بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب .

بهترين مرجع مقالات تخصصي طراحي وب

اصطلاحات كاربردي در طراحي سايت

Static page
كاغذ اثبات و هميشگيي ميباشد كه در هنگام ورود به يك طراحي سايت در مشهد مرور گر براي همگي فعاليت بران و به كار گيري نمايند گان از آن برگه نشان داده ميشود و تغييري ندارد .

Web server
سرور اينترنت ، طرحي ميباشد كه بر روي سيستمي كه از روش آن به وب متصل ميشويد نصب مي‌شود . سرور هاي اينترنت ،واژه و كلمه و يا اين كه چيزي كه در پي آن هستيد را به موتور جست و جو گر متبوع مي‌رساند .

Home page
هوم پيچ ، ورقه اي ميباشد كه به اصطلاح به آن منزل گفته مي‌گردد . اين شيت ،او‌لين شيت و يا اين كه به عبارتي ورقه رويي نماد دهنده هر وبسايت است ، كه به محض ورود به آن وبسايت اكران داده شود .

Intro
اينترو در واقع گيف و يا اين كه كارتوني ميباشد به طور پشت بند هم تكرار شود . اين گيف را براي جلوه قشنگ خيس در اولِ هر وبسايت قرار مي‌دهند .

سئو
seo در واقع به عبارتي گروهي از برنامه نويس ها و طراحان وب سايت ها مي‌باشند كه وب سايت را اداره مي نمايند . مقصود مجموعه بهينه سازي ارتقا امتياز و كيفيت وب سايت شان در وب و ميان تارنما هاي ديگر است .

Ranker
رانكر وقتي كه يك مخاطب وب در موتور جست و جو گري در درحال حاضر سرچ كردن است فعال ميگردد . رانكر مرور گر متبوع تان ، با رعايت آن چه در حالا تايپ مي باشيد و آن چه بيش ترين ترازو سرچ را در آن مرور گر داراست ، به شما سفارش مي‌دهد .

Web Page ( برگه‌ي وِب )
به تيم اي از تصاوير و نوشته‌ها كه به طور يك شيت از روش وب قابل دسترسي ميباشند ، شيت اينترنت مي گويند .

Web Site ( وبسايت )
پايگاهي بر روي فضاي مجازي وب ، دربرگيرنده تيم اي از صفحه هاي اينترنت ( Web Page ) ميباشد ؛ كه بوسيله نشاني مخصوصي ( Domain ) از روش وب قابل دسترسي ميباشند . اين كاغذ‌ها قادر است دربردارنده خبر‌ها ، تصاوير ، داده ها علمي و تجاري ، تبليغات و ... باشد .

Domain ( اسم )
اسم در بين‌المللي مخصوصي كه براي هر تارنما تصويب مي گردد و تحت عنوان نشاني آن تارنما محسوب مي گردد .


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۵۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

ايجاد ارتباط ميان پست ها در طراحي سايت

اعتقاد و باور نتايج نماييد كه هر پست به نوشته ديگري طراحي سايت در مشهد كه شما نوشته ايد گشوده ميشود در هنگام تايپ كردن مطالب نو پست هاي كهن تري را كه مرتبط با قضيه ميباشد مجدد مرور فرماييد و به پست جديدي كه به تازگيً منتشر نموده ايد در طراحي وب سايت لينك دهيد. چه‌گونه ما صرفا روز از رسانه اساسي براي پوشش تي سي اف در تنها روز به كار گيري كرديم. فيض بك لينك و پيوند با با كيفيت چون برخي از پوشش ها به طور سنديكايي در ساخت سايت انجام يافته ميباشد.
فراهم آزمون كردن براي خودتان مي باشيد اين راهنما را براي تايپ كردن زمين هارو كه در واقع عمل مي نمايد ، ارزيابي نماييد درين پست يك بارگيري بدون‌پول نيز پيدا خواهيد كرد كه قابليت پلاگين و بازي را در طراحي وب سايت سهل و آسان مي نمايد. اشتراك گذاري در ساخت سايت يكي معمولي ترين روش هاي اخذ بك پيوند لينك دادن به وب لاگ هاي ديگر خودتان ميباشد. بخش اعظمي وقت ها عموم نعمت را بر مي گردانند ميزباني مجلات اشتراك گذاري هفتگي را در بلاگ خويش صاحبخانه فرماييد.


ارسال پيام در ساخت سايت
وبلاگهاي مفيدي را با داده ها اثرگذار بنويسيد و سپس آن ها را مانند خل وچل ارسال فرمائيد. با به كارگيري از مقاله ها لينك و پيوند بايت خوب ميباشد كه از شيوه فيلد استعمال نمائيد در صورتي‌كه ساخت سايت خويش را با محتواي حقيقتاً خوب تهيه و تنظيم نماييد آن ها خواهند آمد و به شما لينك و پيوند مي‌دهند ممكن ميباشد از تعداد كساني كه ظواهر مي‌شوند در ساخت سايت شگفت زده گرديد. در اينجا مثالي از پست طعمه پيوندي را كه ما نوشتيم ، آورده ميباشد كه منجر ساخت مي‌شود.
بك پيوند هاي متعددي در طراحي وب ما گرديده‌است و همينطور به صورت مداوم بازتوييت و سهام اجتماعي را هر مجال كه به موسسه ها نام برده در پست ارسال كنيم ، ايجاد مي‌كنيم ساخت محتواي مطلوب در طراحي وب در آغاز مطمئن گرديد كه تحقيق در امر كليد واژه و كلمه بهينه سازي خويش را جاري ساختن داده ايد. تايپ كردن مطالب اينترنت مختلف از گونه هاي ديگر تايپ كردن ميباشد ، به اين ترتيب يقين نتايج فرمائيد كه بلاگ هاي شما صميمانه خواننده ميباشند و از نقاط گلوله ليست هاي شماره دار ميباشد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۵۲:۲۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

عوامل مهم طراحي سايت

وب مملو‌از حواس پرتي ميباشد شما مي بايست طراحي سايت در مشهد دقيقاً به مشتري بگوييد كه چه كاري اجرا دهد و به يك تماس متقابل قانع كننده نياز داريد و آن‌ها را با خلق و خوي خريد فعلي مشتري در طراحي وب سايت مقايسه نماييد. تعداد عنصرها با سي اس اس و اسكريپت ها ، درخواست هاي اچ تي تي پي را به دست كم برسانيد فشرده سازي و خاطر مخفي مرورگر را فعال فرمائيد منابع را به دست‌كم رسانده و كد منبع را بي آلايش فرمائيد سئو تصاوير كوچكتر كردن آن‌ها ميباشد.
از قالب پرونده مطلوب به كار گيري كرده و نظرها تصوير را حذف فرماييد نخست موادتشكيل دهنده را در بخش ورقه قابل مشاهده بارگيري نمائيد تعداد پلاگين ها و تغيير تحول مسيرها را در طراحي وب كاهش دهيد. موتورهاي كاوش درجه بندي را تحت عنوان محتواي نو نظارت مي نمايند. آنان غالباً دربردارنده اصطلاحات و لغت ها كليدي مي‌باشند كه كاغذ شمارا براي جستجوهاي دم بلند قرار مي‌دهند و از اين شيوه بازديد كنندگان بيشتري را به شيت شما ارسال مي نمايند كه‌اين جنس را كاوش كرده اند.

عامل ها مفيد در ارتقا ترافيك طراحي وب سايت
براي غرض قرار دادن مشتريان درست و ساخت ترافيك ارگانيك بيشتر ، مي بايست صفحه هاي كالا خويش را براي seo باصرفه فرمائيد در اينجا برخي از مشورت كردن درباره‌ي آناليز مشتري ميباشد از يك اپليكيشن فرد ثالث به كار گيري نماييد بعداز خريد يك نشاني اينترنتي براي مشتريان خويش ارسال فرماييد و از آن‌ها بخواهيد يك متاع را در طراحي وب سايت آناليز فرمائيد لطفاً در شيت جنس محاسبه نمائيد فرآيند را تا حد ممكن معمولي نماييد تشويقي را به مشتريان ارائه دهيد.
معدل امتياز را در ابتدا علامت دهيد تا مشتري بتواند فورا آن را در طراحي وب ببيند پاراگراف را با بي درنگ معرفي نماييد اينك بخريد از نفر استعمال نماييد از سفارش اينجانب به كار گيري فرماييد فوريت ساخت‌و‌ساز نماييد فعلا از آن به كارگيري نمائيد با داده ها مازاد شانس خويش را ارتقاء دهيد تحويل مجاني از گرافيك ديده نواز با رنگ هاي كنتراست استعمال فرماييد با ارائه فقط يك آيتم ، مورد هاي مشتري را به دست كم برسانيد از دكمه قابل كليك در ساخت وب سايت به كارگيري فرماييد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۶ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۹:۵۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

انفجار ctr سايت و ارتقا رتبه گوگل در 7 روز

صفحه 1 گوگل رديف 1 گوگل ديگر رويا نيست .

با بسته هاي جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك ctr تك تك كلمات كليدي سايت خود را منفجر كنيد !(99.9% CTR)! (تبديل رويا به واقعيت) براي اولين بار توسط شيك رنك ممكن شد در گذشته ارتقا CTR بيش از 10 درصد ممكن نبود و همچنان در هيچ سايت و بسته ديگري امكان پذير نخواهد بود با بسته هاي ابتدايي آغاز كنيد تا به باور اين افتخار پي برده سپس انفجار واقعي را در گوگل بصورت حرفه اي براي كليه كلمات كليدي سايتتان را رقم بزنيد.

فرض كنيد در يك بسته كليك گوگل نسخه كولاك فقط 100 نفر عبارت كليدي سايت شما را جستجو كنند و 100 كليك صورت بگيرد نسبت جستجو و نرخ كليك منجر به افزايش 100% Average CTR مي گردد .

اين فرايند بكلي به گوگل واكنش مثبت و تعامل بازديد كننده گان نسبت به سايت را با جستجو و كليك باكيفيت و ارگانيك ثابت مي كند و بلعكس اگر نرخ جستجو و كليك سايتي در نتايج جستجو گوگل ضعيف باشد با افت و كاهش CTR روبرو بوده و جايگاه كلمات كليدي و سايت تنزل پيدا خواهد كرد.

نكته:

  1.  در اين سرويس كليه جستجو ها و كليك ها از نتايج فارسي با كاربران و IP هاي ايراني خواهد بود كه Dwell Time و زمان ماندگاري هر يوزر از لحظه جستجو و كليك تا خروج از سايت نيز حداقل از 30 ثانيه شروع مي شود و در بسته هاي ويژه تا 2,5 دقيقه متفاوت خواهد بود .
  2.  با توجه به اينكه ما از اين سرويس در پروژه هاي خود استفاده مي كنيم ظرفيت اين سرويس محدود بوده و غير قابل تمديد است

سرويس جستجو و كليك ارگانيك گوگل نسخه كولاك چه كاربردها و امكاناتي دارد :

  • انفجار و ارتقا فوري و همزمان Total Impressions , Total Clicks
  • انفجار و ارتقا فوري 99.9% Average CTR نمونه 1 نمونه 2
  • انفجار و ارتقا فوري Average position
  • ارتقا فوري رتبه سايت و كلمات كليدي در گوگل تا رديف برتر Google
  • ارتقا رنك الكسا ايران و جهاني
  • قابليت انتخاب نوع آي پي ايراني يا خارجي
  • قابليت انتخاب محيط جستجو موبايل يا دسكتاپ
  • قابليت ثبت آمار و نمايش در گوگل سرچ كنسول و Alexa

برچسب: ارتقا ctr،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۱۱:۰۰:۱۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

اهميت به روز رساني در طراحي سايت

از آن جايي كه اشخاص كليه شغل هاي خويش را طراحي سايت در مشهد با استعمال از وب اجرا ميدهند، دوست دارا هستند تا با وبسايت‌هاي پر ارزش و موثر روبه‌رو شوند تا جواب نيازهاي خويش را اخذ نمايند. دنياي ساخت وب سايت و بهينه سازي تارنما يك دنياي غامض‌ است كه سئوكاران و صاحبان ساخت وب سايت بايستي به آن بسيار اهميت دهند تا به جلب رضايت يوزرها سبب ساز گردد. با جلب رضايت يوزرها رضايت موتورهاي كاوش را به دست مي آوريد كه منجر ميشود ساخت سايت شركتي و يا اين كه ساخت سايت فروشگاهي شما از سكو بالايي سود‌مند گرديده بعد از آن در حق تقدم گوگل قرار گيرد. مفاد اكثري در seo تارنما شما و جذب يوزرها اثرگذار مي باشد به عنوان مثال گزينش لغات كليدي مطلوب، گزينش محتواي اثرگذار و استفاده كننده پسند ، داشتن گرافيك جالب و... كه كليه‌ي اين مورد ها مي بايست در حين مطلوب خويش بار گذاري شوند و نيازمند آپ ديت رساني در ساخت سايت است . آپ تو ديت رساني به معناي مراقبت و نو كردن محتواي ديرين ميباشد در ساخت سايت‌هاي دايناميك اين قابليت و امكان را در چنگ اشخاص قرار مي دهند تا به راحتي به دستكاري، حذف و اضافه نمودن نصيب‌هاي متعدد وبسايت بپردازند. در فضاي مجازي فعال بودن و دقت بدين مسائل منجر مي گردد تا تجارت شما به‌سرعت پيشرفت نمايد و يوزرها اكثري جذب وب سايت شما گرديده و مشتري هميشگي شما شوند.

seo تارنما چه چيزي است؟
سئو و seo وب سايت يك كدام از مفاد اساسي در طراحي سايت ميباشد در واقع غرض صاحبان وب سايت قرار به دست آوردن در حق تقدم گوگل است تا اشخاص بخش اعظمي را جذب بيزنس خويش كرده و فعاليت خويش را بسط دهند. اشخاص داراي تخصص كه به آن ها سئوكار گفته ميشود با ايفا شغل هاي مخصوصي بر روي طراحي وب درجه آن را در لحاظ موتورهاي كاوش بالا برده كه موتورهاي كاوش آن وب سايت را در حق تقدم خويش قرار دهند.

مزاياي آپ تو ديت رساني در ساخت وب سايت
شما درصورتي كه هر يكسري وقت يك‌توشه مطالب تارنما خويش را آپ ديت رساني فرمائيد و يا اين كه تغييراتي در آن بدهيد در لحاظ يوزرها و موتورهاي كاوش بسيار دوستداشتني مي شويد در واقع از مزاياي آپ تو ديت رساني مي‌اقتدار به مواقعي مانند ارتقاء ترافيك ساخت وب سايت، داشتن محتواي آپ تو ديت و نو، زنده كردن پست‌هاي كهن، بالا رفتن درجه وب سايت و كسب مقام عالي در لحاظ موتورهاي كاوش همينطور بيش‌خيس شدن ترافيك ساخت سايت و... اشاره نمود.از آن‌جايي كه كسب و امور در دنياي وب با هم در رقابت مي باشند ، هر مورد كه مبادرت به قرار دادن مطالب نو مي نمايند و همينطور به آپ تو ديت رساني وب سايت ميپردازند نسبت به رقباي خويش از مرتبه بالايي برخوردار مي گردند. در حالتي‌كه در آپ تو ديت رساني طراحي وب سايت خويش منظم باشيد سريع‌خيس ايندكس شدن مطالب خويش امداد ميكنيد. بعضي از كمپاني‌ها عمل طراحي وب همينطور آپديت رساني وب سايت خويش را به دست شايسته ترين كمپاني طراحي وب سايت و بهينه سازي وب سايت ميسپارند تا با علم و تجربه‌اي كه در مشت دارا هستند شايسته ترين‌ها را براي ساخت سايت متبوع رقم بزنند.در حالتي كه با به كارگيري از وردپرس مبادرت به طراحي وب سايت خويش كرده‌ايد با به كارگيري از آپ ديت و آپديت رساني آن مي توانيد باگ‌هاي جان دار را پيدا كرده و مبادرت به رفع آن فرمائيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۴۹:۴۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

آيا طراحي وب سايت شما آزار دهنده است؟

ساخت سايت شما آزار دهنده ميباشد؟
آري،آزار دهنده بودن خيلي فعاليت مشقت طراحي سايت در مشهد وجود ندارد. اما برخي وبسايت ها در طراحي وب سايت و پباده سازي پرتال در آزار دهنده بودن ماهرتر از بعضا ديگر از وب سايت ها مي‌باشند. پنج نكته اي كه در تحت مي‌آيد را ارزيابي نمائيد تا متوجه گرديد آيا تارنما درطراحي وبسايت و پباده سازي پرتال شما بينندگان تان را آزار مي دهد يا اين كه خير.
1. موسيقي پيش مسئله – مگر آن كه تارنما شما مرتبط با يك پايانه راديويي يا اين كه فروش سي دي موسيقي باشد. چرا بايستي موسيقي را براي هر شيت از سايت در ساخت سايت و پباده سازي پرتال خويش بطور پيوسته براي بينندگان تان پخش نماييد؟
2. استعمال از فونت هايي با سايز خيلي تعالي – در حالتي‌كه مقصود شما پباده سازي سايتي براي معدود بينايان است، در اينصورت غرض شما قابل تحسين است اما در صورتي هدفتان اين نبوده، در اينصورت اين عمل شما همچون فريادي بلند بر رمز تماشاچي بيگناه مي‌باشد. عموم دوست ندارند كسي بر رمز آن‌ها فرياد بزند.پس خير فرياد بزنيد و خير خفيف سخن نمائيد.
3. روي هم اندازي لايه ها – در ساخت سايت و پباده سازي پرتال لايه ها ميتوانند خيلي اثرگذار باشند اما خير وقتي كه از آن‌ها براي پيامهاي آزار دهنده به كار گيري مي‌شود. كوشش نكنيد بزور خواننده‌گان تان را بدون چاره به تلاوت پيامهايتان فرمائيد. سعي بر متقاعد كردن آن‌ها براي تلاوت فرمائيد تا آن ها را بدون چاره به تلاوت نمائيد.
4. پنجره هاي ظواهر شونده – اگرچه در ساخت وب سايت و پباده سازي پرتال اكثري از پنجره هاي ظواهر شونده بوسيله اكثري از ابزارهاي نصب گرديده روي مرورگرهاي بينندگان، بلوكه ميشود، اما هنوز بعضا از مديران وبسايت ها و بلاگ ها، از آن‌ها استعمال مي نمايند. آزار دهنده ترين نصيب اين پنجره ها، آن ميباشد كه خواننده گان معمولا پيام هاي مهمي را كه مي بايست مشاهده نمايند را نمي توانند اخذ نمايند، چون اكثر آن ها بوسيله مرورگرهاي يوزرها، بلوكه شود. آيا اين ضرب المثل ديرين را تا به درحال حاضر شنيده ايد؟ "زماني نميتواني شكستش بدهي، باهاش رفيق شو". هنگامي نمي اقتدار با فيلترهاي مرورگرهاي يوزرها رويارويي كرد، بايستي با آن رفيق شد. تلاش نمائيد از پنجره هاي ظواهر شونده به كارگيري نكنيد. پيامهاي اصلي تان را در قسمتي ويژه از شيت وبسايت تان قرار دهيد.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۳:۱۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)

تفاوت زبان برنامه نويسي C و C++

براي تحليل اين دو لهجه مورد نياز ميباشد طراحي سايت در مشهد تعدادي نكته ي اساسي را در حيث بگيريم و از بزرگترين گزينه تفاوت استارت مي‌كنيم او‌لين و مهمترين تفاوت اين دو گويش اين ميباشد كه گويش سي ديرين خيس ميباشد و يك لهجه تشكيل داد يافته به حساب آورده مي شود در غايت مي بايست بگوييم كه در لهجه نرم‌افزار نويسي C كلاس نداريم ولي لهجه سي پلاس پلاس يك لهجه شي گراست و استعمال از امكاناتش به ياري استراتراپ محيا گرديده‌است يك گزينه اصلي كه در ارتباط سي مايحتاج ميباشد بگوييم اين ميباشد كه‌اين گويش نسبت به سي ++ اسمبلي خيس و سطح زير خيس به حساب آورده مي شود به طور معمول از لهجه نرم‌افزار نويسي سي براي تايپ كردن اپليكيشن هاي به كارگيري مي‌شود كه به ماشين مجاورت خيس مي‌باشند و به سئو مداوم و زياد نياز دارا هستند مانند استعمال از درايو هاي متعدد براي كارت گرافيك البته از گويش اپ نويسي سي پلاس پلاس بيشتر براي تايپ كردن نرم افزار هاي سطح فراتر به كارگيري مي‌گردد گويش نرم افزار نويسي سي در سال 1972 در آزمايشگاه بل ساخته شد در پي به يكسري تفاوت هاي اين دو لهجه اشاره مي‌كنيم :
• قابليت و امكان سربارگزاري توابع و عملگردها در لهجه نرم افزار نويسي سي نيست درحالي كه‌اين امكان در سي پلاس پلاس وجود داراست.
• در سي پلاس پلاس قابليت و امكان تمجيد تابع باطن يك تابع ديگر نيست در حالي كه‌اين قابليت و امكان در سي درنظرگرفته شده ميباشد.
• ساختارها در سي تابعي ندارند البته در سي پلاس پلاس اين قابليت و امكان درنظرگرفته شده ميباشد.
• در سي پلاس پلاس اين امكان وجود داراست كه از رفرنس ها استفاده نمود البته در سي اينگونه امكاني نيست.


برچسب: طراحي سايت در مشهد،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ تير ۱۴۰۰ساعت: ۰۹:۰۲:۰۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)