بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

چرا بایستی از CSS استفاده کنیم؟

p تحت عنوان انتخابگر یا این که Selector میباشد که به
در HTML اشاره داراست

.
color یک   طراحی سایت در مشهد خصیصه میباشد که رنگ دلخواه red تحت عنوان value یا این که مقدار آن شناخته می گردد.
text-align نیز مانند color یک خصیصه میباشد و center پاره ای میباشد که برای این خصیصه گزینش می شود.
در مجموع می‌قدرت ذکر کرد مقادیر (Value) به عبارتی دستوراتی میباشند که درخواست ما‌را کامل شدن می‌نمایند. بر این شالوده در “تگ‌های p را قرمز رنگ کن!“؛ رنگ‌ آمیزی تگ‌های p درخواست ما و قرمز‌رنگ کن دستوری میباشد که برای جاری ساختن درخواست، اعلام میشود.

چرا بایستی از CSS به کار گیری کنیم؟
لهجه CSS تحت عنوان سنگ بنای پباده سازی در کنار HTML در همه افزونه‌ها و وبسایت‌های جان دار در وب وجود دارااست که اشخاص متعدد با دقت به نیاز و دانش‌شان از آن منفعت میبرند. بیشترین کاربردهای CSS در افزونه‌هایی مانند Animate.js و افزونه‌های مرتبط با منوهای متفاوت میباشد. ولی این لهجه محصور به همین جا نمیشود و افزونه‌ها و قطعه کدهای بدون پول سوای JS متعددی برای اضافه کردن به ورقه دارااست.

گونه های منوهای قشنگ و مدل که میتوانند جایگزین منوهای سنگین جاوا اسکریپتی باشند و برنامه کودک‌های بسیار خوشگل و کاربردی که می توانند مکان تصاویر متحرک لبریز وسعت مدرن را برایمان لبریز نمایند، در شرایطی که چه بازار افزونه‌های JavaScript به جهت افکت‌ها و جذابیت‌های بیشتر پاره ای داغ‌خیس میباشد البته بهینه سازی و موتورهای کاوش به جهت اعطای امتیاز به وب سایت‌های مدل‌خیس و سریع‌خیس، باعث گردیده اکثری از طراحان رشته‌ای بدین سمت تکان کرده و استعمال‌ی خویش را از JS تا حد قابل توجهی کاهش دهند.

شناخت با پیش پردازنده‌های CSS و شیوه سعی آنان
یکی خطاها عمده گویش‌هایی مانند گویش CSS ضابطه از پیش تعریف‌و‌تمجید گردیده بودن کدهای آن میباشد و همین خصوصیت که سبب ساز معمولی بودن آن شد‌ه‌است خلل تکرار کد را به همدم داراست که‌این مورد در پروژه‌های تبارک یک بحران محسوب می‌شود چرا‌که با ارتقا استایل‌ها حق تقدم و ارث بری کدها بیشتر گردیده و مدیر کردن آنها مشقت بار میشود.

افزون بر آن فرض فرمائید که شما پباده سازی یک پروژه گرانقدر را به عهده دارید؛ درصورتی که بعد از پباده سازی کمپانی پیشنهاد دهنده درخواست تغییر‌و تحول رنگ بخشی از وب سایت را بدهد چقدر می بایست در بین کدها و حق تقدم‌ها بگردید تا آنان‌را پیدا کرده و تک به تک تغییر و تحول دهید! ولی در شرایطی‌که درین لهجه مانند لهجه‌های نرم‌افزار‌نویسی دیگر قابلیت تمجید متغیر، توابع و کلاس‌ها را داشتید حتما فعالیت برایتان شل‌خیس بود و فقط با تغییر و تحول مقدار متغیر رنگ آن نصیب، همه رنگ‌های مرتبط با نصیب متبوع تغییر و تحول میکرد.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۰۴:۰۱ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)