بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

معرفی سایت های کسب درآمد ایرانی

معرفی سایت های کسب درآمد ایرانی


معرفی وبسایت های درآمدزایی اهل ایران
فراگیری بیزنس ، یادگرفتن درآمدزایی 5 بینش

فصل چهارم – معرفی وبسایت های درآمدزایی اهل ایران
ما مشتری های مان را به طراحی سایت در مشهد  منزله ضیافت میبینیم که به ضیافت ما دعوت گردیده اند. وظیفه ما این میباشد که هر روز تجربه آنها‌را از محصولاتمان را اندکی بهتر کنیم.

– جف بزوس (موسس وب سایت آمازون)
یکی‌از اشکال نحوه های درآمدزایی اینترنتی ، عمل در وبسایت هایی میباشد که امکان درآمدزایی دارا‌هستند. کار در‌این وب سایت ها قادر است راهی بسیار خوب برای درآمدزایی علم آموزان، دانشجوها و همینطور به کارگیری از مجال های بیکاری همچون اتوبوس، مترو و غیره باشد.

معرفی وبسایت های درآمدزایی اهل ایران
فصل حاضر تنی چند از شایسته ترین وب سایت های اختصاصی درآمدزایی را با بیان مجموع جزئیات درآمدی معرفی می نماید.

درآمدزایی از روش وبسایت کارلنسر


کارلنسر، یک وبسایت فریلنسینگ و دورکاری برای پیشنهاد و جاری ساختن پروژه های اینترنتی در کشور‌ایران میباشد. اشکال پروژه ها و نیازهای کاری و شغلی در مسئله های پیشنهاد تایپ، ساخت محتوا، ترجمه لهجه های متعدد، پباده سازی گرافیک، عکاسی، ادیت عکس و فیلم، اپلیکیشن نویسی، ساخت وب سایت، دستیار مجازی، آهنگسازی و دستکاری صوت، معماری، نقشه کشی، مدلسازی و… در‌این وبسایت قابل تعریف و تمجید و اجراست.کارفرمایان، نیازها یا این که پروژه های خویش را درین وبسایت به طور بدون پول مطرح کرده و متخصصان یا این که فریلنسرهای تارنما، با ارائه توصیه همیاری، پروژه‌ها را اعمال داده و تحویل میدهند. صاحب کار، بعداز تصویب پروژه و توافق پایانی با فریلنسر بر راز هزینه و نحوه ایفا عمل، هزینه پروژه را واریز کرده و وبسایت، مبلغ را نزد خویش نگه می دارد. بعداز اعمال عمل و تحویل به صاحبکار، پذیرش و رضایت وی، مبلغ برای فریلنسر آزاد می‌گردد. با این قابلیت و امکان که در اصطلاح “پرداخت امن” نامیده می‌گردد، هم صاحبکار از جاری ساختن پروژه خویش یقین داراست و هم فریلنسر از واریزی مبلغ بوسیله صاحبکار.

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۱۷:۰۰ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)