته ميباشد. تارنما اينترنتي براي آنان ابزاري ميباشد براي تبليغات سرويس ها يا اين كه محصولاتشان.

در همين حالا بعضي وبسايت ها هم معرف سرويس ها يا اين كه محصول ها كمپاني خاصي نيستند و تنها خودشان در نقش يك محل كسب درآمد بازي نقش مي نمايند. براي مثال وب سايت هايي كه با علت جذب اطلاع رساني و يا اين كه حق اشتراك پباده سازي مي‌شوند.

مجموعه ديگري از وب سايت ها هم علت هاي مالي ندارند كه آيتم دعوا ما نيستند و از پرداختن به آن ها صرف حيث مي‌كنيم.

چه گونه از تارنما كسب درآمد كنيم؟

حالا پرسش اين ميباشد كه چه گونه از سايت كسب درآمد كنيم در‌حالتي كه بازديد كننده نباشد مشتري وجود ندارد در سود درآمدي دركار نخواهد بود. براين اساس مي بايست شكل پرسش را اين چنين تصحيح كنيم كه به چه شكل يك وبسايت قادر است بازديد كننده داشته باشد و از چه نحوه مي‌تواند با ارتقاء تعداد بازديد كننده به درآمد رسد.

يكي‌از مهم‌ترين شيوه هاي جذب مشتري براي وبسايت هاي شركتي و شغل ها بهينه سازي و seo وبسايت ميباشد يعني وبسايت آن كمپاني به گونه اي كارآمد و موءثر براي موتورهاي جستجوگري (بهينه سازي) مثل گوگل پباده سازي و seo گردد. براين اساس درصورتي كه كسي كلمه و واژه مرتبط با سرويس ها يا اين كه توليد ها آن كمپاني را در گوگل كاوش نمايد يكي‌از آيتم ها وبسايت كمپاني متبوع ميباشد. براين اساس با ارتقا جايگاه تارنما در گوگل مي قدرت تعداد بازديدكننده وبسايت را نيز ارتقاء اعطا كرد. هيچگاه نبايد فراموش كرد بازديد كنندگاني كه از اين‌شيوه وارد تارنما مي‌شوند در‌پي چيزي مي‌باشند كه ميخواهند پس احتمال اينكه مشتري آن وبسايت باشند زياد ميباشد.

راه و روش ديگر براي وب سايت هاي شغل ها ، تبليغات اينترنتي ميباشد در واقع تبليغ براي بازديد از وبسايت آن كمپاني در وب. اين تبلغات مي‌تواند در تارنما هاي مختلفي شكل بگيرد. تبليغات متمركز مثلا مهم‌ترين اين طريق هاست كه مشورت كردن كسب و فعاليت اينترنتي ميتوانند شمارا در رابطه طريق هاي تبليغات متمركز امداد دهند.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۸:۵۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

روش هاي كسب درآمد از سايت

 


۸.ضبط پادكست و اشتراك‌گذاري روايت‌هاي الهام‌نصيب

كسب درآمد از وب - ضبط پادكست و اشتراك‌گذاري روايت‌هاي الهام‌نصيب

 


پادكست‌ها  طراحي سايت در مشهد   اينك فوق‌العاده داغ ميباشند و استدلال خير و خوبي دارا‌هستند. با مشغله‌هايي كه در معاش‌مان داريم، اشخاص بيشتري پيرو طريق‌هاي سريع‌خيس و مفيدتر براي اخذ يك محتوا مي‌باشند. پادكست‌ها مجال فوق‌العاده‌اي را براي جذب كاربر و كسب درآمد آنلاين آماده مي‌نمايند.

 


۹.ملحق شدن به يك كمپاني پاره وقت (يا اين كه مجموع وقت) از خط مش به دور

درحاليكه بيشتر ايده‌هاي مرتبط با كسب درآمد آنلاين كه تا اينجا پوشش داديم در كنار يك شغل اساسي قابل انجام ميباشند، درصورتي كه در‌پي تغيير تحول بدون نقصِ شغلتان و آغاز كسب‌وكار آنلاين مي‌باشيد هزاران كمپاني در پي استخدام شما ميباشند و برايشان اهميتي ندارد شما كجا معاش مي كنيد. دوركاري اين زمان را به شما مي‌ذهذ تا از روال فعاليت سنتي مسافت گرفته نوع جديدي از كسب‌ درآمد را تجربه فرماييد.

 


۱۰.آزمايش اينترنت‌وبسايت‌ها

كسب درآمد از وب - آزمايش اينترنت‌تارنما‌ها

 

 

 

 


شما احتمالأ ايده نسبتأ قدرتمند نسبت به پباده سازي و طراحي وب خوب داريد. آيا پباده سازي آن پاك ميباشد و به سادگي مي گردد با آن عمل كرد؟ آيا محتوا معنادار ميباشد؟ خوشبختانه اشخاص متعددي آن خارج مي باشند كه ميخواهند اذهان شما‌را در خصوص ارزيابي تارنما و نحوه‌هاي بهبود يك وبسايت بشنوند و حتي پول خير و خوبي براي گسترش سايتشان پرداخت مي‌نمايند .

 

 

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۷:۲۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

۷ روش كسب درآمد از سايت قابل اجرا در ايران

۷ روش كسب درآمد از سايت قابل اجرا در ايران

 

كسب درآمد از طراحي سايت در مشهد  وبسايت شايد هنگامي چندان قابل تصور نبود، البته اين ايام با وجود ميليون ها تارنما اينترنتي و ارتقا روز افزون خريد با اينترنت و معاملات آنلاين كه روز آپ تو ديت هم به تعداد آن ها افزوده ميگردد ديگر كسب درآمد از وب سايت فعاليت به دور از خيالي وجود ندارد.

همونطور كه ميدونيد غرض وبسايت كارنوين اين است كه به شما روش فعال‌ساز‌ي كسب و عمل اينترنتي و كسب درآمد رو از وبسايت اينترنتي خاطر بده، گرچه شيوه هاي مختلفي براي كسب درآمد از وب مي‌باشد، البته طريق هايي كه در وب سايت كارنوين فراگيري داده ميشه نياز به داشتن يك سايت اينترنتي داره.

براي كسب درآمد از تارنما نحوه هاي مختلفي وجود داره كه درين نوشته‌ي علمي به ۷ سبك اثبات گرديده اشاره ميشه كه فعلا اكثري از تارنما هاي اينترنتي اهل ايران از همين نحوه ها كسب درآمد ميكنند.

براي كسب درآمد از طريق هاي نقل شده نياز بهتر ميباشد كه به طبع يك تارنما داشته باشيد.
درصورتي كه هنوز براي طراحي وب مبادرت نكرده ايد مي توانيد از يادگرفتن هاي بدون‌پول وردپرس فعاليت خويش را آغاز كرده و همين امروز يك وب سايت ماهر براي كسب و فعاليت اينترنتي تان فعال‌سازي فرماييد.

سبك كسب درآمد از مغازه آنلاين
فعال‌سازي مغازه اينترنتي يكي‌از شايسته ترين طرز هاي كسب درآمد از روش وبسايت است.
در حالتي‌كه سايتي داريد كه تعداد بازديد كننده قابل قبولي داشته و همينطور قادريد تا محصولاتي رو براي مغازه اينترنتي خويش تهيه و تنظيم فرماييد، مي‌توانيد با فعال سازي مغازه اينترنتي به كسب درآمد از بازديد كنندگان خويش بپردازيد.

وقتي كه سخن از دكان اينترنتي ميشه، همگي به انديشه وبسايت بزرگي زيرا ديجيكالا ميفتن. البته براي استارت لزومي ندارد نگران وجود رقباي قدري زيرا اين تارنما باشيد.
همين امروز بخش اعظمي از دكان هاي اينترنتي خير چندان مشهور درآمدهاي بسيار بالايي از روش فروش فرآورده دارا هستند.

قرار وجود ندارد از به عبارتي روز اوليه يك مغازه مثل ديجيكالا خط مش بي اندازيد، فقط كافي ميباشد محصولاتي براي فروش داشته باشيد يا اين كه بتوانيد اين توليدها را تنظيم فرمائيد. مثلا در صورتيكه چشم باشيد، صفحه ها اكثري در اينستاگرام و همينطور شبكه هاي بيشماري در تلگرام مي باشند كه به فروش توليد ها خويش مي پردازند و اما درآمد خير و خوبي هم دارا‌هستند.

شما هم مي‌توانيد از تخصص، علم يا اين كه تجربه خويش به كارگيري كرده و محصولاتي رو ساخت يا اين كه تهيه و تنظيم نمائيد و آن‌گاه با فعال سازي يك دكان اينترنتي به درآمد زايي خويش بي افزاييد.

دو نكته كه بايستي به خيال و خاطر داشته باشيد:
۱٫ مسلما نبايد عظيم آغاز فرماييد: مورد نياز وجود ندارد براي فعال سازي يك دكان اينترنتي به تفكر ساخت و ساز سايتي زيرا ديجيكالا باشيد، مي‌توانيد با توليد ها كمتر و ولي تخصصي خيس و مربوط به زمينه تارنما خويش استارت كرده و به‌تدريج آن را بسط دهيد. از جمله با تارنما فروش اينترنتي بدليجات يا اين كه فروش اسباب و اثاث چرم استارت نمائيد. فقط كافي ميباشد در صدر روي يك مسئله و يك نوع محصول تمركز نمائيد.

۲٫ براي فعال‌ساز‌ي دكان اينترنتي نياز به عمل پيچيده يا اين كه هزينه بالايي وجود ندارد: براي داشتن دكان نيازي وجود ندارد تا هزينه بالايي براي پباده سازي يا اين كه اپ نويسي سايت خويش بپردازيد، در صورتيكه وب سايت خويش را با وردپرس فعال‌ساز‌ي كرده باشيد مي‌توانيد با استعمال از پلاگين هاي وردپرس يك دكان اينترنتي ماهر ساخت‌و‌ساز نماييد. همينطور فعلا مغازه سازهاي بخش اعظمي ميباشند كه به شما در راه و روش پرتاب كردن مغازه اينترنتي امداد ميكنند.

سبك كسب درآمد از آزاد كاري يا اين كه Freelancing
عده اي كه قصد كسب درآمد از وب رو دارا‌هستند در ادامه روشي براي درآمد زايي سريع ميشوند، گرچه در حالتي كه با چنين ذهنيتي وارد حوزه كسب و عمل اينترنتي و كسب درآمد از وبسايت گرديد، مطمئنا نا آرزو خواهيد شد، زيرا چيزي با تيتر كسب درآمد سريع و يك شبه از وب وجود نداره، البته در شيوه آزاد كاري ميتونيد در طول كمتري نسبت به شيوه هاي ديگر به درآمد آنلاين دست پيدا نمائيد.

آزاد كاري يا اين كه freelancing در معناي انجام پروژه هاي متعدد اشخاص، بوسيله فرد شما ميباشد، يعني چنانچه شما در موضوع خاصي مهارت، علم يا اين كه تخصص داريد ميتونيد انجام پروژه هاي متعدد رو به دست گرفته و پس از انجام آن عمل هزينه اي رو اخذ نمائيد.

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۰:۰۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

چرا بايد جاوا اسكريپت (JavaScript) را همين الان ياد بگيريم؟

چرا بايد جاوا اسكريپت (JavaScript) را همين الان ياد بگيريم؟


اين طراحي سايت در مشهد  ايام به طور تقريب هركسي كه دستي در نرم افزار‌نويسي داراست با گويش جاوا اسكريپت آشناست، اين لهجه به همپا HTML و CSS اساس و پايه صفحه ها اينترنت را تشكيل ميدهند، علاوه‌بر آن از آنجايي كه به راحتي به وسيله كل مرورگرهاي امروزي پشتيباني و اجرا مي‌گردد و نياز به IDE خاصي ندارد به يكي‌از دوست داستني‌ترين گويش‌هاي اپ‌نويسي تبديل شده‌است.

چرا مي بايست جاوا اسكريپت (JavaScript) را همين حال حاضر حافظه بگيريم؟
هرچند در قبلي جاوا اسكريپت يك لهجه اسكريپت‌نويسي براي صفحه ها اينترنت بود، البته امروزه به يكي‌از پر استفاده‌ترين گويش‌هاي نرم افزار‌نويسي تبديل شده‌است، درپي با هميار آي تي همپا باشيد تا با هم به چك اين لهجه دوست‌داشتني بپردازيم و بدانيم چرا مي بايست همين شرايط كنوني اين گويش را بياموزيم.

امروزه جاوا اسكريپت در پلتفرم‌هاي بسيار متعددي قابل استعمال ميباشد و ديگر فقط به صفحه هاي اينترنت خلاصه نمي شود، در منطقهي وب شي ها، بلاكچين، اپليكيشن‌نويسي سمت سرور، اپليكيشن‌نويسي اندرويد، آي‌وي‌اس، ويندوز و… حدودا مي‌قدرت رد پاي اين لهجه دوستداشتني را در هرجايي رويت كرد!

البته پيش از اينكه با هم به محاسبه مزاياي جاوا اسكريپت بپردازيم بد وجود ندارد مقداري درخصوص تاريخچه و طريق‌ي صورت‌گيري اين گويش بدانيم.

جاوا اسكريپت چه‌طور صورت گرفت؟
يك سري سال پيش صفحه ها اينترنت فقط از تگ‌هاي معمولي‌ي HTML توليد مي‌شدند، اين صفحه ها به طور كامل استاتيك بودند و قابليت و امكان تغيير تحول از سمت استفاده كننده در آنها وجود نداشت، به همين عامل كمپاني نت‌اسكيپ كه ارائه‌دهنده‌ي يك كدام از مرورگرهاي دوست داستني آن مدت بود تصميم گرفت زباني براي ساخت‌و‌ساز تغيير تحول در صفحه ها اينترنت و پوياسازي آن ها توليد نمايد، به همين ادله از يك كدام از پرسنل خويش يعني برندان آيك خواست زباني بي آلايش براي اين غرض ساخت و ساز نمايد.

اين گويش در صدر با اسم Mocha منتشر شد و بعداز آن به LiveScript و در غايت به JavaScript تغيير‌و تحول اسم بخشيد، در صدر بخش اعظمي از اشخاص اين گويش را مساوي لهجه جاوا مي‌دانستند در حالي كه‌اين دو لهجه به طور كامل با هم مختلف بوده و فقط در اسم‌شان شباهت دارا هستند (درصورتي كه دوست داريد بيشتر با گويش جاوا آشنا گرديد مي توانيد به فراگيري جاوا چه مي‌باشد كه تا قبل از اين در هميار آي تي منتشر شده است رجوع‌كنيد)

در آخر نيز به جهت برد‌هاي جاوا اسكريپت در صفحه ها اينترنت، كمپاني مايكروسافت بدون چاره شد پشتيباني از آن را به مرورگر دوست داستني آن روز ها يعني وب اكسپلورر بيفزايد و همين دستور منجر بسط و برد بيشتر اين گويش شد.

چرا مي بايست جاوا اسكريپت را خاطر بگيريم؟!
به جثارت مي‌اقتدار ذكر كرد شما با يادگيري اين گويش از پس انجام هركاري برخواهيد آمد، براي اكثر پلتفرم‌ها قابليت و امكان اپ‌نويسي با لهجه جاوا اسكريپت وجود دارااست، ولي بعضي از عارضه ها براي يادگيري اين گويش عبارتند از:

جاوا اسكريپت مجاني ميباشد!
براي كدنويسي جاوا اسكريپت احتياجي به IDE‌هاي سنگين و يا اين كه مبلغي نخواهيد داشت، فقط كافيست كدهاي خويش را در يك پوشه با پسوند JS. نوشته و ادامه‌ي فعاليت را به مرورگر وب‌تان پسپاريد، امروزه همگي مرورگرها از جاوا اسكريپت پشتيباني مي‌نمايند، شما ميتوانيد به راحتي كدهاي مندرج به‌اين لهجه را به وسيله مرورگرتان اجرا و عيب‌يابي (ديباگ) فرمائيد، آن‌هم سواي نياز به هيچ نرم‌افزار‌ي جانبي و مازاد!

 


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۷:۴۶:۳۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

عوامل كليدي در تعيين طراحي وب

طراحي وب ماهر
عامل ها كليدي در تعيين طراحي وب ماهر
1_كدنويسي
كدنويسي يا  طراحي سايت در مشهد  اين كه به اصطلاح رمزنگاري يك كلمه رايج در اپليكيشن نويسي ميباشد.بعضي در تارنما هايي كه

در كد نويسي تارنما هايي كه پباده سازي مي نمايند مهارت دارا‌هستند.بعضي ديگر از تارنما ها ممكن ميباشد

به اپ نويسي مستقل و منحصربه‌فرد بپردازند.شما مي بايست امكان هاي اينترنت سايتتان را معلوم فرماييد تا

طراح اينترنت بتواند بفهمد كه از چه روشي براي رمز گذاري در سايتتان به كارگيري نمايد.

2_تجربه
به مثال هايي كه يك كمپاني ساخت وب سايت در وب سايت خويش قرار مي‌دهد برويد و آنان‌را محاسبه فرماييد.

آيا رنگ ها در وب سايت هماهنگي داراست؟آيا مجموع لينك و پيوند ها به صدق درج شده‌است؟

آيا سرعت بار گذاري خوب ميباشد؟آيا تكان در آن تارنما ها ريلكس ميباشد؟

طراحي وب سايت ماهر
3_سبك
همه طراحان اينترنت مدل خاص خويش را دارا هستند.كليه مثال فعاليت ها را محاسبه نمائيد و بسنجيد

كه درصورتي كه سايتشان مربوط به كارشما هم نبود براي شما ديدني ميباشد يا اين كه نه؟

مدل آيتم عشق خويش را گزينش نمائيد.

4_تكنولوژي
شما بايستي در پي فردي باشيد كه در مورد تنظيمات وبسايت و گزينش لهجه براي

وب سايت شما،آپ تو ديت باشيد و قابليت به كارگيري از وبسايت هاي توسعه يافته را در سايتتان نظر نمائيد.

طراحي وب ماهر
5_سئو
seo موتور جست و جو (بهبود seo) يك ضرورت اساسي ميباشد.چنانچه شما خواستار

چشم شدن سايتتان در گوگل باشيد مطلقا به خاطر داشته باشيد كه طراحي وب سايت

ماهر شما مي بايست از نگاه seo تماما بي عيب و نقص باشد.

6_خدمات
اطمينان نتايج فرماييد كمپاني پباده سازي سايتي كه تعيين مي‌كنيد كل نياز هاي شما برطرف

رفع خواهد كرد. در غير اين شكل مي بايست هزينه اي دو برابر پرداخت فرماييد

تا وبسايت شما به صورت دلخواهتان پباده سازي گردد.

ساخت سايت ماهر
7_قيمت گذاري
هزينه ساخت سايت معمولا به نياز هاي و منظور هاي شما بستگي داراست.

كه مسلما پباده سازي سفارشي يك تارنما،ارزش بالاتري داراست و شما باصرف

هزينه بيشتر به طبع يك وبسايت بهتر خواهيد داشت.

8_شرايط پرداخت
وضعيت پرداخت براي هر كمپاني طراحي وب سايت با ساخت سايت تضاد و مغايرت دارااست.

نسبتاً بيشتر طراحان اينترنت پيش از استارت پروژه 50 درصد از تمام

هزينه ساخت سايت را از درخواست كننده اخذ نمايد.

ساخت وب سايت ماهر
قطعا هنگامي بازديد كنندگان از برگه مهم شما:
خوششان بيايد وارد صفحه ها داخلي گرديده و جذب سايت شما ميگردند.پس در سود

معين مي گردد كه ساخت‌و‌ساز محتوي خودي نشان ميدهد و براي سايرافراد ديدني ميشود.

در اينجا در حالتي‌كه اشخاص وب سايت شما‌را ديدن نمايند و آيتم پسندشان قرار گيرد پيشنهاد مي‌دهند.

ضمننا چنانچه ساخت سايت فردي خير در صفحه هاي داشته باشيدبه راحتي مي‌توانيد كاري

بكنيد كه يوزرها مشتاق ديدن تارنما شما شوند.مهمترين نكته در كسب و عمل هاي اينترنتي

همين ميباشد كه در وبسايت خويش تغييراتي انجام بدهيد كه بهينه سازي شما

عالي خواهد شد و منجر ارتقاء فروش تجارت شما ميشود.

6


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۵۲:۰۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

شيوه ساخت فوتر ثابت

شيوه ساخت فوتر ثابت


درين نوشته‌ي علمي آموزشي همت داريم ت ا يك تكنولوژي نو و كاربردي و طراحي سايت در مشهد  را در حوزه ساخت سايت چك كنيم. به كارگيري از اين تكنولوژي، فوترهايي امن و مطمئن را براي ما تضمين خواهد كرد. به‌اين شكل كه با وجود هر واحد سنجش محتواي تارنما، فوتر ما در زير ورقه اينترنت‌وب سايت به طور اثبات قرار خواهد گرفت.

در وقتي‌كه سرگرم طراحي وب خويش مي باشيد، ممكن ميباشد با مشكلي همچون آنچه در تصوير پايين مشاهده ميكنيد مواجه گرديد.

 

اين ناهماهنگي لايه‌ها عموما وقتي صورت خواهد اعطا كرد كه تارنما شما دارنده محتواي نادر باشد و از طرفي ديگر شما براي فوتر اينترنت‌وب سايت خويش جايگاهي استاتيك در تحت بدنه وب سايت، تعريف و تمجيد كرده‌باشيد.

در فيض آن، از آنجايي كه محتواي كافي براي هدايت فوتر به ذيل برگه تارنما نيست، فوتر در ميانه كاغذ قرار خواهد گرفت و خلأ متعددي در زير كاغذ و در ذيل فوتر بوجود خواهد آمد.

تكنيك
در ساخت وب سايت جهت پرهيز از مشكلي كه در صدر اشاره شد، مي‌اقتدار از تكنولوژي فلكس جعبه كه ابزاري فوق توسعه يافته در CSS3 ميباشد و براي تطبيق لايه‌ها بكار برده‌مي گردد، منفعت گرفت.

كاغذ اكران ما، دربرگيرنده هدر، نصيب مهم و فوتر مي باشد.

در متن ذيل،كدهاي html نشان داده گرديده‌اند كه هيچ چيز فوق‌العاده‌ و اضافه‌اي در آنان نيست.


...

...

...


جهت فعال كردن تكنولوژي فلكس جعبه كافي ميباشد براي body امر display:flex را قرار دهيد و flex-direction را به مقدار column تغيير‌و تحول دهيد ( به طور پيش‌فرض مقدار آن row ميباشد كه يك لايه افقي ميباشد.) از طرفي ديگر، هم براي تگ html و هم براي تگ body مي‌بايست height را برابر 100% در اختيار بگذاريم، با اين‌عمل تمام كاغذ نمايشي ما به نظر عمودي لبريز مي شود.

html{
height: 100%;
}
body{
display: flex;
flex-direction: column;
height: 100%;
}
اكنون وقت آن ميباشد كه پيكربندي ما يحتاج را جهت انتخاب معيار فضاي اشغالي براي هر قسمت مشخص و معلوم كنيم. ما اين‌عمل را ميتوانيم به امداد خصوصيت‌هاي تعريف‌و‌تمجيد گرديده براي فلكس‌جعبه انجام دهيم.

اين سه مشخصه براي فلكس جعبه را مي‌اقتدار باهم و به طور يك فرمان نوشت:

Flex-grow: معين مي‌نمايد چه واحد سنجش از خلأ آزاد در container براي يك عنصر تخصيص داده گردد.

Flex-shrink: معين مي‌نمايد در هنگامي‌كه فضاي كافي براي كليه عنصرها نيست، يك عنصر به چه ترازو كوچك گردد.

Flex-basis: اندازه پيش‌فرض براي يك عنصر.

ما انتظار داريم تا نصيب هدر و فوتر اينترنت‌وب سايت ما صرفا به ميزاني كه نياز دارا‌هستند، گوشه و كنار اشغال نمايند و باقي فضاي مو جود براي محتواي اساسي تارنما ما ذخيره گردد.

امرها CSS مرتبط با لايه‌هاي فوق‌الذكر همچون اوامر ذيل خواهد بود:

header{
/* We want the header to have a static height,
it will always take up just as much space as it needs. */
/* 0 flex-grow, 0 flex-shrink, auto flex-basis */
flex: 0 0 auto;
}
.main-content{
/* By setting flex-grow to 1, the main content will take up
all of the remaining space on the page.
The other elements have flex-grow: 0 and won't contest the free space. */
/* 1 flex-grow, 0 flex-shrink, auto flex-basis */
flex: 1 0 auto;
}
footer{
/* Like the header, the footer will have a static height - it shouldn't grow or shrink. */
/* 0 flex-grow, 0 flex-shrink, auto flex-basis */
flex: 0 0 auto;
}
براي آنكه شيوه سعي اين تكنولوژي را ملاحظه كنيد كافي ميباشد بر روي دكمه دمو كه در زير نوشته‌علمي قرار گرفته‌ميباشد، كليك فرماييد.

با ياري دكمه صورتي رنگي كه در پوشه دمو براي شما تنظيم شده است مي توانيد محتواي مو جود در تارنما را تغيير تحول دهيد. اين دكمه به شما امداد خواهد كرد كه چگونگي تطبيق لايه‌ها و هدايت فوتر به انتهاي شيت را با دقت به واحد سنجش محتواي تارنما به خير شعور نماييد.

سود‌گيري
به عبارتي‌طور كه مشاهده مي كنيد تكنولوژي فلكس جعبه در حوزه ساخت سايت بسيار قوي ظواهر شده است. همه مرورگرهاي شناخته‌گرديده و مرسوم آن را پشتيباني مي‌نمايند. ولي استثناء كوچكي نيز وجود داراست و آن اين ميباشد كه‌اين خصوصيت در مرورگرهاي IE9 به بالا بصورت امن اجرا شود.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۶ دى ۱۳۹۹ساعت: ۰۱:۰۲:۳۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)