بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب .

بهترین مرجع مقالات تخصصی طراحی وب

طراحی حرفه ای وب سایت

 

 

ساخت وب سایت بوسیله شرکت ها طراحی وب سایت

ساخت وب سایت بوسیله شرکت ها ساخت وب سایت

 

 

یکی از طراحی سایت در مشهد  دیگر از شیوه های فعال سازی و طراحی وب استعمال از موسسات ساخت سایت میباشد. اما همانگونه که می دانید برای اینکه پباده سازی و طراحی وب سایت تان را به موسسات ساخت سایت بسپارید بایستی چند میلیون تومان تا چندین روستا میلیون تومان بابت راه‌اندازی و طراحی وب سایت تان هزینه نمائید.

 

 

راه‌اندازی و طراحی وب بوسیله موسسات ساخت سایت معایب متعددی داراست. در شرایطی‌که از بها بالای آنها بگذریم نمی توانید سایتتان را با دقت به ذوق خودتان پباده سازی فرمائید. نهایتاً این میباشد که شرکت ها طراحی وب سایت مثال امور پروژه هایی که انجام داده اند را به شما نشان می دهند یا این که شما به آن‌ها نشان میدهید و میگوید که مشابه این وب سایت را برای شما پباده سازی نمایند. در‌این‌صورت‌ گشوده هم ممکن میباشد وبسایت مد نظرتان را همانطوری که میخواهید پباده سازی نکنند.

 

 

 

 

 

 

پس او‌لین ایراد این میباشد که می بایست بابت پباده سازی و طراحی سایت تان مخارج متعددی را به کمپانی طراحی وب بپردازید و یااینکه زیرا خودتان نمی توانید وبسایت تان را پباده سازی فرمایید و شاید سایتتان مشابه به چیزی که می خواهید نشود.

 

 

از طرفی هم در شرایطی‌که بخواهید تغییراتی را در وب سایت تان ساخت و ساز فرمایید بایستی به کمپانی ساخت وب سایت تان رجوع‌نمایید و بابت هر تغییرات هزینه مجددی را پرداخت نمایید. برای مثالً ممکن میباشد شما بخواهید منوهای سایتتان را تغییر‌و تحول بدهید یا این که بخواهید برگه مهم تارنما تان را عوض نمائید اما خودتان نمی توانید این فعالیت را انجام دهید. برای همین می بایست با شرکتی که سایتتان را پباده سازی نموده است تماس حاصل نمایید و یا این که به آن‌ها مراجعه نمایید تا هر امکاناتی را که میخواهید به تارنما تان اضافه نمایند و بابت هر تغییرات مبلیغی را از شما می‌گیرند.

 

 

 

 

 

 

پس این هم یک ایراد وسیع اکانت می‌شود. زیرا علاوه بر اینکه می بایست بابت پباده سازی سایتتان یک سری میلیون تومان هزینه نمایید می بایست برای هر تغییر تحول درون سایتتان هزینه پرداخت نمایید و این یعنی هزینه مازاد.

 

 

خوب آیا حقیقتاً فعال سازی و طراحی وب سایت تان به وسیله شرکت ها طراحی وب سایت فعالیت صحت میباشد؟ آیا حقیقتا قیمت داراست که یک سری میلیون تومان هزینه نمایید و مدام این هزینه کردن ها ادامه داشته باشد.

 

 

پس برای همین میباشد که به شما سفارش می‌کنیم برای فعال سازی و ایجاد سایتتان از سیستم های رئیس محتوا مجانی مثل وردپرس به کار گیری نمایید.

 

 

اما این را هم بیان‌کنم که اکثر شرکتهای طراحی وب برای فعال سازی و طراحی سایت برای دیگرافراد از وردپرس به کار گیری می نمایند. چنانچه شما هم وردپرس را خاطر بگیرید می توانید با فعال سازی وبسایت برای بقیه افراد کسب درآمد فرمایید.

 

 

 

 

 


برچسب: طراحی سایت در مشهد،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ بهمن ۱۳۹۹ساعت: ۰۳:۱۷:۰۵ توسط:hesam موضوع: نظرات (0)