بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

چگونه می‌توانم یک وبلاگ بسازم؟

در‌حالتی که دوست دارید نوشته‌های خویش را در وب قرار دهید طراحی سایت در مشهد تا خوا‌نندگان بخوانند، پس قطعاً داشتن یک وب لاگ برایتان ایدۀ جذابی میباشد. البته چطور می بایست یک وب لاگ ساخت‌و‌ساز نمائید؟ برای این مراد دو رویکرد وجود دارااست:

به کار گیری از بلاگ‌سازهای بدون پول: فعلا، خدمت های وبلاگی اکثری به لهجه فارسی فعال می باشند. برای مثال دارای اسم و رسم ترین آن ها می شود به بلاگفا اشاره نمود. این خدمات یک بلاگ مجانی بر روی دامنه خودشان در چنگ شما می گذارند که از روش آن می توانید مطالب متعدد خویش را منتشر فرمائید.
پباده سازی یک وب لاگ منحصربه‌فرد: چاره دوم که برای اشخاص طاقت فرسا‌گیرتر مطلوب میباشد، ساخت یک وب لاگ بر روی دامنه مخصوص میباشد. هر تعدادی برای اینکار شما نیاز به مقداری صرف هزینه دارید، ولی در ازای (در‌صورتی‌که بخواهم محاوره ای بیان‌کنم) کلاس کاری شما بیشتر خواهد بود. برای تولید یک وب لاگ منحصربه‌فرد شما می توانید از تارنما ساز پرتال یا این که سیستم های شبیه مثل وردپرس به کارگیری نمائید. ما حتی یک تخفیف خوب نیز برای عده ای مثل شما که به تایپ کردن عشق‌مند میباشند در حیث گرفته‌ایم.
وبسایت چه می باشد ؟
و البته سایت... تفاوت اساسی وبسایت با وب لاگ در کارکرد آن میباشد. یک سایت فقط با غرض تایپ کردن ساخت نمیشود. شما وبسایت می‌سازید تا محصول ها و سرویس ها خویش را معرفی نمایید، فروشگاه آنلاین راه اندازی فرمائید و ... براین اساس این تارنما مشمول صفحه های مختلفی مثل شیت اساسی، کاغذ سرویس ها یا این که محصول ها، برگه در رابطه ما، کاغذ تماس با ما و ... میشود. اعتنا داشته باشید که وبسایت ها معمولاً بخشی تحت عنوان بلاگ هم دارا‌هستند که در آن مطالب و نوشته‌های آنان قرار می گیرد. از جمله، اینک شما در حالا تلاوت قسمت وب لاگ تارنما ما میباشید. البته این تنها یک قسمت از وبسایت ما میباشد و صفحه های دیگری نیز داریم که در آن ها به معرفی تارنما ساز خویش و سرویس ها آن میپردازیم.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۵ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۸:۳۴:۱۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)