بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

چگونه برنامه نویس شویم؟ (راهنمای مسیر شغلی)

چگونه برنامه نویس شویم؟ (راهنمای مسیر شغلی)


همۀ ما طراحی سایت در مشهد   به خیر و خوبی می دانیم که حالا وب و تلفن هوشمند به قسمت مهمی از معاش روزانه‌مان تبدیل شده‌است. روزمره قریه‌ها توشه تلفن هوشمند خویش را ارزیابی می کنیم و مدام حواسمان به جیب‌هایمان میباشد تا مبادا تلفن همراه تلفن همراه خویش را در منزل یا این که دفتر کار جا بگذاریم به این دلیل که بیشتر کارها روزانۀ ما از روش به عبارتی تلفن هوشمند انجام می‌گردد. از پیشنهاد طعام گرفته تا خرید خوراکی و به چنگ آوردن ماشین کرایه ای، کلیه از روش تلفن همراه موبایلمان انجام می‌‎گردد.

بنر آزمایش mbti
همین اهمیت وب، تلفن همراه و نرم‌افزار‌ها در معاش سبب گردیده تا در چندین اخیر اپلیکیشن نویسی به یکی شغل ها پرطرفدار تبدیل گردد. اکثری از علم‌آموزان و دانشجو ها با رویای نرم‌افزار نویس شدن و استخدام در کمپانی‌های دارای اعتبار اینترنتی در اکنون ادامه علم آموزی می‌باشند. اما این هیجان و عشق و علاقه نسبت به نرم افزار نویسی به علم‌آموزان محدود نمیشود؛ بخش اعظمی از کسانی که اکنون شاغل می‌باشند و یا این که کسب‌وکار خودشان را دارا‌هستند نیز عشق و علاقه‌‌مند می باشند تا با یادگیری یکی گویش های نرم افزار نویسی مسیر شغلی خویش را تغییر‌و تحول دهند و یا این که کسب‌وکارشان را از صورت سنتی به شکلی امروزی تبدیل نمایند.

حتی واحد سنجش دستمزد اپلیکیشن نویس نیز سبب ساز گردیده که اشخاص متعددی به سمت این رشته جذب شوند و به یادگیری اپلیکیشن نویسی روی آورند. در نوشته‌علمی حقوق و دستمزد نرم افزار نویس چقدر میباشد؟ به نیکی ترازو حقوق و دستمزد نرم‌افزار نویس را ارزیابی کردیم، ولی عشق و علاقه و کشش اشخاص به نرم افزار نویسی سبب شد تا ما تایپ کردن این مقاله به پرسش چه‌گونه اپ نویس شویم؟ جواب دهیم. در‌این مقاله همت داریم تا با ارزیابی زوایای متفاوت، به شما توضیح دهیم که برای تبدیل شدن به یک نرم‌افزار نویس بایستی چه مسیری را طی نمایید و چه چیزهایی را بیاموزید.

استخدام نرم افزار نویس
اپلیکیشن نویس چه کسی است و چه کاری انجام میدهد؟
قبل از آنکه به راز اصل مقاله برویم، می بایست ادراک جامعی از شغل اپلیکیشن نویسی داشته باشیم و بدانیم که یک اپ نویس دقیقاً چه کاری را انجام میدهد. یک نرم افزار نویس فردی میباشد که با تایپ کردن کدهایی خاص به یک کامپیوتر (یا این که هر وسیلۀ هوشمند دیگری) می گوید که چه کاری را می بایست انجام دهد. این تعریف‌و‌تمجید کلی شغل اپلیکیشن نویسی میباشد.

با این حالا، اپ نویس مدرن تعاریف وسیع‌تری دارااست. از جمله یک گسترش‌دهنده اپ (یا این که Software Developer)، برای یک مضمون‌ یا این که یک طرح گرافیکی که به وی واگذار گردیده کدنویسی می‌نماید و در واقع، به کامیپوتر میگوید که چه گونه این مفاهیم را اجرا نمایند. در صورتی‌که بخواهیم نمونه دیگری بزنیم، می بایست بگوییم که یک توسعه و گسترش‌دهنده اینترنت (یا این که Web Developer) با کدنویسی برای پباده سازی سایتی که به وی ارائه گردیده، آن را ساخته و فعال سازی می‌نماید.

در بیشتر مواقع، یک نرم‌افزار نویس در هم اکنون تولید و اخلاق و رفتار چیزی مبتنی بر اِلِمان‌های پباده سازی فرد دیگری میباشد. با این هم اکنون، برنامه نویس ها متعددی هم می‌باشند که برنامۀ خاصی را مبنی بر طرح خودشان میسازند (در صورتی فردی میباشید که امکان یادگیری یکسری مهارت را دارید میتوانید به چنین نرم افزار نویسی تبدیل گردید).

اکنون که می دانیم یک نرم افزار نویس چه کارهایی انجام می دهد، بهتر میباشد برویم رمز پرسش اساسی: چه‌گونه نرم افزار نویس شویم؟

چه‌گونه اپلیکیشن نویس شویم؟ (راهنمای مرحله به مرحله)
یادگیری اپلیکیشن نویسی به هیچ‌وجه فعالیت سادگی وجود ندارد. با این درحال حاضر، در شرایطی‌که آن را با بقیه مهارت‌ها و مسیرهای شغلی مقایسه کنیم، نرم‌افزار نویس شدن شاید گزینش بهتری باشد. ماهیت عمل نرم افزار نویسی بسیار هیجان آور میباشد و یک اپلیکیشن نویس هر روز با بحران‌های جدیدی روبرو میباشد که برای رفعشان نیاز به علم بیشتر داراست.

همینطور، برنامه نویس ها در دنیای دیجیتال مدرن این زمان را دارا‌هستند تا برای خودشان عمل نمایند، در هر ساعتی که دوست دارا‌هستند عمل نمایند و یا این که حتی، از منزل و به طور دورکاری پروژه‌هایشان را پیش ببرند.

همان گونه که می بینید عارضه ها گوناگون و منطقی وجود دارااست که یک شخص بخواهد نرم افزار نویسی خاطر بگیرد. درپی تلاش می کنیم تا آنچه برای تبدیل شدن به یک اپ نویس بایستی بدانید را با جزئیات برایتان توضیح دهیم.

قدم اولیه: چرا می خواهید اپلیکیشن نویس گردید؟
او‌لین و شاید مهم ترین بخش از این تصمیم، این میباشد که عوارض خویش را برای تعیین این مسیر شغلی بدانید. پیشنهاد میکنیم که پرسش‌های پیش رو را یک توشه بخوانید و کوشش فرمائید به آنان جواب دهید. این جواب‌ها در تعیین مسیر شغلی‌تان بسیار تاثیرگذار خواهند بود:

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ دی ۱۳۹۹ساعت: ۰۹:۱۴:۱۰ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)