بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

ERP چه چیزی است ؟ ERP(Enterprise Resource Planning )

 سیستمی کاملی میباشد طراحی سایت در مشهد که سعی بر یک دست سازی تمامی وظایف و بخشهای مو جود دریک سازمان با استعمال ازیک سیستم کامپیوتری واحد را داراست که بتواند نیازهای خاص و ویژه این مناطق را برآورده سازد . این عمل با به کارگیری از یک اپ کامپیوتری ایفا میگردد که توسط یک دیتابیس واحد ، قابلیت و امکان به اشتراک گذاری داده ها و رابطه بخشهای متفاوت را با یکدیگر برقرار میسازد . این اپ از چند ماژول قابل انعطاف افزاری ساخته شده میباشد که هریک بخشی از وظایف جانور در کمپانی را بر عهده دارا هستند . اکثر وقت ها قابل انعطاف افزارهای ERP آنقدر منعطف میباشند که موسسه ها خریدار قادرند تنی چند از ماژولهای گزینه نیازو یا این که همگی آن‌ها را نصب و بکارگیرند .

بعنوان نمونه کمپانی خریدار می‌تواند صرفا ماژولهای منابع انسانی (HR) و مالی را از این بسته قابل انعطاف افزاری ، خریداری ، نصب و گزینه استعمال قرار دهد . ● ERP چه‌طور میتواند همت تجاری یک کمپانی را بهبود بخشد ؟ بطور کلی غرض مهم و نخستین ERP آن میباشد که پروسه اخذ توصیه از مشتری و پردازش آن تا مرحله پایانی را بهبود بخشد . بعنوان نمونه زمانی یک توصیه رسیده از سوی مشتری وارد سیستمERP می گردد ، همگی داده ها مورد نیاز جهت کامل شدن و ارائه این توصیه ، در آن مو جود می‌باشد .

داده ها مرتبط با اینکه آیا مشتری توصیه دهنده ، اعتبار کافی نزد کمپانی را دارااست یا این که نه ، از ماژول مالی بدست میآید و به همین ترتیب داده ها موردنیاز راجع‌به سطح موجودی انبار مال و مواد نخستین مرتبط با این پیشنهاد ، از ماژول انبار استخراج می شود . با بکارگیری این سیستم ، یوزرها فقط وارد کننده داده و داده ها به سیستم نیستند بلکه آن ها از این پس وظیفه سنگینی را بر عهده خواهند داشت چون در زمینه‌ی سئوالاتی از قبیل اینکه "آیا مشتری حاضر بموقع بدهی خویش را بابت پیشنهاد دریافتی خویش خواهد پرداخت؟" ، "آیا ما می‌توانیم بموقع توصیه متبوع را تحویل مشتری دهیم ؟" و سئولاتی از این قبیل ، یوزرها سیستم بایستی بتوانند سریعا تصمیم گیری موردنیاز را اجرا دهند واین تصمیمات بر روی آحاد مراحل ERP تاثیر گذار خواهد بود . بعلاوه بقیه یوزرها در بخشهای دیگر نیز موردنیاز میباشد داده ها را بروز وارد سیستم کنند . بعنوان نمونه در صورتی مسئول سیستم انبار درخصوص سطح موجودی انبار اشتباهی مرتکب گردد ، کمپانی ممکن میباشد بخش اعظمی از مشتریان خویش را بدلیل داده ها اشتباه درمورد کافی نبودن معیار موجودی ، از دست بدهد.

● یک پروژه ERP چه زمان بطول می انجامد ؟ در شرکت های کوچک و آنهایی که تنها بخشی از ماژولهای ERPرا خریداری و فعال‌ساز‌ی میکنند ، این پروژه ممکن میباشد حدود شش ماه یا این که کمتر بطول انجامد اما برای شرکت های بزرگتر و آنهایی که گرایش دارا‌هستند این پروژه را بطور کاملتر به ایفا گذارند ، به دلیل آن که نیاز به تغییر و تحول در بخشهای متفاوت سازمان متناسب با بسته قابل انعطاف افزاریERP وجود دارااست ، اجرای این پروژه بطور معدل فی مابین یک تا سه سال بطول میانجامد .


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۳۵:۴۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)