بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

مهم ترین معیار های گوگل در سال 2021

انطباق با مقصود کاوش سئو در مشهد هنگامی یک استفاده کننده چیزی را در گوگل کاوش می نماید، در‌پی یک سود خاص میباشد. گوگل می‌خواهد مقصود استفاده کننده را شناسایی نماید تا مطابق آن شایسته ترین فیض را به وی ارائه نماید. بر این مبنا هر چه که ورقه شما با عبارت کاوش گردیده رابطه بیشتری داشته باشد در SERP رده بهتری خواهید داشت.

برای این که بدانید پشت لغات کلیدی تان چه اهدافی برای کاوش قراردارد بایستی عبارت های مختلفی را کاوش و نظارت فرمائید. پس از این که لغات متبوع را کاوش کردید بایستی به ورقه نخستین حاصل کاوش نگاهی بیندازید تا هدف ها جستجوی یوزرها را شناسایی نمائید.

CTR
CTR از مهم‌ترین سیگنال هایی میباشد که در رابطه رابطه موضوعی اهمیت خاصی داراست. هیچ شکی وجود ندارد که ارتقا سی تی آر منجر بهبود در مرتبه بندی وبسایت ها گردد. کنسول جستجوی گوگل یا این که Google Search Console ابزاری میباشد که به شما امداد می نماید الگوی کلیک بر روی SERP ها تا فرصت وصال به وب سایت خودتان را بیابید. برگه هایی که مرتبه بندی بالایی دارا‌هستند البته CTR آن‌ها تحت میباشد احتمالا عنوان و متادسکریپشن (توضیحات متا) خیر ندارند یا این که با غرض جستجوی رابطه ندارند که سبب جذب بازدید کننده شوند.

کلمه ها کلیدی برگه
هنوز هم یک کدام از مهمترین ترازو های گوگل در درجه بندی وب سایت ها به کارگیری از واژه و کلمه یا این که کلمه ها کلیدی در تگ های تیتر میباشد. انگیزه این مورد آن میباشد که گوگل از این تگ ها برای تشخیص معیار رابطه شیت با جستجوی استفاده کننده به کارگیری می نماید. اکنون این لغت ها کلیدی هر چه به اولِ تیتر مجاورت خیس باشند بهتر میباشد. به خاطر داشته باشید که به کارگیری بیش تر از جد از لغات کلیدی در متن می‌تواند به سئوی ورقه زخم وارد نماید و از طرف گوگل نیز به خیال این تکرار بیشتراز حد جریمه گردید.

جامع بودن محتوای وبسایت
مهم‌ترین غرض گوگل این میباشد که کیفیت جستجوی خویش را بالا پیروزشود به همین ادله با استعمال از الگوریتم خویش به اسم Hummingbird برگه هایی را در سکو های فراتر قرار میدهد که با مفهوم عبارت کاوش گردیده منطبق داشته باشد خیر تنها با لغت ها کلیدی آن. پس علاوه بر این که استعمال از لغت ها کلیدی را حق تقدم قرار می دهید می بایست عملکرد نمایید مطلبتان جامع بدون نقص باشد، چون این زمینه نیز یکی‌از فاکتور های گوگل برای مرتبه بندی صفحه ها میباشد.

آنچه گفتیم تعدادی تا از فاکتور های گوگل بود که برای درجه بندی وبسایت های گوگل به کار گیری می‌شد، ولی فاکتور های گوگل در سال 2021 بیشتراز این هاست البته ما کوشش کردیم آنچه که مربوط به seo میباشد را ذکر کنیم تا افرادی که قصد فراگیری بهینه سازی دارا هستند بدانند که بایستی تمرکزشان را بیشتر روی چه نکاتی توده نمایند.


برچسب: سئو در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۲ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۱۰:۲۰:۱۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)