بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

تفاوت طراحی وب‌سایت محلی و جهانی

امروزه مورد­‌های مختلفی برای رساندن کالا یا طراحی سایت در مشهد این که سرویس ها به مشتریان وجود داراست، کسب و کار آجر و ملات، تحارت ۱۰۰% آنلاین و یا این که ترکیبی از هردو گزینه. به همین عامل، طراحی وب سایت به آن اندازه که ما اندیشه می‌­کنیم بی آلایش وجود ندارد. هرچند مدام مواقعی وجود داراست که می بایست در طراحی سایت‌وب سایت رعایت گردد، همچون پباده سازی ریسپانسیو یا این که عکس العمل‌گرا برای گوشی، به کارگیری از CTA ها یا این که فراخوان کار‌­های درست و بی آلایش، رابط کاربری بی آلایش و استاندارد، پباده سازی مطلوب و به کار گیری از پیام­‌های درست در سراسر وب سایت. در کنار این‌­ها، شما می بایست بدانید وبسایت خویش را برای کاربر جهانی پباده سازی می­‌نمائید یا این که کاربر محلی، یا این که هردو؟

 

با هم نگاهی به تفاوت­‌هایی که ساخت وب سایت برای مخاطبین گوناگون مبتنی بر حالت مکانی آن­‌ها دارااست می­‌اندازیم.

ساخت سایت محلی در قبال طراحی وب سایت جهانی، چه نکاتی بایستی بدانید؟
به‌دنبال با ۴ نصیب از ساخت وب سایت که می‌­تواند در اینترنت‌وب سایت­‌های محلی و جهانی گوناگون باشد اشاره می­‌کنیم. این توشه که خواستید یک پروژه ساخت وب سایت نو را در چنگ بگیرید، دقت به اینکه برای چه مخاطبی پباده سازی می­‌نمایید، می­‌تواند به شما یاری دهد پباده سازی بهتری داشته باشید.

1. اینترنت هاستینگ
درین نصیب خیلی به مشخصه‌­ها و ریزه کاری اینترنت هاستینگ نمی‌بپردازیم، ولی بایستی اعتنا داشت که تعیین کمپانی هاستیگ مطلوب برای اینترنت‌وب سایت، امری ضروری میباشد. ولی این قضیه صرفا به خیال منابع سرور و ترافیک آن وجود ندارد بلکه مسافت نیز مطرح میباشد.

این‌طور فکر کنید، یک اینترنت‌تارنما پباده سازی می­‌فرمایید که صاحبخانه اینترنت آن یک سرور در شهر دنور (Denver)، کلرادو میباشد. این اینترنت‌وبسایت کلاه می­‌فروشد. فروش کلاه یک کسب و کار محلی وجود ندارد و این اینترنت‌وب سایت می‌­تواند مخاطبانی از سراسر عالم داشته باشد. درین بین ممکن میباشد به هر دلیلی بیشتر مخاطبان و عشق و علاقه‌مندان به‌این کلاه­‌ها در استرالیا باشند؛ ولی ارائه کننده سرویس ها هاستینگ این اینترنت‌تارنما هیچ سروری در حوالی استرالیا ندارد و اختصاصاً در ایالات متحده قرار گرفته میباشد. در‌این‌صورت، ترافیک متعددی که از سمت استرالیا به روی این اینترنت‌وب سایت جاری می‌­خواهد شد، بر روی سرعت اینترنت‌وبسایت تأثیر می گذارد.

چه می بایست کرد؟ معطل بمانیم بدین آرزو که عشق و علاقه‌مندان به خرید کلاه و بازدیدکنندگان اینترنت‌تارنما، شکیبا باشند و در انتظار لود زمانبر اینترنت‌وبسایت شوند؟ خیر این‌طور وجود ندارد. در شرایطی که می­‌خواهید کاربر جهانی داشته باشید بایستی بدین نکات اعتنا فرمائید:

· * هاستینگ خویش را از کمپانی‌های دارای اعتبار تنظیم نمائید.

· * برای سرویس ها اینترنت هاستینگ خویش پلنی گزینش نمائید که بتواند ترافیک بالایی را پشتیبانی نماید.

· * وبسایت خویش را با یک CDN تجهیز فرمایید.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۲:۴۵:۰۷ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)