بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

استفاده از utm در کمپین های تبلیغاتی

همینطور در نصیب Acquisition>All Traffics>Source/Medium می‌توانید نصیب Anetwork ppc را داشته باشید و آمار تبلیغات مربوطه طراحی سایت در مشهد را نیز ملاحظه کنید.

حالا به طور کاربری یک کمپین تبلیغاتی ساخت می‌کنیم.

در صدر وارد تارنما  Anetwork گردید و یک اکانت کاربری برای خویش ساخت و ساز فرمایید. بعد از آن وارد اکانت کاربری خویش گردید.

برای تصویب یک کمپین فرآیند تحت را طی نمایید:

 

وارد کمپین های اینجانب گردید و آیتم ایجاد کرد کمپین را کلیک نمائید

نوع کمپین خویش را تعیین نمائید (از جمله کمپین متنی)

اسم کمپین خویش را گزینش نمائید

میزان دارایی متبوع را براساس نیاز خویش انتخاب فرمایید

در‌این نصیب می قدرت دارایی روزمره را معین کرد. معیار هزینه ای که روزمره صرف تبلیغات می گردد

در‌این بخش داده ها تبلیغات خویش را وارد فرمائید. در نصیب لینک و پیوند، UTM cod خورد را قرار دهید

درین مرحله هدفمندی های ما یحتاج خویش را گزینش فرمایید

در مرحله پایان پرداخت را اجرا می دهید و کمپین شما استارت به تبلیغ می نماید

نکاتی در رابطه ساخت‌و‌ساز utm

 

برای utm  های خویش یک استاندارد نامگذاری در حیث بگیرید. چرا‌که ممکن میباشد پس از مدتی دارنده تعداد متعددی از این کدها باشید و در شرایطی که صحیح اسم گذاری نشوند منجر سردرگمی میشوند و تلاش خویش را از دست می‌دهند.

همان طور که مشخص و معلوم میباشد یک  UTM cod نشانی زمان بر دارااست و نمی ‌گردد آن را به راحتی در یک آدرس اینترنتی یا این که کانال‌های اجتماعی برای یوزرها اکران داده گردد و دیدنی به حیث نرسد. برای رفع این اختلال می توانید لینک و پیوند را در قالب یک متن قرار بدهید یا این که از خدمت‌های مانند bit.ly  یا این که Google URL shortener  برای کوتاه‌ ‌کردن پیوند‌ها به کارگیری فرمایید.

کد UTM نسبت به حروف کوچک و تبارک حساس میباشد . مثلا پارامتر EMAIL با email تحت عنوان دو کمپین گوناگون تلقی می گردد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۰۸:۰۴ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)