بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

پایتون یا سی شارپ کدام بهتر است؟

لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی «پایتون» (Python) و «سی‌شارپ» (C#‌‎)، جزء دوست داستنی‌ترین طراحی سایت در مشهد و پراستفاده‌ترین لهجه‌های اپلیکیشن‌نویسی محسوب می گردند و اکثری از نرم‌افزار‌نویسان و بسط‌دهندگان نرم‌افزار‌های کاربردی، از آن ها برای گسترش قابل انعطاف‌افزارهای کاربردی و سیستمی به کار گیری می‌نمایند. هر دو لهجه، بر اساس مفاهیم «نرم‌افزار‌نویسی شی‌ءگرا» (Object-Oriented Programming) سازه گذاشته گردیده‌اند، فرآیند گسترش قابل انعطاف‌افزاری بسیار سریعی دارا هستند و سعی بسیار خیر و خوبی از خویش نشانه میدهند.

قبل از ارزیابی شباهت‌ها و تفاوت‌های دو لهجه پایتون و سی شارپ، یک چک اجمالی از هر دو گویش اپ‌نویسی ارائه شود. بعد، برای امداد به تعیین هوشمندانه گویش پایتون یا این که سی شارپ برای هدف های گوناگون نرم‌افزار‌نویسی، تفاوت‌های این دو گویش در سطح قواعد دستوری، خصوصیت‌های ساختاری و کوشش آیتم ارزیابی قرار می گیرد.

در پی، برای اینکه یوزرها و نرم‌افزار‌نویسان تازه کار، تعیین بهتر و هوشمندانه‌تری در میان لهجه پایتون یا این که سی شارپ داشته باشند، آسانی یادگیری، حالت‌های کاری، آینده شغلی و کاربردهای این دو لهجه ارزیابی شود. نکته کلیدی در تعیین پایتون یا این که سی شارپ تحت عنوان گویش مقصد (جهت گسترش اپلیکیشن‌های کاربردی)، به ویژه برای نرم‌افزار‌نویسان تازه کار و یا این که کودک ها، سهولت یادگیری این دو لهجه میباشد. همینطور، دامنه کاربردی یک پروژه اپ‌نویسی («دانش داده» (Data Science)، «یادگیری ماشین» (Machine learning)، «نرم‌افزار‌نویسی سیستمی» (System Programming) و بقیه مورد ها)، نقش مهمی در گزینش پایتون یا این که سی شارپ تحت عنوان لهجه نرم افزار‌نویسی مقصد برای یوزرها متعدد داراست.

 

پایتون یا این که سی شارپ
اپلیکیشن‌نویسان و بسط‌دهندگانی که برای گسترش یک اپ کاربردی استخدام میشوند، ابزارها و گویش‌های اپلیکیشن‌نویسی مختلفی در دست دارا‌هستند تا بتوانند نیازهای مشتریان، سازمان‌های تجاری و کمپانی‌های تجاری را برطرف نمایند. با این درحال حاضر، همگی گویش‌های نرم‌افزار‌نویسی خصوصیت‌های یکسانی ندارند.

بسته به نوع نرم افزار کاربردی در درحال حاضر توسعه و گسترش و کتابخانه و ابزارهای ما یحتاج برای پیاده‌سازی آن، ممکن میباشد یک کدام از دو گویش پایتون یا این که سی شارپ مطلوب باشد. همینطور، در حالتی که که نرم افزار‌نویس مبتدی و تازه کار میباشید، ممکن میباشد هنگام گزینش گویش پایتون یا این که سی شارپ برای یادگیری، فاکتورهایی نظیر سهولت یادگیری، سرعت جاری ساختن و «چرخه گسترش سریع» (Rapid Production Cycle) برای شما اهمیت داشته باشد. تحت عنوان مثال، در حالتی‌که که قصد دارید از گویش پایتون یا این که سی شارپ برای ساخت و ساز «موتورهای بازی‌سازی» (Game Engines) استعمال فرمائید، بهتر میباشد به سراغ یادگیری گویش پایتون بروید. با این اکنون، در حالتی‌که که در پی گسترش سریع اپ‌های کاربردی می‌باشید، از در میان گویش‌های پایتون یا این که سی شارپ، گویش نرم افزار‌نویسی پایتون شایسته ترین تعیین خواهد بود.


پیرو، به محاسبه اجمالی دو گویش پایتون و سی‌شارپ خوا هیم پرداخت. شناسایی خصوصیت‌های کلیدی آنها می توانند نقش مهمی در گزینش لهجه پایتون یا این که سی شارپ تحت عنوان لهجه نرم افزار‌نویسی پیش‌فرض یک پروژه نرم‌افزار‌نویسی داشته باشد.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱ خرداد ۱۴۰۰ساعت: ۰۲:۵۳:۵۸ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)