بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

اکستنشن های جوملای پیاده سازی شده توسط دارکوب

در کنار سرویس ها پباده سازی و پشتیبانی وبسایت های طراحی سایت در مشهد جوملا مبادرت به پیاده سازی اکستنشن های جوملا می‌نمایید که بعضا از این اکستشن ها در وبسایت قانونی اکستنشن های جوملا تاییده گردیده و قابل استعمال است. در‌این نوشته‌ی علمی به معرفی اکستنشن جوملا ی پیاده سازی گردیده به وسیله دارکوب می‌پردازیم. برگه قانونی اکستنشن های دارکوب در تارنما جوملا در این نشانی است. در‌این شیت لیست بدون نقص اکستنشن های نرم افزار نویسی گردیده دارکوب که بوسیله جوملا پذیرش گردیده وجود دارااست. ولی دارکوب تا کنون تجهیزات و ابزارهای بخش اعظمی برای جوملا پیاده سازی کرده است که ممکن میباشد در‌این وب سایت وجود نداشته باشد.

Persian and Arabic date

این ماژول سازگار با جوملا 2.5 و 3 است و تاریخ فعلی را به طور هجری، خورشیدی و میلادی در وب سایت اکران می‌دهد. بدین ترتیب چنانچه که نیاز داشته باشید فرصت روز را بر حسب تاریخ جمهوری اسلامی ایران و یا این که عربی و همینطور میلادی اکران دهید می‌توانید از آن به کارگیری کنید. این ماژول همینطور این قابلیت و امکان را دارااست تا اکران تاریخ خاصی را در فولدر سی اس اس خویش فرمت بندی فرمائید و در شکل نیاز اکران آن را غیر فعال فرمایید.

Related item by tag

این ماژول سازگار با جوملا 3 است و مورد های دارای ربط به نوشته ی علمی ای را که در برگه در اکنون اکران میباشد را لیست می کند. جوملا دارنده ماژولی برای این فعالیت میباشد البته آن ماژول گزینه های دارای ارتباط را بر پایه ی مت کیوردها لیست می کند. این ماژول مورد های دارای ربط را مبتنی بر سیستم تگ جانور در جوملا 3 لیست می کند.

Iranian Rials currency rate

ماژول اکران نرخ روز ارز در وبسایت که نرخ ها را از وب سایت قانونی خزانه مرکزی ایران اخذ می کند و براین اساس تماما مستند هستند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۰۵:۰۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)