بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

دلایل اهمیت فوتر


کاربردهای فوتر در  طراحی سایت در مشهد  پباده سازی قالب وب سایتدر قسمت قبلی به نمادها اشاره کردیم و تاکید داشتیم که نمادها می بایست در قسمت فوتر قرار بگیرد. از سایر کاربردهایی که برای فوتر در پباده سازی قالب تارنما به چشم می‌خورد قرار تصاحب کردن آیکون های شبکه‌های‌اجتماعی میباشد. در بنا شده در اکثر اوقات سایت ها مشهود است که تعدادی نمادهای کانال اجتماعی در قالب تبلیغات در قسمت فوتر جای‌دارد به نترسی می اقتدار اعلام‌کرد که سوای قسمت فوتر به هیچ وجه نمی اقتدار از نمادهای شبکه‌های‌عمومی بهره برد. در واقع مخاطب زمانی وارد یک وبسایت می‌گردد بر رمز عادت علامت متبوع خویش را در قسمت فوتر کاوش می نماید و این مسئله منجر اهمیت فوتر در پباده سازی قالب وبسایت می گردد.
از سایر کاربردهایی که برای فوتر در پباده سازی قالب وب سایت مشاهده میشود نشانه دادن داده ها تماس میباشد، در واقع فوترها قسمت قابل قبولی برای اکران داده ها تماس میباشند، یوزرها هیچ وقت در هدر وب سایت به‌دنبال شماره تماس نیستند. قرار دادن فوتر در پباده سازی قالب تارنما برای اکران شماره تماس می‌تواند اثرات مطلوبی بر روی وب سایت بگذارد.


فوتر در پباده سازی قالب تارنما برای پیوند های مهمموضوعی که درباره ی فوتر در پباده سازی قالب وب سایت مشهود است به کارگیری از لینک و پیوند های مهم میباشد. در هر سایتی چند از لینک و پیوند ها جنبه مهمی دارا‌هستند و به نوعی لینک و پیوند های مهم به حساب آورده می شود. فوتر شایسته ترین جای برای قرار دادن تعدادی از لینک و پیوند های مهم تارنما برای مثال، پیوند خبر نامه، سرویس ها وب سایت، ضوابط و ضوابط و همچنین عضویت میباشد.
به صورت کلی هر قسمت از وب سایت که بسیار اصلی میباشد و قابلیت و امکان دارااست که از لحاظ یوزرها نهفته بماند درین نصیب درج میگردد. موضوعی که برای فوتر در پباده سازی قالب وبسایت بسیار اساسی میباشد موقعیت بهینه سازی میباشد. میدانیم که گزینش مطلوب قالب وبسایت از لحاظ بهینه سازی بسیار اصلی میباشد و گوگل درجه خاصی برای این قسمت در حیث گرفته میباشد.
در واقع هنگامی وب سایت از نقشه به کارگیری نماید گوگل سکو خیر به آن تخصیص میدهد بنابراین مسلما امتیاز بندی در این مورد ارتقاء مییابد فوتر در پباده سازی قالب تارنما یکی‌از شایسته ترین جای ها برای جانمایی نقشه تارنما میباشد. نقشه وب سایت بسیار اصلی میباشد و بایستی بدیهی باشد در صورتی‌که که از نقشه در قسمت های غیر ضروری مصرف شود نمی قدرت انتظار داشت که وب سایت متبوع دارنده سکو خیر باشد.


نکاتی در زمینه ی فوتر در پباده سازی قالب وبسایتاو‌لین اصل برای گزینش فوتر در پباده سازی قالب وب سایت آسانی میباشد. در واقع نباید رنگ های نامناسب برای فوتر بهره برد، بایستی در فضای فوتر تارنما به مسافت المان ها و همین طور محتوای نوشته شده اعتنا کرد. سایز فوتر ها از مسائل بسیار لبریز اهمیت می باشند که بایستی گزینه تحلیل قرار بگیرند. سایزها نباید بیش تر از حد کوچک و یا این که گران قدر باشد.


عده بندیدرصورتی که که از فوتر در پباده سازی قالب وبسایت مصرف شود و قرار بر این باشد که آیتم نام نویسی درین نصیب قرار بگیرد بایستی آیتم مرتبط با طور ظریف پر رنگ سازی خواهد شد تا استفاده کننده بتواند به صورت ظریف به نصیب متبوع دسترسی چشمی داشته باشد.
به صورت کلی اصول فوتر در پباده سازی قالب وبسایت می بایست به صورت ظریف رعایت گردد، یعنی بایستی مشخص و معلوم گردد که چرا برای صفحه ها متعدد از فوتر استعمال میشود و کاربرد فوتر به چه صورتی میباشد. آنطور که چشم شد‌ه‌است مدام تارنما های تجاری و همین طور تبلیغاتی می بایست فوتر را قسمت اساسی در حیث بگیرند.


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳ اسفند ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۵۱:۵۲ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)