بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

کارایی بهتر یا انعطاف پذیری بیشتر ؟ مسئله این است

یکی معایب استعمال از کامپایلر به مکان مفسرها درین میباشد که کامپایلرها طراحی سایت در مشهد تعلق به سیستم استدلال عامل استدلال ادله دلیل برهان دارا هستند ، یعنی شما با تغییر دادن یک سیستم برهان و استعمال از سیستم ادله دیگر به طور طبیعی قدرتمند به استعمال از برنامه کامپایل گردیده نخواهید بود ، توجه فرمائید نرم‌افزار کامپایل گردیده صرفا بر روی یک سیستم استدلال خاص اعمال می‌شود. ولی زمانیکه از یک مفسر به کار گیری میکنید به جهت اینکه کدهای اپ بصورت خط به خط انجام و تعبیر و تفسیر میشوند میتوانید بر روی هر سیستم عاملی از آنان به کارگیری نمایید. برای اینکه بتوانید از کامپایلر و کد کامپایل شدن بر روی یک سیستم برهان دیگر استعمال نمایید می بایست کد را مجددا تغییر و تحول بدهید و برای سیستم ادله تازه مجددا کد را کامپایل فرمائید تا توانمند به به کار گیری از آن باشید.

 

نقطه منفی به کار بستن از لهجه های مفسری این میباشد که یک Overhead یا این که دردسر اضافه تولید می نماید. با اعتنا به اینکه کدهای اجرایی اپ در قابل انعطاف افزارهای مفسری بصورت خط به خط جاری ساختن می گردند اینکار منجر بالا رفتن واحد سنجش استعمال از منابع CPU و RAM سیستم میگردد ، البته زمانیکه یک نرم افزار کامپایل شد ، بصورت یکباره اعمال میگردد و نیازی به ایفا و پردازش هر خط نرم‌افزار بصورت مستقل نخواهد بود .

با اعتنا به اینکه اپ مفسری بسیار سنگین و خط به خط ایفا می‌شود سرعت آن به شدت کمتر از نرم‌افزار های کامپایل گردیده‌است. همینطور مفسرها امکان استعمال از تجهیزات سیستم ادله را که برای سئو کدها و اجرای سریعتر نرم افزار ها در کامپایلرها به کار گیری میشود را نیز ندارند. تعیین کردن دربین یک کامپایلر و مفسر بستگی به گزینش شما داراست که عملکرد بهتر را تعیین میکنید یا این که قابل حمل بودن و انعطاف پذیری مد نظرتان میباشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۱:۵۰:۴۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)