بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

بررسی بهترین زبان برنامه نویسی


پایتونمیان لهجه های اپلیکیشن نویسی  طراحی سایت در مشهد  شاید هیچ یک مانند پایتون نتوانستند تخت گاز طرفدار و اعتباری بدین بالایی پیدا نماید. تا جایی که در سال 2016 در حدود 27 درصد برنامه نویس ها ترجیح می دادند که نرم افزار های خویش را با پایتون بنویسند. و این عشق مندی بی استدلال وجود ندارد. این لهجه علاوه بر آسانی دارنده اصول OOP بوده و بسیار مقیاس پذیر میباشد. به این ترتیب دامنه متعددی از نرم‌افزار ها با آن قابل توسعه و گسترش میباشند، از یک پروتوتایپ گرفته تا یک سایت فروش گهگاه تعالی.
پایتون در بالا به انگیزه بی آلایش بودن بیشتر بوسیله محققان برای شغل های علمی به فعالیت گرفته می‌شد. امروز کلیه پایتون را تحت عنوان یک لهجه اپ نویسی سریع و آسوده می‌شناسند. این گویش به وسیله نرم افزار نویسان و بسط دهندگان اینترنت (با امداد جنگو) گزینه استعمال قرار می‌گیرد و دارنده اقتدار کاربردی، خوانایی و سود وری بالایی میباشد.
خوشبختانه یادگیری لهجه پایتون بسیار معمولی میباشد و برای عده ای که با C و یا این که جاوا شناخت دارا هستند یادگیری آن هیچ زحمتی ندارد. همانگونه که گفتم برای راحتی در گسترش تارنما و اینترنت نرم افزار ها کادر ورک جنگو Django با تعداد متعددی کامپوننت برای اینترنت توسعه و گسترش داده شد. این کادر ورک فعالیت برای اپ نویس اینترنت بسیار بی آلایش نموده است و دیگر ما یحتاج وجود ندارد نرم افزار نویس مجال خویش را برای بسط بخش های تکرار شونده صرف نماید. برای همین در جنگوی پایتون اپ نویس تمرکز بیشتری بر بخش های منحصر به فرد اینترنت نرم افزار دارااست. در واقع این کادر ورک آمده که اپلیکیشن نویس دست به نوآوری مجدد چرخ نزند. از سایت هایی که از پایتون و یا این که جنگو در گسترش خویش به کار گیری کرده اند می شود به Pinterest و فیسبوک و گوگل نیز اشاره نمود.


Rubyروبی در سال 1993 گسترش داده شد که یک گویش نرم افزار نویسی داینامیک متن گشوده میباشد که برای ساخت و ساز و گسترش نرم افزار های تلفن همراه و سایت گزینه به کارگیری قرار میگیرد. این گویش به خیر و خوبی اپ نویسی دستوری را با نرم افزار نویسی توابع بالانس می نماید و گویش بسیار مقیاس پذیری میباشد. این پلتفرم متن گشوده خیر فقط فهم و شعور سادگی داراست بلکه تایپ کردن آن نیز راحت میباشد. ولی در شرایطی که شما می‌خواهید این لهجه اپلیکیشن نویسی را حافظه بگیرید می بایست قبل از آن با کادر ورک دیگری به اسم Ruby on Rails آشنا گردید. روبی برای اشخاصی که به شغل های خلاقانه عشق و علاقه دارا‌هستند تعیین بسیار خیر میباشد.
روبی در حین تایپ کردن بسیار لبریز راندمان، ظریف و معمولی میباشد. روبی معمولا در اینترنت سرور ها جایی که ترافیک بالا میباشد استعمال می‌گردد. بعضا پلتفرم ها که از این گویش اپلیکیشن نویسی استعمال می نمایند عبارتند از: Hulu، Twitter و Scribd.
با همگی نیکی های روبی شاید این پرسش پیش بیاد که چرا آن چنان که درتوان این لهجه میباشد طرفدار ندارد. شاید خلل را بتوان تا بخشی بخاطر میزبانان اینترنت دانست. در واقع روبی نسبت PHP نیازمندی های خاص بیشتری داراست و آماده کننده های هاست کمتری به نسبت برای آن وجود دارااست. و از سوی دیگر در مقیاس پذیری و سرعت PHP و جاوا مقام بهتری نزد توسعه و گسترش دهندگان اینترنت به دست آورده اند. و پایتون نیز حریف قدرتمندی در آسانی و سرعت توسعه و گسترش آن میباشد.


جاواجاوا لهجه دارای اسم و رسم و پر کاربرد ایی در دنیای بسط اینترنت میباشد. این لهجه OOP، Concurrent و Class-based در سال 1990 به وسیله Sun Microsystemsتوسعه داده شد. آنگاه بطور مداوم علاقه مندان آن ارتقا یافتند و حتی به یک استاندارد برای موسسه ها، گسترش دهندگان گوشی و بازی در سرتاسر جهان تبدیل شد. نرم افزار های درج شده با این گویش قابلیت و امکان ایفا در پلتفرم های گوناگون مانند لینوکس، مک و ویندوز را دارا هستند. جاوا در حین سال ها در اکنون تصحیح و بهبود بوده و درین دوران 5 غرض را دنبال می نموده است: بایستی امن و استوار باشد، شی گرا بوده و معمولی باشد، می بایست قابلیت و امکان اجرای بالایی داشته باشد، بایستی به طور Thread، داینامیک و تفسیری باشد، قابل جابجایی بوده و معماری خنثی داشته باشد. از وبسایت هایی که از جاوا نیز در گسترش تارنما های خویش به کار گیری کرده اند می شود به eBay، لینکدین، آمازون و حتی Youtube اشاره نمود.

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۱۱:۰۹:۱۳ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)