بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

ایجاد محتوا برای وب سایت های وردپرسی

- ایجاد محتوا برای وب سایت های وردپرسی
یکی  طراحی سایت در مشهد  رویکرد های درآمدزایی از وردپرس که به شدت در‌این چندین سال اخیر رو بورس افتاده و خیلی ها دارا هستند از این‌راه کسب درآمدهای عالی می نمایند ساخت محتوا برای وب سایت های وردپرسی میباشد. این محتوا می‌تواند نوشته‌علمی، فیلم آموزشی، اینفوگرافیک، پادکست صوتی و … باشد. مدیران وب سایت ها برای این محتوا مخارج بالایی رو پرداخت می نمایند.

می اقتدار اظهار‌کرد از این نصیب شاید بتوان ماهانه به درآمد تعدادی میلیونی رسید. شما می‌توانید مثل یک کارمند در منزل و به طور فریلنسری مبادرت به ساخت این محتوا نمایید که شرایط بازار فعالیت عالی دارااست. این نصیب روز آپ تو دیت در اکنون پیشرفت و پرورش میباشد و به نظرم در‌حالتی که میتوانید روی آن تمرکز نمائید زیرا به شدت تاثیر گذار میباشد.

۱۴- فروش تولید ها دیجیتال و دانلودی
یکی کارهایی که می‌توانید با وردپرس ایفا دهید فروش محصول ها دیجیتال و دانلودی است. خیلی ها می باشند دارا‌هستند از روش همین عمل به پول های عالی میرسند. اشخاصی رو می‌شناسم که یک‌سری سال پیش صرفا مثال پرسش میفروخت از روش تارنما وردپرس، و به درآمد فوق العاده ای رسیده بود. شما هم می‌توانید از همین طرز به درآمد خیر برسید. در شرایطی‌که به تفکر درآمدزایی از روش وردپرس میباشید اینم می‌تواند یک شیوه پول ساز باشد که می‌توانید از آن پول های خیر و خوبی به جیب بزنید.

این طریق از سال های پیشین آیتم دقت همگان قرار گرفته بود و اکنون به خیال ارتقاء سرعت وب خیلی حالت بهتری پیدا نموده است طوری که کلیه محصولاتشون رو به طور دیجیتال و دانلودی قرار می‌دهند. به عنوان مثال تا قبل از این اینجانب در‌صورتی‌که کتابی داشتم به طور فیزیکی میفروختم البته الان دیگه به طور PDF و دانلودی به فروش میرسونم و مخاطب قادر است با ارزش بسیار عالی این مال رو تهیه و تنظیم نماید.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۴:۳۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)