بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

معرفی بهترین زبان های برنامه نویسی

معرفی بهترین زبان های برنامه نویسی


در طراحی سایت در مشهد  حالتی‌که اکنون شما درین شیت میباشید و قصد قرائت این نوشته ی علمی در ارتباط گویش های نرم‌افزار نویسی را دارید، احتمالا از اپلیکیشن نویسانی می باشید که نیاز دارید به صورت مداوم خویش را با فناوری های نو برای مراقبت محبوبیت و حالت های شغلی تان همخوانی فرمایید و یا این که جزو عده ای می‌باشید که می‌خواهند یک تصمیم والا برای آینده خویش بگیرند و با تعیین یک لهجه اپلیکیشن نویسی به دنیای بسیار شادی بخش و ولی بحران برانگیز برنامه نویس ها وارد شوند.

 

اپ نویسی
براین اساس در‌حالتی که شما هم جزو اشخاصی می‌باشید که با سوالاتی برای مثال "لهجه اپلیکیشن نویسی چه می‌باشد ؟"، "کدام لهجه نرم‌افزار نویسی شایسته ترین گویش برای یادگیری میباشد؟"،"لبریز درآمدترین گویش نرم افزار نویسی چه میباشد ؟" و "کدام گویش نرم افزار نویسی آینده ی بهتری داراست ؟" در هم اکنون دست و پنجه قابل انعطاف کردن می باشید و هنوز نتوانسته اید گویش نرم‌افزار نویسی مد نظرتان را گزینش فرمایید شمارا دعوت به ملازمت و همراهی در یک ماجراجویی می کنم تا در انتهای آن بتوانید شایسته ترین گویش اپ نویسی در سال 2019 را با دقت به هدف ها مد نظرتان تعیین نمائید.

البته مواقعی که بایستی پیش از آغاز این ماجراجویی بدانیم :
همانگونه که میدانید گرفتاری ی بخش اعظمی از اشخاص فعال در حوزه اپلیکیشن نویسی مخصوصا عده ای که قصد ورود بدین حوزه را دارا هستند، این میباشد که کدام یک از لهجه های نرم‌افزار نویسی شایسته ترین لهجه برای یادگیری میباشد و این قضیه مدام یک کدام از مشاجره برانگیزترین و داغ ترین موضوعات در حوزه نرم افزار نویسی است. جواب بدین پرسش حتما کاری معمولی وجود ندارد و بایستی از بعد ها مختلفی آیتم آنالیز قرار گیرد.

از طرفی دیگر با دقت تخت گاز چشمگیر پیشرفت فناوری، ظهور و تکامل گویش های اپ نویسی در دنیای امروز، برای باقی ماندن درین رقابت آپ دیت بودن امری غیرقابل اجتناب میباشد، به ویژه برای اشخاصی که به صورت ماهر در‌این حوزه درگیر به کار هستند؛ که در شکل هوشمندی و مجهز بودن آنها به علم روز، میتوانند از این سفره بزرگ سهمی برای خویش بردارند.

براین اساس برای اینکه بتوانیم شایسته ترین گویش نرم افزار نویسی را گزینش کنیم بایستی مبنی بر بروزترین داده ها گویش‌های اپلیکیشن نویسی، توان ها، کاربردها و محدودیت های آن ها را بشناسیم. همان بی آلایش خیس می بایست بدانیم که هر لهجه نرم افزار نویسی با دقت به توان هایش، در چه قضیه هایی شایسته ترین کاربرد را دارااست. پس درصورتی که فراهم اید، برویم تا با آغاز این ماجراجویی قصه هر لهجه را بشناسیم و به هدف ها اساسی، بضاعت ها و محدودیت های آن‌ها پی ببریم. ‌

استارت ماجراجویی:
1. گویش اپلیکیشن نویسی جاوا اسکریپت:
ماجراجویی ما با مهاجرت به دنیای یکی‌از دوستداشتنی ترین و داغ ترین گویش های درحال حاضر حاضر یعنی جاوا اسکریپت شروع میشود. هنگامی که سخن از محبوبیت لهجه های اپ نویسی به فی مابین می‌آید، بدون شک اسم جاوا اسکریپت همواره در لیست دوستداشتنی ترین لهجه های اپ نویسی مشهود است که طبق نتیجه ها وبسایت StackOverFlow این گویش توانسته با اکتساب 69.8 درصد رأی یوزرها، تحت عنوان دوست داستنی ترین لهجه در موضع ابتدا قرار گیرد.

امروزه کلیه عده ای که قصد دارا هستند تحت عنوان یک گسترش دهنده اپ کار نمایند، جاوا اسکریپت را تحت عنوان یک مورد همگی حرفه رقیب در دست دارا هستند. چنانچه شما یک کدام از این اشخاص میباشید اذن دهید به شما بیان کنم که قرار میباشد از این لهجه خیلی استعمال فرمایید و هنگامی که میگویم خیلی زیاد منظورم مدام میباشد. آری، شاید مدام ی معبود از این گویش به کارگیری نکنید البته نسبتاً 90 درصد تایم ها از آن استعمال خواهید کرد و به همین استدلال تعجبی ندارد در شرایطی‌که بیان کنم جاوا اسکریپت از حیث کاربرد سایر ی لهجه های نرم‌افزار نویسی را با خاک یکسان می نماید.

صراحت دارد که شما با آموزش این گویش هیچ زمان هکر نخواهید شد و درحوزه ی هوش تصنعی و مصنوعی شانسی نخواهید داشت و نمی توانید به سمت عمل با بیگ دیتا بروید البته در شرایطی که بخواهید بک اند عمل نمائید Nodejs به یاری شما میاید و برای فرانت اند شما فریمورک های بزرگی همانند React , Angular, Vue را در لیست خویش دارید، حتی در شرایطی‌که بخواهیم از کتابخانه ی جی کوئری هم دیده پوشی کنیم! با این هم اکنون در حالتی‌که بخواهید نرم افزار های پایین دسکتاپ و گوشی را هم ساخت‌و‌ساز فرمایید فریمورک هایی همانند Electron و React Native را در چنگ دارید که چیزی برای شما معدود نمی گذارند.

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۲:۵۷:۱۶ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)